www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
zdarec, takový dotaz, jde u fichtla nebo kývačky z mokré spojky udělat suchá? funguje to potom vůbec? už jsem to viděl na nějakých silničních upravených strojích... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2016 9:28
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Dělá se to, ale pokud nechceš jít s úpravami motoru do krajnosti tak, je to zbytečné. Rozhodně je více věcí, které bych na motoru dělal dříve než suchou spojku.
 
 
Datum: 12. prosince 2016 9:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10222    
Jednoduše určitě ne,ovšem teoreticky ano. Záleží na tom,za jakým účelem by se to dělalo. Buďto vyseparovat spojku s celým primárem z olejové lázně + použít nějakou suchou spojku a sílu přenášet asi řemenem a nebo vyseparovat z olejové lázně jen spojkový koš....
 
 
Datum: 10. prosince 2016 13:15
 
 
 
 
Jméno: Panel559      IP: uživatel18878    
Ahoj potřeboval bych poradit chtěl bych si postavit doma kompresor na stříkání barvy podvozku a mensi pískování pistol kompresor mám nějaký starý dvoupistovy asi z nějakého náklaďáku mám jen foto štítku dokázal by mi někdo poradit z čeho je ? Nebo nějaký fórum kde by mi poradili ? Popřípadě jestli by to zmaknu k tomu bych dal dva vzdusniky z pragy v3s a elektromotor 3kw předem diky. Panel http://imageshack.com/a/img924/5180/9Q8Nu7.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2016 20:40
 
 
 
 
Jméno: Panel559      IP: uživatel18921    
Ahoj díky za reakci fotky nic moc http://imageshack.com/a/img922/875/MWss4f.jpg lépe to vyfotit nejde vypadá to strašně je to zachráněné že šrotu ale funguje a fouká.
 
 
Datum: 09. prosince 2016 20:40
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
je to nějaký rusák ....sdělano v cccp .....70-80 leta,chtělo by to i nějaký foto,podle toho štítku zjistím prd........na pískování je potřeba trochu víc vzduchu
 
 
Datum: 08. prosince 2016 20:45
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci mám 20 pio rok 1977 už mám ten novější blatnik kde nejsou lišty. A nevím jakou barvou mám strikniut ty nápisy a ty značky u Benz.kohoutku. jestli bílou nebo šedou.. dělám Origo modro-šedy. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2016 21:11
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18918    
Ahoj, mám dotaz jak se staráte o lak na svých Jawách. Mám tím na mysli jak lak například čistíte lak od prachu. Já pokud ho utřu tak jsou na laku vlásečnicové rýhy. Jak to děláte vy? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2016 15:46
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, nechají se někde koupit ty "gumičky" do zadních tlumiču nebo to budu muset zbastlit doma ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2016 12:57
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pokud vim, tak tam jsou akorát o-kroužky a kožený manžety,,,
 
 
Datum: 04. prosince 2016 12:57
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to u fichtla. Máš na mysli tlumiče ze Šáde ?
 
 
Datum: 03. prosince 2016 18:16
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
Škoda
 
 
Datum: 02. prosince 2016 20:23
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
u čeho?
 
 
Datum: 02. prosince 2016 19:37
 
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel13743    
zdravím všechny, neví někdo o způsobu jak udělat/předělat bateriové zapalování na stroje jawa/čz na bezkontaktní? nebo z čeho ho udělat? origo mi nechce dobíjet a už ztrácím nervy, a když tam dám z fichtla tak to zase špatně startuje. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2016 19:20
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Nebo použít ručkový voltmetr, ten je na takové měření dobrý. Pokud se napětí rychle mění, digitál to nemusí pobrat, ale chování ručky může prozradit něco víc.
 
 
Datum: 27. října 2016 19:20
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
já mám 2 digitály, jeden nějakej hobby z baukrámu a druhej poloprofi, a oba mi na běžících motorkách dokážou měřit, i když nemám odrušené svíčky ani fajfky,,, jinak jak píše standa, odrušená fajfka by to měla vyřešit
 
 
Datum: 27. října 2016 18:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18886    
Pánové měl jsem problém s multimetrem u simsona. Vyřešila to oplechovaná odrušená fajfka. Zkuste dlouhou fajfku,klasická krátká ruší.
 
 
Datum: 27. října 2016 8:11
 
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel13743    
já to měřil multimetrem co jsem koupil u šikmookejch za 80kč :-D jako funguje a při nastartování a připojení na baterku to skákalo mezi 6,8 6,9 a 7,2 pak se to na tech 7.2 ustálilo
 
 
Datum: 27. října 2016 0:08
 
 
 
 
Jméno: Panel250      IP: uživatel18878    
Super že jsi na to přišel jinak zkoušel někdo měřit digitalem napětí na uhlikach nebo na baterce ? Já to zkoušel jednou a myslím že to zapalko rušilo čísla tam lítaly jak zblazneny takže mam buď blbej merak nebo se to musí fakt měřit analogem
 
 
Datum: 26. října 2016 22:01
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
v pohodě, hlavně když jsme přišli na chybu ;-)
 
 
Datum: 26. října 2016 21:43
 
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel13743    
lk : díky moc takže to nakonec bylo tím že jsem to asi prohodil ty vývody z vinutí. dnes ráno jsem přišel oddělal víko dráty jsem prohodil, zasunul klíček našlápl a hned to zhaslo a já byl rydostí bez sebe. takže ještě jednou moc ti děkuji sám bych to asi neudělal :-)
 
 
Datum: 26. října 2016 20:01
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
napětí na uhlíkách změříš jednoduše voltmetrem (nebo multimetrem pokud ho nebude rušit zapalování) přiložením vývodů na očka uhlíků (případně přímo na jejich držáky)
 
 
Datum: 26. října 2016 18:02
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jo, tak to je dost možný, že jsme objevili důvod nefunkčnosti! Ty vývody se totiž nesmí prohodit, resp. musíš to zapojit přesně podle návodu (tzn. vývod, kterej byl původně spojenej s odporovou cívkou píchnout na M a druhej vývod s uhlíkem do D/61)... a nabuzení dynama dle polarity regulátoru rozhodně taky doporučuju,,,
 
 
Datum: 26. října 2016 17:59
 
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel13743    
no abych řekl pravdu vzal jsem nějaký vývod z vinutí, spojil ho s uhlíkem a majzl ho do 61 a pak vzal druhý vývod a fouknul ho do 51 tak asi to bude tim co? jinak jsem dynamo nepřepoloval, a napeti na uhlikach nevim jak zmerit
 
 
Datum: 26. října 2016 0:56
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a neprohodil jsi náhodou vývody vinutí? Přepóloval jsi dynamo (resp. nabudil) tak, aby byla kostra dle regulátoru? Jaké máš to napětí na uhlíkách při zvýšeném volnoběhu?
 
 
Datum: 25. října 2016 21:52
 
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel13743    
regulátor mám 60w na 55w zapalko (55 regler se neda sehnat ale sesa psal ze je to super volba pro 55w dynama) zapojený to mám jeden vývod z vinutí do M a druhý vývod z vinutí + uhlík do 61. druhý uhlík ukostřen. z druhý 61 mám drát do žárovky druhý vývod z žárovky vede do 54. a stejně prostě nezhasne. ještě jsem zkoušel dat na mutimetru pípák ( když spojím oba kabely multimetru tak pípají) a zkusíl to dát na oba konce z vinutí a pípalo to takhle jsem zkoušel i rotor ale ten nepípal což je správně .. už sem fakt zoufalej tak krásně to jede a startuje ale nedobíjí.. prosím poradte
 
 
Datum: 25. října 2016 20:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18884    
Jestli máš redukci na pio zapalování tak neni problém tam vrazit vape z fichtla. O tom taky nebudeš vědět. Třeba seženeš levněji nějaký jetý.
 
 
Datum: 25. října 2016 14:42
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
aha, tak koukám, že jseš to ty, co se ptá i o pár dotazů níž,,, jak jsem ti už psal, v první řadě zkontroluj, jestli máš vůbec funkční dynamo, on totiž rotor bejvá dost často KO,,, pokud je funkční a přesto to nebobíjí, tak na 95% budeš mít někde nějakej bordel v zapojení, zbylejch 5% bych přikládal k možný vadě regulátoru, ale to bys musel nějakým způsobem ověřit,,, jakej typ toho regulátoru máš?
 
 
Datum: 25. října 2016 13:03
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Vape, pokud chceš investovat,,, pokud ne, tak koupíš za 3-5 stovek elektronickej regulátor od AEV a víc neřešíš, protože pak už se dobíjení nemusíš všímat,,, mám aev ve 3 motorkách s celkovým nájezdem cca 15tis. km a nezaznamenal jsem problém,,,
 
 
Datum: 25. října 2016 12:59
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel18608    
Zdar, draci ! Jak nejlépe zpevnit, případně vylepšit kříž se stupačka pod motorem ? nějaké náměty, díky .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2016 15:15
 
 
 
 
Jméno: Panel250      IP: uživatel18878    
Cauky vůbec ne píšeš na jaký účel tak předpokládám že myslíš na krosku. Když jsem já stavěl krosku z fichtla tak jsem odbrousil zadní stupačky od rámu tak aby se daly použít na ně jsem navaril matku kus závitové tyče a našrouboval jsem to místo původních stupaček a utahnul druhou matkou a podložkou účel byl že když jsem spadl třeba do koleje od Lakatose tak se jen zvedly ale neulomily ještě by se to dalo vymakat na pružinku aby se to vracelo zpět samo. Pak ještě jak je držák na výfuk ten jsem zkrátil tak že mi zbylo asi 10 čísel a na to jsem si udělal samo domo stojanek zpevnit asi kříž nějak nepotřebuje já zpevnil akorát páku zadní brzdy kusem plocháče zpevnit spíš potřebuji přední tlumiče ty jsem měl ohnutý nahoru furt stačí zpevnit plochacem a je po problému
 
 
Datum: 26. října 2016 15:15
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel18859    
zdar chlapi nevite kde sehnat za rozumnou cenu redukci karburatoru s pionyra aby pasoval na s11 dik za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2017 0:31
 
 
 
 
Jméno: Mark      IP: uživatel15620    
mam tam takovej klin z bakelitu nebo co toje .karbec je do boku jinak problem s lankem
 
 
Datum: 07. března 2017 0:31
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
při použití jednoho z prvních 17mm karbů na 05 a vypilování izolační podložky to jde bez redukcí :-)
 
 
Datum: 04. října 2016 14:09
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel18608    
Ahoj páni, když od tadyma koupím rozetu 65 z. budu potřebovat spodní napínák řetězu ? ( kříž mám z 20tky) Vršek neřeším - lino - budou nadstavené tlumiče o 6 cm. Případně jak řešíte škrtání řetězu pro inspiraci ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2016 12:26
 
 
 
 
Jméno: vejfuk      IP: uživatel16049    
tmuliče zadní nadstavit navařenymi železy posvařovanými po domacku
 
 
Datum: 02. října 2016 12:26
 
 
 
 
Jméno: janouch22      IP: uživatel18848    
Čau draci, potřebuju poradit mam babettu 207 a potřebuju vědět 2věci :-) o kolik se dá snížit hlava ale aby vydržela a pomůže výkonu (moc ne) místo origo trysky 63 tryska 65? děkuji :-P odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2016 15:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12446    
Ahoj. Záleží na síle odlitku,pak už je jediným limitem svíčka,do které nesmí narážet píst. Hlava se upravuje s ohledem ke změně výfukového kanálu - tzn čim výš výfukový kanál k hlavě,tim víc snižuju hlavu. Obecně funguje velmi dobře,když se na babetu 207 dá válec a hlava z B210. Navíc se dá válec upravit dle dobového návodu,hlava se o trochu sníží. Výfuk se otevře,karburátor dellorto (14mm). Pak si musíš pohrát se spojkama.
 
 
Datum: 24. září 2016 15:57
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel18608    
Zdar SESO ! Bude v nabídce k mání nosič na fíka - 20/21 ???\r\nDíky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2016 7:31
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doprodano,, a uz jen tak nebudou,, lebo vzdy musim udelat velkou serii a prez rok to prodavam,namam misto, musim dopordat nosice na mustang a pak necham udealt na pio,, kazdpodadnem kdy ma zadni blatnik ten novejsi co nema hlinik listicky,tak ten je nachylnejsi na praskani,, lebo ten s hlinik listama je diky prolisumzpevneni,,,takze pro ti novejsi je treba dbat na vahu a taky na velikost, lebo cim vetsi,tiv je vetsi teziste co tahne zadek do zadu na asfalt
 
 
Datum: 19. září 2016 7:31
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau ladiči, mám tu zase dotaz. O prázdninách jsem si upravil válec pro cross (2k). Jede to celkem slušně, ale chci z toho vytáhnůt ještě víc a tak zvažuju zvětšení ploch přepouštěcích kanálů hlavně směrem nahoru - k sání (přepouštěcí kanály jsou zatím téměř sériové). Myslíte, že by to zlepšilo výkon (popř i průběh) motoru ? Nebo mám zkusit další výkon hledat jinde. Válec: VK čas.: 28mm, max šířka 26mm (spíše lichoběžník), PK= origo(pouze odstraněny nepřesnosti a ostré hranky), Sk = čas.:69mm, šířka 28mm (+- obdélník). Zbytek : Hlava 5ml, karburátor origo převrtaný na 18,5mm, Hikone (nemám moc financí na výrobu sady výfuků a jejich úpravy) a lehký převod. A ještě jeden: kolikrát (cca) je možné rozlisovat a slisovat válec za tepla (s rozumným nahrátím) aby se nepoškodil / udržel si své stálé rozměry (myšleno aby vložka nebyla např po 4. rozlisování vsuvně). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2016 9:36
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
::==)
 
 
Datum: 29. září 2016 9:36
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
Dobře. "až odskakuje slina" - máme totožný způsob. Akorát si teda nechám vyrobit trny s minimální vůlí (tam mám asi chybku v podobě vůle že to chce někdy kapánek postrčit a pak vypadne sama) a nechám déle mrazit. Výletovku jsem pochopil správně. Zkusím to sehnat a převařit . Díky
 
 
Datum: 12. září 2016 20:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18834    
Délku sacího kolena ber jako omezovač otáček. Kratší koleno pustí motor do vyšších otáček. Vyfukový koleno muže bejt i 29mm. Vůle trnu stačí 37,99 i míň. Já mam vůli 0,03 a je to zbytečně moc. Ale funguje to. Válec ohřeju až odskakuje slina (to je důležité) a vrazim tam přes noc namraženej trn (-18) a ono to vypadne,nebo do toho trochu strčim prstem a vypadne to ven. Absolutně bez násilí,bez jakýkoliv síly. Mezi výfuk a tlumič dej zkusmo 10-15cm dlouhou výletovku. Uvidíš.
 
 
Datum: 12. září 2016 19:38
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
Ok Ok, pokusím se někdě sehnat koleno (může být i větší průměr ?) K té výletovce - MUSÍM ! použít tlumič - mám ho asi započítat do délky výletovky (nebo dát ho až za ni ) ? Jak moc ovlivňuje délka sacího kolene motor (nejkratší = Nejvhodnější ?) Jinak tento válec šel 1x Provizorním "trnem" ( neměl jsem tehdy jinou možnost ) trošičku těžejc . ostatní válce (větší) šly nádherně malinkým klepnutím do trnu (vložka vyskočila bez problému ven). Trn na 0. výbrus si chci nechat vysoustružit (jako mám zadat vůli ? stačí 37,98mm?
 
 
Datum: 12. září 2016 18:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18833    
Pokud válec rozlisováváš za tepla s namraženym trnem tak bych se nebál že se válec nějak orve. To spíš aby se časem nevyžíhal hliník. Pokud rveš vložku ven silou za nedostatečnýho tepla tak si myslim tak dvakrát ven a konec.
 
 
Datum: 12. září 2016 17:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18833    
Ještě bych otevřel víc sání do šířky (30mm) a odladil bych vejfuk. Na hikone jede koleno s dírou 28mm délka 26cm (+/-0,5cm) ,vyrabovat zbytky hikoňáckýho kolena z těla vejfuku a pak výletovku s dírou 15mm o délce 20-25ccm. Posune tě to úplně jinam. Tahle kombinace s 19mm DO točí i 10000ot/min,ale podmínkou je krátké sací koleno a molitanový filtr.
 
 
Datum: 12. září 2016 17:52
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám dotaz k Jawě 250/592. Je jasný, že občas může kopnout, ale u té své mám problém ( aspoň si myslím že to je problém ), že přijdu k motorce, bez klíče párkrát prohamtnu, zapnu klíček a stačí, abych nakopávačkou hnul kousíček max 1cm a motorka mě neskutečně kopne i je slyšet jak jde přes zuby. Ale také chytne :-) Předem se omluvám za neodborný výrazy, ale ještě tomu moc nerozumím. Netuší někdo v čem je problém ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2016 11:11
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel18837    
Na tohle mám jeden šikovnej fígl. Nejdřív tak jednou dvakrát prošlápnout bez zapalování a pak pořádně silou a rychle až dolů. A když je páka téměř dole a motor pěkně roztočenej, tak teprve zapínám klíček. Samozřejmě počkat z pákou dole jestli chytne, aby to nekoplo. Na 99% je to bez kopnutí a většinou hned krásně chytne.
 
 
Datum: 16. září 2016 11:11
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry že se zeptám blbě, ale jak poznám, že je píst za horní úvratí ?
 
 
Datum: 12. září 2016 8:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ňáká 250 jawka...co teprve honda cr 500...to zlomí koleno a kyčel naráz... :-D mám osobní zkušenost, že na všech těchto kopacích strojích je dobré pákou velice pomalu dát píst za HU s tím že mám jistotu segment nejde zub na zub a velice razantně na to skočit a nechat startovací páku na dorazu dole a za žádnou cenu dokud nemám jistotu že motorka chytla tu startpáku nepovoluji... největší kopu totiž dostaneš když svůj pokus o nastartování ukončíš v půlce chodu startpáky, motor se sotva protočí a jakmile snížíš tlak na startpáku tak to blafne naopak a nohu ti to vystřelí že si dáš kolenem do zubů... :-D
 
 
Datum: 10. září 2016 23:54
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, malej nejsem, je mi 35 :-) Ale nikdy jsem motorky neměl.\r\nPřed 3 lety jsem si koupil fichtla, zrenovoval jsem ho a nějak mě to chytlo, tak jsem si koupil i 250ku. Fichtl mě nekope, ten je cajk a nedělá mi problém. Boty blbý nemám, malou sílu v noze možná, zrovna 2x statný nejsem a zvyklej na větší motorku, její váhu apod také ještě ne. Předstih mám seřízenej, ještě zkusím startovat bez plynu, za ten tahám při startu. Ještě zkusím startovat aby páka nešla tvrdě na zuby. Ono s tou sílou to je tak, že dřív jsem se snažil co největší silou, ale jak mě to párkrát koplo, tak se mi nestartuje 2x s dobrým pocitem a možná se kvůli tomu do toho tolik neopřu. ale jak řikám, přijde mi divný že mě kopne ihned, i když se toho nepatrně dotknu. Párkrát mě to koplo i když jsem jenom na páku položil nohu :-)
 
 
Datum: 09. září 2016 10:11
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Nemáš velký předstih ? Možná by to chtělo i seřídit směs a při startování nepřidávat moc plynu. Stačí 2x prošlápnout a než zapneš klíček, tak si najdi polohu ,kde ti páka nejde tvrdě na zuby.
 
 
Datum: 08. září 2016 21:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18830    
No buď máš malou sílu v noze a blbý boty,nebo jsi na to ještě malej a nebo máš moc velkej předstih :-D oni tyhle větší jednohrnce víc či míň kopou. Když kopou moc musí se ubrat předstih. Pérák mi občas taky kopne,ale to je málo kdy,to jen když má natlačíno před HU a já mam zrovna mokrý pantofle a nemužu se do toho tak opřít... ale v tomhle směru je horší fichtl,ten když kopne a ty máš zrovna blbý boty (v mym případě mokrý pantofle u rybnika) a smekne se ti noha/bota tak ji dostaneš do holeně a bolí to hodně a dlouho... pérák mi občas zahodí pantofli,ale od fichtla to bolí :-D
 
 
Datum: 08. září 2016 21:00
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
Zdar, budu renovovat mustanga a rv 1982, chci aby byl uplně přesně původní. Proto se ptám zda někdo zná číslo té žluté barvy na mustanga v ral a také číslo té šedé barvy na blatníky. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2016 10:01
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel18459    
tak nikdo neznáte to číslo? ani nevíte kde to zjistit?
 
 
Datum: 08. září 2016 10:01
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, šeda na batníky je ral 7044, žlutou bohužel nevím, ale taky bych jej potřeboval zjistit. dělal jsem modrého, to je ral 5012, oranžová by měla být ral 2004 a červaná ral 3024, ale žlutou musím taky nekde sehnat...
 
 
Datum: 03. září 2016 9:09
 
 
 
 
Jméno: erino123456789      IP: uživatel18822    
Ahoj chcem sa spýtať čo všetko treba upraviť pri použití predných teleskopov z J.Dandy na sériového pioniera díky za odpovede. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2016 13:48
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
http://jawa50rs.wbs.cz/EVO-0.html pokud máš i brejle DANDY tak uděláš jen misky na ložiska. Pro soustružníka pár minut práce. Když budeš chtít origo kolo tak ještě středící válečky na osu a záchyt reakce, ale ani to není problém. Změna jízdních vlastností za to stojí
 
 
Datum: 12. září 2016 13:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18828    
Narveš to do brejlí ze simsona a dáš tam jiný misky. A jsou sakra dlouhý.
 
 
Datum: 06. září 2016 19:01
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Minimálně budeš muset vyřešit uchycení záchytu přední brzdy a osu kola, pokud má Dandy jiný průměr. Fichtl má tlumiče širší nahoře (tzv. UpsideDown:-)), takže budeš muset překopat uchycení blatníku. Dál ti nebude držet zadní plech pod maskou, protože držáky. Samotná kapitola je horní průměr vidlí, jejich délka a případné přizpůsobení. Půjdou do původních brejlí nebo budeš muset dát brejle z Dandyny? Budou ti sedět ložiska v krku? A mají vůbec tydle vidle tlumení?
 
 
Datum: 06. září 2016 8:40
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
Á pionýr napadený kutilem
 
 
Datum: 05. září 2016 19:37
 
 
 
 
Jméno: jawa23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, měním ložisko v rozetě za nové a potřebuji zjistit jestli tam mám koupit obyčejné otevřené ložisko a nebo zakryté ložisko (pravděpodobně C3), jde mě o to jestli ty kryty kuliček nebudou něčemu vadit. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2016 17:02
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
do rozet i kol dávám ložiska 2RS a vždy bez problému,,, rozhodně je to lepší, než to těsnit pouze tím filcem... jinak bez C3
 
 
Datum: 30. srpna 2016 17:02
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám dotaz. Koupil jsem Jawu 250/592 a rozebral jsem přední kolo a zjistil jsem, že tam chybí rozpěrka kola osazená. Prodávají se 2 varianty, 8mm nebo 11mm. Která tam má být ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2016 12:29
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Rozdíl v délce je 3mm. Když dáš kratší ,může ti kolo brzdit. Je divné ,že prodejci píší, použití na různé moto a přitom mají tyto motocykly rozpěrky různých délek (44-50-56).
 
 
Datum: 01. září 2016 12:29
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, právě tomu jsem se chtěl vyvarovat. Přesně tímhle stylem jsem kupoval věci na fichtla když jsem ho renovoval a vyšel mě na nemalý peníze a teď se mi doma válí díly na 2 fichtly :-)
 
 
Datum: 01. září 2016 12:01
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Cena té součástky není tak horentní .Kup obě a vzkoušej to. Poznáš to, až dotáhneš kolo .
 
 
Datum: 01. září 2016 11:27
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo,dle kamaráda a i katalogu ND ano. Je tam vedená jako vložka...
 
 
Datum: 29. srpna 2016 13:22
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Má tam vůbec být ?
 
 
Datum: 29. srpna 2016 11:34
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel18274    
Ahoj budu muset předělat zámek na dvoukruhu kůli upravenýmu válci. Chtěl bych se zeptat jestli je tohle správnej postup? 1: Odvrtat starej kolík. 2: Vyvrtat menší díru pro novej kolík o 0,1-0,2 mm než bude průměr drátu který tam dám. 3: Nahřát píst naklepnout kolík 4: Zabrousit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2016 17:34
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel18274    
Tak už nic, píst mám překolíkovanej. Vyvrtal sem díru vrtákem 1.9 vrták díru vyvrtal 1.94 a do díry sem kápnul vysokoteplotní lepidlo a naklep kolík 1.99 a po stranách kolíku sem klep malej důlek pístu aby to drželo.
 
 
Datum: 31. srpna 2016 17:34
 
 
 
 
Jméno: Adam      E-mail:      IP: uživatel18809    
Ahoj Draci můžete mi poradit jak na repasovat přední tlumiče.Zkoušel jsem to a po vystružení a osazení jdou velice ztuha prostě nefungujou jak mají. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2016 14:43
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
stružil jsi to stavitelným, nebo pevným výstružníkem? jinak mírnej odpor není problém, ale po máznutí spodní trubky vazelínoou s ní musí jít rukou hejbat
 
 
Datum: 22. srpna 2016 14:43
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
jen tak orientačně budou ve fichtl krámku někdy řetězové půlčlánky ? popř: kde se dají sehnat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2016 16:17
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na primárním převodu se rozeta nenachází, tam je pouze 14z primární kolečko a 34 zubové lamely
 
 
Datum: 21. srpna 2016 16:17
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
právě že mě jde o primární skusím to ještě vyřešit novou rozetou protože ta co tam mám tet je už hodně jetá a má ostré zuby - třeba výměna ten řetaž trochu našponuje
 
 
Datum: 21. srpna 2016 14:18
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha,, jestli na normalni seundar retez tak jo,, na primat se nedela,sesa
 
 
Datum: 21. srpna 2016 12:50
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.04.2024 3:51:46 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu