www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel13743    
zdravím všechny, neví někdo o způsobu jak udělat/předělat bateriové zapalování na stroje jawa/čz na bezkontaktní? nebo z čeho ho udělat? origo mi nechce dobíjet a už ztrácím nervy, a když tam dám z fichtla tak to zase špatně startuje. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2016 19:20
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Nebo použít ručkový voltmetr, ten je na takové měření dobrý. Pokud se napětí rychle mění, digitál to nemusí pobrat, ale chování ručky může prozradit něco víc.
 
 
Datum: 27. října 2016 19:20
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
já mám 2 digitály, jeden nějakej hobby z baukrámu a druhej poloprofi, a oba mi na běžících motorkách dokážou měřit, i když nemám odrušené svíčky ani fajfky,,, jinak jak píše standa, odrušená fajfka by to měla vyřešit
 
 
Datum: 27. října 2016 18:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18886    
Pánové měl jsem problém s multimetrem u simsona. Vyřešila to oplechovaná odrušená fajfka. Zkuste dlouhou fajfku,klasická krátká ruší.
 
 
Datum: 27. října 2016 8:11
 
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel13743    
já to měřil multimetrem co jsem koupil u šikmookejch za 80kč :-D jako funguje a při nastartování a připojení na baterku to skákalo mezi 6,8 6,9 a 7,2 pak se to na tech 7.2 ustálilo
 
 
Datum: 27. října 2016 0:08
 
 
 
 
Jméno: Panel250      IP: uživatel18878    
Super že jsi na to přišel jinak zkoušel někdo měřit digitalem napětí na uhlikach nebo na baterce ? Já to zkoušel jednou a myslím že to zapalko rušilo čísla tam lítaly jak zblazneny takže mam buď blbej merak nebo se to musí fakt měřit analogem
 
 
Datum: 26. října 2016 22:01
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
v pohodě, hlavně když jsme přišli na chybu ;-)
 
 
Datum: 26. října 2016 21:43
 
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel13743    
lk : díky moc takže to nakonec bylo tím že jsem to asi prohodil ty vývody z vinutí. dnes ráno jsem přišel oddělal víko dráty jsem prohodil, zasunul klíček našlápl a hned to zhaslo a já byl rydostí bez sebe. takže ještě jednou moc ti děkuji sám bych to asi neudělal :-)
 
 
Datum: 26. října 2016 20:01
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
napětí na uhlíkách změříš jednoduše voltmetrem (nebo multimetrem pokud ho nebude rušit zapalování) přiložením vývodů na očka uhlíků (případně přímo na jejich držáky)
 
 
Datum: 26. října 2016 18:02
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jo, tak to je dost možný, že jsme objevili důvod nefunkčnosti! Ty vývody se totiž nesmí prohodit, resp. musíš to zapojit přesně podle návodu (tzn. vývod, kterej byl původně spojenej s odporovou cívkou píchnout na M a druhej vývod s uhlíkem do D/61)... a nabuzení dynama dle polarity regulátoru rozhodně taky doporučuju,,,
 
 
Datum: 26. října 2016 17:59
 
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel13743    
no abych řekl pravdu vzal jsem nějaký vývod z vinutí, spojil ho s uhlíkem a majzl ho do 61 a pak vzal druhý vývod a fouknul ho do 51 tak asi to bude tim co? jinak jsem dynamo nepřepoloval, a napeti na uhlikach nevim jak zmerit
 
 
Datum: 26. října 2016 0:56
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a neprohodil jsi náhodou vývody vinutí? Přepóloval jsi dynamo (resp. nabudil) tak, aby byla kostra dle regulátoru? Jaké máš to napětí na uhlíkách při zvýšeném volnoběhu?
 
 
Datum: 25. října 2016 21:52
 
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel13743    
regulátor mám 60w na 55w zapalko (55 regler se neda sehnat ale sesa psal ze je to super volba pro 55w dynama) zapojený to mám jeden vývod z vinutí do M a druhý vývod z vinutí + uhlík do 61. druhý uhlík ukostřen. z druhý 61 mám drát do žárovky druhý vývod z žárovky vede do 54. a stejně prostě nezhasne. ještě jsem zkoušel dat na mutimetru pípák ( když spojím oba kabely multimetru tak pípají) a zkusíl to dát na oba konce z vinutí a pípalo to takhle jsem zkoušel i rotor ale ten nepípal což je správně .. už sem fakt zoufalej tak krásně to jede a startuje ale nedobíjí.. prosím poradte
 
 
Datum: 25. října 2016 20:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18884    
Jestli máš redukci na pio zapalování tak neni problém tam vrazit vape z fichtla. O tom taky nebudeš vědět. Třeba seženeš levněji nějaký jetý.
 
 
Datum: 25. října 2016 14:42
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
aha, tak koukám, že jseš to ty, co se ptá i o pár dotazů níž,,, jak jsem ti už psal, v první řadě zkontroluj, jestli máš vůbec funkční dynamo, on totiž rotor bejvá dost často KO,,, pokud je funkční a přesto to nebobíjí, tak na 95% budeš mít někde nějakej bordel v zapojení, zbylejch 5% bych přikládal k možný vadě regulátoru, ale to bys musel nějakým způsobem ověřit,,, jakej typ toho regulátoru máš?
 
 
Datum: 25. října 2016 13:03
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Vape, pokud chceš investovat,,, pokud ne, tak koupíš za 3-5 stovek elektronickej regulátor od AEV a víc neřešíš, protože pak už se dobíjení nemusíš všímat,,, mám aev ve 3 motorkách s celkovým nájezdem cca 15tis. km a nezaznamenal jsem problém,,,
 
 
Datum: 25. října 2016 12:59
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 29.03.2024 0:08:09 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu