www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel19508    
Ahoj potřeboval bych poradit,začínám s úpravou motoru na mustoše chtěl bych zkusit nějak upravit válec.Něco ve stylu 2k nebo 3k nebo něco lehčího na začátek.Mám přístup na frézy.Tak vás chci poprosit jestli mi neporadíte jak začít popřípadně nějaký plánek podle jakého bych si válec sám upravil.Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2019 11:29
 
 
 
 
Jméno: Zdenalbenal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak přežitek...to bych neřekl... Nicméně dřív, než začneš do motoru vrtat, je dobré si v literatuře nastudovat, jak vlastně dvoutakt pracuje, co je to časování rozvodu, proč mají kanály takové vyústění do válce, proč má výfukový kanál zrovna takový tvar a profil... Až ti tohle bude jasné, můžeš se pustit do úprav. Ale nejlepší (a nejlacinší) je - nechat si to udělat u někoho, kdo to umí a kdo to má vyzkoušené. No ale kdybys chtěl mermomocí do toho vrtnout, tak celkem bezpečné je posunout horní hranu výfuku o milimetr k hlavě válce. Ve stejném profilu, jaký to "okno" má, jen ho posunout nahoru...a uvidíš...nejaký koník navíc z válce opravdu vyskočí. Jen při zkušební jízdě se musíš přesvědčit, jestli bude sedět otryskování (hlavní tryska) karburátoru.
 
 
Datum: 26. února 2019 11:29
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel19517    
Poradím ti, vykašli se na to!! Raději si to vyšperkuj jako veterána!!! Úpravy se dělali, když nebyli jiné motorky k mání!! Je to přežitek.
 
 
Datum: 04. ledna 2019 20:03
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ahoj Draci, tohle je spíš dotaz přímo na Sesu, ale třeba bude někdo vědět. V sekci MOSQUITO ja na fichtlkrámku tahle sada misek řízení. Je skutečně stejná s třindou? Potřebuji jí právě na komára. https://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_misek_rizeni_cr_634_638_639_640.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2018 10:02
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku na tutuy je to ok,, s trindy se to davalo na komara
 
 
Datum: 30. listopadu 2018 10:02
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, mám dotaz ohledně stadionu: když mám zmáčklou spojku tak jde normálně prošlápnout šlapkama celkem zlehka, ale když chci prošlápnout bez zmáčklé spojky tak stím nejde ani pohnout. Nevíte čím by to mohlo být? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2018 13:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19472    
To je divný. Spojkou odděluješ převodovku od kliky. Spojkovej koš je na klice. Když zmačkneš spojku točí se vše kromě kliky. To ukazuje na problém v klice. A asi neni možné,aby se na jedný straně klika točila a na druhý ne. To jedině že je roztržená a ložisko pod spojkou zaraflý.
 
 
Datum: 06. září 2018 13:20
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klikou za magneto jde protočit krásně
 
 
Datum: 05. září 2018 7:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19471    
Netočí se klika
 
 
Datum: 05. září 2018 6:07
 
 
 
 
Jméno: Rypicong      IP: uživatel17557    
Zdar draci, Nemá někdo doma 250ku panelku co má šnekový plyn a sitič ? potřeboval bych změřit délku drážky v řídítkách Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2018 13:33
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
zdarte, prosím odborníky sběratele: jaká je asi reálná nepřehnaná cena jawy 150/352 rv. 1954 - půbuben, v předrenovačním stavu - nepůvodní lak, špatné chromy, chybí klasika kryt řetězu atd. + drobnosti. díky za reakce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2018 6:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19468    
To by se muselo vidět. Šrot se dá koupit za 10 i za 30. Krom těch půlbubnů to neni ani zajímavá a ani moc dobrá motorka,nevim že ty ceny tak letí nahoru.
 
 
Datum: 17. srpna 2018 6:30
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel15710    
Zdarec draci, nemáte někdo nějakou radu nebo tip jak z pincka 21 vyndat vložku výfuku? Pořád mi to nejde vyndat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2018 14:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19457    
Nenapsal si jaký máš výfuk. U doutníku tam toho moc neni. Jen taková puklička s dvěma trubičkami,ta většinou vyndat jde. Trn MUSÍ zůstat na svém místě! Ani ten krátký kužel pod tim se nesmí hnout. U mustang výfuku je to horší. Ten doporučuji napřed vypálit a vyklepat ven co půjde a pak se teprve snaž vyjmout vložku. Vytočit,vykroutit,vyrvat. Většinou nechce ven,kor pokud je výfuk pomačkaný či jinak deformovaný. Taktéž netrhej trn ani nic za nim. Někdy je to boj,bejvá to zarostlý.
 
 
Datum: 22. července 2018 14:38
 
 
 
 
Jméno: Ladislav Šterner      IP: uživatel19451    
Zdarec chtěl bych se zeptat jaké písty na fichtla jsou nejvíc kvalitní, potřebuji to na 4K tak aby to i něco vydrželo. Co jsem koukal na netu tak někdo na ty Maďarský nadavá a někdo je chválí tak bych chtěl slyšet jak to snima doopravdy je. A ještě jedna otázka jaký kroužek koupit litinu nebo chrom? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2018 12:31
 
 
 
 
Jméno: Ladislav Šterner      IP: uživatel19451    
Dobře díky za rady, zkusim toho maďara a dám na něj chrom kroužek.
 
 
Datum: 15. července 2018 12:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19455    
Marek: Slyšel jsem o tom ve spojitosti s většími otvory v pístu,je dobrý vědět že praskaj i tak. Ale to bude asi vyšší zatížení a otáčky,co? Nám jezdí 3K na maďary třetí sezonu. Točí i 11. Bez problému. Láďo ty v tom máš takovej hokej,že nemam odvahu ti vysvětlovat výrobu závodního pístu. Kup si pro začátek maďara.
 
 
Datum: 15. července 2018 8:59
 
 
 
 
Jméno: Ladislav Šterner      IP: uživatel19451    
Oprava* u přepouštěcích kanálu tak nad nima.
 
 
Datum: 14. července 2018 20:12
 
 
 
 
Jméno: Ladislav Šterner      IP: uživatel19451    
Dva přefuky má u výfukového kanálu a další dva u sacího nad ním
 
 
Datum: 14. července 2018 20:10
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel19454    
Maďar praská v úrovni pístního čepu. Díry pro přepouštění nemají na praskání vliv.
 
 
Datum: 14. července 2018 19:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19453    
Je .. Sorry,koukam že jsem se upsal :-) kroužek podle šířky výfukovýho kanálu. Samozřejmně že válec má hlavní přefuky na boku,ale ptám se,jak jsou vedeny další dva přefuky?
 
 
Datum: 12. července 2018 20:49
 
 
 
 
Jméno: Ladislav Šterner      IP: uživatel19451    
Sací kanál má 16mm na 25mm, jedná se o ten otvor kde je sací hrdlo s karburátorem? Válec má boční přefuky.
 
 
Datum: 11. července 2018 20:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19452    
Zdar. Pokud to bude 4K kde boční/horní přefuky budou plněny přes píst,tak potřebuješ zaprvé speciální píst s výše položeným kroužkem. Pokud se jedná o boční kanály tak je potřeba použít pevnější píst (odlitek Almet). Hrozí totiž roztržení pístu nad čepem. Pro horní kanály stačí lehký maďar,ale lepší by byl také Almet. Almet je tuším z výkovku. Maďar je jen litej. V případě potřeby ti dám info kde takové písty objednat (nechat vyrobit). Typ kroužku podle šířky sacího kanálu. Do 25mm používám litinu/chrom. Nad 25mm ocel. U hodně točivého motoru bych volil kroužek o síle 1mm (chrom). Pro případné první pokusy samozřejmně lze použít i 1kr píst z fichtlkrámku. Pro závodní zatížení bych použil vhodnější píst.
 
 
Datum: 11. července 2018 13:12
 
 
 
 
Jméno: Lukyn      IP: uživatel19430    
Ahoj, chtěl jsem se zeptat jakou barvu používáte jako základ, na trhu je velké množství barev a nevím jako vybrat. Rád bych jí nanášel stříkací pistolí, ideálně nějakou do bíla jako podklad bílé která na 550tce bude :-) koukal jsem, že jsou nějaké 2V1 atd... tak jestli to má smysl, přeci jen pařízek už je sem tam orezlej a aktuálně vybroušený na kov a natřený odrezovačem tak by se možná nějaký antikorozní základ hodil. Předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2018 16:52
 
 
 
 
Jméno: J      IP: uživatel19447    
Základ jsem používal polyuretan bílý a vrchní chemolak mix pur u 2181 ale jsou i jiný výrobci udělej si to jak uznáš za vhodny
 
 
Datum: 27. června 2018 16:52
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel10282    
Zdar draci, splašil jsem nádrž na 350/360 a opět řeším hovadiny a peníze. Na nádrži byly zbytky barvy po někom, kdo jí sundal barvožerem, nicméně jediný místo, kde je chrom prošoupaný, je na držákách( což půjde pod barvu). Mám v úmyslu jí dát částečně na černo, ale mermomocí na ní chci chromovaný a samozřejmě do zrcadlova vyleštěný chromový plochy, se kterýma se při výrobě nepočítalo - železo pod chromem nebylo v oněch místech vybroušený/ vyleštěný a je na něm vidět jak jemné póry(není to od koroze) tak jemné rýhy.. Takže otázky zní - nezná někdo nějakej postup jak onen původní chrom rozleštit(jestli se dřív nedostanu na nikl... ), nebo nějaký doporučení na kvalitní firmy na sundání celýho pokovení kyanidem, přebroušení/přeleštění (případně i zaletování jednoho malýho důlku(pod víčkem na "rychlým pruhu" cca 1cm průměr), kterej půjde stejně pod barvu, ale jsem schopný si to zaletovat(mosazí? Nebo doporučujete něco jinýho?)/přebrousit/ vyleštit sám, ale vzhledem k tomu jak se mi v poslední době daří....,), a ve finále ke komu to strčit, aby byla jistota, že tam budě měď a že mi vrátí tu samou nádrž? Ideálně v jižních čechách. Plus navíc otázka - jaká je cenová relace jednotlivých kroků(vím, že to broušení bude nálož, ale ať se aspoň pobavím)? dále... na nádrži by byly nějak provedený ornamenty v kombinaci s rychlýma pruhama, jako šablonu bych nejradší použil na plotru vyřízlou šablonu, ale nevím jak se bude ohybat přes ty zaoblení - takže nějaký nápady? S maskovačkou to bylo naposledy absolutní fiasko.... Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2018 18:49
 
 
 
 
Jméno: Barča      IP: uživatel19384    
Ahoj nevíte prosím kde najdu kód originální barvy na ČZ 175/477? Předem děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2018 14:33
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel19383    
Musím se pochlubit. Po skoro půlroce je hotovo. Nikdy bych neřek,jak to bude pracný. http://standa-moto.rajce.idnes.cz/Muj_prvni_5K/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2019 14:09
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel11737    
Stando ty orig. přefuky si nechával originál, nebo jsou upraveny?
 
 
Datum: 03. ledna 2019 14:09
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ja ze idem citat o 2t :-D pekna praca, ja som spravil 4k zatial spokojnost to skusim este vylepsit
 
 
Datum: 03. ledna 2019 9:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo přitahuje se předpětí pružiny v regulační baňce. dá se bud zkrátit táhlo a nebo vypodložit baňku... já mám maličko přitvrzenou prižinu že na seriovem čerpadle to foukalo něco kolem 1.4bar ale ty spaliny to špičkově prohání až na 2 bary ale to je pak moment když je tlak spalin ve svodech tak velký že to neprojde turbem a motor se nevypláchne a ztratí tah.
 
 
Datum: 25. dubna 2018 18:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19409    
1,8 bar je dost. Mě nikdy moc nebylo jasný,jak se pak seřizujou ty obtokový manuální turba s pružinou. U VNT turba s podtlakovym ovládánim u klasickýho ropáka s mapama v řídící jednotce prostě změníš mapy všeho. Tady se to dělá tou pružinou ? A nebo to donutí jen ten kouř? Ale řikam pěkná práce,stará analogová poctivá práce ;-)
 
 
Datum: 25. dubna 2018 12:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a taky pri origo turbu s tím malým vyfukovým kanálem od svodu k turbině je v otáčkách vysoký emp (tlak spalin ve svodech před trubem) a spaliny se nedokážoou protlačit přes turbínu a špatně se pak vypláchnou válce, uchčije se to a ztrácí to výkon.
 
 
Datum: 24. dubna 2018 21:41
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám tolik paliva že se turbo rozfouká na 1.8 bar.. ale je to stále malé množství a pri tom tlaku a otáčkách turba je i vysoká teplota vzduchu.. což by řešil vetší koler ale furt to neřeší to že turbo má malou kompresorovnu a také výfukový kanál od svodu k turbíně... kanály v hlavě sání/výfuk jsou dostatečně velké i pro použití turba GT3271 (jeden známej ho jezdí na tomto motoru) ale já ho nemám protože jeho cena je poměrně dosti vysoká u nového a jeté se blbě shání.
 
 
Datum: 24. dubna 2018 21:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19408    
Vysvětli mi jako laikovi,jak to donutíš jet víc,když jsi přidal jen naftu a ne vzduch? A nebo máš upravované i kanály v hlavě a větší sání?
 
 
Datum: 23. dubna 2018 18:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to hula hula je že jsem sešlápl moc plynový pedál a pralo to až moc paliva, víc než bylo potřeba a ve výsleku to jelo hůř než by mohlo :-D
 
 
Datum: 21. dubna 2018 10:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19406    
Hustý ! Takovýho kouře nelítalo ani z bráchovýho Leona při vyplý váze vzduchu diodou a ten byl zuřivej :-D Odpich Hustej. S 525TDS jsem půroku jezdil a byl to spíš lenoch.
 
 
Datum: 20. dubna 2018 16:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tdi zatím předěláno nemám.. uvažoval jsem o tom ale chci to jako rodiný vůz tak tu zatím dokud funguje tam nechám s elektrikou.. ale mám přestavěné mTDS od brambor :-D https://www.youtube.com/watch?v=POXBpsD2OMo .. musim uznat že jsem měl moc velký předvstřik a nenastavený doraz max chodu páky tak jsem to uchcal a blbě se to sbíralo.. ale i tak je to vedle čistokrevná M3 :-D
 
 
Datum: 19. dubna 2018 19:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19404    
Ukaž nějakej zajímavej projekt? Ty mTD nejsou nikde moc k vidění. Klasický TDi s velkym šnekem,vstřikama a sánim jsou všude okolo,ale nic pěkně udělanýho mechanickýho jsem moc neviděl.
 
 
Datum: 19. dubna 2018 9:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě se to taky líbi tak proto to dělám :-D .. je to pak fakt uplně nějci jiného než jakýkoliv soft :-D
 
 
Datum: 18. dubna 2018 20:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19404    
Dobře ty !! To je stará poctivá motorařina. To se mi líbí ;-)
 
 
Datum: 18. dubna 2018 10:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tu poslední možnost mám na mysli :-D to s tím malým ''m'' :-D
 
 
Datum: 17. dubna 2018 23:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19403    
Ale jo. To já beru. Ten soft je jak když poladíš dvoukanál,seriovka jede víc bez nutných úprav. Pak přijde fáze 2 a tam už přicházejí i drobné mechanické úpravy. Fáze 3 už je peklo a to bude z tvého soudku ;-) ale stejně vše musíš vyladit softem pokud se nezabýváš mTDi.
 
 
Datum: 17. dubna 2018 6:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tyhle software ladění mě moc nebere.. já spíš stavím mechacnické rotačky, ostře upravené na maximální množstí paliva které komponenty (hlava/axialni vačka) dokážou natlačit ;-)
 
 
Datum: 16. dubna 2018 22:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19401    
Rotační čerpadla mám rád. Především ty 11mm a 12mm,které se implantují od 180HP nahoru ;-) V seriovce mám 11mm. Jen chip a eko off. Nic víc,seriová oktávka. Po loňský cestě do itálie začla potvora padat do nouzáku,takže půjdou o desetinky vyšší sloupky z Ak do turba a nová váha.
 
 
Datum: 16. dubna 2018 21:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já od toho uplně upustil začal se věnovat rotačním čerpadlům pro maximální výkon.
 
 
Datum: 16. dubna 2018 19:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19401    
Zdarec. Malinko. Ten 3K to je pecka,ale 5K zatim moc neposlouchá,ale to se dalo čekat. Čeká nás hodně ladění. Ale seriovkový dvoukanály jedu furt jak na běžícim pásu. To je vděčnej válec. Stejně tak ten 3K. A co ty?
 
 
Datum: 15. dubna 2018 21:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj stando. koukám že za ty roky co jsme se už nebavily jsi pokročil dost daleko od lehce poladěného 2K ;-)
 
 
Datum: 15. dubna 2018 16:45
 
 
 
 
Jméno: kpetr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau Stando, držím palce a těším se na výsledek. :-)
 
 
Datum: 04. dubna 2018 11:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19387    
Mým letošním cílem je předělat a odladit 70ccm motor. Snad už konečně. Toho času je míň a míň...
 
 
Datum: 01. dubna 2018 7:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19387    
Vše se dozvíš. Ještě je brzo. Teď je to na výbrusu. Cílem je atakovat bednu v ořežplechách. Vzhledem k neočekávanému ještě lepšímu odladění (původně cestovního) 3K oproti loňskému roku je možné že 5K pojede až v polovině sezony. Ty vejfuky to je věc. Jinej vejfuk,jinej motor ....
 
 
Datum: 01. dubna 2018 7:12
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a ted nam rekni jak to jede :-) a jak jsi s tim spokojeny,, .-)
 
 
Datum: 31. března 2018 23:34
 
 
 
 
Jméno: fichtl1972      E-mail:      IP: uživatel19361    
Zdarec. známý problém s bzučákem na pincku jde elegantně vyřešit použitím IO 555 ,zapojeným jako monostabilní klopný obvod, kterým přes výkoňák spínáte bzučák. Krásně vyladíte rezonanční frekvenci bzučáku, a ten fachá i při sepnutých světlech. Napájení integráče a výkoňáku jde ze světelných cívek ,přes diodu a filtrační kondenzátor. Bzučák pracuje i při zapnutých světlech. při všech otáčkách motoru Kdo trochu rozumí elektronice je to pro něj práce na jedno dopoledne. Jde vyladit jak bzučák na 6V tak i na 12V ve kterém je jen původní germaniová dioda. Kmitočet se pohybuje cca okolo 350Hz. Odběr je při 8V cca 0,8A. Kdo někdy změřil výstup napětí na světelné cívce zjistil ,že napětí se pohybuje v rozsahu 6-10V při kmitočtu 270-400Hz podle otáček. Je tam spousta harmonických kmitočtů.\r\nTož tak draci. Je zima tak místo ježdění ladíme stroje v garáži. \r\nMám za sebou osazení zadního světla LED 6 ks jako zadní ,3 s na osvětlení SPZ. Je to efektní a uspoříte cca 5W výkonu na předek. Asi mám dobře nabuzený rotor, protože ve předu mám klasickou H4 na 35 W zabudovanou v původní patici i parabole. Svítí to luxusně, světlo je bílé, né už ta bludička z původní žárovkou. Na fichtlu mám osazeno i tyristorové zápalko ,které tady bylo již mockrát popsáno. Startuje i v zimě na drb...\r\nTakže ještě mne letos čeká skládačka druhého rodinného pincka.,vše je již nachystáno pro skládačku, tak do jara mám co dělat.\r\nZdarec na srazu ve Všelibicích 2018....... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2018 7:37
 
 
 
 
Jméno: Kul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To Fichtl 1972: hm tak to jde úplně mimo mne..........bzučák po 20letech stále nebude funkční.
 
 
Datum: 22. února 2018 7:37
 
 
 
 
Jméno: Černoušek      E-mail:      IP: uživatel19365    
Zaujal mě Váš příspěvek poradil by jste jak vyřešit světla u Stadionu S11 aby to nebyla Vámi zmíněná bludička?Předpoládám že u fichtla je stejné nebo podobné zapalování.Díky.
 
 
Datum: 21. února 2018 13:21
 
 
 
 
Jméno: fichtl21      IP: uživatel19361    
To Kul, IO 555 je integráč, . Jednoduché zapojení 4 odpory, 2 kondíky +výkoňák , Dal jsem BD 711,je na 75W k výkonu. Je na něm jen malý chladič, protože Bzučák není používán trvale. Je nutné přesně doladit rezonanční kmitočet konkrétního bzučáku. Já musel ještě přidat stabilizátor 7808 pro zamezen zvýšení napětí nad 8V,protože pak docházelo k "přilepení" membrány . okud nerozumíš elektronice,nepouštěj se do toho. Plánek nikde není,je to můj nápad,kterej jsem přes víkend zrealizoval.Momentálně to mám v podobě vrabčího hnízda,až bude čas hodím to na tišťák a přidám odkaz na foto.
 
 
Datum: 20. února 2018 18:03
 
 
 
 
Jméno: Kul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj, nejsem v elektrice vůbec zdatný a s tím bzučákem mám problémy již 20let. Chápu to dobře že IO 555 je integrovaný obvod 555. A pokud to tak je stačí takhle zadat elektrikáři a on mi ho vyrobí nebo to má jako vždy velké ALE.... Dále jak mi ho vyrobí kde nebo jak ho zapojím? Není někde přesné schéma? Díky za rady!!!
 
 
Datum: 20. února 2018 10:10
 
 
 
 
Jméno: fichtl21      IP: uživatel19361    
oprava textu-obvod je bistabilní klopák..i mistr se utne při psaní,čus...
 
 
Datum: 18. února 2018 20:10
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19329    
zdar mozte mi niekto uz solidne poradit ked ste lakovali niekto kompresorom svoju jawku 50 stacil by kompresor s 24l vzdusnikom -https://www.mall.sk/kompresory/scheppach-hc-24?gclid=EAIaIQobChMI3-Htq9CM2QIVi-cbCh3myg3FEAAYAiAAEgJWUvD_BwE DAKUJEM odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2018 18:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19348    
Známej co mi stříkal měl cca 80L nějaký polodomádo s vosíma hnízdama z náklaďáku tlačený nějakym většim kompresorem,motor nic moc výkon,ale na jedno natlačení nádoby jsme nastříkali vše jednou vrstvou. Brácha má dvouválcovej a tam objem nevim,nádoba je metr možná metr dvacet dlouhá a tak 60 - 70 široká. Takový prase. To je masakr :-)
 
 
Datum: 06. února 2018 18:50
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19329    
len som chcel poradit ak ste niekto doma striekali fichtla tak akym kompresorom proste poradit....
 
 
Datum: 06. února 2018 17:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19348    
V přízpěvku níže ti napsaly,že kompresor pujde furt,nebude vypínat,ať pořídíš aspoň 50L. Co ti na tom nestačilo? Než kupovat kompresor tak bych to snad dal někomu udělat ....
 
 
Datum: 06. února 2018 8:48
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19329    
PORADITE???lakovani jawa 50/21 komplet bude stacit kompresor vzdusnik 24l tlak 3.5-4 regulovatelny odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2018 16:09
 
 
 
 
Jméno: Vít Fišer      IP: uživatel19168    
no půjde,ale poběží pořád.hlavně ho neutavit.pokud ho budeš kupovat,tak alespoň 50l
 
 
Datum: 28. ledna 2018 16:09
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19329    
zdar bude stacit na lakovani kompresor se vzdusnikem 24l??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2018 17:18
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel19329    
som zabudol dodat jawa 50/21 komplet vsetko polyuretanom farby mam doma
 
 
Datum: 23. ledna 2018 17:18
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dokáži s tím lakovat autodíly, ale je to dosti na hraně, víc jak 2,5baru s toho nepřetržitě nedostanu, ale těch 2-2,5 mi stačí na to abych si nalakoval to co potřebuji :-D
 
 
Datum: 23. ledna 2018 12:38
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Chceš přesnou odpověď na vcelku volné zadání... Na airbrush to zřejmě stačit bude, ale jinak záleží na tom, kolik dá kompresor, kolik potřebuje pistole, jak je velká plocha... S větší nádrží a výkonnějším kompresorem chybu rozhodně neuděláš.
 
 
Datum: 23. ledna 2018 8:25
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel19202    
Seso Jak jsou dlouhé tyto držáky? https://www.fichtlkramek.cz/nahled/drzak_stupacky_cz_487_488.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. ledna 2018 16:33
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
9cm
 
 
Datum: 22. ledna 2018 16:33
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha ja ted jsen nerozhodnej bud meri 9 a nebo 10 cm,,kolik potrebuejs draku?
 
 
Datum: 21. ledna 2018 22:12
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel19059    
Zdravim zaujmalo by ma táto nádrž https://c1.staticflickr.com/9/8094/8568975324_2f400ceca4_b.jpg že či bola vyvinutá špecialne pre Babettu alebo je to nádrž z inej motorky ak ano tak z akej chcel by som ju zohnať.Prajem všetko dobre do nového roka. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2017 11:46
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel19306    
Příjemné prožití vánočních svátků a spoustu naladěných motorů do nového roka přeje Standa Hrbek. Ať vám to lítá!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2017 11:33
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
zdar, chci se zeptat jaká je slušná a rozumná hodinová sazba při provádění renovace motoru na pionýra (pařez, stadion), respektive jaká je rozumná cena za kompletní renovaci motoru stadion (včetně materiálu), čištění, leštění, prostě komplet go. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2017 9:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19230    
Rychlá zborka/rozborka fichtla s výměnou pár hovadin cca 500,- (tak 2 hoďky). Kompletní montáž a demontáž s výměnou ložisek,futer,gufer,kliky + usazení,vystředění,vymezení 1000,- (tak do 5 hodin) .... brutální stavy 1000+ a víc ..... řek bych tak 200 až 300 za hodinu.... stadion je primitivní,to máš za hoďku rozebraný a zas složený,tam neni moc co k řešení :-D maximálně tě zdrží ohřívání bloků výměna ložisek ... do času ztráveného na motoru počítám pracovní čas a ne všechen ztrávený,protože se jdeš taky vychcat,napít,najíst,cigáro,kafe,telefonáty,někde něco hledáš atd.... hlavně se dopředu pořádně domluvte co se na motoru má udělat,co se bude kupovat,vyměňovat,opravovat a kolik zhruba za práci ... on si každej myslí že přinese pelech,ty v něm vyměníš všechny střeva a v dílech to bude za litr a práce tak dvě stovky :-D pokud se bude jednat o GO + leštění tak si stanov extra částku za montáž a extra za kosmetiku. Jinak je to nevděčná práce něco někomu dělat,připrav se na to ;-)
 
 
Datum: 28. srpna 2017 9:04
 
 
 
 
Jméno: marian      IP: uživatel19214    
Ahoj, nemáte niekto odskúšaný spôsob ako znížiť hladinu na karburátore Amal - Arreche ? Iná ihla, či niečo k plaváku prilepiť? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2017 20:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19217    
Tak menší trysku. Značení trysek u amalu neznám. A nebo šroubem přidej vzduch... víc možností neni ...
 
 
Datum: 16. srpna 2017 20:11
 
 
 
 
Jméno: Marian      IP: uživatel19215    
Ide o tento karburátor http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karburator_amal_21.html plavák je celoplastový o rovno v ňom osadená ihla. Volnobežná tryska je 20 takže uberať už nie je moc z čoho, HT je 85 , tam by sa asi hodila cca 80. Mám na tom nahodený origo filter no nie v airboxe, ale na plastovom kolene 50 mm. Ide to celkom obstojne, ale sviečka je dosť tmavá, no po zavretí benzínu to ešte badateľne ožije. Myslím si, že origo papierák má dobrú priechodnosť, alebo nie a skúšať tam dať molitan?
 
 
Datum: 14. srpna 2017 23:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15726    
Vždycky se řikalo u takovýhleho karbecu na hladinu nešahej nebo to rozvrtáš a už to nedáš dohromady :-D dal bych menší volnoběžnou trysku... jinak asi přihnout plíšek u osičky ... zřejmně nahoru ... arreche neznám,odvozuji od dellorta...
 
 
Datum: 14. srpna 2017 17:25
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 29.03.2024 8:10:45 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu