www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel13868    
Ahoj, neví někdo jak šetrně odstranit štětkometalízu? Pod ní je pěkný origo lak a rád bych jej oživil. Díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2015 0:46
 
 
 
 
Jméno: Olous      IP: uživatel18138    
No kamarade, to pujde tezko... tu horni barvu by slo sundat odstranovacem starych nateru, ale nedokazes nijak zabranit tomu, aby ti nenaleptal tu barvu pod tim. Ja pouzivam odstranovac P-05 a pravda je, ze origo barva je odolnejsi, nez tady ty stetkolizy, ale musis spravne trefit mnozstvi naneseneho odstranovace a dobu, po kterou pusobi. Pak mas sanci na uspech. Ve vetsi plose to ovsem tezko uhlidas :-/ preju hodne stesti!
 
 
Datum: 16. června 2015 0:46
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel16204    
Zdar seso . Kdy bude konečně k mání komplet podsedlovej pant na fíka 05,20,21? . Myslím tu opravnou část k rámu určenou k přivaření . Mám ho rozjebanej a je to poslední věc co mě brzdí v obědnávce dílů &#128522; odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2015 10:23
 
 
 
 
Jméno: kubik      IP: uživatel14684    
čus taky jsem todle resil , udelal jsem to ze sroubu imbusoveho M8 který jsem na soustruhu provrtal skoro skrz, zavit jsem uřízl a hlavičku šroubu, takže zbyla takaa trubička,kterou přivaříš na ram ale musis mit k tomu ten pant kterej přidelas k sedlu , do nej das tu trubičku z toho sroubu, na ram přidelas ty 2 vysoky matice co drzej zadní plech a srovnas ty dorazy toho sedla s tema maticema aby jsi to mel rovne, pak tu trubičku s pantem sedlem bodnes k ramu ,pote to rozeberes a tu trubičku dovaříš ,zabrousíš a jeto. Jen sem chtel poradit ,jinak to je samozrejme tvoje vec jak si to udelas.
 
 
Datum: 13. června 2015 10:23
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15175    
Zdar draci, Mám dotaz. Renovuji Jawu 50/21 a nyní jsem dal dohromady stupačkový kříž a stojánek a jenom si chci ověřit, jestli je správně, že se o tu patku ve které je uchycené péro stojánku, dotýká stojánku ( tam kam jsem dal ten kousek molitanu ) - stojánek se má o ní opírat. Když jsem pincka koupil tak měl vše utrhané a bez pružiny, tak si nejsem jistý... http://imageshack.cz/image/9WA odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2015 8:42
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel18128    
Super, diky moc.
 
 
Datum: 12. června 2015 8:42
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jo, takhle to máš správně a pokud je všechno jak má bejt, tak ta packa zamezí opírání stojanu o vejfuk..
 
 
Datum: 11. června 2015 19:44
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
packu tam mám a stejně se to opírá o výfuk... :-)
 
 
Datum: 11. června 2015 12:19
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel6354    
No ta packa je tam právě proto aby se o ten výfuk stojan neopíral.:-)
 
 
Datum: 11. června 2015 11:27
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel18125    
Ten molitan je tam docasne nez to sestavim :-)
 
 
Datum: 11. června 2015 11:24
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Já si myslím, že ten molitan ti bude k ničemu protože jakmile to nasadíš a dáš tam výfuk, tak se ten stojan opře o spodní hranu výfuku.
 
 
Datum: 11. června 2015 11:16
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, vyfotil by mi někdo prosím sedlo na cz 477 ze spodu ? Hlavně uchyceni :-) předem díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2015 17:05
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
http://www.bazos.cz/img/4/161/47571161.jpg
 
 
Datum: 27. května 2015 17:05
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar tuneri, potřebuju poradit. Nemožu vůbec naladit válec aby aspoň nastartoval. Skůšal jsem jakékoliv trisky (60-cca90), polohy jehly, předstihy, odtrhy a další karbec a asi 20 svíček a na nejvíš to akorát 1 blafne a pak nic. Nikdy jsem sa s timo problemem nesetkal při ladění jiných válců. Válec je 5k, origo karb, 100mm klika, origo hlava a momentálně origo výfuk. Za jakékoliv rady díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2015 22:04
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Proč se nezeptáš autora toho válce
 
 
Datum: 26. května 2015 22:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18092    
Cece vis o tom ze motor po vybrusu da 7 8 atm? vim ze to neni smerodatne ale tvuj udaj mi prijde desivy po te vsi praci
 
 
Datum: 25. května 2015 9:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18088    
Zjisti a uvidíš,ta malá škvíra by až tak zásadní roli mít neměla,jet by to mělo,ale budeš to muset řešit stejnak ... osobně bych začínal ladění alespoň na 19mm karburátoru ... ta sestava co jsi popsal asi moc úspěšná nebude ...
 
 
Datum: 25. května 2015 8:45
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
No to okénko má nejaký křivý tvar na dolní straně, a do sání zasahuje jenom malinkatým kůsečkem (cca 0,02mm2). No ale zkusím to ještě nejak poštelovat a roztlačit a pak sa uvidí.... Díky za rady ;-)
 
 
Datum: 24. května 2015 21:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18089    
No to neni zas tak moc. Jesště mi napadá jedna fatální věc. Když je to 5K (o klapce si nepsal,tak vycházím ze symetráku) tak je hrozně důležitý,jestli je správně udělanej otvor v pístu,jestli nevjíždí až do sacího kanálu,to by se pak propojilo přepouštění se sáním a nejelo by to....
 
 
Datum: 24. května 2015 19:22
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kompres to nějaků má, cca 2,15atm , předstih sem zkůšal 2,4mm , benzín ide, na hladinu sa podívu, jiskra ide nádherně , svíčky mokré , gufera a těsnění nové, faleš sem nezjistil roztlačit sem to zatim nezkůšal , ale hodim do druhého rámu a zkusím, no ale vidím to na to velké sání cca 71mm hlava - spodní hrana a na šířku cca29mm
 
 
Datum: 24. května 2015 17:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18088    
A má to kompresi ? Dostatečnej předstih ? (s origo hlavou alespoň 2,5mm) a benzín ti do karburátoru jde? Ten je tedy origo 17mm s tryskou 38 a nějakou rozumnou hladinou? Jiskra jde? Svíčky jsou suché a nebo mokré? Roztlačit jsi to zkoušel? Pokud je sací kanál HODNĚ otevřený tak to kolikrát na nakopávačku ani neprdne,musí se to roztlačit a stejně to všelijak prská ještě půl minuty... jinak věci jako gufera atd máš v cajku? Nikde nic nepřisává? Zapalování ok? Odtrhy ok?
 
 
Datum: 24. května 2015 17:21
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, chtěl bych se zeptat když si dám jiné sekundární kolečko na čz 477 bude mi kecat tachometr ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2015 11:05
 
 
 
 
Jméno: Buvol      IP: uživatel13426    
Ono ten tachometr u ČZ je kapitola sama, alespoň teda u mého kusu. :-D Praskl mi totiž originál náhon a sehnat náhradu je téměř nemožné. Ono totiž skoro všechny nově prodávaný náhony jsou na otáčkoměr pro 634. Jako funguje to, ale ten náhon z Jawy je o něco delší a na Číze je hrozně zkroucenej. Ručička mi pak hrozně oscilovala až se nakonec i ten novej náhon podělal... Nevím, jak to řeší ostatní, ale já koupil ten digitál na moto od sigmy a nemůžu si to vynachválit. :-) Sice to není kóšér originál, ale na ježdění je to super.
 
 
Datum: 23. května 2015 11:05
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, je to jako u kejvačky :-) děkuju za osvětlení :-) o rychlost mi zas tak nejde spíš počítadlo kilometru :-) Jo taky se občas směju těm Tuningum na youtube :-)
 
 
Datum: 22. května 2015 21:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18085    
Dle mě jsou beztak rychlosti na tachu orientační... se zubem nahoru/dolu si připočítávej/odčítej od/k rychlosti řekněme 4-5km/h ... myslim že je to fuk ... pokud to teda nebude rozdíl 5 zubů ... menší kolečko = jedeš míň než ukazuje tacho , větší kolečko = jedeš víc než ukazuje tacho ... na zubu si myslim že to bude do 5km/h rozdíl ... pokud je zde nějaký fanšmekr,kterej zná pilový diagramy a převody nechť mi konkrétněji doplní,vařim z vody a vycházim z pio ... ale to že tacho s rostoucí rychlostí kecá je neoddiskutovatelnej fakt ... je to tak u většiny motorek i aut. Jak jsem již jednou zmínil typický příklad z auta (u nás v rodině bez vyjímky všech 6 aut)- jedeš,na tacháči 100 a na rychlostní ceduli v obci 86-88km/h ... realita i u kejvy,čízy,simson,skůtry,pérák a pozor,pio jedoucí nad 85 kecá dvojnásobně :-D při rychlostech k 90km/h ručička dole přelézá počitadlo km ,při překročení 90km/h se spodem vrací k nule,vyšší rychlost žádný náhon nevydržel :-D každý praská jak se ručička začne blížit spodku stupnice ... nedělal to jeden tacháč ,ale všechny 3 co mam doma .... když jsem jezdil na rychlym motoru,tak jsem to párkrát zkoušel,co to vydrží ... proto mi občas velmi pobaví videa na youtube,jak někdo natáčí tacho ... jásot,machrování že ručička dolezla k hodnotě 85km/h ... prostě tuning ... kdyby ti kluci tak věděli,že vlastně jedou tak 72-75 tak by byly rudý až na prdeli :-D
 
 
Datum: 22. května 2015 19:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18084    
Viz kolega dole je to stejne jak u kyvacky reseni je napr cyklotacho
 
 
Datum: 22. května 2015 18:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18085    
Nerad bych kecal,nevím jak přesně má ČZ řešený náhon tacho. V případě že je to stejné jako u Jawy,tak je náhon vedený z motoru (z převodovky?) tudíž tacho kecat bude,mění se tam pastorek náhonu k počtu zubů na sekundáru.
 
 
Datum: 22. května 2015 18:25
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci dělám renovaci pionýra a scháním průhodky na kyvnou vidlici nevíte kde to sehnat prosím poraďte nikde to nemůžu najít. díky za rady ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2015 8:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
co je to průchodka kyvné vidlice?
 
 
Datum: 21. května 2015 8:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18082    
Cep s futry na vystruzemi dela tk moto ,..samo to je nahrada a nedrzi tolik druhe reseni je sehnat celek ram...
 
 
Datum: 21. května 2015 7:57
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, nenašla by se zde dobrá duše která by mi vyfotila spodek sedla na cz 477. Jde mi hlavně o drzaky děkuju :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2015 16:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Večer to tu máš.
 
 
Datum: 20. května 2015 16:01
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15175    
Zdar draci, V jakém pořadí se má sestavit řízení na Jawě 50/21 ? A je jasně první, to jde na kuličky, ale pak ? Z dílenský příručky z toho nejsem moc moudrej... http://imageshack.cz/images/2015/05/15/zeni.jpg díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2015 20:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18074    
Člověče tos mi dostal,pojistnej plech je určitě na brejlích... a teď si tak vybavuju,že jsem ho měl jen na mustangu,byl hned na brejlích a utahovala ho už jen jedna vysoká matice ... na j21 mam pod brejlema matici osazenim do brejlí a nad brejlema matici osazenim dolu do brejlí a na tom je kontra matice,všechny stejně "hubený" ... možná je jen spodní matice osazenim do brejlí a na brejlích pojistnej plech a na něm dvě hubený matice dokonce bez osazení ... ono taky je to u každýho roku a modelu jinak ... starý roky maj dokonce brejle zaaretovaný výřezem v trubce,novější typy už to zas nemaj a mustang má ten vršek brejlí úplně jinej ... pletu si to navzájem ... ale když se vykašleš na nějaký obrázky,tak to logicky musíš složit tak,aby vše zasedlo,nic se nevrklalo,vše utahnout ... a dobře složenej krk se pak skoro nehne a je festovej ... kdyby něco neklaplo tak to bude málo stažený a bude se to kroutit v brejlích doleva či doprava při sebemenšim škubu kolem. Ve 13 letech jsem složil fichtla z posbíranejch dílů na půdě,v dílně a po skládkách,katalog a příručku jsem poprvé viděl někdy v 17 letech,jak to má a nemá bejt jsem netušil. ..A taky jsem to složil...něco né napoprvý ...něco až napotřetí... a to tě naučí ;-) Ať se daří. Standa
 
 
Datum: 16. května 2015 20:53
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15175    
jo jde, protože když se kouknu do dílenské příručky, je tam matice napsaná 3x ( stejná ) mě přišla jedna jiná, ale usoudil jsem, že se dává asi jako poslední... jak vidíš tak třeba Jawař to napsal jinak než ty... on by na horní uložení dal hned brejle... Je teda správně, že je horní uložení, pak matice C osazením nahoru, pak brejle - D, pak další matice C osazením dolu, pak pojistný plíšek B a poté vyšší matice E osazením nahoru ?
 
 
Datum: 16. května 2015 20:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18074    
Ono to jde i složit blbě??? Spodní uložení pod kuličkama,krk,horní uložení na kuličkách,zajištěná matice,brejle,další 1-2 matice ... spíš dvě ... co tam jde dát špatně ? Nic ...
 
 
Datum: 16. května 2015 19:23
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15175    
A nemůže mít orientaci jako na fotce, žlábek musí směřovat na kuličky...
 
 
Datum: 16. května 2015 11:59
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Orientace: A jako na fotce, C osazením dolů, E jako na fotce
 
 
Datum: 16. května 2015 11:45
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Já to mám takto: A D C B E
 
 
Datum: 16. května 2015 11:44
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15175    
ještě v jaké orientaci je mám namontovat... dík
 
 
Datum: 15. května 2015 21:13
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel7691    
Zdar draci chci jse zeptat jestli je dost na čz 175/477 když na trojku jsem schopen ji roztočit na 100 -105 Km/h. Jsou jen leštěné kanály spalovák a výfukový kanál trochu zvětšený. Kolik to cca může mít otáček s orig. převodem ve předu 16 z. kolečko A kolik by mohla být maximálka s tímto převodem. Dokázal by dobře táhnout i s 17z. kolečkem ? Dokáže se na dvojku ve dvou postavit na zadní. Ještě chci dodat že tachometr měří přesně (zkoušeno na radaru). Měl jsem tam daný i otáčkoměr ze škody 120 ale odešel. Stejně neukazoval přesně. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2015 16:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18064    
Hele moc přes tohle nejsem,ale jednou jsem na úpravě 477 resp 487 spolupracoval. Válec byl upraven razantněji,karburátor 28mm,zkrácené výfukové koleno,trochu lízlá hlava,objem 180ccm, dosahovalo to zhruba tvých hodnot a taktéž se to stavělo. Maximálka byla v rozmezí 115-120km/h. Ovšem stroj byl celkově víc sladěn a dalo to docela práci se na tyhle slušný hodnoty dostat. Dokonce tam měl o zub menší kolečko než je serie. Domnívám se stejně jako Bakoun,že ti tacho proměřuje,oni ty tacháče do 60-70 docela ukazujou dobře,ale pak je to klasika jak u auta...na tacháči kilo a přitom jedeš 86... od tech 105 si odečti 15 a jsme v reálu na 90 což je odpovídající a myslim si že na naleštěnou serii dost slušná hodnota ;-)
 
 
Datum: 07. května 2015 16:59
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18062    
Ne, uprimne si spis myslim, ze ti ten tachometr keca .) Dobre vim, jak uzasne presne jsou tyhle stary tachace. Proto na vsech svych strepech mam digitaly.
 
 
Datum: 06. května 2015 22:24
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel7691    
Díky za odpověd. :-) tachometr jsem skoušel na tom radaru a ukazoval přesně nevím teda jak při rychlosti 100 a víc to jsem neměl jak skusit. Ale příjde mi že na 175 jede hodně dobře. Myslíš že jede líp jak 350tka ?
 
 
Datum: 06. května 2015 21:52
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18062    
A jestli to na 7000ot/min roztahnes i na ctyrku, tak pojedes 125km/h a pri 7300ot/min 130km/h. Kam se hrabou 350...
 
 
Datum: 06. května 2015 21:39
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18062    
Napisu ti to, co kazdemu. Otevri si manual, tam jsou prevodove pomery, obvod kola si zmeris. Rychlost vis, tak pocitej. Zas tak tezke to neni. Ale jsem v dobre nalade, tak ti to hodim do kalkulacky. primar 21/40, sekundar 16/52, pomer u 3. kvaltu 1,25. Obvod kola jsem dal 1,85m (tak nejak to mam svoji 487). Tak pri rychlosti 100km/h to vychazi na zhruba 7000ot/min a pri 105km/h asi 7300ot/min. Takze bud to ma krute poladeny nebo ti krute keca tachometr .)
 
 
Datum: 06. května 2015 21:31
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čau draci, jakej máte názor na jednokroužkovej píst na babettu? zajimalo by mě jak to jede, Máte někdo video na youtube z Babettou která má píst s jedním kroužkem? Já mam trochu upravenej válec a mam dvoukroužek a není to ono, odepisujte díky nebo pošlete odkaz na youtube odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2015 11:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18060    
Muj názor je,že pokud nemáš v plánu motor kompletně předělat,tak stejně víc jak 8000-8500 ot/min točit nebudeš a to s přehledem dává dvoukroužkovej píst. Válce na babetu jsem už upravoval,jeden rychlejší,jeden skoro serie a oba jsem dal dvoukruhy.
 
 
Datum: 06. května 2015 11:59
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci , chtěl bych se zeptat jestli se někomu nestalo ze se u pionyra z ničeho nic splašila rafička . Koliky na rozete jsou, lanko v pohodě tachometr taky. Předem díky za inteligentní odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám najeto 14 ale prostě to musím mít tip top :-)
 
 
Datum: 05. května 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18055    
Jo,taky se mi stalo,že se mi zbláznil tachometr,tak jsem tam dal jinej..... a jak jsem psal,celá soustava náhon,lanovod,tachometr je tak poruchová,že jsem vyhodil náhon a je po problému ;-) proto maj všechny fichtly na původních tachometrech najeto do 3000km ... odcházeli náhony a lanovody,každýmu do roka došla trpělivost a po záběhu motoru vyhodil lanovod a čus ...
 
 
Datum: 03. května 2015 10:27
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak lako sem promazal vazelínou skusil sem to vrtačkou a v pohodě tak asi budu muset znova sundat zadní kolo a šnek :/ Díky za odpovědi :-)
 
 
Datum: 02. května 2015 10:32
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo mě úplně, bůhví proč takový ten zvon se vevnitř v tachometru zadrhával a skákalo to všude možně a vzalo to sebou i takovou tu pružinku co vrací rafičku zpět. Pokud je OK (vyzkoušet na vrtačce) tak hodit fichtla na stojan, zatočit kolem a uvidíš jestli se pravidelně točí ten výstupný čtyřhran ze šneka (popř. ho namazat/přitáhnout). No a pokudj e taky OK, tak lanko - zkusit namazat, navést jinama .. nebo nové :-)
 
 
Datum: 02. května 2015 8:38
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslel jsem to vnitřní na venkovní mrknu :-)
 
 
Datum: 01. května 2015 18:06
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel18053    
asi to lanko moc v pohodě nebude
 
 
Datum: 01. května 2015 13:33
 
 
 
 
Jméno: jawa,cz      IP: uživatel13743    
zdar prosím jaký sou rozměry mezikusu když chci dát na čz 175 zapálko z fichtla a prej se estě musí upravit klika jo? diky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2015 10:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18055    
Udělej si mezikus na soustruhu a jeto... když jsme měli krosku z čz 477 tak nám to vytočil známej na soustruhu a bylo to... rozměry? asi takle - na kliku dej magneto,do karteru vlož stator a oměř si co ti kde schází... mezikus vyplní vzniklou mezeru a usadí se do něj stator .... takže vnější rozmerem je díra v karterech,vnitřním rozměrem je šířka statoru pio a výška je potřebná vzdálenost statoru od karteru ...
 
 
Datum: 03. května 2015 10:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15840    
Na cep kliky se sahat nemusi kuzel je jen delsi na me 250 stacilo jen o cca 1 cm vypodlozit stator..
 
 
Datum: 02. května 2015 10:41
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15175    
Zdar draci, Omylem mi káplo ředidlo na ciferník tachometru u pionýra Jawa 50/21, takže je rozmazanej. Nevíte někdo jak sundat ručičku z té osičky abych mohl vyměnit ciferník ? Nechce se mi použít sílu abych něco nezničil... Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2015 22:41
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na starým typu tachometru mi taky oddělat nešla, ale nakonec se vyndala i s celou osičkou, ale na novějším typu tachometru (z 21ček) mi šla sundat celkem pěkně .. zkus opatrně kombinačkama za ni vzít a točivými pohyby tam i zpět ji dostat ven .. chce to trochu zručnosti a čas, ale mělo by to jít..
 
 
Datum: 29. dubna 2015 22:41
 
 
 
 
Jméno: jawa,cz      IP: uživatel13743    
hohle jsem taky jednou řešil když sem to rozebíral.. ale ručička je asi na tu mini osičku nějak zalitá nebo co.. takže normálně rukou to neodděláš ale doporučil bych ten starej z jedné strany nastříhnout a vysunou a ten novej jakbysmetkk hodně zdaru :-)
 
 
Datum: 29. dubna 2015 21:03
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15175    
Zdar draci,\r\nmám dotaz, budu dělat GO motoru na Jawě 50/21 a chci se zeptat, jak moc kvalitní jsou ložiska od firmy ZVL, rozdíl oproti ložiskám od firmy SKF je třetinový... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2015 8:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18036    
Na seriovce nepoznáš rozdíl v životnosti ZVL a SKF. Do serie plně vystačují ložiska ZVL s vhodnými parametry.
 
 
Datum: 25. dubna 2015 8:48
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15175    
díky, neboj, všechny budou v C3
 
 
Datum: 23. dubna 2015 21:12
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
životnost dílů v seriovém motoru pio ty ložiska s přehledem překonají... tzn. bez obav při GO použít... jen upozorňění - nezapomenout C3 na klice!
 
 
Datum: 23. dubna 2015 18:51
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15175    
Zdar, Mám dotaz, koupil jsem si novou zástěrku nádrže na Jawu 50/21, na jedné straně má výřez, ten má být kde, na straně krytu řetězu - kvůli němu je tam ten výřez ? díly odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2015 19:58
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jo
 
 
Datum: 22. dubna 2015 19:58
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15175    
Zdar, Mám malý dotaz, nechal jsem nově nalakovat přední vidlice u Jawy 50/21 a kluzáky jsme bohužel nechal nalakovat po celé délce ( práškovou barvou ). Chtěl jsem se zeptat, jestli přítomnost barvy po celé délce kluzáku bude něčemu vadit, nebo je lepší barvu opálit a znova nalakovat ( pouze spodní část ) , díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2015 20:59
 
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel1893    
osbne bych to nesundaval cele... jen si stahni barvu z te casti, ktera jde do vydlice a konce co couhaji ven nechej jak byly... kdyz to vemes ocelakem do flexy (nezapomen bryle na oci), tak si myslim, ze povrch kluzaku nijak zasadne neposkodis a bude to chodit tak jak ma. usetris si praci s dalsim lakovanim...
 
 
Datum: 23. dubna 2015 20:59
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15175    
OK, cajk, nalakuju to po zarážky + cca necelej ceňták...
 
 
Datum: 21. dubna 2015 18:22
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dá se říct po zarážky na manžety (jen takový ty drátky) jestli to může být 4-5cm?...
 
 
Datum: 21. dubna 2015 15:43
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel17557    
OK, netuším, jak dlouhá část má být nalakovaná ?
 
 
Datum: 21. dubna 2015 12:18
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
osobně bych z toho tu barvu jednoznačně sundal...
 
 
Datum: 21. dubna 2015 11:27
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel17557    
Zdarec, Chci repasovat zadní tlumiče na Jawu 50/21. Musí se vyměnit ty O kroužky 10x2 ( ty se dají celkem lehce sehnat ), ale co už je problém, je to těsnění/kroužek z kůže. Nevíte někdo čím by se dala lehce nahradit ? ( Nejlépe koupit ) - žádný bastlení se mi nechce dělat... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2015 19:27
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
on jakejkoliv repas tich tlumičů je víceméně na chvilku... jinak kloboučky do klasickejch čs pumpiček jsou velký... možná by se daly použít manžety z některejch brzdovejch prasátek, ty by měly ideální tvar, ale co sem našel doma, tak byly o cca 2mm větší a už tam nešly dát... nakonec sem si je vysekával z kusu kůže... jinak bacha na ty o-kr, protože mě rozměr udávanej v katalogu NESEDĚL! ... myslim, že sem nakonec použil 9x2, ale tim si nejsem jistej, každopadně si to pro jistotu oměř posuvkou, ať potom nemusíš někam zbytečně letět pro čtyři kroužky za dvěpadesát!
 
 
Datum: 10. dubna 2015 19:27
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel17557    
také nad tím přemýšlím, koupit nové české, sice jsou designově jiné, ale zase se tam dá štelovat tuhost a opravdu fungují a hlavně fungují delší dobu...
 
 
Datum: 10. dubna 2015 13:54
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nechat na zakázku vseknout, nebo pasuji z klasických ročních pumpicek na kola manzety které v nich tesni vzduch, ale životnost nic moc, ze strany funkce je nejlepší pořídit nove tlumice.
 
 
Datum: 10. dubna 2015 12:42
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
Zdravím, měl bych dotaz především na Standu, či na kohokoliv jiného, potřebuji udělat výbrus válce na mustanga, ale chtěl bych to nějak levno, či za lidovou cenu, klidně bez dodání pístu atd. tak se chci zeptat jestli někdo nemáte možnost udělat výbrus případně o někom nevíte kdo by to udělal. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2016 13:34
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel3592    
Mohu doporučit firmu na výbrusy válců http://vybrusyvalcu.cz/ vždy maximální spokojenost a rychlost
 
 
Datum: 06. září 2016 13:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17994    
Nenabízí,protože se tim nikdo nezbaejvá. Dělal jsem již několik vyslověně "seriových" válců,kde vlivem lehké úpravy došlo k zlepšení dynamiky jízdy (žádné závodní dělo) a vedlejším efektem bylo i citelné snížení spotřeby (při jízdě v rozumných mezích). Už jsem tu o tom psal. Vnucovat ti to nebudu,je to tvá věc,rozhodni se ty. Jinak jsi napsal hezky,že základem je dobrej výbrus,ale funguje to v opačném pořadí,napřed úprava válce a po úpravě válce výbrus.
 
 
Datum: 08. dubna 2015 19:16
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
jasné, válec žádné hluboké rýhy nemá, je spíš hodně vylítaný, vajčko to asi bude (ted je válce původní 38mm takže nevím na kolik by to bylo třeba vybrousit tak jestli bych pak měl píst), jinak základem dobrého válce je kvalitní výbrus píst kroužky a dobré zajetí, pak se může přistoupit k dalším úpravám, jinak mnoho úprav válce ke snížení spotřeby se zas až nenabízí
 
 
Datum: 07. dubna 2015 22:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17992    
Plácnu od boku 250-300,- nevim o kolik by se to brousilo,jaký to má rejhy,šišku atd... navíc teď nemam nic rozjetýho,řešim jiný důležitý věci,takže netušim,kdy bych s tim měl cestu do brusírny a s jednim válcem bych sólo nejel... přemejšlel jsi o tom vylepšení válce? Myslím,že to jinak nemá cenu,ten válec musí bejt TOP abys ho donutil jezdit líp a levnějš...
 
 
Datum: 07. dubna 2015 20:39
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel16252    
standa: vybrus jsem chtel udelat v ramci projektu snizeni spotreby proto sem chtel nejnizsi cenu. Za kolik by jsi udelal jen samotny vybrus? Pisty mam sve diky jawasss
 
 
Datum: 07. dubna 2015 20:01
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17992    
S kvalitním pístem z FK a pokud to bude do dvou výbrusů tak zhruba 600,- . Jde to i levněji,ale já těm indickejm a jinejm levnejm pístum nevěřim... párkrát jsem zkusil levnej aušuš a vždy byl nějakej problém - vesměs v toleranci rozměrů...
 
 
Datum: 07. dubna 2015 19:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17990    
Motokolo votice..bartunkovi...ale fakt bych od nich vzal vse za 500 mas pist kruhy segrovky a cep...cena akorad naskoci kdyz to mas moc sisaty a je treba brousit 2 krat.. plus 100,.,
 
 
Datum: 07. dubna 2015 11:13
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Dle mého normální standartní cena, taky jsem tak nějak platil za sadu. Nechci rýpat, ale nač ti je výbrus bez pístu a kroužků, to stejně musíš koupit. Raději došetři 200Kč a kup celou sadu.
 
 
Datum: 06. dubna 2015 23:58
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel16252    
Pepa: díky, mozeš mě prosimtě napsat nějaký bližší kontakt nebo něco? 270 je parádní
 
 
Datum: 06. dubna 2015 19:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17990    
Cena samotneho brouseni ve voticich 270 kc...a komplet valec se sadou 500 ...cece za ty prachy uz vic nedostanes....
 
 
Datum: 06. dubna 2015 19:09
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Otázka zní kolik jsi ochoten investovat. Dej cenu od toho se to odvijí a dostaneš odpovědi jestli to je reálné. Ikdyž tady ceny smluvní moc neplatí
 
 
Datum: 06. dubna 2015 17:28
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, Renovuji Jawu 50/21 a nyní jsou na řadě kola a mám dotaz, v jakém stavu vyjela kola z fabriky. Ráfky jsou chromové, to je jasné, ale jakou povrchovou úpravu měly dráty ? + středy kol byly leštěné nebo v barvě jako když se opískují ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2015 10:56
 
 
 
 
Jméno: Rypicong      IP: uživatel17557    
jo, ráfky určitě vezmu ty kvalitnější, už jenom kvůli drážkám uvnitř, které u těch méně kvalitních nejsou - pak se guma může protočit a utrhnout ventilek... středy se balotinujou - pak ten hliník vypadá jako nový Zase až moc nablejskanej fichtl se mi nelíbí, takový nikdy asi nebyl...
 
 
Datum: 07. dubna 2015 10:56
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Jedna věc je jaké to bylo z fabriky a druhá jaká bude životnost. Za mě: pokud dáš chrom špice, tak časem začne praskat tam kde se kříží s ostatními špicemi. zinek je jednodušší, akorát se musí čistit. Středy bych doporučoval vyleštit, bude to vypadat fajně, taky to tak mám, pískovat to je trochu divný. A bacha na ty ráfky, pokud budou mít hranu tak radši nebrat, raději bych volil s kulatou hranou, s hranatými mám špatnou zkušenost a není zde zrovna kvalitní zpracování (turecko).
 
 
Datum: 05. dubna 2015 22:49
 
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 24.04.2018 14:39:00 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu