www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: cuckar5020 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau ladiči, mám tu zase dotaz. O prázdninách jsem si upravil válec pro cross (2k). Jede to celkem slušně, ale chci z toho vytáhnůt ještě víc a tak zvažuju zvětšení ploch přepouštěcích kanálů hlavně směrem nahoru - k sání (přepouštěcí kanály jsou zatím téměř sériové). Myslíte, že by to zlepšilo výkon (popř i průběh) motoru ? Nebo mám zkusit další výkon hledat jinde. Válec: VK čas.: 28mm, max šířka 26mm (spíše lichoběžník), PK= origo(pouze odstraněny nepřesnosti a ostré hranky), Sk = čas.:69mm, šířka 28mm (+- obdélník). Zbytek : Hlava 5ml, karburátor origo převrtaný na 18,5mm, Hikone (nemám moc financí na výrobu sady výfuků a jejich úpravy) a lehký převod. A ještě jeden: kolikrát (cca) je možné rozlisovat a slisovat válec za tepla (s rozumným nahrátím) aby se nepoškodil / udržel si své stálé rozměry (myšleno aby vložka nebyla např po 4. rozlisování vsuvně). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2016 9:36
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
::==)
 
 
Datum: 29. září 2016 9:36
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
Dobře. "až odskakuje slina" - máme totožný způsob. Akorát si teda nechám vyrobit trny s minimální vůlí (tam mám asi chybku v podobě vůle že to chce někdy kapánek postrčit a pak vypadne sama) a nechám déle mrazit. Výletovku jsem pochopil správně. Zkusím to sehnat a převařit . Díky
 
 
Datum: 12. září 2016 20:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18834    
Délku sacího kolena ber jako omezovač otáček. Kratší koleno pustí motor do vyšších otáček. Vyfukový koleno muže bejt i 29mm. Vůle trnu stačí 37,99 i míň. Já mam vůli 0,03 a je to zbytečně moc. Ale funguje to. Válec ohřeju až odskakuje slina (to je důležité) a vrazim tam přes noc namraženej trn (-18) a ono to vypadne,nebo do toho trochu strčim prstem a vypadne to ven. Absolutně bez násilí,bez jakýkoliv síly. Mezi výfuk a tlumič dej zkusmo 10-15cm dlouhou výletovku. Uvidíš.
 
 
Datum: 12. září 2016 19:38
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
Ok Ok, pokusím se někdě sehnat koleno (může být i větší průměr ?) K té výletovce - MUSÍM ! použít tlumič - mám ho asi započítat do délky výletovky (nebo dát ho až za ni ) ? Jak moc ovlivňuje délka sacího kolene motor (nejkratší = Nejvhodnější ?) Jinak tento válec šel 1x Provizorním "trnem" ( neměl jsem tehdy jinou možnost ) trošičku těžejc . ostatní válce (větší) šly nádherně malinkým klepnutím do trnu (vložka vyskočila bez problému ven). Trn na 0. výbrus si chci nechat vysoustružit (jako mám zadat vůli ? stačí 37,98mm?
 
 
Datum: 12. září 2016 18:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18833    
Pokud válec rozlisováváš za tepla s namraženym trnem tak bych se nebál že se válec nějak orve. To spíš aby se časem nevyžíhal hliník. Pokud rveš vložku ven silou za nedostatečnýho tepla tak si myslim tak dvakrát ven a konec.
 
 
Datum: 12. září 2016 17:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18833    
Ještě bych otevřel víc sání do šířky (30mm) a odladil bych vejfuk. Na hikone jede koleno s dírou 28mm délka 26cm (+/-0,5cm) ,vyrabovat zbytky hikoňáckýho kolena z těla vejfuku a pak výletovku s dírou 15mm o délce 20-25ccm. Posune tě to úplně jinam. Tahle kombinace s 19mm DO točí i 10000ot/min,ale podmínkou je krátké sací koleno a molitanový filtr.
 
 
Datum: 12. září 2016 17:52
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.04.2024 4:19:54 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu