video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Píst
IP: uživatel14807
 Ahoj Draci,
koupil jsem si klikovku s jehlovým ložiskem pro pístní čep.http://www.motojelinek.cz/?p=productsMore&iProduct=172&sName=Klikova-hridel-s-ojnici . Někde tady na fichtlkrámku byla řeč o tom, že u pístu mají být nějaké podložky. Třeba o simsona tam jsou. Mají tam nějaké být?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2013 21:18
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 jak se ti můžou dotýkat jehly pístu když jsou v tomhle případě v kleci???
Datum: 13. února 2013 21:18
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 říká se jim příložka a je kalená, brání doteku jehel s materiálem pístu - musí tam být
Datum: 13. února 2013 19:08
Jméno: Píst
IP: uživatel14807
 http://www.motojelinek.cz/?p=productsMore&iProduct=172&sName=Klikova-hridel-s-ojnici
Datum: 13. února 2013 14:14
 Zdarec draci skládál jsem motor na fichtla - nová převodovka, ložiska... bohužel to nebyly párové kartery no nic méně jsem to riskl, klikovka se točí poměrně dobře ale vývodové kolečko s nábojem jde otočit vážně z dosti z tuha rukou na to musím vynaložit všechny síly, předpokládám že se to trochu usadí protože jsem měnil i futra a dával nové hřídele. Co myslíte? no každopádně uvidím až to pojede.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 11:38
Datum: 27. prosince 2012 11:38
 zrovna minule sem prohrabal dílnu a tak smutně se tam na mě díval motor z fichtla, že sem si řek že ho dám dohromady, bylato 05 ta těsně před 20, rozebral ,vyčistil, dal nový gufera, ložiska sem vyčistil tech benzínem, teď se točí jak blázen, trochu sem je máznul motorovym olejem, poskládal převodovku, dal lehkou vrstvu Paulínu papírový těsnění a znova slabou vrstvu tmelu, vyndal středící trobičku karteru, jak píše standa, složil poťukal a doladil gumovou paličkou, všechno si pěkně sedlo a nebyl roblem,klika sedla pěkně, ALE zkoušim kvalty a jak se točí převodovka a taky točila se z tuha, tak sem si řek přeci to nebudu rozebírat šel jsem po problému, a ejhle - on řadící automat - nebyly řádně dotažený šrouby co ho drží, tak sem je dotáh a bylo po problému, TAŽE ASI TAK NO
Datum: 25. prosince 2012 11:10
 Já vím, byl to jen takovej blbej pokus složit něco se zbytků. Přiznávám že to byl jen zkrat rychle něco udělat... co stejně stojí za nic.
Datum: 24. prosince 2012 15:33
 Použít nepárové kartery je první kravina a udělat motor tak že se netočí rukou je taky nesmysl. Padesátka se musí točit zlehka....na každý kvalt musím motorem bez válce otáčet je za čep zapalování...bez zapalování...je za čep se musí krásně točit...na jedna na dvě na tři a případně i na čtyři  Pak je to dobře udělaný motor. Klikovku axiálně vymezit převodovku taky tak...jinak je to mrhání prací. A nejhořší práce je ta zbytečná
Datum: 24. prosince 2012 13:31
 Už jsem sehnal párové tak to přehodím, jooo stando to stejný se mi už taky stalo - ten motor na kterej jsem jezdil předtím úplně vymlácený ložiska i futra a jezdilo to líp než zgenerálkovanej
Datum: 24. prosince 2012 12:31
Jméno: standa
IP: uživatel14878
 Se špatnym spodkem motoru jsem se sakra natrápil,tak neudělej stejnou chybu. Otevřel mi oči až prapůvodní vylágrovanej motor ze seriovky,kterej najednou točil 9000 a zgenerálkovanej nepárovej furt jen 7200 a víc ani z kopce i když sem z toho vyházel středící futra úchytů a postavil kartery proti sobě podle kliky....a furt nic.....prdel byla,že když sem na ten nepárovej motor dal seriovej válec s 3kr pístem tak to jelo 70 a dal sem tam cestovní úpravu a víc jak na dvojku to po rovině nejelo
Datum: 24. prosince 2012 12:05
Jméno: trubka
IP: uživatel14881
 Jak píše Standa pravda pravdoucí.V profilu máš -automechanik,ale takovou prasárnu neudělaj ani číňaňi jež je tak zavrhuješ a za týden napíšeš dotaz ono to nejede asi se to zadřelo.Ale jinak všem hezké Vánoce.
Datum: 24. prosince 2012 11:20
 Jo dle mého názoru to dělá uzavřené futro na předloze v usazení byla dost velká vůle tak jsem to musel nalepit - potom když jsem tam hřídel dal tak šla otáčet těžko - myslím že by si to mělo sednout . A navíc jak je nové ozubení tak to nedovoluje žádné vůle, já bych řekl že to sedne. No uvidím.
Datum: 24. prosince 2012 10:14
 Zkusil si složit převodovku nanečisto, bez klikovky?
Datum: 24. prosince 2012 9:19
Jméno: standa
IP: uživatel14878
 Nechci ti kazit radost,ale nesedne si to,chce to otevřít a zjistit co s tim je.... Muže to bejt i skřížený právě kvůli dvěma různejm karterum...
Datum: 24. prosince 2012 8:54
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 sedne si to, to jo, ale dávat nepárový kartery je rozhodně hovadina! ... tim větší, když jde o fichtla, na kterýho se válej ND v každym druhym baráku....
Datum: 23. prosince 2012 23:12
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Já jsem měnil futra na převodovce, sehnal sem si kus bronzu, strejc mi z toho dle předlohy vytočil futra, a po složení motoru jsem sekundárním převodem otočil ,,jen přes zadní kolo,, prostě otáčením zadního kola. Ono si to sedne, ale první rozjezd sem si myslel, že budu půlit znova...
Datum: 23. prosince 2012 21:57
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ujedeš pár km a hlavně se to promaže a půjde to
Datum: 23. prosince 2012 21:43
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Dobrý večer, měl bych dotaz bude mi pasovat ojniční sada CKR na klikovku z 05? někde sem četl že se liší spodním čepem je to pravda?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2012 16:12
 myslim že ne ale viděl sem 05 motor kterej ju měl
Datum: 15. prosince 2012 16:12
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Otazka : Dala by sa nejako upravit kluka z 21 alebo z 555 aby pasovala do 05 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. prosince 2012 17:11
Jméno: Jarin
IP: uživatel9865
 Hm pěkná!! Takovou jsem vždycky chtěl. Tak nad čím se rozmejšlíš, kup tempo a silichrom, motor dej do go(cenově za to dáš jako za repas klikovky na 05) a máš krásnou mašinu! Já minulý rok dostal 20, která 25let stála ve sklepě, tak jsem dal motor do go a letos vyrazil na STK a musím říci, že bez jediného problému všichni mechanici se k ní sešli a jen si jí prohlíželi a jestli to svítí, troubí je vůbec nezajímalo.
Datum: 14. prosince 2012 17:11
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
Datum: 13. prosince 2012 17:42
Jméno: Jarin
IP: uživatel14836
 Jj chápu. Tak uvidíš jaká bude ta klika co máš možnost koupit a pak se rozhodneš. Jen říkám, že pokud chceš, aby ten motor byl doopravdy ok ta go klikovky tě nemine. Ono totiž nikdy nevíš jak ten co ti jí prodává se k tý klikovce choval, kde všude se válela a jak byla uskladněná a nikdy nebude jetá klika 100% ok. Zkus se u vás popídit jestli někdo klikovky nedělá a ten by ti třebas mohl poradit co by se za kolik peněz dalo udělat. Jimak mi tenkrát radili, koupit kliku na 21 podle ní koupit ložiska(vnější velikost podle karteru a díra dle kliky) a v primáru převrtat díru, aby zalezlo dál, ale nemám s tím žádnou zkušenost.
Datum: 12. prosince 2012 18:07
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14673
 no ja mam uz 21 v uplne povodnom stave a budem ju renovovat.. A 05 mam iba motor po go ale som ho dost znicil este ked som nevedel co to je za motor (vtedy som ho mal na takom mini bantame) no a teraz by som ho chcel znova zgeneralkovat a potom zohnat nejake diely a spravit si 05 alebo aspon repliku
Datum: 12. prosince 2012 7:59
Jméno: Jarin
IP: uživatel14829
 Hlavní rozdíl je v těch bočních čepech. U 05 mají menší průměr(je stejný od setrvačníku a pomalu se zežtíhluje),čep co vede k primárnímu kolečku je kratší a v setrvačníkách jsou dvě díry. u 21 jsou ty boční čepy tluščí u setrvačníku a tak po 1cm je malej schůdek a začnou se zužovat a v setrvačníkách nejsou díry. Lepší je jí mít venku a vše porovnat. A rozenáš zda je klika v pořádku? Ono totiž nejde jen o to koupit klikovku, ale hlavně o to, aby byla aspoň trochu ok, protože pak bis mohl zkončit tam kde jsi teď. Proto jsem ti radil, pokud nemáš ani kostru s plechařinou kup si raději celýho pionýra 20 a vyjde tě to levněji. Protože pokud chceš jak ty píšeš dělat renovaci, tak ten motor je základ a go klikovky tě stejně nemine.
Datum: 11. prosince 2012 11:49
Jméno: standa
IP: uživatel14828
 Jo,klika z J05 má díry v setrvákách,klika z J21 je nemá.
Datum: 11. prosince 2012 10:59
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14827
 a jak rozoznam kluku 20 a 05??? Lebo mam moznost kupit kluku na 05 ale nechcem sa osrat aby to nebola z 20... No a stary motor je na povaly a zlozeny a nechce sa mi ho rozoberat
Datum: 11. prosince 2012 10:16
Jméno: pepa
IP: uživatel14821
 ono te asisklamalo ale 141 čem používá i 21 ale sou jine setrvaky a čepy do ložisek
Datum: 10. prosince 2012 13:19
Jméno: Jarin
IP: uživatel10826
 Jo tak tohle znám a asi tě moc nepotěším. Před rokem jsem řešil stejný problém na své 05, taky jsem chtěl dát starou klikovku na repas a jak to dopadlo.. V jedné dílně mi kliku rozlisovali, ale po rozlisování zjistili, že tam nepasuje ojnice tak mi jí po měsíci vrátili rozloženou. Tak jsem se vydal jinam, jj není žádný problém tak se mi ulevilo, ale jen do doby než jsem se zeptal na cenu. Kolik to asi bude stát...., 2600 kc Tak jsem vytřeštil oči klikovku zbalil a dal tam jinou a až budou peníze tak jí nechám udělat. Možná, že do té doby, jí někdo začne dělat a bude po starostech. Má rada, motor si schovej a sežeň si jawu 20 nebo 21 a když bedeš mít štěstí tak za ní dáš míň než za repas klikovky.
Datum: 10. prosince 2012 7:27
Jméno: standa
IP: uživatel14825
 Tu první verzi kliky s 10mm čepem sem taky neviděl,ale věřim tomu,do konce 62 roku byly dva odlitky motoru a další mutace a až v roce 63 to začali jet na čisto jak to známe... Rozdíl v klikách je hlavně ve spodním čepu! První modely měli malej spodní čep-pařez-a slabou ojničku...a na to prostě nejsou ojnice....pozdější modely měli ojnici jako J21.... Osobně bych se 300,- koupil na burze nějakej polomotor bez válce a spojky atd a složil ze dvou jeden...
Datum: 10. prosince 2012 6:41
 cap
Datum: 09. prosince 2012 22:22
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 21 měla taky 14.1
Datum: 09. prosince 2012 21:00
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 No ja mam tu 14,1 ... A 21 mala jaky piestny cap ?
Datum: 09. prosince 2012 20:46
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 no já myslím že sehnat kliku do 05 snad nebude takovej problém klik do 05 s čepem 14,1 je pořád hodně,spíš jsem nikdy neviděl tu s čepem 10
Datum: 09. prosince 2012 19:38
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 No ja mam doma iba motor z 05 a mal som ho na takej Bantam jawke .. no a raz mi kamarad zadrel ojnicu ked bolo horko a on to dusil na 1. do kopca  no a tu hlavu aj valec chcem nechat orig .... teraz chcem 2-krat zgeneralkovat ten motor a po case zohnat nejaku 05 bez motora a pekne ju zrenovovat ... no a kedze mam iba 15 tak nemam zrovna moc penazi
Datum: 09. prosince 2012 17:35
Jméno: pepa
IP: uživatel14821
 no jedině teda sehnat kliku do 05 s ojnicí na 14 čep myslím že byli docela běžně par motoru sem s ti vyděl myslím že se to lisí pruměrem setrvaku a čepu kliky ..obměr starou a sežen jinou ....proč vubec měníš stavající kliku? ja osbně bych to řešil až po zavadě se 300 korunamy moc parady neuděláš kdyš klika po repasi je dražší neš celej fichtel,,,neuraž se ale je to tak zachovala puvodní klika je nej řešení navíc je i dost odolná i sou na ní běžně dostupnéi tuningove písty s velkým vrtáním....jen bych nesnižoval hlavu a nemontoval ledvinkovou z 21 23.... oprava kliky je velmi naročná zaležitost dělal sem si to v praci s chlapem co to umí a po 2 už bych raděj koupil jinou dobrou je s tim dost sraní ...naučil sem se že nejni nad to když je vše na sebe zvyklí a s ničím pak nejni prace....doufám že sem neurazil 05 je docela rarita v puvodním stavu sa díky trošku menšímu výkonu nejede tolik jak 20 21 23 ale ma jine kouzlo.... jinak nevím co tě trápí a co bys potřeboval klika z 555 jde do 05 maximalně budeš muset koupit píst s čepem a segrovkami na 10 mm pístní čep
Datum: 09. prosince 2012 16:31
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 No ja by som radsej nejaku variantu tak do 300kč  Pripadne mam doma aj sustruh na nejake upravy keby bolo treba ....
Datum: 09. prosince 2012 13:22
Jméno: pepa
IP: uživatel14821
 některé novější 05 měli ojnice na 14 čep a byly daleko robustnější možná že by šlo takovou kliku při go motoru vyrobit za použití crk ojnice...ja takovou kliku měl byla i zamontovaná v motoru 05 ...scháněj repas kliky vyjde na 1500 ja tu svou dal za 500..
Datum: 09. prosince 2012 12:54
Jméno: Bouška
IP: uživatel14680
 Zdarec... Půlil jsem motor (jawa21) A zůstala mi ložiska na klikovcea a na 1. převodovim kolečku (23zubů) ... Jak je mám sundat pokud nemám žádný stahováky atp... Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2012 20:13
 nahřát to kolem ložiska
Datum: 09. listopadu 2012 20:13
 Svěrák a nabroušený šroubováky  A nebo navařit  Pak GO klikovky  U výstupního hřídele je to jedno.
Datum: 09. listopadu 2012 6:03
Jméno: Bouška
IP: uživatel13426
 Díky.... Eště mě napadlo jestli ba stálo za to dát klikovku např.: do vody s ledem a to ložisko nahřívat horkovzdušnou pistolí... jestli by to nebylo šetrnejší....
Datum: 08. listopadu 2012 22:21
Jméno: pepa
IP: uživatel14681
 jestli doma najdeš dlato optrně to poklem kolem dokloa vypáčíš až tam dáš nacpat črroubovák a poklepání to sním nějak dostaněš dolu lepší je víš malých ran dokola neš 1 pořádná....dá s to udělat čímkoliv co má ostří nuž paskovina nabroušená do ukosu....ti přesahy sou tam malé stačí opravdu jen poklepat
Datum: 08. listopadu 2012 13:16
 Ahoj mám takovej problem. Dělal jsem GO na 21 a když jsem nalisoval klikovku do ložisek v karterech a zcelil jsem i druhej karter tak se mi zadíra ojnice v klikovce?je to normální da se to rozchodit? když potočim klikovkou tam i zpět tak se otači ale ojnici otočim jen do 3/4 a zadře se pak na druhou stranu zse jen do 3/4 co stím mám udělat ? klikovka normálně fungovala všecko dobře se točila než jsem ju nalisoval do ložisek v karterech......mám namotovat primár a matku a rozchodit ju nebo jak na to? ..... ps: ojnice je normálně uprostřed karteru, ložiska nove a funkčni ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2012 22:57
Jméno: Sasa
IP: uživatel14595
 presne tak !! jak pise STANDA !!! klika se nelisuje ale vklada ci natahuje .............. kdyby jsi ji zmeril tak zjistis ze misto 0.02 ti haze 2 mm na cepu (mas ji rozcentrovanou) neslucitelne se zivotem.......... a pamatuj si ze pokud se ti klika spravne netoci tak vzdy jedes hovno.... (dle meho nazoru se nemusi rozlisovat ale pouze vycentrovat) kazdopadne v tuto chvili jsi v pici.... tady neplati prislovi "kdyz te zradi vse - kladivo ti pomuze"........................Péro - tim co pises dokladas ze jsi vazne debil !!! s pozdravem ___Franklin Yurievic Sto-kurew___
Datum: 01. listopadu 2012 22:57
Jméno: Udo
IP: uživatel12351
 Škoda kladivo -kladivo taky bych řekl že to tím bude ,,tím ťuknutím"... málo tepla a málo zimy.Když jsem skládal motor klika šla do mrazáku a ložiska jsem nahřál horkovzduškou, ale ne zas moc aby když se otočí horní karter ložisko nevypadlo ,je to tím že hliník má větší roztažnost než ocel ,jednou se mi to takhle povedlo.A rozhýbat ? nejspíš tak jak radí ..standa
Datum: 31. října 2012 20:05
Jméno: pejsek
IP: uživatel2858
 tvl aspon do mrazáku když není čím nahřát karter..
Datum: 31. října 2012 19:58
 no v dolní uvrati prave .... klkovkou otačim ale vždy se zasekne ojnice ........ nooo šla tam na tuknutí kladivem ..... no kartey sem nechal doma v pokojove eplotě a klikovku jsem enchal v kulni kde je zima ..... já ted nemám moc penez ptže studuju tak jaká je nejlepši metoda.....de to nejak rozhybat?třeba maticí na prymáru?řes račnu
Datum: 31. října 2012 18:33
Jméno: standa
IP: uživatel14643
 Tohle se mi stalo ve 13 letech při skládání motoru z J05,mohlo za to moc velký kladivo a setrváky si přisedly blíž k sobě. Řešením je kliku vyndat z bloků a dát znova rozlisovat,slisovat a vycentrovat.
Datum: 31. října 2012 14:09
 jak tam šla?teplem nebo kladivem?centrážní kolíky tam máš?
Datum: 31. října 2012 9:36
 A klika se ti točí volně??? jestli se to opravdu seka na ojnici nebo treba na klice....
Datum: 31. října 2012 9:18
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 a kde se sekne jakoby v dolní úvrati nebo kde?
Datum: 30. října 2012 21:37
 ale to kdž hejbám ojnici tak se toči bez vule ....ale když sni zajedu tak se sekne ...... možná tak leda vazelina ..... nee daval sem si bacha mněl sem klikovku detailne včištěnou
Datum: 30. října 2012 21:23
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 vypadá to že ložisko v ojnici je KO a nebo se ti tam dostala nějaká špona
Datum: 30. října 2012 20:42
 Zdar draci a dračice a Seso - nevíte zhruba datum - kdy bude hotová převodovka do Jawa 555 ? a jestli začnete vyrábět do Jawa 555 klikovku nebo aspoň ojnici ?? díky moc zatím zduř
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2012 2:09
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 co já vím tak u pařeza byl jeden typ,05 měli 3 typy a 21 měli 2 typy klikovek
Datum: 27. října 2012 2:09
Jméno: standa
IP: uživatel14623
 Klika z J05 má oproti J555 širší čepy/hřídele jinak je "stejná" až na ojnici.....mimojiné klika z J05 měla 3 typy ojnicí
Datum: 26. října 2012 12:22
 Tak v těch klikách mám teda pěknej bordel .. jsou tří typy ne? První na 550/555 - dvě odlehčovací díry, tenká ojnice, čep 10mm , druhá 05 - stejný tvar akorát silná černá ojnice a 14mm čep a třetí 20/21/23 - bez dír , silná ojnice, 14mm čep. Jestli je to tak, tak klika z 05 pasuje na 550/555 - mám 2 motory 550/555 a oba dva mají kliky s odlehčovacími dírami, silnou ojnicí a 14mm bronz. čepem na ložiskách z 550/555 ... a nebo to někdo rozlisoval a předělal ojnice ? Jinak nevím ..
Datum: 25. října 2012 19:52
 standa: škoda že to nejde na 05
Datum: 25. října 2012 19:03
Jméno: standa
IP: uživatel14622
 S lehkýma úpravama konusu primarního kolečka a magneta lze do 550/555 použít kliku z J21 a namísto ložisek 6202 se použijou ložiska 6003 a gufera o vnitřním rozměru kliky a vnějším rozměru "domku" ... Osobně doporučuju....
Datum: 25. října 2012 16:44
 vubec nevim kdy,,,to je ve chvezdach jednou to bude ale kdy ??
Datum: 25. října 2012 10:35
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Zdar,můžete mi prosim vysvětlit tuto větu : Po zavěšení tohoto závaží má klikový mechanismus stát na pravítkách v každé poloze. ,jak na pravítkách ?  Nějak si to nedovedu představit... Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2012 22:35
 Bez komentáře...  Nebudu z tebe přece dělat blbca...stačí, že si ho ze sebe udělal sám
Datum: 26. října 2012 22:35
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ási se tady na to opravdu vyseru!Dyž mu napíšu, že musí byt na prizmatech tak teho bude vědět tolik tak jak před dotazem.Tady šlo o to mu to nejakým lajckým zpúsobem nastínit!NÉ snáď???A nedělej ze mě blbca!!!Žádný musí být!NEMUSÍ!!!
Datum: 24. října 2012 18:52
 Až na to že ty dva "stoly" musí být prizmata. Mám na to udělaný přípravek...není to nějaký velký vynález ale po srovnání strojní vodováhou se na něm klika vyvažovat nechá. A když se vyváží správně tak opravdu stojí v každém místě což je potom paráda....
Datum: 23. října 2012 19:20
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Aha!Paráda,už tomu rozumi! Díky moc!
Datum: 22. října 2012 20:41
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Nó skoro.Na tech pravítkách leží čepama!
Datum: 22. října 2012 20:34
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Zkrátka když položím klikovku na rovinu,v jakkekoliv poloze nesmi se hýbat?Chápu to dobře?
Datum: 22. října 2012 20:29
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kotekond!No třeba tak, že dáš kúsek od sebe dva stole, kerý budú mět kolem dokola oplechování, kerý bude kúsek vyčnívat nad stúl (to budú ty pravítka)tak, aby se mezi ně vlezla klikovka.A potom tu klikovku mezi ty stole položíš.A je to!Nebo na kraje tech stolú položíš protvánky, dyž nebudú mět to oplechování!A uš dovedeš?Dyž né tak se ešče optej!Toš tak.
Datum: 22. října 2012 20:17
Posl.aktualizace: 23. října 2012 17:38
Jméno: standa
IP: uživatel14615
 Hm...to si to opravdu vyřešil...ale tak točit se to bude,motor vrčet bude,budeš tam mít hyperukrutnou sadu 8.výbrus a budeš maxituner a koho zajímá výkon a jak to pojede,že,?,,to je druhořadé...touhle úpravou se dostaneš ani ne na výkon Jawy 05...tj.3HP v 6000ot/min...a pak to má jet víc jak 55 ,,,,,jestli to každej takle řeší,tak se nedivim...věř mi a nech si utočit tu hlavu...ten válec je sám o sobě blbě udělanej a tim podloženim už pojede úplně mizerně...bohužel..
Datum: 23. října 2012 17:38
Jméno: itan
IP: uživatel14607
 Už jsem to vyřešil jednoduše dám pod válec 1.5mm hliníkovj plech (ve tvaru tesnění ) a bude to vyřešený  dík za radu
Datum: 23. října 2012 14:50
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Že nejde točit klikovkú bych aj pochopil, ale pístem?To se jak?To mě připadne jak s tym turbem!
Datum: 22. října 2012 20:44
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 není všechno zlato co se třpytí........
Datum: 22. října 2012 20:16
Jméno: trubka
IP: uživatel14611
 Jawasimson-umělecké dílo.Tvá rada je nad zlato.
Datum: 22. října 2012 20:14
 Stačí vzít pilníkem píst ze zhora trošku to srazit  já sem to srazil pilníkem + vzal smirkem do jemna krásně vyhladil namočil do technického benzínu aby se špony odmočily a vyčistil píst nandaval na ojnici atd a zkoušel stahovat hlavu a přestalo klepat pro jistotu sem dal těsnění pod hlavu ( hliníkoví kroužek ) a všechno krásně fungovalo
Datum: 22. října 2012 19:17
Jméno: standa
IP: uživatel14608
 Protočit hlavu na 40+mm a je po problému...
Datum: 22. října 2012 18:14
 2 těsnění pod hlavu?co to je za grc?
Datum: 22. října 2012 18:08
 Vždyť SESA píše: Made in Polsko, jakoš to jediný výrobce na světě. Doporučuji přikoupit ještě sadu kroužku, pač k této jsou nic moc. Sadu je lepší provozovat s hlavní tryskou v karburátoru č.72. Pozor na hlavu, díky většímu výbrusu, píst naráží do hlavy, stačí dát pod hlavu dvě těsnění vystřihle s větším vnitřním otvorem,, kvalita za 3
Datum: 22. října 2012 18:07
Jméno: Strela
IP: uživatel13687
 Také mám tuto sadu doma po namontování jsem zjistil, že píst mlátí do hlavy. Neměl jsem na to nějak moc čas to dál řešit.
Datum: 22. října 2012 17:35
Jméno: vasek
IP: uživatel14336
 Čau draci mam ČZ 477 a mam tam spínačku s panelky a chtel bych zapojit el na svetla a blinkry a nemůžu nikde sehnat schéma zapojení nevíte nekdo nákou stránku nebo neco ? Zatím to mám zapojený jen tak aby to jelo to mi udelal táta ale dál uš neví. a jest bych se chtel zeptat když mam ojnici s tim ložiskem nahoře tak jestli se dají koupit samotný ty jehličky nebo i celý ložisko a poprípade jak se to mení protože mi klepnul píst asi o kliku nebo nevim a urážely se mi ty packy tak nevim jestli to tim mohlo bejt a jestly jo jestly by se mohl nový píst stočit na soustruhu třeba o 2 mm zespoda aby se to nemohlo opakovat fakt nevim co s tím ? díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2012 15:26
Jméno: vasek
IP: uživatel14336
 Pulit sem to pulil poprví a vičistil sem to uplne protože to nalítalo i do ložisek a jedno bylo spatný takže sem to rouvnou udelal ted to budu muset asi taky ale možná to skusim vymejt ředidlem aby se to vodmastilo a vysipalo ale nevim nebo skusim sehnat novej motor
Datum: 20. října 2012 15:26
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 A nemáš nakonec ešče neco aj v klikovej skříni?A přefukama se temu nechce ven?Sice nebudeš mět radost,ale já bych to asi rozpúlil, než čekat co to zase udělá!A zároveň se možeš podívat jak ten píst chodí přes sání a kolik je vúle mezi pístem a klikú!Toš tak!
Datum: 20. října 2012 14:51
Jméno: vasek
IP: uživatel14336
 nemela by bejt a navíc sem menil celej válec proetože poporví vylámal kanály a to by byla asi velká náhoda kdyby sem mel 2 různý válce ohnutý nebo tak neco normálne sem jezdil skorko mesíc a z ničeho nic se to rozlítlo a ve vysokej otáčkách v tom mlátilo jako prase
Datum: 20. října 2012 13:05
 Nění nějak zkroucená spodní část "vložky"?
Datum: 20. října 2012 13:00
Jméno: vasek
IP: uživatel14336
 Díky za odpovedi elektriku se pokusim zapojit podle knížky teda a ten píst uš mi to uštíplo podruhý takže sem začal hledat chybu nekde jinde než v pístu
Datum: 20. října 2012 12:55
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!A kolecko Ti radí dobře.Ale s pístem na sérii zespoda nic dělat nemožeš, protože píst otevírá a zavírá sání a to by potom dělalo ostudu.
Datum: 20. října 2012 12:02
 Spínačku si zapoj podle panelky, ono to o tolik jiný nebude...ložisko se samostatně koupit dá, rozeber to a mrkni jak je na tom, nezdá se mi ale že by se opotřebovalo tak že by si píst škrtnul o klikovku...
Datum: 20. října 2012 11:10
 Zdrar draci chci se zeptat, zda je lepší (ne cenově,ale s ohledem na kvalitu a životnost) koupit novou kliku tady v krámku, či nechat zrepasovat starou. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2012 9:06
 Určitě vyndat klikovku ven a nechat si udělat mě to vyšlo 550kč ojnice + 300kč práce....
Datum: 16. října 2012 9:06
 Jo to jsem zapomněl napsat, že se jedná o pionýra 21 upraveného. Díky moc za rady chlapy, kdyby se vyjádřil ještě někdo, tak budu jen rád.
Datum: 15. října 2012 18:47
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 do origo stroje stačí ta nová klika , do upraveného pincka bych rozhodně dal zachovalou starou kliku s CKR a vyvážením .
Datum: 15. října 2012 15:13
Jméno: pepa
IP: uživatel13037
 rozum říka že crk ojnice s jehlamy a ložisky skf je technicky dokonalé řešení ..je to tajvan ale material určený do nových skutru o dost kvalitněji materialově ojnice je kovaná ..což narozddíl od některych originalu co sem slyšel že sou odlejvané je plus ....
prakticky sem používal repasovaný originál a na seriovém motoru dostačuje ...
jinak pokut stavíš 555 550 na dení ježdění doporučuju ti to udělat už s klikou 0,5 podívej se na ně a poznáš proč...
pokud nemáš sníženou hlavu či to nerveš na krev stačí repas pokut chceš kvalitu Crk jehly material a to že jde o nový díl sou nesporné plusy
Datum: 15. října 2012 10:06
Jméno: Jan Mráz
IP: uživatel12999
 Zdarec, zabývám se opravami, výbrusem, snižováním hlavy, tunningem a generálkou motoru babetty 210. Pokud by jste měly zájem, můžu po dohodě přijet, nebo mi babetu přivezete vy, všechno záleží na vás. Generálka motoru zabere nejvíce času, maximálně týden. Ceny se odvijí podle toho, o co máte zájem. Kompletní generálka stojí 1500Kč, výbrus včetně pístu, kroužků a čepu stojí 600 Kč stejně jako úprava kanálů válce,...,... Pokud máte zájem, můžete mi zavolat na číslo 736729340, zaslat sms nebo e-mail. Bydlím v Týnci u Břeclavi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2012 23:41
Jméno: Jarda
IP: uživatel12380
 Potom bych ovšem použil vojenský termín nahrazující označení GO a to Nálezová oprava a pod to se při troše šikovnosti a malé dávce drzosti dá schovat, popřípadě neschovat cokoliv
Datum: 07. října 2012 23:41
Jméno: whats up?
IP: uživatel13047
 Tak mi prosim vysvetli co zachrna tvoja generalka
Datum: 07. října 2012 8:40
Jméno: Jan Mráz
IP: uživatel12999
 Repase klikovky a výbrus se k běžné go nepočítá, ale to by jsi mohl vědět. Pokud by byl nutný, udělal bych ho.
Datum: 06. října 2012 22:11
Jméno: fero
IP: uživatel14482
 a je dogenerálkované ))
Datum: 05. října 2012 17:17
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Takže výbrus, gufera, ložiska, repas klikovky, spojka atd. a jen 1500kč? Nebo je to "generálka", kde se nasadí nový válec a možná když bude nálada, tak se vymění gufera, aby se neřeklo...
Datum: 04. října 2012 22:42
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 no myslím si že za 1500 pořídím do babety max. klikovku...
Datum: 04. října 2012 21:35
 Tobě se zdá 1500 málo?
Datum: 04. října 2012 20:35
Jméno: whats up...
IP: uživatel13047
 Tvoj dotaz vypada ako inzercia.... 1500 za generalku? To urcite bude kvalitna "generalka"
Datum: 04. října 2012 20:32
Jméno: Franc
IP: uživatel12955
 odpovím na E-mail...
Datum: 04. října 2012 20:22
 Čau Jsem Jan Mráz, máš to tam napsaný, jinak se mi ozvi na email John.Frost@seznam.cz A jak se jmenuješ ty?
Datum: 04. října 2012 18:45
Jméno: Franc
IP: uživatel12955
 a mam problém s motorem u babetty tak bych se chtěl zeptat co a jak..diky za odpověd..
Datum: 04. října 2012 18:28
Jméno: Franc
IP: uživatel12955
 čau jen se chci zeptat jak se jmenuješ?byldím v Lanžhotě..
Datum: 04. října 2012 18:17
 cau lidi, nevíte někdo kdo by mi udělal rotační šoupátko na klikovku? odepište díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2012 20:01
Jméno: standa
IP: uživatel14507
 Někde v inzerci sem viděl hotovej motor s 4Q převodovkou a rotačním šoupátkem a výkonym 4K válcem. Prodával to Dalibor Toman za docela dobrou cenu ....no za cenu za kterou to neuděláš ani omylem.... Možná by to uměl vyrobit Stejsky ..
Datum: 30. září 2012 20:01
Jméno: mejcin
IP: uživatel14499
 Servus draci! Složil jsem motor, nová klika CKR, ložiska SKF. Ale klika jde dost ztuha, sedne si to, nebo to mám znova rozlisovat? Čím to může být? Jo a nemáte nějaký fígl na stlačení pružin spojky? Bojoval jsem s tím hodinu a ani jednu ségrovku nenasadil... Dík a pěkný podzim v sedle!
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2012 22:30
 tam je malá pravděpodobnost... za strany od primáru se použivá i přípravek na rozpůlení, který nasrubujes do dír od sroubů z víka primáru..
Datum: 26. září 2012 22:30
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 ja si myslim ze z te druhe strany bych to taky mohl servat jak z te strany zapalka...
Datum: 26. září 2012 21:56
 s natahovakem jo... ale jestli chces tahat kliku je strany zapalka tak to bych nedelal... zarves v zavitu sroub a ses v prdely  .... jako klik aby ani za studena nemela jit do lozisek extra z tuha
Datum: 26. září 2012 21:49
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 uz chapu, dik, ale nemam rad kdyz je hnedka nekdo tak v razi  , tak proto jsem taky neco napsal, ja jsem zacatecnik, tak neco spacham, za studena to tam do tech lozisek asi nenatahnu ze?
Datum: 26. září 2012 21:30
 "narozdil od nekoho" aha.. tak .. dobře no kdyz myslíš  ...... jinak žádný závit se do toho řezat nemusí... kdyz sem si jeste kdysi davno pred 6ti rokama na ucnaku delal pripravky na motory tak sem jen do pasoviny vyvrtal velkou dirku a nad ni navaril matku a zkrz ni šroub....
Datum: 26. září 2012 21:25
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 leda by to slo kdyby tech podlozek bylo vic.. dotahnout dat dalsi podlozku a dotahnout...
Datum: 26. září 2012 21:23
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 narozdil od nekoho uz delam 4roky na 3osem obrabecim centru programovani+obluhu dohromady, stacil by nejakej nakres, pac se mi zda ten zavit kratkej aby se pomoci nej natahla klikovka do loziska v karteru. bych chtel videt tebe jako zacatecnika s mopedama... driv jsem se zajimal o PC ted me chytli mopedy.... takze malej nakres v malovani aspon nebo v cadu by pomohl
Datum: 26. září 2012 21:22
 co na tom jako nechápeš? když nechápeš tak jsi ještě malý student.. takžé né v práci na CNC ale ve škola na CNC .. a pokud nemas v hlavě nasráno tak si to dokázes predstavit jak by to asi mohlo vypadat
Datum: 26. září 2012 19:57
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 neslo by to trosku presnejc popsat? nejak moc nechapu diky
Datum: 26. září 2012 19:23
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Kus trubky,podložka a matice primáru...nevím co na tom chceš vyrábět na CNC....
Datum: 26. září 2012 17:25
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 to standa: jak ma vypadat ten pripravek na natazeni kliky do lozisek v karterech? presmyslel jsem ze bych si v praci na CNC F. neco udelal
Datum: 26. září 2012 16:24
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 a ty gufera tam máš??
Datum: 26. září 2012 15:21
 a centrážní kolíky tam máš?
Datum: 25. září 2012 22:08
Jméno: mejcin
IP: uživatel14499
 No ložiska tam šly z mrazáku a bloky byly v troubě, lehce jsem je dosadil nadoraz gumovou paličkou. pak pravý blok zpět do trouby a ohřát ložisko a klika zase z mrazáku si tam sedla bez jakéhokoli bouchání sama. V pravém bloku se točila jako čamrda, ale po sesazení dohromady jde ztuha. Možná to budou nepárové bloky, motor jsem takhle koupil, takže vážně nevím. Pokud se nerozhejb, tak budu shánět pár bloků... Ty segrovky mi kleštěma nejdou, musím přijít na nějaký jiný způsob. každopádně díky za všechny rady, pánové!
Datum: 25. září 2012 21:56
Jméno: standa
IP: uživatel14501
 No jasně,jak by jinak mohla bejt vystředěná než uprostřed klikový skříně. A nesmí tlačit ani k jedný straně....možná zkontroluj jestli je dostatečně natažená do ložiska naproti straně kde svírá...ložiska sou dobře usazený v blokách? Sou tam rovně? Šli tam zatepla a nebo zastudena? Kladivem? Klika natažena za pomoci přípravku? Zatlučena kladivem? Šla tam volně?
Datum: 25. září 2012 20:44
 a ted babo rad co ? sedne nebo nesedne ? já ti moc neporadí male přiklánm se ke standovy máš párovy kartery ? Klika vystředěná to ale nevím Jak to Stando myslíš ? jako aby byla přímo ve středu mezi bloky nebo jak ? Jako že má být vycentrovaná to je asi jasny když dával novou ojnici CKR. Když jsme u toho je lepší koupit novou klikovku CKR (ptal jsem se Sesi na seriovce je nezničitelná) nebo nechat origo kliku a jenom přelisovaat tj dát tam tu ojniční sadu CKR.....
Datum: 25. září 2012 20:08
Jméno: standa
IP: uživatel14501
 Nic si nesedne. Klika v sesazených blokách bez gufer musí chodit úplně volně,jak nechodí budou s motorem problémy... Po montáži gufer muže být klika v uložení tužší (ale furt jde snadno otáčet)...zkontroluj,jestli máš párové bloky,zda jsou dobře sesazené a zda je klika vystředěná uprostřed karterů....segrovky nasazuji tak,že kleštěmi zamáčknu podložku s pružinou a zacvaknu segrovku druhou rukou a domáčknu šroubovákem. Místo slabých mističek-podložek pod segrovky používám klasické m6 podložky...
Datum: 25. září 2012 19:49
Jméno: honza
IP: uživatel14013
 Tak ony ty pružinky jdou blbě, zvlášť když jsou nový a člověk to dělá poprvé. Nejlepší je kamarádova třetí ruka a já si do kousku obyč plechu udělal zářez 6mm široký, nasadil kolem tyčky, zmáčkul pružinku, nasadil segrovku a hotovo. Ať se daří.
Datum: 25. září 2012 19:41
 klika si sedne... a jaky figl na segrovky bys chtel jakoM normalně do jedne ruky veznu kombinačky s podložkou, přitlačím na pružinu a druhou rukou nasunu segrovku..... kde je problém?
Datum: 25. září 2012 19:34
 Zdar draci! Máte kontakt na nejakou firmu, která dělá repasi klikovek včetne čepú? Koupil jsem ojnici, ale po rozdelání motoru jsem zjistil, že čepy jsou vydratý od gufer. Děkuji. Taky se mi přetáčejí ložiska v kartrech. Nalepit je přípravkem pri jištení závitú? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. září 2012 21:24
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Na to cínování bohetě stačí 250W pajedlo v nouzi možná aj 150W nebo je trochu předehřát na el.vařiču.Dřív sem všecko letoval benzinkú.Aj propan butanová je perfektní.Hlavně dobře odmasti povrch a dej pozor aby se pájecí voda nedostala do ložiska pokud je hned nenamontuješ.Ty čepy sem nedělal ale zkusil bych to.Všechny ostatní rady sú lepší, ale taky dražší.
Datum: 05. září 2012 21:24
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 no a HLAVNE ZMER tu hodnotu !!! (samodrejme mi jde o vuli loziska..) jinak se nebavim.........................................................
Datum: 05. září 2012 13:54
Jméno: Franky
IP: uživatel14057
 jaka je namerena hodnota ???.... asi zadna.... kup si zelenej loctite !!! bublina za 50 kc .... no a klika se vsim vsudy te vyjde asi na 1 300,- (ojnici si odecti...) JA osobne preferuju repas stare kliky... protoze to dneska delaj z tlacenky (nerikam ze vsechny..) jinak cepy se delaj tvrdochromem a jak jsem psal asi 1300,- na jehlach (neresil bych) ............
Datum: 05. září 2012 13:44
 jestli ti můžu poradit tak se na to vykašli.bud sežeň jinou kliku s dobrýma čepama nebo kup kliku celou od sesy.a sežen jiné kartry třeba na aukru.čepy se dají opravit chromováním,otázka ovšem za kolik,zdali se to oplatí vůči nové klice.
Datum: 05. září 2012 12:45
 Jo, sory hoši, jsem hlava zábudlivá, nenapsal jsem do čeho. Do Pionýra. Oskar2-Jak pocuvavaš Ty ložiska? Klasickou pajkou na okapy? Ten dúlek, myslíte naklepat takhle?
[url=http://postimage.org/image/vdfbp7rll/][img]http://s12.postimage.org/vdfbp7rll/25257.jpg[/img][/url]
Jednou jsem rozebiral Pionyra, ktery mal takle zaraženy ložiska, nejprve vložit ložisko a pak klepnout. Nebo jste mysleli kol dokola tu plochu uvnitř naklepat? K tem čepúm 1600 je moc, to si tady radeji koupim kliku za 1200 a ojnice mi ostane na příšte.. To pocínování čepú funguje i na gufera, nebo jen na ložiska? Gufero má přeci jen brit a řeže, cín je měkký. Diky všem.
Datum: 05. září 2012 10:02
 do čeho
Datum: 05. září 2012 9:50
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Dúlky možú fungovat.Ale mě se víc osvědčilo ložiska pocínovat a čepy taky.Nebo udělat futra na čepy a gufera s větčí dírú.Toš tak!Repasi klikovek nekdo nabízel Padalíka. Klikovku mě ešče nedělal, ale mám s ním dobrý zkusenosti!
Datum: 04. září 2012 18:25
Jméno: MrWho900913
IP: uživatel10282
 Ohledně ložisek poradím udělat důlčíkem důlky ve stěně toho pomyslného válce ve kterém jsou ložiska naražená(na stadionu mi to ložiska drží skvěle, jak to drží na číze nevím, možná by se to u větší kubatury mohlo vymačkat a ložiska by se zase mohly protáčet). Přípravek na lepení závitů jsem nezkoušel, možná tak tekutej kov, ale bude problém ložiska pak někdy zase vyndat. kdyby držely v železe tak to stačí nahřát autogenem(ne pb) a lepidlo povolí, ale v hliníku?(Tekutej kov mi drží magneto ve stadionu třetím rokem, kde se mi trhnul klínek a je zase zmrvenej čep a nemám na další repasi). Ohledně těch čepů - v Ravo české budějovice mi klikovku repasovali i s čepama, ale bylo to na stadiona,a stálo to i s ojnicí 1600, jestli to ještě dělaj a jestli to dělaj na to co ty potřebuješ nemůžu zaručit.
Datum: 04. září 2012 15:35
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, když odlehčím na upraveným fichtlu klikovku, nebo koupím sportovní, tak mi to pojede líp jak v nízkých i vysokých otáčkách, nebo jen ve vysokých..díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2012 19:35
 stando neřekl bych že ten volnoběh je zrovna setrvákem.ty vyšší otáčky jsou dány z velké části naladěním motoru,tj vačky,karb atd.na mbéčku jsem měl setrvák který neměl ani polovinu váhy seriovky a volnoběh to mělo naprosto normální.jen to šlo strašně po plynu.odlehčuje se také protože pokud zvětšíš max otáčky nastávají na materiály ůplně jiné pevnostní naroky.
Datum: 16. srpna 2012 19:35
Jméno: standa
IP: uživatel14329
 Jak řekl Bakoun....obecně platí,čím míň setrvačný hmoty,tím líp nahoru,ale tim hůř dole......třeba závodní auta mají tak lehkou kliku že drží volnoběh 2-3 tisíce otáček,protože dole to prostě nefunguje....
Datum: 16. srpna 2012 18:53
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Co je pro tebe "upravený fichtl" a "sportovní" klika? Pak se můžeme bavit dál...
Datum: 16. srpna 2012 16:47
 ruza: a v zátěží má menší tah
Datum: 15. srpna 2012 20:42
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 čím lehčí klika tím rychleji se motor dostane do otáček
Datum: 15. srpna 2012 17:55
 AHoj. Ptám se znov. Jelikož opravdu nemám peníze třeba na VAPE, zajímalo by mně, zda se rotor z babety vejde na klikovku na fichtla. .... nějak  nejlepší by bylo z 207 no... zatim dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2012 14:30
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Hele na rovinu, než se s tím patlat, je lepší koupit VAPE, když to budeš vyvýjet sám, strávíš s tím spoustu času a výsledek nejistý. A nebo si postav to co jsem ti psal, ale budeš tam muset dát baterku a vyřešit dobíjení a usměrňovač. Všechny ostatní cesty jsou spíš krokem zpět. Proč vlastně chceš za každou cenu bezkontakt??
Datum: 03. září 2012 14:30
 http://www.babetta.info/Babetta/forum/attachments/ax22.jpg.... tady sem nasel neco. melo ba to byt tyrystor na babete. potrboval bych totho vic.. jestli se v tom vyznas bylo by dobry jestli bys mi pomohl
Datum: 15. srpna 2012 12:21
 tyjo to by bylo luxusní... ty to máš ? takhle udělaný ? nechcis e do toho poustet bez nakejch info.. hcci aby to bylo poradně no....  kdyžtak jestli bys mohl na mail...
Datum: 15. srpna 2012 11:40
Jméno: MARQUEE
IP: uživatel13627
 to nevím, neznám vnitřní zapojení baťáckýho zapalování, těžko říct jestli by se to domluvilo. Ale s tímhle to chodit bude 100% :http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-elektronicke-zapalovani-s-rizenim-predstihu.html
Datum: 15. srpna 2012 11:25
 což to bych mohl použít tyrystor z babety ne ?  takže by mě to vyšlo třeba na 500
Datum: 15. srpna 2012 10:51
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
Datum: 15. srpna 2012 10:45
 čaute. Nudim se taak sem zas přemejšlel nad tim zda by šlo zapalování z babety na fíka. Samozřejmě s celým magnetem. Paasuje magneto z babety na fichtla ? Byla by to bomba kdyby odpadli ty kladívka. Hodil bych tam tyristor. A stator když má snímač dole tak by se vypodližil nabo bych si vysoustružil takovou podkovu... Jed emi hlavne o to zda jde magneto na fichtlaaáckou klikovku.. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2012 13:27
 jo to sem s kamosem taky dělla na 175 ale jnormane fichtlacky s kladivkama.. mě de o ten snímač. A že by to bylo lepší kdybych mel origo stator i rotor aby to šlo dohromady víš co...To VAPE a tak je mpc drahý a tohel si mylsim by mělo být funkční..
Datum: 14. srpna 2012 13:27
Jméno: Vy-mi
IP: uživatel11419
 Cauvec. ja to ted delam na 175 pouzil jsem zapalovani s fika pridelal snimac co mi vybil ze 4kolky a tyristor jsem si vyrobil za cenu 50kc. osobne si myslim ze bys stator s rotorem nemusel menit.
Datum: 14. srpna 2012 13:15
Jméno: drak
IP: uživatel10258
 Ahoj, skládám motor, a kdyz davam NOVOU kliku do loziska prez sroubek a hromadu podlozek tak samozrejme sroubek se ukroutil v klice.. Do ted nechápu jak ale podarilo se mi sroubek v klice odvrtat takřka přesně a prořezat závit.. Ted nastává otázka.. Pokud se mi podari vyrazit kliku pred drevo ven ( ted to nejde ani zahov.. ) jak ji dostat na misto do loziska ? jestli Fest nahřát karter a pak to tam co nejrychleji dát a pomoct si třeba tím šroubkem bo jak.. Prosím poradte.. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2012 9:13
 jj, normálně jsem to nahřál pistolí a klice se tam moc nechtělo, tak jsem karter rozpálil na elektrickém ohřívači (plotna) kliku zmrazil a padla tam uplně sama, klika myslim že CKR a ložiska klasika zkl/zvl..
Datum: 27. července 2012 9:13
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Cpeš replikovou kliku do SKF ložisek? Pokud ano,tak to tam nepude....kup ložiska FAG,maj asi jinou toleranci a tam jde klika tak jak má jít....zastudena normálně suvně a zatepla jde natahnout přípravkem
Datum: 27. července 2012 8:55
 Zmrazit klikovku a nahřát ložisko...
Datum: 27. července 2012 8:04
Posl.aktualizace: 21. července 2012 20:31
Jméno: Miguel
IP: uživatel13907
 Co ty loziška zakrytý? kam je chce dát? na kliku :-O ?
Datum: 21. července 2012 20:31
 Nebrat ! a podle foto to ani klika CKR není raději kup novou klikovku tady na fichtlkrámku na jehlách nebo nech repasovat starou klikovku s tím že tady koupíš jen ojnici CKR samozřejmě na jehlách.
Datum: 21. července 2012 11:48
 hlava, válec - Almot, že by parodie na Almet  Jinak jsem myslel, že C.K.R. dělá jenom ojnice a né celý kliky?
Datum: 20. července 2012 22:45
 tohle bych nechtěl ani zadarmo a oni tady za to chtěj 2000.To jo pěkně nasra* přesně jak píše standa když udělaš GO jak tady píše a pořádně zajedeš tak ti fekál bude lítat 75 s 13 zubým sekundárem
Datum: 20. července 2012 20:31
Jméno: standa
IP: uživatel14170
 Ne,nejhorší polský díly z aukra za nehoráznou cenu....v polsku se to prodává asi za 800,-....kvalita za 4....nebrat...doporučuju repasovat starou kliku která nemá projetý hřídele a dát na výbrus nepoškozenej českej válec,koupit obyč ložiska,vyčistit karburátor a koupit novej vzduchovej filtr....výsledek GO o 200% lepší a cena poloviční....polský šmejdy nebrat....
Datum: 20. července 2012 20:26
|
|