www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: tolind ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevíte někdo co má za víhodu nasávání směsi rovnou ke klikovce...?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 22:45
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2141    
Steve to vystihnul celkem presne. Spadlej "list" z klapky do motoru udela peknou neplechu. Netesnici klapka taky nic moc. Listky karbon. maj vyhodu v rychjejsi reakci (rychlejc se otviraj a zaviraj, nejsou tak tuhy). To cemu rikas klapka do vyfuku je privera, ta ma zmensova vysku vyfuk. kanalu, coz ma mit priznivy vliv na prubeh vykonu v nizkych otackach...
 
 
Datum: 28. ledna 2009 22:45
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
dneska uz se to dela bezne, viz treba dnesni skutry...vyhod to ma vic, treba ze sems se nevraci zpatky do karbenatku, nasaje se toho vic pac to saje od zacatku podtlaku a ne od te doby gdy pist otevre saci kanal a gdy ho zase zavre (gdyby ho otviral ci zaviral pozdejc tak by to zmenilo casovani, flusalo by to zpatky a tak by to krome opravdu mizerneho vykonu nemelo zadny efekt, gdo mel ustipnuty poradny kousek pistu - casti ktera otvira ci zavira saci kanal, tak vi o cem mluvim...) a saje to do tej doby pokud tam ten podtlak bude...samozrejme to ma mraky vyhod ale tez i nejaka nevyhoda by se nasla - treeba dalsi soucastka vcelku nachylna na poskozeni, pokud klapka prestane tesnit nebo se ponici ten listek ktery to otvira/zavira (myslim ze prevazne je karbonovy ale jelikoz se o ne moc nezajmam tak ted fakt newim) tak to pak nejede, smes v karbecu, ve valci sucho:-D...jak uz bylo receno tak je to problem z bezklapkoveho motoru udelat "klapaci" :-D...a pokud se nepletu tak se delavala i jakasi klapka do vyfuku...
 
 
Datum: 28. ledna 2009 16:31
 
 
 
 
Jméno: fishracing ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Většina moderních 2taktů to takhle má...Lepší to určitě je...Ale opravdu to neni nic lehkýho...Hlavný výhodou je že můžeš udělat dlouhej přefuk...
 
 
Datum: 28. ledna 2009 15:09
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5102    
ja nevim no,ale kazdej kdo neco jezdi,tak rika ze neni prdel to udelat a uz vubec neni prdel to odladit....
 
 
Datum: 28. ledna 2009 14:24
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Větší množství nasáté směsi => větší výkon a krouťák
 
 
Datum: 28. ledna 2009 14:04
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.05.2025 4:19:02 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu