www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel19383    
Musím se pochlubit. Po skoro půlroce je hotovo. Nikdy bych neřek,jak to bude pracný. http://standa-moto.rajce.idnes.cz/Muj_prvni_5K/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2018 18:11
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo přitahuje se předpětí pružiny v regulační baňce. dá se bud zkrátit táhlo a nebo vypodložit baňku... já mám maličko přitvrzenou prižinu že na seriovem čerpadle to foukalo něco kolem 1.4bar ale ty spaliny to špičkově prohání až na 2 bary ale to je pak moment když je tlak spalin ve svodech tak velký že to neprojde turbem a motor se nevypláchne a ztratí tah.
 
 
Datum: 25. dubna 2018 18:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19409    
1,8 bar je dost. Mě nikdy moc nebylo jasný,jak se pak seřizujou ty obtokový manuální turba s pružinou. U VNT turba s podtlakovym ovládánim u klasickýho ropáka s mapama v řídící jednotce prostě změníš mapy všeho. Tady se to dělá tou pružinou ? A nebo to donutí jen ten kouř? Ale řikam pěkná práce,stará analogová poctivá práce ;-)
 
 
Datum: 25. dubna 2018 12:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a taky pri origo turbu s tím malým vyfukovým kanálem od svodu k turbině je v otáčkách vysoký emp (tlak spalin ve svodech před trubem) a spaliny se nedokážoou protlačit přes turbínu a špatně se pak vypláchnou válce, uchčije se to a ztrácí to výkon.
 
 
Datum: 24. dubna 2018 21:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám tolik paliva že se turbo rozfouká na 1.8 bar.. ale je to stále malé množství a pri tom tlaku a otáčkách turba je i vysoká teplota vzduchu.. což by řešil vetší koler ale furt to neřeší to že turbo má malou kompresorovnu a také výfukový kanál od svodu k turbíně... kanály v hlavě sání/výfuk jsou dostatečně velké i pro použití turba GT3271 (jeden známej ho jezdí na tomto motoru) ale já ho nemám protože jeho cena je poměrně dosti vysoká u nového a jeté se blbě shání.
 
 
Datum: 24. dubna 2018 21:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19408    
Vysvětli mi jako laikovi,jak to donutíš jet víc,když jsi přidal jen naftu a ne vzduch? A nebo máš upravované i kanály v hlavě a větší sání?
 
 
Datum: 23. dubna 2018 18:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to hula hula je že jsem sešlápl moc plynový pedál a pralo to až moc paliva, víc než bylo potřeba a ve výsleku to jelo hůř než by mohlo :-D
 
 
Datum: 21. dubna 2018 10:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19406    
Hustý ! Takovýho kouře nelítalo ani z bráchovýho Leona při vyplý váze vzduchu diodou a ten byl zuřivej :-D Odpich Hustej. S 525TDS jsem půroku jezdil a byl to spíš lenoch.
 
 
Datum: 20. dubna 2018 16:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tdi zatím předěláno nemám.. uvažoval jsem o tom ale chci to jako rodiný vůz tak tu zatím dokud funguje tam nechám s elektrikou.. ale mám přestavěné mTDS od brambor :-D https://www.youtube.com/watch?v=POXBpsD2OMo .. musim uznat že jsem měl moc velký předvstřik a nenastavený doraz max chodu páky tak jsem to uchcal a blbě se to sbíralo.. ale i tak je to vedle čistokrevná M3 :-D
 
 
Datum: 19. dubna 2018 19:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19404    
Ukaž nějakej zajímavej projekt? Ty mTD nejsou nikde moc k vidění. Klasický TDi s velkym šnekem,vstřikama a sánim jsou všude okolo,ale nic pěkně udělanýho mechanickýho jsem moc neviděl.
 
 
Datum: 19. dubna 2018 9:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě se to taky líbi tak proto to dělám :-D .. je to pak fakt uplně nějci jiného než jakýkoliv soft :-D
 
 
Datum: 18. dubna 2018 20:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19404    
Dobře ty !! To je stará poctivá motorařina. To se mi líbí ;-)
 
 
Datum: 18. dubna 2018 10:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tu poslední možnost mám na mysli :-D to s tím malým ''m'' :-D
 
 
Datum: 17. dubna 2018 23:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19403    
Ale jo. To já beru. Ten soft je jak když poladíš dvoukanál,seriovka jede víc bez nutných úprav. Pak přijde fáze 2 a tam už přicházejí i drobné mechanické úpravy. Fáze 3 už je peklo a to bude z tvého soudku ;-) ale stejně vše musíš vyladit softem pokud se nezabýváš mTDi.
 
 
Datum: 17. dubna 2018 6:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tyhle software ladění mě moc nebere.. já spíš stavím mechacnické rotačky, ostře upravené na maximální množstí paliva které komponenty (hlava/axialni vačka) dokážou natlačit ;-)
 
 
Datum: 16. dubna 2018 22:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19401    
Rotační čerpadla mám rád. Především ty 11mm a 12mm,které se implantují od 180HP nahoru ;-) V seriovce mám 11mm. Jen chip a eko off. Nic víc,seriová oktávka. Po loňský cestě do itálie začla potvora padat do nouzáku,takže půjdou o desetinky vyšší sloupky z Ak do turba a nová váha.
 
 
Datum: 16. dubna 2018 21:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já od toho uplně upustil začal se věnovat rotačním čerpadlům pro maximální výkon.
 
 
Datum: 16. dubna 2018 19:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19401    
Zdarec. Malinko. Ten 3K to je pecka,ale 5K zatim moc neposlouchá,ale to se dalo čekat. Čeká nás hodně ladění. Ale seriovkový dvoukanály jedu furt jak na běžícim pásu. To je vděčnej válec. Stejně tak ten 3K. A co ty?
 
 
Datum: 15. dubna 2018 21:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj stando. koukám že za ty roky co jsme se už nebavily jsi pokročil dost daleko od lehce poladěného 2K ;-)
 
 
Datum: 15. dubna 2018 16:45
 
 
 
 
Jméno: kpetr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau Stando, držím palce a těším se na výsledek. :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2018 11:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19387    
Mým letošním cílem je předělat a odladit 70ccm motor. Snad už konečně. Toho času je míň a míň...
 
 
Datum: 01. dubna 2018 7:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19387    
Vše se dozvíš. Ještě je brzo. Teď je to na výbrusu. Cílem je atakovat bednu v ořežplechách. Vzhledem k neočekávanému ještě lepšímu odladění (původně cestovního) 3K oproti loňskému roku je možné že 5K pojede až v polovině sezony. Ty vejfuky to je věc. Jinej vejfuk,jinej motor ....
 
 
Datum: 01. dubna 2018 7:12
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a ted nam rekni jak to jede :-) a jak jsi s tim spokojeny,, .-)
 
 
Datum: 31. března 2018 23:34
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 16.12.2018 16:35:18 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu