www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel18608    
Ahoj páni, když od tadyma koupím rozetu 65 z. budu potřebovat spodní napínák řetězu ? ( kříž mám z 20tky) Vršek neřeším - lino - budou nadstavené tlumiče o 6 cm. Případně jak řešíte škrtání řetězu pro inspiraci ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2016 12:26
 
 
 
 
Jméno: vejfuk      IP: uživatel16049    
tmuliče zadní nadstavit navařenymi železy posvařovanými po domacku
 
 
Datum: 02. října 2016 12:26
 
 
 
 
Jméno: janouch22      IP: uživatel18848    
Čau draci, potřebuju poradit mam babettu 207 a potřebuju vědět 2věci :-) o kolik se dá snížit hlava ale aby vydržela a pomůže výkonu (moc ne) místo origo trysky 63 tryska 65? děkuji :-P odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2016 15:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12446    
Ahoj. Záleží na síle odlitku,pak už je jediným limitem svíčka,do které nesmí narážet píst. Hlava se upravuje s ohledem ke změně výfukového kanálu - tzn čim výš výfukový kanál k hlavě,tim víc snižuju hlavu. Obecně funguje velmi dobře,když se na babetu 207 dá válec a hlava z B210. Navíc se dá válec upravit dle dobového návodu,hlava se o trochu sníží. Výfuk se otevře,karburátor dellorto (14mm). Pak si musíš pohrát se spojkama.
 
 
Datum: 24. září 2016 15:57
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel18608    
Zdar SESO ! Bude v nabídce k mání nosič na fíka - 20/21 ???\r\nDíky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2016 7:31
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doprodano,, a uz jen tak nebudou,, lebo vzdy musim udelat velkou serii a prez rok to prodavam,namam misto, musim dopordat nosice na mustang a pak necham udealt na pio,, kazdpodadnem kdy ma zadni blatnik ten novejsi co nema hlinik listicky,tak ten je nachylnejsi na praskani,, lebo ten s hlinik listama je diky prolisumzpevneni,,,takze pro ti novejsi je treba dbat na vahu a taky na velikost, lebo cim vetsi,tiv je vetsi teziste co tahne zadek do zadu na asfalt
 
 
Datum: 19. září 2016 7:31
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau ladiči, mám tu zase dotaz. O prázdninách jsem si upravil válec pro cross (2k). Jede to celkem slušně, ale chci z toho vytáhnůt ještě víc a tak zvažuju zvětšení ploch přepouštěcích kanálů hlavně směrem nahoru - k sání (přepouštěcí kanály jsou zatím téměř sériové). Myslíte, že by to zlepšilo výkon (popř i průběh) motoru ? Nebo mám zkusit další výkon hledat jinde. Válec: VK čas.: 28mm, max šířka 26mm (spíše lichoběžník), PK= origo(pouze odstraněny nepřesnosti a ostré hranky), Sk = čas.:69mm, šířka 28mm (+- obdélník). Zbytek : Hlava 5ml, karburátor origo převrtaný na 18,5mm, Hikone (nemám moc financí na výrobu sady výfuků a jejich úpravy) a lehký převod. A ještě jeden: kolikrát (cca) je možné rozlisovat a slisovat válec za tepla (s rozumným nahrátím) aby se nepoškodil / udržel si své stálé rozměry (myšleno aby vložka nebyla např po 4. rozlisování vsuvně). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2016 9:36
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
::==)
 
 
Datum: 29. září 2016 9:36
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
Dobře. "až odskakuje slina" - máme totožný způsob. Akorát si teda nechám vyrobit trny s minimální vůlí (tam mám asi chybku v podobě vůle že to chce někdy kapánek postrčit a pak vypadne sama) a nechám déle mrazit. Výletovku jsem pochopil správně. Zkusím to sehnat a převařit . Díky
 
 
Datum: 12. září 2016 20:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18834    
Délku sacího kolena ber jako omezovač otáček. Kratší koleno pustí motor do vyšších otáček. Vyfukový koleno muže bejt i 29mm. Vůle trnu stačí 37,99 i míň. Já mam vůli 0,03 a je to zbytečně moc. Ale funguje to. Válec ohřeju až odskakuje slina (to je důležité) a vrazim tam přes noc namraženej trn (-18) a ono to vypadne,nebo do toho trochu strčim prstem a vypadne to ven. Absolutně bez násilí,bez jakýkoliv síly. Mezi výfuk a tlumič dej zkusmo 10-15cm dlouhou výletovku. Uvidíš.
 
 
Datum: 12. září 2016 19:38
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
Ok Ok, pokusím se někdě sehnat koleno (může být i větší průměr ?) K té výletovce - MUSÍM ! použít tlumič - mám ho asi započítat do délky výletovky (nebo dát ho až za ni ) ? Jak moc ovlivňuje délka sacího kolene motor (nejkratší = Nejvhodnější ?) Jinak tento válec šel 1x Provizorním "trnem" ( neměl jsem tehdy jinou možnost ) trošičku těžejc . ostatní válce (větší) šly nádherně malinkým klepnutím do trnu (vložka vyskočila bez problému ven). Trn na 0. výbrus si chci nechat vysoustružit (jako mám zadat vůli ? stačí 37,98mm?
 
 
Datum: 12. září 2016 18:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18833    
Pokud válec rozlisováváš za tepla s namraženym trnem tak bych se nebál že se válec nějak orve. To spíš aby se časem nevyžíhal hliník. Pokud rveš vložku ven silou za nedostatečnýho tepla tak si myslim tak dvakrát ven a konec.
 
 
Datum: 12. září 2016 17:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18833    
Ještě bych otevřel víc sání do šířky (30mm) a odladil bych vejfuk. Na hikone jede koleno s dírou 28mm délka 26cm (+/-0,5cm) ,vyrabovat zbytky hikoňáckýho kolena z těla vejfuku a pak výletovku s dírou 15mm o délce 20-25ccm. Posune tě to úplně jinam. Tahle kombinace s 19mm DO točí i 10000ot/min,ale podmínkou je krátké sací koleno a molitanový filtr.
 
 
Datum: 12. září 2016 17:52
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám dotaz k Jawě 250/592. Je jasný, že občas může kopnout, ale u té své mám problém ( aspoň si myslím že to je problém ), že přijdu k motorce, bez klíče párkrát prohamtnu, zapnu klíček a stačí, abych nakopávačkou hnul kousíček max 1cm a motorka mě neskutečně kopne i je slyšet jak jde přes zuby. Ale také chytne :-) Předem se omluvám za neodborný výrazy, ale ještě tomu moc nerozumím. Netuší někdo v čem je problém ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2016 11:11
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel18837    
Na tohle mám jeden šikovnej fígl. Nejdřív tak jednou dvakrát prošlápnout bez zapalování a pak pořádně silou a rychle až dolů. A když je páka téměř dole a motor pěkně roztočenej, tak teprve zapínám klíček. Samozřejmě počkat z pákou dole jestli chytne, aby to nekoplo. Na 99% je to bez kopnutí a většinou hned krásně chytne.
 
 
Datum: 16. září 2016 11:11
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry že se zeptám blbě, ale jak poznám, že je píst za horní úvratí ?
 
 
Datum: 12. září 2016 8:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ňáká 250 jawka...co teprve honda cr 500...to zlomí koleno a kyčel naráz... :-D mám osobní zkušenost, že na všech těchto kopacích strojích je dobré pákou velice pomalu dát píst za HU s tím že mám jistotu segment nejde zub na zub a velice razantně na to skočit a nechat startovací páku na dorazu dole a za žádnou cenu dokud nemám jistotu že motorka chytla tu startpáku nepovoluji... největší kopu totiž dostaneš když svůj pokus o nastartování ukončíš v půlce chodu startpáky, motor se sotva protočí a jakmile snížíš tlak na startpáku tak to blafne naopak a nohu ti to vystřelí že si dáš kolenem do zubů... :-D
 
 
Datum: 10. září 2016 23:54
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, malej nejsem, je mi 35 :-) Ale nikdy jsem motorky neměl.\r\nPřed 3 lety jsem si koupil fichtla, zrenovoval jsem ho a nějak mě to chytlo, tak jsem si koupil i 250ku. Fichtl mě nekope, ten je cajk a nedělá mi problém. Boty blbý nemám, malou sílu v noze možná, zrovna 2x statný nejsem a zvyklej na větší motorku, její váhu apod také ještě ne. Předstih mám seřízenej, ještě zkusím startovat bez plynu, za ten tahám při startu. Ještě zkusím startovat aby páka nešla tvrdě na zuby. Ono s tou sílou to je tak, že dřív jsem se snažil co největší silou, ale jak mě to párkrát koplo, tak se mi nestartuje 2x s dobrým pocitem a možná se kvůli tomu do toho tolik neopřu. ale jak řikám, přijde mi divný že mě kopne ihned, i když se toho nepatrně dotknu. Párkrát mě to koplo i když jsem jenom na páku položil nohu :-)
 
 
Datum: 09. září 2016 10:11
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Nemáš velký předstih ? Možná by to chtělo i seřídit směs a při startování nepřidávat moc plynu. Stačí 2x prošlápnout a než zapneš klíček, tak si najdi polohu ,kde ti páka nejde tvrdě na zuby.
 
 
Datum: 08. září 2016 21:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18830    
No buď máš malou sílu v noze a blbý boty,nebo jsi na to ještě malej a nebo máš moc velkej předstih :-D oni tyhle větší jednohrnce víc či míň kopou. Když kopou moc musí se ubrat předstih. Pérák mi občas taky kopne,ale to je málo kdy,to jen když má natlačíno před HU a já mam zrovna mokrý pantofle a nemužu se do toho tak opřít... ale v tomhle směru je horší fichtl,ten když kopne a ty máš zrovna blbý boty (v mym případě mokrý pantofle u rybnika) a smekne se ti noha/bota tak ji dostaneš do holeně a bolí to hodně a dlouho... pérák mi občas zahodí pantofli,ale od fichtla to bolí :-D
 
 
Datum: 08. září 2016 21:00
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
Zdar, budu renovovat mustanga a rv 1982, chci aby byl uplně přesně původní. Proto se ptám zda někdo zná číslo té žluté barvy na mustanga v ral a také číslo té šedé barvy na blatníky. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2016 10:01
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel18459    
tak nikdo neznáte to číslo? ani nevíte kde to zjistit?
 
 
Datum: 08. září 2016 10:01
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, šeda na batníky je ral 7044, žlutou bohužel nevím, ale taky bych jej potřeboval zjistit. dělal jsem modrého, to je ral 5012, oranžová by měla být ral 2004 a červaná ral 3024, ale žlutou musím taky nekde sehnat...
 
 
Datum: 03. září 2016 9:09
 
 
 
 
Jméno: erino123456789      IP: uživatel18822    
Ahoj chcem sa spýtať čo všetko treba upraviť pri použití predných teleskopov z J.Dandy na sériového pioniera díky za odpovede. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2016 13:48
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
http://jawa50rs.wbs.cz/EVO-0.html pokud máš i brejle DANDY tak uděláš jen misky na ložiska. Pro soustružníka pár minut práce. Když budeš chtít origo kolo tak ještě středící válečky na osu a záchyt reakce, ale ani to není problém. Změna jízdních vlastností za to stojí
 
 
Datum: 12. září 2016 13:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18828    
Narveš to do brejlí ze simsona a dáš tam jiný misky. A jsou sakra dlouhý.
 
 
Datum: 06. září 2016 19:01
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Minimálně budeš muset vyřešit uchycení záchytu přední brzdy a osu kola, pokud má Dandy jiný průměr. Fichtl má tlumiče širší nahoře (tzv. UpsideDown:-)), takže budeš muset překopat uchycení blatníku. Dál ti nebude držet zadní plech pod maskou, protože držáky. Samotná kapitola je horní průměr vidlí, jejich délka a případné přizpůsobení. Půjdou do původních brejlí nebo budeš muset dát brejle z Dandyny? Budou ti sedět ložiska v krku? A mají vůbec tydle vidle tlumení?
 
 
Datum: 06. září 2016 8:40
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
Á pionýr napadený kutilem
 
 
Datum: 05. září 2016 19:37
 
 
 
 
Jméno: jawa23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, měním ložisko v rozetě za nové a potřebuji zjistit jestli tam mám koupit obyčejné otevřené ložisko a nebo zakryté ložisko (pravděpodobně C3), jde mě o to jestli ty kryty kuliček nebudou něčemu vadit. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2016 17:02
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
do rozet i kol dávám ložiska 2RS a vždy bez problému,,, rozhodně je to lepší, než to těsnit pouze tím filcem... jinak bez C3
 
 
Datum: 30. srpna 2016 17:02
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám dotaz. Koupil jsem Jawu 250/592 a rozebral jsem přední kolo a zjistil jsem, že tam chybí rozpěrka kola osazená. Prodávají se 2 varianty, 8mm nebo 11mm. Která tam má být ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2016 12:29
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Rozdíl v délce je 3mm. Když dáš kratší ,může ti kolo brzdit. Je divné ,že prodejci píší, použití na různé moto a přitom mají tyto motocykly rozpěrky různých délek (44-50-56).
 
 
Datum: 01. září 2016 12:29
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, právě tomu jsem se chtěl vyvarovat. Přesně tímhle stylem jsem kupoval věci na fichtla když jsem ho renovoval a vyšel mě na nemalý peníze a teď se mi doma válí díly na 2 fichtly :-)
 
 
Datum: 01. září 2016 12:01
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Cena té součástky není tak horentní .Kup obě a vzkoušej to. Poznáš to, až dotáhneš kolo .
 
 
Datum: 01. září 2016 11:27
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo,dle kamaráda a i katalogu ND ano. Je tam vedená jako vložka...
 
 
Datum: 29. srpna 2016 13:22
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Má tam vůbec být ?
 
 
Datum: 29. srpna 2016 11:34
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel18274    
Ahoj budu muset předělat zámek na dvoukruhu kůli upravenýmu válci. Chtěl bych se zeptat jestli je tohle správnej postup? 1: Odvrtat starej kolík. 2: Vyvrtat menší díru pro novej kolík o 0,1-0,2 mm než bude průměr drátu který tam dám. 3: Nahřát píst naklepnout kolík 4: Zabrousit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2016 17:34
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel18274    
Tak už nic, píst mám překolíkovanej. Vyvrtal sem díru vrtákem 1.9 vrták díru vyvrtal 1.94 a do díry sem kápnul vysokoteplotní lepidlo a naklep kolík 1.99 a po stranách kolíku sem klep malej důlek pístu aby to drželo.
 
 
Datum: 31. srpna 2016 17:34
 
 
 
 
Jméno: Adam      E-mail:      IP: uživatel18809    
Ahoj Draci můžete mi poradit jak na repasovat přední tlumiče.Zkoušel jsem to a po vystružení a osazení jdou velice ztuha prostě nefungujou jak mají. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2016 14:43
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
stružil jsi to stavitelným, nebo pevným výstružníkem? jinak mírnej odpor není problém, ale po máznutí spodní trubky vazelínoou s ní musí jít rukou hejbat
 
 
Datum: 22. srpna 2016 14:43
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
jen tak orientačně budou ve fichtl krámku někdy řetězové půlčlánky ? popř: kde se dají sehnat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2016 16:17
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na primárním převodu se rozeta nenachází, tam je pouze 14z primární kolečko a 34 zubové lamely
 
 
Datum: 21. srpna 2016 16:17
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
právě že mě jde o primární skusím to ještě vyřešit novou rozetou protože ta co tam mám tet je už hodně jetá a má ostré zuby - třeba výměna ten řetaž trochu našponuje
 
 
Datum: 21. srpna 2016 14:18
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha,, jestli na normalni seundar retez tak jo,, na primat se nedela,sesa
 
 
Datum: 21. srpna 2016 12:50
 
 
 
 
Jméno: Alík      IP: uživatel18795    
Čau lidi, dostal se mi do ruk výfuk hurikone a tak si bych ho tam chtěl zkusit nacpat. Výfuk nemá koncový tlumič, tak bych tam navaril vyletovou trubičku vnitřní průměr 16mm. A teď nevim jakou zvolit délku abych měl raději spodek než vršek.. v různých diskusich je délka kolem 30 cm ... co vy na to? Je lepší pro spodek delší, ne o kratší.. děkuji za odpovědi.. válec je 39.00 slícovaný a lehce rozsireny výfuk kanál, karbec Origo diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2016 10:31
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
jj tahle varianta funguje, a je to právě tím malým průměrem těla, ono když to spočítáš tak to i docela vychází. Jen by to chtělo ještě maličko delší tělo aby to mělo větší rozsah.
 
 
Datum: 19. srpna 2016 10:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18800    
Zatim se mi dobře jeví rezonanční výfuk vyrobený ze seriového vevařením zadního kuželu do prázdného výfuku. Ouzké tělo,velká délka a dlouhé kužely jedou i na upravených seriovkách. Sice to stratilo spodek,ale tak od 4000ot/min až do konce to tahne s tim že nárůst je plynulej ané jeden zátah od 7000ot/min do 1000ot/min. Ty ouzký vejfuky jedou docela pěkně. Teď ho budu testovat na 70ccm motoru protože se seriovym výfukem to odmítá "jet" ...
 
 
Datum: 19. srpna 2016 7:55
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Přesně, dělal jsme pokusy s různými typy rezonančních výfuků a ve finále pro cestování a jen mírně upravené válce je nejlepší obyčejný seriový výfuk. Hikone má totiž v základu velký objem na to aby fungovala proto ho naladíš vždycky jen na strašně úzké pásmo.
 
 
Datum: 18. srpna 2016 10:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18796    
Délku kolena musíš trefit. Postupně zkracuj po centimetru. Nějak to pojede,ale radši od toho nic nečekej,na seriovce většinou nefunguje vůbec. Naopak na fichtlcupovejch válcích co jedou na lehkym převodu a točí 10000ot/min se to vcelku naladit dá a dává slušný výsledky.
 
 
Datum: 18. srpna 2016 9:32
 
 
 
 
Jméno: klikovka2      IP: uživatel16049    
dobry den kde sezenu 5 rychlostni prevodovku na pionyra ? zaplatil bych dobře . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2016 21:53
 
 
 
 
Jméno: Trnka Ervín      E-mail:      IP: uživatel18829    
Mám na prodej5Q
 
 
Datum: 06. září 2016 21:53
 
 
 
 
Jméno: klikovka2      IP: uživatel16049    
hledal sem ale marne pomuze nekdo ?
 
 
Datum: 17. srpna 2016 16:28
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
co třeba hledat....
 
 
Datum: 17. srpna 2016 9:23
 
 
 
 
Jméno: klikovka2      IP: uživatel16049    
prosím na neho kontakt ?
 
 
Datum: 16. srpna 2016 19:53
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
5q dělá pan Voves, příprav si 17-20 tis.
 
 
Datum: 16. srpna 2016 12:54
 
 
 
 
Jméno: DusanMacek      E-mail:      IP: uživatel18784    
Ahoj, chci se zeptat jestli nemáte někdo ty dva plechové kroužky mezi kterými je vloženo filcové těsnění pro utěsnění domečku náhonu tachometru na zadním kole 21? Děkuji Dušan odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2016 9:45
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahojte, na pionýrovi 20tce mám zajmavý problém, normálně jede dobře vše funguje, jediná vada je že když jedu na zařazenou kteroukoliv rychlost a mám přidaný plyn, tak je slyšet takový chrastivý zvuk- připadá mi že to jde od řetězového kolečka - náhon na řataz. pokud uberu plyn tak to nedělá, když jedu na neutrál tak to mírně chrastí, Primární řetaz mám fungl nový takže tím to neni. sekundrání řetaz taky nový nový věnec rozety, nová ložiska v motoru i na rozetě. prostě už fakt nevím čím to je. za rady moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2016 21:53
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
promární kolečko na klikovce jsem zkouše vyměnit a je to pořád to samé, spojkové kola samozřejmě mám zubama k sobě, řetaz prověšený neni, podle mě to neni vůbec v promárním převodu, to by se přece ten zvuk musel měnit podle otáček a ono je to pořád stejný. chrastivý zvuk to má i na neutrál ale je to eště zas jiné než když mám přidané na rychlost
 
 
Datum: 15. srpna 2016 21:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18777    
Záhada bermudského trojúhelníku. Primární kolečko má plný zuby,nejsou do oblouku ? Neni ten řetěz prověšenej až ke sloupku v karteru? Máš lamely zubama k sobě? Ty furt píšeš že máš všechno nový,ale to je taková nic neříkající informace ...
 
 
Datum: 07. srpna 2016 8:41
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napíšu jen moji zkušenost... chrastění se zvyšující s otáčkama... nakonec to byla povolená odkapová miska... :-D
 
 
Datum: 06. srpna 2016 22:28
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak dnes jsem sunkdal víko spojky, spojkový koš byl uplně utahlý, nevagloval, spojkové lamely jsou taky nové mezilamela nová, zkoušel jsem i různé spojkové koše a furt to samé. ted jsem to složil a na jedničku nechrastí nic a na dva a tři chrastí. tak mě teda řekni co to je?
 
 
Datum: 06. srpna 2016 18:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18776    
Asi tak. Ve chvíli kdy shodíš dekl tak okamžitě poznáš. Když chrastní řetěz tak je buď tak vytahanej že škrtá o sloupek (nemusí bejt ani vytahanej,stačej lamely s měkkýma zubama,který se vmáčknou hlouběji) a nebo už koš pluje na hřídeli s vůlí okolo půl centimetru. To poznáš okamžitě. Můj typ je jasně pod tímto deklem. Kde jinde taky ....
 
 
Datum: 06. srpna 2016 11:00
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Vypust olej ,sundej víko primáru a vyzkoušej to na stojanu.
 
 
Datum: 06. srpna 2016 8:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18776    
Máš sice novej primár,ale nepovolil se ti koš?
 
 
Datum: 06. srpna 2016 6:36
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
Zdar ladiči, potřeboval bych poradit. Kdysi jsem si lehce upravoval válec: přepouštění origo, rozšířené a přečasované sání na 69mm, lehce rozšířený a přečasovaný výfuk na 28,3mm . Nedávno my přestal výkon a max. rychlost stačit, tak jsem sáhl po převrtaném origo karburátoru na 18,5mm. Výkon šel znatelně nahoru, ale stále jezdím stejně rychle jako sériovka (12/55 = cca 62km/h, jednou při přetočení z kopce 66km/h). Uvažuji, jestli neudělám výfuk širší a 27,3mm od hlavy, ale bojím se, že válec ztratí spodek (máme tu převážně kopce) a stále se nepřehoupne přes 7000ot a dál...... Mám ho přečasovat ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2016 10:30
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
ono rovnat ty kartery sice jde, ale je to porod.. lepší někde sehnat pěkné párové, zatím to furt vyjde levněji než to obrábění :-)
 
 
Datum: 09. srpna 2016 10:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18773    
Kartery lze proti sobě"vyrovnat" na přípravku a následně převrtat díry pro vodící pouzdra. A ty vyrobit nová (jiná-větší). Většinou to jde. Někdy to nejde. Ložiska to nevyřeší. Napřed bych řešil motor. Upravenej válec se seriovejma přefukama umí točit až 10000ot/min.
 
 
Datum: 03. srpna 2016 22:00
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
Díky. Na kolik bych měl udělat to časovaní ? 35,5mm ? A ano, až teď sem to zjistil, že kartery jsou nepárové - šel by tento dopad napravit např ložisky c4 ? ( momentálně nemám další kartery ) Výfuk jsem vyměnil za 2. mustangácký a nastalo mírné zlepšení.
 
 
Datum: 03. srpna 2016 17:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18771    
Ztratíš spodek a na origo přefuky už je to "za hranou". Pokud máš problém s přetočením přes 7000ot/min bude špatný spodek motoru - nepárové kartery. Tak jak to máš (pokud je to udělané dobře) to musí točit aspoň 8000ot/min. Někdy brzdí doutník,lepší výfuk mustang.
 
 
Datum: 03. srpna 2016 9:08
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel18459    
dnes jsem poprvé nastartoval motor po go - pionýra. běží krásně nic nezvoní krásně pravidelně běží, jediné co dělá, že když běží na volnoběch, tak je od motoru slyšet takový hučivý zvuk - něco jako když běží větřák takový zvuk. Nevíte co to může být? vzdálenost cívek od magneta mám nastavené takže tím to neni. na motor jsem dával nové pístní kroužky. Nevíte co může ten hučivý zvuk způsobovat? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2016 16:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18770    
Nepodfukuje hlava či svíčka ? Nepíská kladívko na vačce? Nový kroužky mohou šustit. Muže bejt moc zatlačený gufero do karteru a šmejká ho ložisko. Těžko říct.
 
 
Datum: 02. srpna 2016 16:42
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
zdar, chci se zeptat, když jsem udělal go motoru (ložiska, převodovka, těsnění, klikovka) a válec jsem nevybrušoval - byl už dříve a je zajetý, Tak se ptám zda se takový motor nějak zajíždí, nebo co vše obnáší správné zaběhnutí motoru a jak dlouho to trvá, díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2016 6:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18765    
Nic nezajížděj... neni důvod
 
 
Datum: 30. července 2016 6:34
 
 
 
 
Jméno: DusanMacek      E-mail:      IP: uživatel18756    
Opět zdravím příznivce Jawy 21 a prosím o pomoc s poskládáním hlavy řízení. Víte někdo jak mám mají být správně ty matice na krku? Katalog píše, že by tam měly být tři. Děkuji Dušan odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2016 13:06
 
 
 
 
Jméno: DusanMacek      IP: uživatel18764    
Děkuji za informace podivam se na 23. Velký plech mám s lištama.
 
 
Datum: 29. července 2016 13:06
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ono je totiž taky víc druhů horních brejlí! Pro složení, které jsem popsal potřebuješ takový, aby vnitřní průměr díry v ose otáčení odpovídal osazení na maticích... mám to tak na 20 i 21,,, na 555 jsou brejle s dírou odpovídající průměru trubky krku řízení, s jiným složením nemám zkušenosti,,, zkus si nají katalog na mustanga, tam by to mělo bejt trochu jinak, a možná tak i na novějších 21... máš s hranatým podsedlovým plechem bez Al lišt?
 
 
Datum: 28. července 2016 16:45
 
 
 
 
Jméno: dusanmacek      E-mail:      IP: uživatel18761    
Děkuji za pomoc, vše šlo dle tvého návodu hladce až do chvíle, kdy jsem nasadil horní brýle. Na horních brýlích je zespoda kroužek, do kterého zapadne příruba matky. Na horní části brýlí jsou výstupky, které zapadají do drážek na krku řízení a matice s osazením nezapadne jako ta spodní. Souhlasím s tvým názorem, který je logický dle katalógu, ale v případě matic s osazením, je tato cesta nereálná. Dušan
 
 
Datum: 27. července 2016 22:46
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
je to denoduchý, první jde miska ložiska, na to matice s osazením směrem nahoru (touhle maticí dotáhneš citovkou ložisko, ale bacha, nesmí bejt volný ale ani přetažený!), na osazení přijdou vtchní brejle, nad brejle opět matice s osazením směrem dolu do brejlí a na to dle katalogu ještě jedna kontramatice
 
 
Datum: 26. července 2016 16:33
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 24.04.2018 14:38:43 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu