www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čus draci, nevíte někdo jestli by tenhle otáčkoměr fungoval i na Babettě? Pište díky http://www.jawa-50.cz/clanek/clanky-z-casopisu-amaterske-radio-led-otackomer-pro-maly-motocykl.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2015 20:06
 
 
 
 
Jméno: Petr1      IP: uživatel18325    
Čau, na kolik by mě vyšla taková kompletní úprava motoru, kdyby mi to někdo udělal na zakázku https://www.youtube.com/watch?v=824Vmfl89Kg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2015 13:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18328    
Za předpokladu,že bys měl dobrej motor,se něco dělat dá,ale není tam moc prostoru k experimentování. Origo motor,výfuk,převodovka,karbec tě pustí nejdál do oblasti 8500ot/min a to jen když to bude fakt dobrej motor (souosost,klika,uložení všeho aj)... v extrému 9000ot/min ... ale u čistý seriovky bych se držel tý první hodnoty a kolikrát ani to ne ... pak se dá otevřít origo 2K válec,proškrábnout hlavu a jsi v tom ještě za rozum ... jen bych přidal ještě BRZDY.... ale pokud chceš aby to" jelo" tak se musí myslet i na věci co vypsal Marek.
 
 
Datum: 24. září 2015 13:43
 
 
 
 
Jméno: Petr1      IP: uživatel18327    
Aha, no tak to si raději našetřím na nějakou větší motorku
 
 
Datum: 24. září 2015 8:38
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pak je druhá možnost, že upustíš od 3K a necháš si udělat pěkný 2K válec, který vč. výbrusu vyjde 1300-1400 k tomu si za 2-3stovky necháš upravit sériovou hlavu, uděláš GO spodku koupíš Hikona za 350kč a taky budeš slušně jezdit. V obou případech ovšem zapomeň na špičkové výsledky v popředí startovního pole, pokud tedy nepojedeš nějaký sranda závod proti sériovým nebo obdobně upraveným strojům, protože opravdu špičkové motory jsou cenově úplně někde jinde.
 
 
Datum: 24. září 2015 6:39
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U Stejskala stojí obdobný 3k válec 3900 + speciální hlava 1400 + výfuk 1900 =7200 pak počítej minimálně s GO spodku vč. klikovky a nějaký ten karburátor a filtr. Vše cca 10000. Kromě toho výfuku ti to nikdo výrazně levněji dělat nebude. Kromě toho když už závodní motor tak by to chtělo jinou převodovku 2000-3000 podle typu a výrobce. Dobrý by taky bylo nějaký lepší zapalko např. Vape to jsou další 3000. Ještě máš zájem si nechat dělat motor na zakázku? Pak nezapomeňte připočítat práci toho člověka co to celé složí a případně naladí. :-D
 
 
Datum: 24. září 2015 6:30
 
 
 
 
Jméno: Kunfu Jára      IP: uživatel18307    
Zdar fichtlaři potřebuju poradit ohledně tachometru na jawe pionýr vyměnil jsem bowden náhonu pořádně jsem utáh ale ručička neukazuje nevim co s tím jestli promazat nebo vyměnit šneka na náhonu poradte prosím dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2015 23:03
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ale jo, šťastný řešení to zrovna neni, ale dá se to... on pio má těch kurvítek víc a zrovna tachometr by nebyl až taková slabina :-) ... jinak používám starý bowdeny s hliníkovejma maticema s novým vnitřním lankem, plastový matice jsou za trest... na kochací 555 takovej náhon nevydržel ani 500 km...
 
 
Datum: 18. září 2015 23:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18322    
Co to kecam... šnek začne šponovat lanko,když začne zadrhávat až lanko prdne ... to sem myslel ... no to je fuk ...
 
 
Datum: 18. září 2015 20:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18322    
Věřim tomu,že když si s tim vyhraješ tak to bude nějakou dobu fungovat. Mě spíš unavovali ty lanka - praskající plastové převlečené matice ... kdyby aspoň byly z obou stran z plechu a ne plast ... prasknutí lanka je vada šneku,to bezpochyby... jestli už jsi natočil 6000km tak ti zbývá max 3000km než praskne lanko a nebo se projede šnek,neviděl jsem nikdy tachometr kterej by se dožil čísla začínající 9xxx :-D nevěřim tomu,že by se jeden jedinej tachometr dočkal protočení přes 9999 znova na nulu :-D každý auto i motorka maj v sobě alespoň jedno tzv. "kurvítko" který se jen sere a je k ničemu ... u pio je to náhon tachometru ,u starších pio je to třetí kroužek :-D u oktávky to je EGR ventil a někdo by dodal i váhu vzduchu :-D
 
 
Datum: 18. září 2015 20:04
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
mě funguje u 21 tachometr asi 6 tis. bez problému... rafička teda háže bludy, ale to je tachometrem, měl jsem ho rozebranej a asi jsem špatně předepnul pružinku na rafičce, každopádně počítadlo km je spolehlivé... základ je mít kvalitní náhon a pravidelně mazat šnek...
 
 
Datum: 18. září 2015 17:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18319    
To je nekonečnej boj s tachometrem. Z vlastní zkušenosti ti mužu dát dobrou radu. Vzdej to. Když opravíš šneka,odejde lanko a furt dokola ... když jsem šneka přidělal velký koliky odešlo lanko,když jsem vyměnil lanko,chvíli to chodilo a prozměnu se strhnul vývod z náhonu ... a pak zase lanko ... a tak jsem to celý vyhodil ... dojdeš k tomu taky
 
 
Datum: 18. září 2015 7:04
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to je věštění... když sundáš náhon z mechanismu na rozetě a zatočíš kolem, točí se uvnitř ten náboj? Tachometr funkční je? Zkoušel si ho třeba na vrtačce? neprotáčí se ti některej konec náhonu?
 
 
Datum: 15. září 2015 15:26
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
nejspíš ti chybí kolíky na rozetě které točí ze šnekem
 
 
Datum: 15. září 2015 15:00
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, tlumiče u čz 175/477 mají 2nastavitelné polohy. Chtěl bych se zeptat zda bude něčemu vadit když 1 bude nastavenej na "měkčí" a druhej na"tvrdší" předem díky za odpověd :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2015 11:58
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
V podstaě riskuješ zkroucení vidlice, rozbitý ciferník a průvan v peněžence....
 
 
Datum: 16. září 2015 11:58
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok, zkusím to přehodit aby byly oba měkčí. Děkuji :-)
 
 
Datum: 15. září 2015 19:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Nemohu to doporučit, tlumiče vždy nastavovat souměrně.
 
 
Datum: 14. září 2015 22:52
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, Na tachometru u fichtla se mi ulomila ta spodní zarážka co drží rafičku na nule. Tachometr se normalně točí ale chci se zeptat zda bude normalně ukazovat ale hlavně normalně počítat kilometry. Předem díky za odpověd :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2015 19:48
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuji :-)
 
 
Datum: 15. září 2015 19:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ukazatel rychlosti bude možná trochu bloudit, každopádně počítadlo km s tím vůbec nesouvisí, takže to poběží beze změny dál...
 
 
Datum: 15. září 2015 15:23
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel15536    
Ahoj mam jeden dotaz ohledne planzet na klapkove saní mohli by mi prosim nekdo vysvetlit jak se bude chovat motor s klapkovým sáním kdyz mu budu měnit tloustky tech planzet napr. planzety o tlousce 0.25 , 0,30 , 0,35 , 0,40 proste vliv tloustky planzet klap. sani na funkci-otacky-krivku vykonu ??? a da se timto neak znatelne měnit prubeh vykonu?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2015 21:31
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18316    
Jo ok promin sem si to neuvedomil
 
 
Datum: 15. září 2015 21:31
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš ho u mě v profilu
 
 
Datum: 15. září 2015 21:29
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18316    
Posli me mejl ja to zitra stahnu z fotaku a od kazdyho dam ze 2 fotky
 
 
Datum: 15. září 2015 21:28
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak ukaž.. Třeba bude něco k vidění
 
 
Datum: 15. září 2015 20:47
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel15536    
Fotky mam jak kliky planku vyfuku tak valce
 
 
Datum: 15. září 2015 20:40
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tryskama šířku pásma nezmeníš, maximálně že bys to měl bohatý a brzdilo tě to v otáčkách. Proč pořád stavíte baráky od střechy? Podle mě máš blbě výfuk. A otázkou je jak je udělaný válec
 
 
Datum: 15. září 2015 17:49
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13276    
To si právě myslíš. Máš fotku?
 
 
Datum: 15. září 2015 17:36
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel15536    
ale byla by to skoda motor ma docela slusny zatah skoro jak přívěra na 125citce ten je nekde uprostred ale to je vse chybí mu spodek i vrsek a jak to myslis stou klikou ta je pekne stocena nova ojnice odvazená a vyuhlovana osazena v lechkobězných loziskach a sou tam i vyplne aby byla zachovana spodni komprese nemyslim ze by tam byl problem
 
 
Datum: 15. září 2015 16:56
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel15536    
mnoooo dik za rady skusim tensi ty platky misto 0,35 dam 0,30 a jeste sem si obednal vic trysek tak to skusim kdy\z to nepomuze tak nevim co stim pujde do srotu
 
 
Datum: 15. září 2015 16:48
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Možností je celá řada. Už vzhledem k velikosti kliky je dost pravděpodobné, že tam je problém. Nevím jaké máš časování válce, od toho se odvíjí kompresní prostor hlavy, v tom může být taky chyba. A vše podtrhuje výfuk, který má na vše jako celek velký vliv. U umístění klapky může být taky problém, ale ne v orientaci, ale spíš ve vzdálenosti od vložky válce. Pokud je malá klapky se neotevřou na plno a pokud je moc daleko hodně zvětšuješ spodní kompresní objem. Takhle se těžko radí když ten motor člověk neviděl. Já bych to totiž tipoval na kombinaci cca 3-4 věcí současně.
 
 
Datum: 15. září 2015 10:55
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel18314    
jj se stim peru uz tyden a nemuzu to odladit krmim to 21 delortem a porad nejsem spokojen s vykonem planzety na klapku mam karbon 0.35, klika 80mm, hvězdicova hlava 5,0 ccm myslim ze mam chybu v poloze klapky pac ju mam podelne k ose valce a ne napříč. :-(
 
 
Datum: 15. září 2015 8:17
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13276    
Hlavně je to tak že k parametrům válce, výfuku, karburatoru a dalších musíš postavit klapku a ne že budeš klapkou ladit průběh krouťáku.
 
 
Datum: 14. září 2015 22:36
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Pokud je realna komprese stejna jako u originalu, tak bych se drzel origo hodnot. Se zvysujici se kompresi se dava predstih mensi a naopak. Osobne jezdim tech 1.6mm pred HU.
 
 
Datum: 14. září 2015 21:01
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel15536    
ok dekuji mekci klapkou posunu proste kroutak dolu,, a jeste jedna otazka mam 5k valec klapku a bezkontaktni zapalko vape cross mohli byste mi poradit jakeho predstihu se mam drzet???? jestli davat spiše vetší nebo menší?? nebo se drzet stareho 1,6 pred hu
 
 
Datum: 14. září 2015 19:43
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Obecne plati, ze slabsi klapka znamena lepsi spodek, ale horsi vrsek a naopak. Protoze mekka klapka v otackach "nestiha". Na druhou stranu, pokud je klapka moc tvrda a neni podtlak (spodni komprese), tak je zase problem se sanim v nizkych otackach, protoze ten maly podtlak tu klapku neotevre naplno.
 
 
Datum: 14. září 2015 17:19
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18295    
čau lidi potřeboval bych poradit ohledně drapáku na fichtla, pokud máte někdo zkušenosti, je lepší tady ten http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pneu_90_100x16_drapak.html tento? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/drapak_mitas_2_75_16.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2015 19:53
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Já ho na ráfek dostal vpoho
 
 
Datum: 04. září 2015 19:53
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18295    
Dobře. Děkuju a bude mi pasovat tan drapák 90/100x16 na ráfek z fichtla?
 
 
Datum: 04. září 2015 16:41
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ten 90/100x16 je dobrý ale změř si kyvnou vydlici jestli ti tam těch 10cm vleze a nebude škrtat o řetěz
 
 
Datum: 03. září 2015 19:41
 
 
 
 
Jméno: Honza05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na pole je to jedno jinak já jsem svoje polní jízdy odjezil na mitasu
 
 
Datum: 03. září 2015 16:59
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Ahoj páni, sháním někoho, případně kontakt, kdo by mi byl schopen upravit pio na 70 ccm, zatím registruju Azmarka a Stejskyho, ceny cca vychází 7500 - 8500. Víte ještě prosím o někom, kdo to dělá na kšeft ? Nechci nic na závodění, jen pio co odveze pořádnýho 110 kg chlapa :-D hubnout nehodlám :-D zatím jezdím poupravený vrtání 41 mm a hlavu stejsky, jako jede to, ale není to ono :-) Díky, Ať to jezdí ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2015 9:28
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Na FB to dělal Pavel Hozman.
 
 
Datum: 01. září 2015 9:28
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel18274    
Ahoj, chtěl bych se zeptat jestli někdo z vás má zkušenost s nahrazením slilonových pouzder v přední vidlici za bronzová? Právě dávám dohromady mustanga a chtěl bych na něm odstranit některé konstrukční nedostatky. Mě napadlo, že by to nebyl špatnej nápad, kterej by mohl zlepšit o drobet jízdní vlastnosti. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2015 10:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18278    
Sesa má v nabídce nějaký nový "silonový" futra,který jsou prej konečně snad silonový a ne z PVC ... zkusil bych je ...
 
 
Datum: 27. srpna 2015 10:24
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
víš kde to všecno skončí.....???.prostě kluzák nebo vidle stejně na lisu nesrovnáš,pro tvůj pohled budou jakoby rovné , ale deformace tam zůstanou,jak to řekl Standa- "i rovná vidle je křivá" tak jak to chceš utěsnit?? ....3x se zhoupneš a teče!!
 
 
Datum: 27. srpna 2015 8:59
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel18274    
Díky, že si mě napsal věci o kterejch sem ani nevěděl. Včera v práci sem přemejšlel jak by to šlo nejlíp udělat a dospěl sem k názoru, že vidle z kluzákama budu muset proměřit jestli sou rovný a případně je srovnat na lisu do roviny. Bronzová pouzdra si spíchnu na cnc soustruhu, ještě musím promyslet jak to celý utěsnit aby z vidlí nevytek olej. Potom to smontuju a uvidim co to bude dělat, buď to bude fungovat nebo ne, když ne tak budu muset předělat i ty brejle. Až to otestuju co to dělá a ty vidle donutím dobře fungovat tak sem napíšu jak sem je předělal. I když to bude asi někdy tak na jaře nedávno sem koupil barák a na něm je spousta práce, takže na motorky nemám teď moc času.
 
 
Datum: 27. srpna 2015 7:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18275    
Uvažoval jsem o tom taky. Místo silonu bronz,dolu pouzdra s o-kroužkama a celý to drobet zalejt olejem,kterej by nevytejkal. Ale od nápadu k realizaci je daleko. I rovný vidle jsou trochu křivý,kluzáky taktéž a to sraní s tim ... navíc by to chtělo i pevný brejle třeba z duralu,celý se to hrozně kroutí... a pak se kroutí rám ... a fichtl je celkově takovej kroutivej :-D opravdu je konstrukčně tak na 65km/h ... svůj vývoj jsem zkončil v tom bodě,že když už bych si nechával vyrábět nový brejle z duralu,tak bych do nich už nedal origo vidle ... a to se čim dál víc vzdalovalo myšlence vychytaný seriovky... takže zašlapané projekty :-D jestli se ti do toho chce tak přeju hodně zdaru :-)
 
 
Datum: 26. srpna 2015 20:25
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, chci se zeptat, mám na mustangovi válec na kterým je ulomená část vložky válce (co se dává do bloků motoru), mustang stím normálně jede, Proto se chci zeptat jestli to že je to ulomené něčemu vadí, zda to má vliv na víkon, spotřebu atd, nebo jestli to ničemu nevadí díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2015 23:15
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Z hlediska profesionálnosti je prasárna to tam nechat, Ohledně funkčnosti - Pokud je to ulomeno tam, kde tipuju(úplný okraj vložky, nevím rozměry ale tak 5mm asi bude), tak by to mohlo ztratit funkci vedení pístu a nejsem si jistý jaký by to mohlo mít vliv na přefuky. Pokud motor nevyluzuje nějaké nestandartní zvuky, nebo jestli není na pístu vidět, že "zadrhává", tak bych to nějak nehrotil.
 
 
Datum: 23. srpna 2015 23:15
 
 
 
 
Jméno: Martin46      IP: uživatel12157    
zdravím draci chtěl bych se zeptat předělávám javu 638 na 640 kapotážově a chtěl bych se zeptat jak je přiděláno sedlo z 640 prosil bych nějaké foto. moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2015 21:34
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
Čau. Kámoš mi dal válec(5k) ať mu ho zkusím naladit. Se sériovýma komponentama jde akorát roztlačit a když chytne tak to hned začne zdechat a dusí sa to. Poždějc sem zjistil že je křivá dosedací plocha mezi válcem a karterama a tama to podfukovalo. Myslíte že má cenu sháňat větší karbec , nižší hlavu a jiný výfuk a potom to zkůšat odladit ??? https://ctrlv.cz/8tS1 A nebo sa na to mám vykašlat?? ( válec má časování: VK27,5mm SK73mm PK hlavní 35 PK pomocné34,5mm ) předem díky za jakékoliv rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2015 7:23
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Stando to nemá ani cenu komentovat.... některý lidi jsou prostě nepoučitelný. Každýmu to furt říkám, zkus si nejdřív odladit nějakou lehkou úpravu dvoukanálu, ale to každej hned čim víc děr tím víc Adidas.
 
 
Datum: 17. srpna 2015 7:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18262    
Takže stav jako na jaře. Jsou položený otázky a požadavky,od tebe bez odezvy,píst neukážeš. Tudíž mrtvej bod. Takže to sem zas vložíš v září a nebo v říjnu a budeš čekat,jestli konečně nebude jiná odpověď ???!!!! ..... nechápu ....
 
 
Datum: 16. srpna 2015 11:06
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
bavit se o spodní hraně sání když nevíme nic o pístu je zcela bezpředmětné :-)
 
 
Datum: 14. srpna 2015 7:33
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Sací kanál je v pohodě, pokud to teda nemáš na závody, to bych pak chtěl ještě víc o 10-20°
 
 
Datum: 13. srpna 2015 16:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18257    
Nedalo mi to a ještě jsem si otevřel ten odkaz na PC,na mobilu to jaksi neovládam (sakra jak se to dělá??) . Už si to sem ty a nebo někdo jinej vkládal. Napsali jsme ti v podstatě to a samé. Co chceš slyšet teď? Ukaž jak je udělanej píst? V dolní úvrati okno pístu ještě zůstává za přepážkou ve vložce? Nevyjíždí až do sacího kanálu? Na foto vypadá ta přepážka mezi sacim kanálem a pátym kanálem děsivě malá,,, je tam vůbec ještě nějaká? Přijde mi to v těch ouzkejch místech takový okopaný,nechtělo by to už výbrus (či dva-tři) ???
 
 
Datum: 13. srpna 2015 13:55
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ještě je další věc, a to jak je udělaný píst. Tohle by se muselo asi vidět jako celek.
 
 
Datum: 13. srpna 2015 8:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18257    
A co bys chtěl slyšet? Na tohle nejde konkrétně odpovědět. Napřed zbav motor dětskejch nemocí jako jsou těsnosti,nesouosost karterů atd... Naladit to půjde,ale musíš do toho zainvestovat a obstarat alespoň karburátor (tipoval bych minimálně 21mm,krátký sací koleno),pak určitě hlavu(4,6-4,8-5ml ?) a vejfuk... a až to začne fungovat,tak zjistíš že je třeba řešit tisíc dalších věcí. Válec má slušný mírný parametry až na ten sací kanál... to bude válec,kterej nenakopneš,bude se dlouze roztlačovat než se vyprská,trochu ohřeje,blafne a pojede ... nenaladěnej třeba ani nechytí... další kapitolou bude vejfuk ...
 
 
Datum: 13. srpna 2015 7:38
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17467    
Zdar draci,\r\nnemá někdo doma kyvku z mustanga? Nebo i z jinýho modelu, ale aby to byla ta trubková, ne z lisovanýho plechu. Koupil bych ji za nějakou rozumnou kačku nebo se nějak dohodneme. \r\nDík, Martin odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2015 21:22
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
Muze mi uz konecne nekdo rict, kde se zapina na fichtlu forsaz ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2015 15:59
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
Tak už víme kde je problém...... http://www.mimibazar.cz/foto.php?id=80515321&tab=8 které si mám vybrat ??
 
 
Datum: 03. srpna 2015 15:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18240    
Asi máš volšový ruce :-D takže ani tim kladivem se do toho radši nepouštěj :-D
 
 
Datum: 03. srpna 2015 15:53
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
No... díky Stando... teďka mi to nejede vůbec. Asi to mám celé nějaké rozbité. Co kdybych tomu domluvil kladivem ?
 
 
Datum: 03. srpna 2015 13:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18240    
Na masce vole,musíš otočit tim přepínačem doprava
 
 
Datum: 03. srpna 2015 12:42
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Forsaz?? co to je???
 
 
Datum: 03. srpna 2015 8:31
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel18233    
Vážení měl jsem dnes tak silnej zážitek,že se s váma o to musim podělit !! Po hrozně dlouhý době jsem dnes jel na čistokrevné SÉRIOVÉ Jawě 50 typ 20 z roku 1970. Neskutečná vzpomínka dobu útlého mládí. Známej to přivez na vozejku,že vyklízej stodolu a že to našel po dědkovi pod slámou,pytlema a jinym bordelem,že na tom jako caparti jezdili,ať to zpojízdnim. Omet jsem z toho to nejhorší,rozhejbal a namazal řetěz,vyčistil jsem karbec,dopojil sání,přidělal odpadlý kabely,kouk jsem na svíčku,dávala,dofoukal jsem kola,nalil jsem tam benzín a vyměnil olej v motoru,zkusil jsem to nahodit a ono to zaprdělo,ale divně to škubalo a vynechávalo. Objel jsem ves,vrazil jsem tam svíčku z mýho a bylo po vynechávání. Znova jsem objel ves,doladil jsem jehlu,přiklep svíčku,snížil hladinu a seřídil chod ventilu a na první šlápnutí se rozezněla plnokrevná dvacítka s krásnym čistym chodem a volnoběhem,vše naprosto cajk,byl čas narazit helmu a projet to. A proč to píšu ? Abych vám řek,že jsem z toho hotovej,jak je to LÍNÝ :-D:-D:-D:-D neskutečnej nezvyk,o mym pio furt řikam,že je línej ale je to proti seriovce kroska :-D:-D:-D Ale seřízená seriovka má úžasný kouzlo,dá se na ní jet na podtočenou trojku mezi kořenama v lese 20-30km/h :-D Ať vám to jezdí,fichtlu zdar. Standa odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2015 19:28
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel18256    
Prej zvrhlost 27,5 :-D Na závoďáku jsem jezdil 23,5/76 :-D
 
 
Datum: 11. srpna 2015 19:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18240    
To se nemusíš stydět. Těmahle etapama jsem si už prošel. Začalo to na 29/68 pokračovalo přes 28/69,5 po zvrhlost v podobě 27,5/71 + zkrácený píst ... tak jsem si vše ozkoušel,povozil jsem se,poznal jsem záludnosti rychlýho motoru a zas jsem se vrátil k seriovce... přecejenom už mám zodpovědnost za rodinu atd,,,přecejen řítit se na fichtlu rychlostma přes 90km/h už nebylo úplně bezpečný ... a tak jsem zas spomalil :-)
 
 
Datum: 03. srpna 2015 11:20
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
to ja ti ani rozmery vyfukovyho a saciho kanalu psat nebudu, protoze bych byl za debila :-D , je to zvetseny extremne :-D , ale funguje to . Rezervu vidim v mekke hlave , kde sem ubral hodne materialu a ledvinku ubrousil do kruhovyho tvaru. Na vrtani se uz moc sahnout neda, sem na 8. výbrusu. Zrovna jsem ve stadiu kdy schanim valec , ktery by nahradil ten stavajici protoze uz toho moc nenajede. Tenhle rok uz byl 2x v krkonosich s prumernou rychlosti , za kterou by se nestydel linkový autobus :-D a bojim se podivat jaky skody napachala minula cesta kdy sem mu moc nepovolil ani v tech vedrech
 
 
Datum: 03. srpna 2015 10:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18240    
No a to já mam úplný minimum na mý seriovce. Vejfuk začištěnej,stejnoměrně vytvarovanej,nepatrně o max 2mm roztaženej,horní hrana okolo 29,2-29,3. A pak sání opravený do zaoblenýho obdelniku s rozumnym radiusem dole,bez obrácenýho trychtýře na vstupu,nepatrně rozšířený,spodní hrana tak 68,3 ... což je skoro serie,to jsou všude jen desetiny... a mam to teda vrtaný 41mm aby mi to hezky uvezlo. No a v porovnání s úplně čistou seriovkou je to nebe a dudy. Seriovka má teda takovej zajímavej spodek,ale je to děsně líný a furt se musí tahat za heft :-D tak asi tak no ...
 
 
Datum: 03. srpna 2015 7:39
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
ja upravoval valec podle fotek a rozmeru co sem posbiral po netu , kazdy den sem ubiral na vyfukovym a sacim kanalu az tam mam diru jak do prd.. . hlavne u toho vyfuku. Nicmene sem se timhle laborovanim dostal k celkem peknymu vysledku a ani sem si to neuvedomil . Nedavno sem totiz sed na neupravenyho fichla a ten opravdu v porovnani s tim mim tocivym valcem nejel.
 
 
Datum: 02. srpna 2015 21:55
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tomu říkám objevit ameriku:-)))
 
 
Datum: 01. srpna 2015 19:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18233    
No tenhle je taková patina,docela zachovalej,ale jsou na něm všude šrámy,asi každou chvíli ležel :-D na volnoběh trochu zvoní,takže už bude načatej pístní čep a nebo jeden kroužek horší. V motoru bylo tak deci starýho oleje,když jsem ho vypustil a nalil novej tak to začlo trochu hulit a řek bych že to i přestalo tolik jet na plný otáčky,jede tak 60,víc ani prd,takže to vidim i na gufero u primáru,ale možná ne,třeba jen zmizí olej co byl navíc a dá to pokoj,jede to dobře,po přeseřízení karburátoru chytá studenej a docela i teplej,otáčky to drží,nezvyšujou se,svíčka hnědá do cihlova (byla by černá)... tak uvidim,dlouho to nejezdilo,takže napřed vyjedu aspoň tu bandu,pak budu řešit zjevné problémy... ale teda ta seriovka tak "nejede" ,fakt už jsem si odvyk ... už jen při rozjezdu přidat víc plynu :-D
 
 
Datum: 31. července 2015 15:51
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
no jo... to je nejlepší, když zprovozníš nedobitýho nálezovýho fichtla,,, to je jak když sem dostal hranatou jednadvacítku komplet i s origo nářadím s poctivejma 7000 km, akorát komplet orezlej protože stál x let na místě kde na něj pršelo a sněžilo... když sem ho zprovoznil, byl jsem nadšenej tim kultivovaným chodem... protstě skoro "funglovka" :-)
 
 
Datum: 31. července 2015 15:10
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel16977    
Čaute draci, řešil tady nekdo z vás jak narvat karbec dellorto do jawy 21 bez toho, aniž by se muselo zasahovat do plechařiny? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2015 9:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18230    
Musel by sis udělat nový koleno a natočit si ho jak potřebuješ a karbec dát trochu víc do spádu (to neva).
 
 
Datum: 29. července 2015 9:42
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
cau , hledam radu ohledne chodu upraveneho valce. Karburator original , triska 72. Svod a vyfuk original. 1. Valec se rychle prehriva a ztraci vykon , staci podrzet 500 metru a je vyvadlej a sotva udrzi trojku do mirneho kopce. 2. Kdyz v nadrzi zbyva min jak 1litr paliva tak motor vynechava pod plnym plynem jako by byla pricpana tryska. Po doliti je po problemu. Nemuzu tomu prijit na kloub valec ma zvetseny saci a vyfukovy kanal , najeto okolo 2000km , jednokrouzkovy pist . Kdyz neni motor prehraty tak opravdu jede , s 12 zubem je max. podle gps 75 , a max. udrzi i ve stoupání. Nez se prehreje a zvadne. Bohuzel sem neprisel laborovanim se svickama, tryskama atd. jak prehrivani nebo vynechavani pod plnym plnynem vyresit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2015 20:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18230    
Tam bude vada jinde. Serie hlava jen krouhlá 40 je cajk. Možná by mohla bejt trochu lízlá. Koukal jsi už na píst? Nenapejkaj se kruhy? Nelíže se horkem? Ložiska na klice jsou c3 ?Převodovka ok?
 
 
Datum: 28. července 2015 20:40
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
Hlava je ok , vybrus 8. Hlavu sem jeste upravoval bez toho abych ji stocil , tudiz ma urcite jeste rezervu. Palivo by dotykat melo , prutok je dobrej i pres ventil na vicku karburatoru. Jestli ti to udrzi 55-60 tak je to jeste ok . Ja padam ke 40 :-D . Mozna bude chyba v predstihu. Jinak svicka je cihlova, byl sem s tim Vlašim-ŠPyndleruv mlyn a vypadá dobre. Asi se nevyhnu koupi hvezdicovy hlavy . Kdyby motor nevadnul tak by se cestovni rochlost s 13 zubem pohybovala mezi 70 a 80 kmh coz by mi vyhovovalo :-D
 
 
Datum: 28. července 2015 18:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18230    
Nedotejká ti palivo. Zkus kohout s většim průtokem (kovovej j550) a vrtnout i palivovej ventil. Vadnutí - buď ti někde něco tahne faleš a nebo už jsi za možnostma seriový hlavy. Svíčku máš N14? Ta tryska 72 je dostatečná? Kompresní poměr neni moc velkej? Já s tim vadnutim mam taky trochu problémy u skoro seriový 60ccm. Dokud jedu v normálních otáčkách do cca 6000-6500 ot/min tak dobrý,ale jak z prdele zalehnu a třeba 3-4km ho drtim v maximu (tak 7500 ot/min) tak potom na prvnim kopci začne vadnout a je línej a jede tak 55-60 ... necham ho chvíli orazit a zas jde jak pila... chci zkusit svíčku N12,ale zatim sem ji nesehnal. Kompresní poměr mam malej,hlavu měkkou,předstih adekvátní.
 
 
Datum: 28. července 2015 17:51
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, chtěl bych se zeptat spíš na takovou zajmavost. Na co je ten maličkej háček ve předu u nadrže na mustangovi ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2015 17:49
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, Děkuji za odpověd :-)
 
 
Datum: 27. července 2015 17:49
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jestli myslíme stejnej háček pak ano... v gumě je vyříznutá drážka pro zachycení na háčku a druhý konec gumy je uchycen ke šroubu, kterým je nádrž chycená k rámu
 
 
Datum: 26. července 2015 22:21
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ten háček tu gumu drží? :-)
 
 
Datum: 26. července 2015 21:35
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
na tu gumovou krycí pásku přes svár nádrže???
 
 
Datum: 26. července 2015 12:58
 
 
 
 
Jméno: marian      IP: uživatel18224    
Zdravím, hrám sa trochu z motorom pioniera. Výfuk som spravil na 28 od vrchu max. šírka cca 25,5 mm, sanie 70 mm a trochu rozšírené a odstránené zúženie- opačný "lievik". Mustang podľa nálady dá 75 až 81 km/h - merané cez GPS, pastorok sekundáru je 13, točí to pri tom cca 7300-7700 ot/min.\\r\\nNa dvojke to vytočí iba 8500-9000.. Je tam tretí výbrus a jednokrúžok - zatiaľ zbytočne.\\r\\nZatiaľ skúšané: skrátený mustang výfuk vpredu pri kolene o 35 mm bez merateľnej zmeny.\\r\\n20 mm karburátor z Tatrana 125 - cítiť na jednotke pekný záťah motora pri cca 5 000 ot, lepší doťah do kopcov - lepší krúťak no na max. otáčky bez vplyvu.\\r\\nBudem ešte dávať stočenú hlavu, lebo zatiaľ je tam sériová s ladvinkou kvôli vysokým teplotám a valec má cca 400 km po výbruse.\\r\\nNiečo ma brzdí ale neviem čo, prosím teda o radu skúsenejších čo by to mohlo byť, žeby už výfuk? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2015 23:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18237    
Abych se přiznal,tak to dělá kluk co mi dělá hlavy. Od něj vim jak se to zhruba dělá,ale já zatim neměl potřebu to koumat. On to má pod palcem. Nalejvá to olejem. Musí to bejt po tu hranku co lícuje s hranou válce. Některý hlavy s centrálnim spalovákem modeluje na PC. I když spočítám objem hlavy z origo rozměrů pio tak se dostávám k číslu okolo 6,2ccm ... nenalejváš hlavu bez ledvinky z j05? Ta má okolo 7,5ml.
 
 
Datum: 31. července 2015 23:29
 
 
 
 
Jméno: marian      IP: uživatel18236    
Vdaka. ked budem nahadzovať origo karb, tak mu spravím nové kratšie kolienko. No teraz to skúšam s 20 mm karbom kde kratšie koleno už mám. Ale vrátim sa ku meraniu objemu hlavy. Ak som správne pochopil, tak to Standa meráš pri demotovanej hlave a dorovna s dosedacou plochou valca. Priznám sa, že toto nejak nezvládam, meral som objem vodou ale jej povrchové napetie spôsobí, že rozdiel v objeme 6,2 alebo 5,2 je pre mňa nemerateľný. čím to meriaš olej , benzín alebo? Inak origo hlavu som nameral okolo 8 ml
 
 
Datum: 31. července 2015 22:05
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
No jo, seriový koleno, je velkej problém. Člověk musí být velký modelář aby z něj něco vytáhnul. Mám ho probroušené co to jde, dokonce jsem ho v jednom místě musel dolepit a průtočnost je stále mizerná hlavně díky prudkému zlomu.
 
 
Datum: 28. července 2015 7:24
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18228    
A pro zajímavost něco přihodim. Před časem jsem jednomu staršímu pánovi udělal takovou živější cestovní 60ccm sadu. Měl vape,fungl novej výfuk mustang,špičkově zgenerálkovanej motor a karburátor dellorto 19mm včetně vhodného molitanového filtru. Všechno šlapalo,tahalo to,cihlová svíce,ale furt to končilo na cca 6800-7000 ot/min i s převodem 12/55 a ten vršek byl chcíplej na 19mm karburátor. Po všemožném ladění nic, pak mi poslal fotku,aby se pochlubil jak to má krásně nalakovaný a hned jsem viděl potenciální problém. Sice upravené,ale seriové koleno s krásně udělanou přírubičkou. Sehnal jsem mu od známýho dělaný koleno na 21mm karbec co dřív jezdil na závoďáku,jen trochu kratší než origo a světe div se,bylo po problému. Jednička šla skoro 9 tisíc,dvojka 8,5-8,7 a trojka 8,2-8,3t ot/min... úplně neuvěřitelný vzhledem k mírnýmu časování válce a origo výfuku... tak asi tak ...
 
 
Datum: 27. července 2015 17:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18225    
Používam svůj výpočet na kompresní poměr a tam zahrnuju jen samotný výfukový kanál,výška prvního kroužku nehraje takovou roli v objemu válce a zbytečně to zkresluje. Objem válce po vejfukovej kanál je 33ccm,objem hlavy seriovky se pohybuje mezi 6-6,5ml (co kus to originál) - standartně je to asi 6,2ml ... a z toho spočítam (33+6,2)/6,2 = cca 6,3 ... pro představu seriovka má 6,5-6,6. Co dělám upravené válce na seriovky tak používam kompresní poměr s ohledem ke klice 7,0 max 7,2... tvá úprava válce vyžaduje něco okolo 7,4-7,6 a to odpovídá 5-5,2ml. Objem měříme se svíčkou a to po dosedací hranu. Origo sací koleno je problém č.2 ač upravené,udělej pořádné. Pokud máš chrom kroužek z FK tak bacha,ten je křehkej,nemá rád širokej vejfuk.
 
 
Datum: 26. července 2015 18:15
 
 
 
 
Jméno: marian      IP: uživatel18227    
Ahoj ďakujem za odpoveď. S tou kompresiou by to teraz nemalo byť moc odlišné oproti originálu - o 2 ccm väčší objem krúžok asi tiež o 2 mm vyšie, Nahrubo som to kontroloval podľa programu na fichtlenduro a skutočný k.p. mi vychádzal prakticky rovnako. Ale budem rád ak sa mýlim. 5,2 ccm? Ako to meráš? Piest v h.ú. a zaliať olejom po závit sviečky alebo pri demontovanej hlave objem do rovna? Koleno pri origo karbe som použil origo len opravené z vnútra, pri 20 mm karbe je kratšie asi o 15 - 20 mm. Výbrus by mal byť s vôľou cca 4-5 stovák no nekontroloval som to po brusičovi. Mám také pokušenie roztiahnuť výfuk na šírku 26 mm ked už tam mám ten chromkrúžok, no bojím sa o životnosť a dohora ho otvárať určite nechcem. Preto hladám iné možnosti ako prinútiť motor ťahať. No zmena kompresie bude určite prvá.
 
 
Datum: 26. července 2015 17:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18225    
A ještě mi napadá,že jestli máš normální výbrus s normální vůlí tak se ještě povolí a bude točit.
 
 
Datum: 25. července 2015 21:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18225    
No,vzhledem k tomu,že to má asi kompresní poměr jak poválečná jawa,tak dosahuješ slušných výsledků. Počkej co to bude dělat s upravenou hlavou (doporučuju něco okolo 5,2ml). Muže bejt dlouhý sací koleno,možná i to výfukový,válec má už dost otáčkový parametry. Možná bude nutnej vejfuk.
 
 
Datum: 25. července 2015 17:02
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, chci se zeptat jestli je nějaký rozdíl v tom zda dám an pionýra 20tku 6V indukčbní cívku nebo 8V. Vím že to pojede s obouma ale chci vědět prostě jestli to má na něco vliv i nepatrný a která je lepší na dlouhou cestu díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2015 7:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18228    
Čus. Vím že dle všech dílenskejch příruček je tam psaná 8V,u starý verze 20W u j05 možná byla 6V (a to si nejsem jist). U úplně starejch verzí byla 6V bakelitová. Vždy jsem dal na rám cívku,která dávala,to že jsou nějaké 6V a 8V jsem se dozvěděl až někdy po 10-12 letech ježdění a opravování,do tý doby pro mě neznámá věc :-D takže to asi důležitý neni ... předpředloni jsem dokonce použil cívku 12V,protože prostě zbyla na rámu po elektronickym zapalování. Jiskra byla dobrá,plná,problém žádnej. Tak ti nevim. Jako kluci jsme dokonce vozili na rámu přidrátovaný velký 12V indučky ze škodovky a nebo velký indučky 6V z trabanta či warťase ... hlavním kriteriem při výběru bylo dává/nedává ? Dává,utahnout kabel na faju,pořádně přidělat kabely a jedem :-D Jestli to chceš hrotit,tak bych se držel pravidla,že tam patří 8V indučka a dal ji tam... a je to ... ať dušička má klid ;-)
 
 
Datum: 27. července 2015 7:56
 
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 28.03.2024 22:08:03 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu