www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel1835    
čau draci potrebuju poradit mam fichtla mustanga a dys ho nastartuju tak vyleti do vysokejch otacek a daval sem vsude nove tesnení jak na klice tak na karbecu na valci no proste vsude a stejne to dela. DÍK :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel1835    
no bězi to porad ale volnoveh mam sestelovanej normalne. proste sem rano prisel no a nakop sem ho no a najedno vylit do otacek jinej predtim den tak to nedelalo...proste najednou se to stalo....
 
 
Datum: 08. dubna 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No předpokládám, že volnoběh máš nastavený normálně, takže když to nahodíš a vyletí to do plných otáček (samo) tak by to mělo po 3-5 sekundách chcípnout - saje to falešnej vzduch .. pokud to běží pořád tak nastavení volnoběhu..
 
 
Datum: 07. dubna 2013 16:20
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel1835    
danekod ted te trochu nechapu jak joko ho necham napklno jet, jako co to dela kdys jedu????
 
 
Datum: 07. dubna 2013 16:08
 
 
 
 
Jméno: tomáš      IP: uživatel1835    
gufera mam nove ty sou KO.. vysoke otacky to sou jako dys das plym naplno pri volnobehu... :-)
 
 
Datum: 07. dubna 2013 16:04
 
 
 
 
Jméno: danekod      IP: uživatel8367    
Zdar, co to dela kdyz ho nechas chvili naplno jet? Vypada to na falesny vzduch, nekde to nebude tesnit... popr promazat lanko a rychlopal a zkontrolovat zda se vraci soupatko popr. zasroubovat stelovaci sroub volnobehu.
 
 
Datum: 07. dubna 2013 0:04
 
 
 
 
Jméno: paja323f      IP: uživatel15309    
Cemu rikas vysoke otacky ? a co gufera ?
 
 
Datum: 06. dubna 2013 21:47
 
 
 
 
Jméno: socke      E-mail:      IP: uživatel15270    
Zdar draci, jak je to , prosímvás s bezkontaktníma zapoalováníma. Pasujou z dvouválce na jednoválec? díky jura odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 12:02
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
třeba vape pálí oba vývody stejně - každou půlotáčku - tedy pasuje, nepoužitý vývod výrobce doporučuje ukostřit
 
 
Datum: 06. dubna 2013 12:02
 
 
 
 
Jméno: matejkorinek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, mam takovej problem, netyka se to fechtla ani motorky.. je to sekacka nejde mi po zime nahodit je nova v loni kupovana odsekala jednu sezonu.. svicka haze krasnou jiskru, pro jistotu jsem koupil i novou ale porad nic, vzdicky kdyz ji vytahnu tak je durch mokra asi se uchcava sekacka si ale ani neskytne.. prosim vas co s tim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 23:17
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo dělaj stabilizátor paliva, který zabraňuje zvodnatění
 
 
Datum: 06. dubna 2013 23:17
 
 
 
 
Jméno: Jirus ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak, benzín zvodnatí. Mě stačí několikrát za zimu nakopnout sekačku a nechat jí chvilku klapat. Na jaře vždy po chvilce chytne :-)
 
 
Datum: 06. dubna 2013 15:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
dneska to dělaj snad všechny nový sekačky,po každý zimě musím vylejt benzín z plovákovky karbece (asi zvodnatí) a potom už jí nakopnu v pohodě
 
 
Datum: 05. dubna 2013 21:10
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel12170    
tenhle problem mi delal starej benzin
 
 
Datum: 05. dubna 2013 20:27
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus tu svíčku předehřát nad svíčkou nebo plynovým hořákem,, a pak rychle našroubovat a nastartovat,,, po zimě tohle klasicky dělám,, páč to jinak nechytne :-)
 
 
Datum: 05. dubna 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel2901    
Vyčistit filtr sání...
 
 
Datum: 05. dubna 2013 18:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15307    
A jiná svíčka?
 
 
Datum: 05. dubna 2013 17:52
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 19:17
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nemám rád tyhle proklikávací fóra... ale třeba se chytne (i když spíš ne :-D)
 
 
Datum: 05. dubna 2013 19:17
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
jj souhlas, opraveno na základě tvého podnětu, ale uznej že docela rychle :-) za další podněty se předem děkuje :-D
 
 
Datum: 02. dubna 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak oprava, autor skupiny již opravil. V době kdy jsem psal příspěvek byly zaručeně špatně.
 
 
Datum: 02. dubna 2013 21:50
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
myslím že už je to opravené, hlavně jde stejně pouze o sk. Am a A1 se vším ostatním se fichtl v podstatě řídit může
 
 
Datum: 02. dubna 2013 21:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
marquee: Třeba že dnes už platí jiné skupiny s jinými hranicemi, jak po stránce věku, tak po stránce výkonu?
 
 
Datum: 02. dubna 2013 21:42
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
No já nejsu kolečko, ale ty kW tam nesedijú!!! Toš tak!
 
 
Datum: 02. dubna 2013 21:31
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
a copak je tam špatně kolečko???
 
 
Datum: 02. dubna 2013 20:30
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Držím palce, ale musím souhlasit s koleckem!!! Časem se to snad vychytá. Toš tak.
 
 
Datum: 02. dubna 2013 18:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zajímavý...jenom jsem nakoukl do sekce často kladených dotazů...skupiny řidičských oprávnění jsou tam popsané špatně.
 
 
Datum: 02. dubna 2013 16:23
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
hlavně se snad bude dařit sjednocovat a promazávat stále se opakující dotazy a tím dělat forum přehlednější
 
 
Datum: 02. dubna 2013 10:25
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak pokud tam přejde i osazenstvo odtud, tak to bude ešče lepší (dá se tam pořádně hledat, atd...)
 
 
Datum: 02. dubna 2013 9:01
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel14949    
draci prosim pomoc shanim manzetku do brzdove pumpy vnitrni prumer 5 mm a venkovni 14mm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2013 19:21
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
ahoj draci nevíte někdo kde sehnat návod na skládání motoru čz 250/455? budu to dělat poprvé a nevím jak na to. děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2013 10:00
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud skládáš poprvé, požádej někoho, kdo tomu rozumí, ať ti s tím pomůže. Je to pořád lepší než něco zkurvit. Základ z Dočkala je dobrej, ale vlastní zkušenosti k nezaplacení
 
 
Datum: 03. dubna 2013 10:00
 
 
 
 
Jméno: meloun      IP: uživatel13283    
návod neni, jen ten dočkal, tam je vše. kladivo hoď tak sto metrů od dílny a zapoj hlavu. nebo kup zkušenýmu kámošovi pivko a sedněte na to, venku stejně každou chvíli sněží, tak co by ne
 
 
Datum: 02. dubna 2013 1:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14992    
hlavně musíš mít pevnou mysl pokut bude potřeba ten motor vyndat z nově nastříkane mašiny pokut se něco nepovede :-) vše je jen o trpělivosti a o chuti do práce ....jinak dočkal je uplně super nezapomenout na rozlisovávače karteru ... a hlavně vědět proč ten motor repasuji a co s ním chci dělat..... pokut motor na 3 vyjede každý kopec a valí 110 tak bych maximálně přetěsnil vše vyblízkal silikonem a natřel válec... pokut mlátí klika a neřadí je čas to řešit...
 
 
Datum: 31. března 2013 13:38
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Dočkal... je to pro jawu, ale principy jsou stejný... pak ti taky dost pomůže katalog ND, v něm je rozkresleno co kde má bejt... a hlavně to chce zapnout tu kulatou věc na krku, to je totiž základ!
 
 
Datum: 30. března 2013 19:32
 
 
 
 
Jméno: Pavlíček      IP: uživatel14718    
Zdravím, chci se zeptat, jestli můžu jen tak vyměnit bronz pouzdro čepu v ojnici za jehličkový? Prostě ho tam nalisuju a pohoda? Moc děkuju za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2013 13:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14927    
jedině crk klikovku co tě vijde na litra... a musíš pulit motor anebo jen viměnit futro.... za nove pout má vuli..... přoč to chceš na jehlách výkon motoru je stejnej,,,,,,jde o životnost a o to že nemusíš davat tolik oleje do bena...
 
 
Datum: 28. března 2013 13:49
 
 
 
 
Jméno: ondrabortnik      IP: uživatel13128    
ja sem nerikal ze to tomu oku nevadi jenom ze to tak jde udelat
 
 
Datum: 28. března 2013 11:27
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
ondrabortnik: a tomu oku ojnice se to strašně líbí a vůbec se pak nevydírá... (ironie, kdyby to někdo nepochopil)
 
 
Datum: 28. března 2013 11:13
 
 
 
 
Jméno: ondrabortnik      IP: uživatel13128    
Jde to, dá se koupit jehličkový ložisko s klecí který má okolo sebe kroužek jako normální ložisko takže se musí nalisovat přímo do oka ojnice ale musí se použít píst a čep s průměrem 10mm tkaže z mopeda nebo 550 a 555 někde jsme měl aj napsaný označení toho ložiska ale nemožu to najít
 
 
Datum: 27. března 2013 21:39
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
ne nemužeš rozměr oka je jiný! jedině ojnici C.K.R nebo rovnou celou kliku i s ojnicí
 
 
Datum: 27. března 2013 17:28
 
 
 
 
Jméno: socke      E-mail:      IP: uživatel15270    
Zdar draci, potřebuju info, jestli jsou prsa na 550 a 555 stejné. Koupil sem nějaké na 555 a jsou jakoby delší a nepasuou díry pod nádrží asi o 7mm. Díky Jura odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: jiří      E-mail:      IP: uživatel15270    
Jasné, takže mám tu díru na ovládání karbce napravo, ale přesto mi to moc na moji 555 nesedí rozteče děr. dík za info jura
 
 
Datum: 24. března 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: y      IP: uživatel1272    
Zdar prsa stejna nejsou podle toho jaky jsi koupil davali se tam levostrane ty jen na 550 a pravostrane na 555 ale i 550. Poznas to podle toho jakej tam mas karbec
 
 
Datum: 24. března 2013 15:55
 
 
 
 
Jméno: s51      IP: uživatel15246    
zdar draci...mam otazku:: kde ma simson s51 prerusovac blinkru??? dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2013 18:44
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přerušovač blinkrů má simson v kastlíku na pravý straně ve směru jízdy(u vzduchovýho filtru) zasunutej v takovym panelu a ohledně tvýho problemu můžou se ti někde kostřit kabely mě napadá
 
 
Datum: 17. března 2013 18:44
 
 
 
 
Jméno: s51      IP: uživatel15246    
a jeste se chci zeptat cim by mohlo bejt ze mi to neblika??......kdyz hodne pridam tak se to jenom truchu rozžhavi ale jinak to nejde(zarovky jsou dobry,baterka nova)
 
 
Datum: 17. března 2013 16:44
 
 
 
 
Jméno: mz      IP: uživatel15207    
ahoj jde MZ 150 změnit na 125.kdyby to šlo jak se to dělá dík ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2013 23:06
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Projdi si motorkáři.cz jeden nebo dva to tam mají oficiální cestou bud sehnat papíry z 125ccm ale řikám pravděpodobnost je menší než konec světa a druhá je si pokecat s technikem z německa a oficiální cestou to udělat ale nevyplatí se to je to v několika desitkách tisíc.
 
 
Datum: 14. března 2013 23:06
 
 
 
 
Jméno: 54      IP: uživatel6631    
čau draci prosím něvíte někdo jake ložiska patří do kol čz 125/453? jěště to nemam rozebrane a objednavam ložiska i do motoru tak je hned vymením i v kolech nebyly tam měněny už hodně let :-D žadny katalog ND jsem na netu nenašel ani žadny seznam dílu díky tak za radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2013 22:25
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Patří tam ložisko 6302.... Dával jsem nový do ČZ 175/470.......
 
 
Datum: 12. března 2013 22:25
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel8367    
Dobrý den, chtěl bych se zeptat někoho jestli by neposlal jaký šrouby mají patřit na jawa 50. Na celou jawu kompletně. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Katalog ND...
 
 
Datum: 10. března 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: jandolezal12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den prosím o radu ,asi je tadle strána jen pro jawy ale nutně potřebuju radu ,budu kupovat simsona a hejbá se zadní kolo i se stupackama dá se to nák vopravit po případě utáhnout...? Zdali by to šlo opravit kolik by to stálo..? Přední vydlice se také ale méně híbou dají se utáhnout..? rnMoc Děkuju za vaší odpověd Draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2013 8:51
 
 
 
 
Jméno: jandolezal12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cena je v průměru 10 500 ,Na první pohled ten simson vypadá krásně, motor také de slušně.
 
 
Datum: 07. března 2013 8:51
 
 
 
 
Jméno: danek.od      IP: uživatel8367    
Zdar, bejt tebou nekupoval bych to, buď je to zanedbaná údržba nebo je to třeba lehce bourané, ale nevím .. pokud je to za výhodnou cenu nwbo blízko tak to můžeš zkusit ale bude to těžší oprava (jak popisují dole)..
 
 
Datum: 06. března 2013 23:40
 
 
 
 
Jméno: jandolezal12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mustanga už mám,Děkuju Všem za rady
 
 
Datum: 06. března 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: skypi23      E-mail:      IP: uživatel14587    
a ty vidle vypředu se utáhnout daj ale je lepší koupit nový ložiska... jedno stojí myslim kolem kilča
 
 
Datum: 06. března 2013 19:46
 
 
 
 
Jméno: skypi23      E-mail:      IP: uživatel14587    
viděl bych to na uložení kyvky.... sou tam silentbloky a ty budou vymlácený a osička bude taky v čudu... opravit se to dá já měl ten samej problém, tyhle díly seženeš v pohodě
 
 
Datum: 06. března 2013 19:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
taky ti dám radu už tam nejezdi
 
 
Datum: 06. března 2013 19:20
 
 
 
 
Jméno: Forist28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja ti dám jednu radu, a to, nekupuj simsona, radšej si kúp mustanga :-)
 
 
Datum: 06. března 2013 16:58
 
 
 
 
Jméno: Médˇa Ted      IP: uživatel15178    
Ahoj draci ,neví někdo odstín (v ral) šedé barvy, dávala se na blatníky na mustanga děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2013 15:07
 
 
 
 
Jméno: Ondrafechtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ral je na pikacu sezeni si radsi ČSN
 
 
Datum: 04. března 2013 15:07
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel12170    
zdar draci otec pred cca 20ti lety rozebral stadiona s 11 a odletoval dorazy stojanku policajta a ted ho nemuze najit da se to nekde sehnat nebo aspon nakej nakres podle keryho by to slo vyrobit dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel11563    
Zdarec poraďte mi prosím jak mám sundat kyvku z Jawy kyvačky ? díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2013 12:56
 
 
 
 
Jméno: JeniCZek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo pokud to máš odstrojené (jen holý rám s kyvkou) tak se to dá udělat dobře na lisu, použil jsem na to prodloužení a ořech z goly. Z druhé strany to ale musíš podložit třeba trubkou aby měl čep kam vyjet.
 
 
Datum: 12. února 2013 12:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
vyrobit si podobnej stahovák jako na pístní čep a vylisovat
 
 
Datum: 11. února 2013 19:20
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
Zdar draci dělám GO motoru jawy pionýra a chci mít všechno nové a ťip ťop prostě generálku ne jen opravu a zasekl jsem se nad ložiskem v krytu zapalování jak je ovládání spojky. Neví někdo jak jej vylisovat? z druhé strany není otvor takže vyklepat nejde je tam uprostřed jen dírka pro tyčinku. jestli někdo ví a porádí tak předem díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2013 16:32
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ohřát víko a klepnout o dřevěnej špalek, jak píší níže. Ložisko vypadne samo. Předtím pochopitelně vydloubni gufero
 
 
Datum: 12. února 2013 16:32
 
 
 
 
Jméno: Píst      IP: uživatel12810    
 
 
Datum: 10. února 2013 22:20
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem to udělal, že jsem to nahřál na vařici a vzal jsem 2 špalky a klep sem o ně karterem a vypadlo to :-)
 
 
Datum: 10. února 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
krtek díky za radu ale tohle máš už zasebou ptal jsem se jen jak vylisovat ložisko jinač díky za radu :-)
 
 
Datum: 10. února 2013 20:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
ohřát na 120 stupnů a ložisko vypadne samo,dělej to se všema ložiskama jak na klice tak pod spojkou
 
 
Datum: 10. února 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: krtek      IP: uživatel15046    
vytahni segrovky z osicky packy, vytlac a vytahni osicku, potom vyndej vypinaci packu spojky a dioy po stavecim sroubu vylisuj lozisku i s podlozkami a tesnenim
 
 
Datum: 10. února 2013 20:42
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
nahrat na elektr. varici a pk klepnout s víkem, ono to vypadne samo :-) jinak by se to tak mělo dělat u kazdeho ložiska ;-)
 
 
Datum: 10. února 2013 20:39
 
 
 
 
Jméno: kotekond ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci,začínám se pomalu dívat po větších kubaturách než fík...Zajímaly by mě vašš názory na tyhle mašiny:ČZ 125/476 ,JAWA DANDY 125,Yuki sport.Co myslíte je nějaká z nich hodně dobrá?Láká mě ta číza ale není 6,6 kw málo?JInak co by jste navrhovali vy v hodnotě do 15 tis? Chtěl bych na tom jezdit každý den do školy celkem 60 km ale aby mě to zároveň nesežralo...Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2013 20:13
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Dík za reakce.Jo na tu jsem taky koukal,asi nejspíš půjdu tedy do nějaké Čz...
 
 
Datum: 05. února 2013 20:13
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli můžu poradit tak tahle vypadá celkem slušně http://www.motoinzerce.cz/motorky/cz/689988-125-476.html ;-)
 
 
Datum: 05. února 2013 16:07
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já osobně bych bral ČZ asi proto že ji mám :-D .. no výhodou je že si to opravím jak se říká "doma na koleni" ceny dílů jsou více než dobré a koneckonců pro začátek když se chceš naučit jezdit a taky opravovat je ČZ dobrá volba. Mám ji 3 roky a ikdyž mám silnější stroje nedám na ni dopustit. Doprava do školy ale i na delší jízdy úplně dostačující. Mám kitt 215ccm a pár drobností k tomu jezdím za 4,5 litru, a s 19z sekundárem to jede i přes 120 ;-) takže tak.
 
 
Datum: 05. února 2013 16:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14846    
čína nvm nemužu porovnat ale čz a dandy sou neporovnatelný čz je laciná vejdeš se do třetiny rozpočtu ..veteránek to je pěknej díli se všude možně válej a lidi je dávaj i za darmo ....horší je že tohodoma musíš mít regál... ale k danty mám vspomínku na jeden z mála srazu co sem absolvova s čz 250 a to že mě 16 puberták prnou ostě vyklepnulměl sem motorku pujčenou nejel sem nadoraz ale jemu to jelo hrozně měl to upe nový prostě mám trauma eště ted od tý doby dakarka super stroj ....
 
 
Datum: 04. února 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: kotekond ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To neni tak hrozný,zatím dík.
 
 
Datum: 04. února 2013 19:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když jí nebudeš držet furt pod krkem tak to pojede tak kolem 4l...
 
 
Datum: 04. února 2013 19:44
 
 
 
 
Jméno: kotekond ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nu dobrá,většinou co ty ČZ prodávají tak už tam ty motory 175 jsou...Ale co spotřeba,když jí nebudu držet pořád pod krkem?
 
 
Datum: 04. února 2013 19:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Yuki sport zavrhuju předem, Dandyna neni špatná motorka, ale se sháněním dílů to asi nebude žádnej zázrak. Číza je už spíš takovej veterán, ale dá se bez problémů používat pro běžný provoz, určitě bych si tam ale dal 175ccm vnitřek, ať to taky trochu jede...
 
 
Datum: 04. února 2013 19:39
 
 
 
 
Jméno: Hejný J.      E-mail:      IP: uživatel15042    
Předem se omlouvám za tento dotaz, ale potřebuji nutně poradit jak otevřít Ford mondeo mk2 bez klíčů. Nebo stačilo by mi jak otevřít kapotu. Vytáhl jsem totiž z něj baterku a to auto nejde otevřít jinak než před dálkáč. a ted nevím co s tím. Nemáte někdo nějakou zkušenost? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2013 23:26
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udělal bych to jak píše danekod, našel bych si někde pod autem + třeba na stertéru a nebo altiku, tam vede + přímo z baterky, kostra už pak není problém kamkoliv
 
 
Datum: 27. ledna 2013 23:26
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně jak radí předemnou, pokud to má ve dveřích západky tak vem špagát uprostřed usukuj očko pak ho protáhni přes gumu dveří, zahákni a potáhni nahoru .. nebo ve spodku auta najít + a kostru a napojit na to baterii/zdroj a odemknout (max. rozmontovat masku) .. ale nemá to žádnou zdířku na klíček ? ani kufr ? na starým fiatovi mě šlo odemknou klíčem celé auto a když byla kaput baterka tak se otevřely mechanicky jen jedny dveře .. nouzovka rozbít okno ..
 
 
Datum: 27. ledna 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
startér je taky na + takže když napojíš jeden drát na startér a jeden na kastli tak i nastartuješ :-D a odemkneš
 
 
Datum: 27. ledna 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: krtek      IP: uživatel15046    
nebo se jinym zdrojem, treba nabijeckou pripoj, mel jsem na 2.5 St alternator dole na motoru, pristupnu z pod auta. Tak na sroub alternatoru s kabelem vedoucim k accu a druhy na kostru.
 
 
Datum: 27. ledna 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: krtek      IP: uživatel15046    
kdysi se mi stalo to same, odjistil jsem kapotu spodem od motoru zatahanim za bowden
 
 
Datum: 27. ledna 2013 21:16
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel15045    
čau,servis drahý,tak rozbij boční okno a na vrakovišti kup jiné za pár peněz
 
 
Datum: 27. ledna 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
napiš na ford forum ;-)
 
 
Datum: 27. ledna 2013 18:28
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ted nevím přesně...Ale má to ještě západky na dveřích ? Nebo je to to novější. Já to vždycky dělal drátem. u okýnka jsem strčil drát pod tu gumu do dveří a bylo tam táhlo.... Ale ted rpave nevim přesně jak to je tady. Jinak by ti to mohl udelat nekdo ze servisu. Meli by zjistit frekvenci na ktery to pracuje a odemknout to... Jinak nevim ale nekdo snad poradí :-)
 
 
Datum: 27. ledna 2013 18:27
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
DOTAZ PRO SESU : Zdar, chtěl bych se optat jestli by bylo možné někde splašit píst a kruhy na ČZ 175/477 ve vrtání větším než 59,50 ? Bylo by možné sehnat něco ve vrtání okolo 60 mm nebo to by musel být píst +kruhy už jedině na zakázku - (popř. kolik by to cca vyšlo Kč) ??? PS : Nespěchá to, jen si chci ujasnit jestli je to reálné sehnat ... Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2013 8:42
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je bomba :-D, no za 2 měsíce a dýl mi vyhovuje, nyní zatím ne, zatím se shání motor, během půlroku se ozvu, jak řikám nikam to nespěchá....zatím dík, mám sakra radost že se dá sehnat ... Zdar
 
 
Datum: 07. ledna 2013 8:42
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dokazu,,o 150 je to drazsi,, potrebuji to vedet do 5 hodin,delam zrovna objednavku, dalsi bude na special pista az za dva mesice
 
 
Datum: 07. ledna 2013 7:49
 
<  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 24.06.2018 16:22:30 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu