www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: janouch22      IP: uživatel18848    
Čau draci, potřebuju poradit mam babettu 207 a potřebuju vědět 2věci :-) o kolik se dá snížit hlava ale aby vydržela a pomůže výkonu (moc ne) místo origo trysky 63 tryska 65? děkuji :-P odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2016 15:57
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12446    
Ahoj. Záleží na síle odlitku,pak už je jediným limitem svíčka,do které nesmí narážet píst. Hlava se upravuje s ohledem ke změně výfukového kanálu - tzn čim výš výfukový kanál k hlavě,tim víc snižuju hlavu. Obecně funguje velmi dobře,když se na babetu 207 dá válec a hlava z B210. Navíc se dá válec upravit dle dobového návodu,hlava se o trochu sníží. Výfuk se otevře,karburátor dellorto (14mm). Pak si musíš pohrát se spojkama.
 
 
Datum: 24. září 2016 15:57
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 18.04.2024 2:38:12 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu