www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel17680    
Zdarec draci, mám takový menší problém se strojem Jawa 125 dandy r. v. 2011. Mám pocit jako by motorka byla někdě něčím přiškrcená (clonka mezi karbecem a válcem není a ani mezi výfukem a válcem) nejspíš tedy elektronicky přiškrcená. Nikdy jsem se nedostal na větší rychlost než 90km/h.. ani z kopce.. :/ :-D Já vím je to jen 125ccm žádný zázraky ani nečekám. Ale co jsem četl různé recenze majitelů této motorky r. v. 2006 a novější tak jim bez problému jedou 110-115 km/h. Jestli máte s tím to někdo zkušenosti tak prosím napište, moc by mi to pomohlo Děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2014 11:20
 
 
 
 
Jméno: Přemysl      IP: uživatel14862    
A nezapomeň nálepku NO fear z tou letíš 120 jak nic. :-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2014 11:20
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel17683    
Ok nechám to tak.. ;-) A ještě někdy jedu v pohodě na půl půl plynu 80-85.. přidám a dandy reaguje ale po delší době začne klesat výkon (aji v chladných podmínkách) a motorka hůř reaguje na plyn.. pak když je nějaká vesnice prcám tou 50kou.. tak pak zase fičí.. :-D Zvláštní ty motory ;-) Asi si koupím svítící krytky na ventilky.. :-D a pak to pojede mnohem líp!! :-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2014 13:49
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Akcelerační pumpička nemá s výkonem nic společného. Pouze pomáhá při prudším přidání plynu, aby se motor dostal do otáček a "nezakopl". Tak doporučuju motorku nijak neodškrcovat, motor není tak naddimenzovaný jako třeba u japonských DT/TD...
 
 
Datum: 24. listopadu 2014 10:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17682    
Neotvírej to,budeš pak furt dělat motor. Měli to dva známý,jednomu jela 99 a druhýmu 100 (tachometrově 110) a furt se to sralo,furt něco přidřený... jiný kluci co jim to jezdilo 90 omezovač tak problémy neměli... ten motor je čína,nechtěj od něj psí kusy ...
 
 
Datum: 24. listopadu 2014 6:10
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17617    
A "recenzím" moc nevěřit, každý 2. kecá a ten, co nekecá, tak mu přeměřuje tachometr. 100km/h to dát musí, 115km/h je spíš z říše snů nebo dlouhých kopců...
 
 
Datum: 24. listopadu 2014 0:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17681    
Pokud nejni svice cerna skusil bych to krmit nesla by tam vetsi hlavni triska treba ze sade mz atd?
 
 
Datum: 23. listopadu 2014 23:33
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel17680    
Benzin mi dotéká palilový systém pročištěn.. akorát jsem zkoušel laborovat s akcelerační pumpičkou abych dostal nějaký příznivější výkon ale nic ;-) i když jsem akcelerační pumpu "odpojil" tak výkon ani o moc neklesnul.. spíš skoro úbec.. :-D a ucpaná není normálně benzín vstřikuje ;-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2014 10:18
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel17680    
Motorka má najeto cca 5000 km .. Motor nevypadá že by byl nějakej špatnej..
 
 
Datum: 23. listopadu 2014 10:16
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17681    
Nemas to chude ? Dotejka ti benzin?taky je mozny ze uz to je uhnany ptz kdyz se kouknu do inzetci tak nikomu se nechce opravovat nikasil. A co ty jak si na tom se stavem valce
 
 
Datum: 22. listopadu 2014 0:23
 
 
 
 
Jméno: petak      E-mail:      IP: uživatel17132    
čus draci, potřebuju radu - tip, jak ošetřit nádrž u stroje JAWA-05. Nechával jsem to vylít epoxidem, ovšem nikdo mne neupozornil, že naturál pětaděvka to uvede do stavu před vylitím..Jaké máte zkušenosti, jak dobře ošetřit nádrž, aby dlouho a spolehlivě sloužila? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2014 13:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17665    
Od svých 13 let jsem měl spoustu rozpelešených fichtlů,mustangy,05,20,21,555 a až na vyjímky měli vždy rez v nádrži. Nikdy jsem neměl důvod to extra řešit,maximálně když to byl loupající se brutál rez, jak píše kolegáček,naházel jsem tam matice a třeba kuličky z ložisek,kusy šroubů a cokoliv šikovnýho,nalil jsem tam benzin,naftu,ředidlo,no co bylo doma,promlátil jsem to,vypustil,vysypal...dokonce v brutálních případech jsem to vystříkal zahradní hadicí proudem vody abych vyhnal i zbytek bordelu a pak nechat uschnout,naimpregnovat naftou,kohoutek se síťkou - letovanou jemnou - a po prdeli ... vždy to fungovalo...když začlo bejt ucpaný sítko,začlo to na rezervu brzo škubat ... ofouk sem kohout a nebo prostě dolil benzin...nic sem nikdy nevylejval epoxidem ... ale pozor,jak je kohoutek bez síťky tak je to problém...ale to je asi jasný ;-)
 
 
Datum: 15. listopadu 2014 13:26
 
 
 
 
Jméno: krtina ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dělálo my to po dlouhodobým odstavení stálo to 99-05 a pak jsem dával výkonný olej a ten pustil rzi a byl pořád ucpaný kohot tak jsem tam naházel matice a podložky klepal jsem s nádrží potom vypláchoval naftou až vytékala čistá, potom benzinem a od tý doby se to zatím neucpalo. A tim vyléváním nádrží dle mého názoru nevyřeší nikdo nic, protože ty oxidy koroze pokud tam jsou tak je nelze dokonale odstranit a bude se ta barva stejně za čas loupat a bude to ještě horší než orig vylití nádrže.
 
 
Datum: 14. listopadu 2014 13:39
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
ne.......primalex
 
 
Datum: 14. listopadu 2014 9:11
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a byl ten epoxid dvousložkový?
 
 
Datum: 11. listopadu 2014 16:54
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
já použil tohle http://www.movychem.cz/ochranne-vrstvy/odrezovac-rezol-2000-11 vybuchaj nádrž šrubkama a potom vyplachuj vodu dokud nepoteče z nadrže čistá . potom pořadně vysuš fenem nebo pistolí a nalej tam tento rezol 2000 špluchaj aspon 2 min vylej vysus fenem a zopakuj aspon jestě 1. nadrž by měla být vevnitř šedá.udělal sem to tak před 3 lety a vypadáto furt dobře.
 
 
Datum: 11. listopadu 2014 15:28
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
čau, mám takovej dotaz. chtěl bych si dát na svůj motor klapku ale nikdy jsem žádnou takovou úpravu nedělal a nemám s ní skušenosti. tak bych chtěl poradit jaká klapka by byla nejlepší a jesti ji můžu dát i na sériovej motor a jak tam tu klapkumám dát. musím si na ni vyrobit něakou kovovou krabičku. jak by taková krabyčka měla vypadat? :O a kdybych tam tu klapku měl mohl bych tam nechat originalni karbec z ichtla? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2014 12:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17656    
Myslím že již výstižnější odpověď,která by tak obsáhle vystihovala tuto problematiku nedostaneš. Zkusím to napsat jinak. Sací kanál je ve válci navržen pro rozvod sání pístem .Časování válce je tak i sladěno a odpovídá to i spodní kompresi motoru a pásmu jeho využití. Pokud tam narveš klapku,bude to mít stejný význam,jako když výfuk ucpeš drátěnkama na nádobí a do sacího filtrboxu dáš velkej kámen ... asi tak ... přecejen když tu klapku přivážeš za zrcátko provázkem tak to pojede víc a budeš mít fichtla s klapkou. O to tu přece jde ne? ;-) Nebo máš jiný důvod pro montáž klapky? Tak moc časovanej sací kanál že už to píst nedává a moc to prská? Či chceš ralizovat přefuky pod klapkou protože pístem je pro tvý využití nedokážeš ve špičce plnit a má to díru v průběhu? Je víc způsobů jak rozhejbat seriovku,ale ty sis vybral ten nejblbější ....
 
 
Datum: 07. listopadu 2014 12:49
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
tak ti teda děkuju za skvělou radu..! hned jsem omnohem chytřejší :-)
 
 
Datum: 07. listopadu 2014 10:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17655    
Ahoj. Nechci tě urazit,ale na seriovce klapka ubere nejmíň výkonu když ji přišroubuješ na řidítka.
 
 
Datum: 07. listopadu 2014 6:21
 
 
 
 
Jméno: OndroAK47 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím, mám takpovediac chronický problém so Stadionom S22. Šlape ako hodinky, ALE palivový ventil stále hnevá. Totiž, pred asi mesiacom som pri štarte zistil nemilú skutočnosť - z ventilu mi kvapkal benzín aj v zavretej polohe. Ja som o tom nevedel, skúsil naštartovať.... a mohol som mopeda rozobrať :-( Po generáĺke zapaľovania a výmene gumičky za novú šlapal ako hodinky. Pôvodná gumička bola po ani nie mesiaci prevádzky (!!) predratá, medzi dvoma otvormi sa doslova predrala medzierka a tadiaľ to pretekalo. Ale strach je strach, a tak som každý večer od výmeny radšej preventívne odpojil hadičku a preskúšal, či to zasa nezačína kvapkať. No, a dnes to začalo robiť znovu! :-( Síce to kvapká len veľmi mierne ale je len otázkou času kedy to začne zasa kvapkať masívne... :-( Pokiaľ otočím ventil do zavretej polohy na druhej strane, je všetko OK. Jednoducho to zasa vyzerá, že je gumička v háji. No a teraz neviem, či mám také nepoužiteľné gumičky alebo či mám chybný ventil s nejakým defektom, ktorý gumičky derie. Neviete či sa na S22 dá namontovať aj nejaký iný, voči predieraniu odolnejší ventil? Nestretli ste sa s tým? Alebo máte iné riešenie? Dávať tam 3. gumičku za možno 3 mesiace mi už príde ako nonsens... Ďakujem! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2014 15:18
 
 
 
 
Jméno: solf      IP: uživatel17547    
Měl jsem stejný problém u pionýra. Vyměnil jsem těsnění a pořád to protékalo. Pak jsem si při porovnání s jiným kohoutem všiml, že ty kolíčky, které drží to gumové těsnění ve stanovené poloze, jsou u toho problémového kohoutu o pár desetin mm vyšší. Tak jsem je brouskem ve vrtačce lehce ubrousil tak, aby byly nižší, než je tloušťka toho gumového těsnění. A bylo po problému. Koukni na to.
 
 
Datum: 08. listopadu 2014 15:18
 
 
 
 
Jméno: OndroAK47 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý večer pán Standa! no môj ventil má vývod v ose vývodu z nádrže - kolmo k zemi. Skrátka takýto: http://www.dielyjawa.sk/files/products/P1120805.jpg . Ventil som pred chvíľou rozobral a zistil som, že ten oválny otvor na dosadacej ploche otočnej páčky mal na jednom mieste trochu ostrú hranu, možno, že to tam drelo (defekt sa objavil na tej strane gumičky ktorá pasovala k dosadacej ploche, nie k telu ventilu). Ventil bol tiež dotiahnutý "na krv" bez tesnenia medzi páčkou a samotným ventilom... Skrátka podľa môjho LAICKÉHO úsudku - ostrá hrana + silný prítlak = rýchle predratie. Ale možno sa mýlim... Tak či tak, hrany na tom otvore v dosadacej ploche som zaleštil veľmi jemným šmirglom (2000 alebo 2500 tuším) do leskla takže už to ostré nie je. Tiež som vymenil gumičku. Navyše som medzi páčku a ventil dal tesnenie a páčku som dotiahol len tak, aby to celé tesnilo. Nie na krv, ale aby to bolo dotiahnuté len tak silno ako je nevyhnutne nutné pre funkčnosť. Teraz ide páčka hladko a ľahko, vôbec nedrhne a pritom to (zatiaľ) dobre tesní. No, som zvedavý ako dlho to vydrží... :/
 
 
Datum: 06. listopadu 2014 18:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17651    
Jestli se nepletu,tak s22 má stejnej kohoutek jako pio jen má vývod do boku,že? V konstrukci kohoutku nevidím problém,ba naopak spíše trpí na to,že otvory v gumičce se rozmačkají a zúží a pak jde málo paliva. Většinou netečou. To co popisuješ je buďto nějak poničená dosedací plocha otočně páčky,sakra slabá přítlačná pružina a nebo tam tu gumičku dáváš nějak blbě ačkoliv dle mě tam blbě dát nejde...
 
 
Datum: 06. listopadu 2014 17:08
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, potřebuju poradit s mojí čz 175/477. Svíčka je upně suchá ale karbec jsem profukovat asi 3krát. když jsem to profoukl po druhý tak to chytlo asi tak na 10 sekund šla a zas chcípla a už nenaskočila. Předem díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2014 20:58
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, dotáhl jsem palici dal jinou svíčku a už šlape :-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2014 20:58
 
 
 
 
Jméno: kuc      E-mail:      IP: uživatel17648    
Nasava ti to někde falešné vzduch,nebo máš ucpany kanály v karbecu zkus striknou benal přes soupatko.nebo můžeš mít špatně dotáhnout hlavu,válec.......improvizuj
 
 
Datum: 03. listopadu 2014 7:26
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel17076    
Čau,z čeho si mám vyrobit dobrý filtr na karbec ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2014 8:23
 
 
 
 
Jméno: wilik      IP: uživatel17406    
Nejlepši je origo ;-) jestli nemaš upravenej valec
 
 
Datum: 02. listopadu 2014 8:23
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17638    
Ahoj draci! Máte někdo na pionýrovi odladěný motor bez úprav a originální karburátor s přímým filtrem, co tu prodává Sesa? Hlavně mě zajímá, jakou jste použili hlavní trysku, když ten přímý filtr propouští mnohem víc vzduchu než orig. Děkuju. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2014 7:13
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Ano, mám zkušenost - filtr letěl do koše. Protože tam nemá co dělat. Odpor nulový, základní funkce filtru - filtrování vzduchu skoro žádná, když je přes něj vidět. Hluk taky netlumí - větší bordel. Prostě origo motor - origo filtr, výfuk...
 
 
Datum: 25. října 2014 7:13
 
 
 
 
Jméno: solf      IP: uživatel17577    
Ahoj, má dotaz. Koupil jsem stadiona s karburátorem 2914H, který patří na Jawu 555. Mám dva dotazy: 1) Pokud bude karburátor funkční, bude s ním Stadion bez problémů jezdit, nebo mám rovnou shánět originální? 2) Nyní nejde volně přidávání plynu, protože šoupátko nejde volně dolů, takže motor pořád běží na vysoké otáčky. Jako by se jehla v tom šroubu s tryskou křížila. Pokud tam dám pouze šoupátko bez jehly, tak jezdí volně, pokud tam dám jehlu bez šoupátka, tak také volně zapadá do šroubu trysky. Jak to spojím, nefunguje to. Myslíte si, že může být vadný celý odlitek karburátoru, nebo múže být problém jen v tom šroubu trysky, nebo ještě v něčem jiném? Setkal jste se s tím někdo? Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2014 14:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17579    
My na Stadionu měli zrovna karbec z pařeza a jezdilo to moc hezky. U toho problému s šoupátkem - něco je nakřivo - ohlá jehla,nebo nějak nakřivo zašroubovanej komínek s tryskou (šroub).
 
 
Datum: 15. září 2014 14:00
 
 
 
 
Jméno: hanez      IP: uživatel17518    
zdar draci mam problem z 350oilmaster poskladal jsem ho nedavno všechno v pohodě elektrika taky šlape jediny čeho nemužu dosahnout je aby mi to nasalo směs do valcu..prostě když šlapu po nakopavačce tak mi to prska z karbcu na druhou stranu..čistil jsem ho 2krat neřekl bych že bude nekde zacpanej..newite někdo čím to je diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2014 13:22
 
 
 
 
Jméno: hanez      E-mail:      IP: uživatel17518    
dobra jdu to poštelovat..dam vědět jak jsem dopadl dik
 
 
Datum: 15. září 2014 13:22
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dokážu na 100% říci že se jedná o špatné seřízení motoru to znamená předstih, odtrh. vyčistit svíčky atd. Karburátorem to určitě není. Ať se daří
 
 
Datum: 15. září 2014 12:41
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel17574    
Dobrý den , potřeboval bych poradit s pionýrem , když je studenej tak to nedlá , ale jakmile se ohřeje tak třeba když jedu z kopce bez plynu a pak přidám plnej , tak se zadusí a pak až tepr táhne , předstich , odtrh seřízenej , hladina lícuje s vrškem plováku , jehla na druhym zářezu od zhora , hl. tryska 68 , volnoběžná 38 , svíčka černá , stačí snížit hladina v plovákovce , nebo mám dát menší trysky a jestli stačí volnoběžná nebo obě ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2014 20:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17576    
Muže to dělat jak rozhašený zapalování,tak vysoká hladina.... zkus oboje řádně seřídit....
 
 
Datum: 14. září 2014 20:41
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Řeší se to o několik příspěvků níže. Já říkám, že je to do jisté míry normální a standa říká, že to jde eliminovat správným seřízením karburátoru (bohatosti volnoběhu). Jestli to nechípá úplně, tak bych to neřešil. PS: Z kopce se má jet pořád s trochu přidaným plynem aby se to dostatečně mazalo novou směsí. ;-)
 
 
Datum: 14. září 2014 8:21
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel17552    
zdravim, když jedu na mustangovi z kopce a pak přidám plyn tak se zadusí, i když ho necham na volnoběh a přidám tak se zadusí. Diki za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2014 6:19
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Dík Stando za radu, já si s tím tedy taky pohraju. Stejně se mi chovají i velký 2T (GasGas EC 300 i Yamaha DT 125 R), proto jsem psal že je to normální. Samozřejmě se to nedusí jako prase, ale to zaškobrtnutí jde poznat u každého stroje. ;-)
 
 
Datum: 11. září 2014 6:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17571    
Druhá možnost není normální,spíše častá,velká část lidí neumí seřídit karburátor. Je to dole moc bohatý. Pokud zdechá úplně tak to bude asi hrozně ulitý a je možný že je tam blbej odtrh na svíčce,blbej předstih,slabá jiskra atd...muže toho bejt víc... u sebe jsem to ladil nedávno a věřte mi,že plíšek palivovýho ventilu je sakra citlivej a s volnoběžkou jsem musel jít až na 35 a stejně to ještě rozpálený zaškobrtne,ale jen sotva znatelně,to jen po delší jízdě v kopcích při plnym zatížení,kdy je motor fakt rozpálenej...jinak jde od volnoběhu jak pila... takovejch 80% fichtlů na kterejch jsem kdy jel byly rozhašený a opravdu skoro každej zaškobrtnul,některý hodně,jiný míň.... často je na vině přicpanej volnoběžnej okruh a projetá tryska volnoběhu a nejčastěji vysoká hladina...hodně dělá i síla jiskry.
 
 
Datum: 10. září 2014 20:42
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Čau, zadusí se úplně a chcípne nebo jen tak trochu "zachrchlá" a pak už jede dobře? Pokud druhá možnost, je to normální. :-)
 
 
Datum: 10. září 2014 6:34
 
 
 
 
Jméno: mára      E-mail:      IP: uživatel13377    
Zdravím mám takovej problémek ráno přijdu k simsonu nastartuju na drbnutí a jedu v poho ale jamile vypnu sitič tak nemohu dát plnej plyn chvilku jede ale pak začne kuckat jakmile dám sitič na půlku jede jako drak. Karbec jsem samozřejmě čistil uš asi 3x benzínu jde dost. Karburátor mám 16n3 takže směs nijak neseřídím jako třeba u fichtla dík za nápady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2014 6:25
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17575    
Za me sis odpovedel sam nekde se ti neco ucpalo bordelem z nadrze a je to chude.. bude to na karburaci a jakym zpusobem to cistis opravdu si. Protahnul kanalky necim mekym a okem videl jak to. Prolezlo ? Trisky sli profouknout pusou? Pojud mas stlaceny vzuch nezapomen upravit pistoli aby na koni byla nala trubicka jinak proud vzduchu viri kolem diri a svinec v ni neveme musi se usmernit
 
 
Datum: 14. září 2014 6:25
 
 
 
 
Jméno: mara      E-mail:      IP: uživatel13377    
minulej rok jezdil normálně a po roce dělá tohleto byla zrezlá nádrž a ucpávalo se sítko vše jsem za rok vyčistil a dělá to tohle gumičku pod sitič mám objednanou
 
 
Datum: 09. září 2014 19:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17570    
Tak zkus dát vejš hladinu. Jestli se to stalo ze dne na den tak prvopočátek problému bude úplně jinde... buďto se něco ucpalo v karburátoru a nebo je chyba někde v motoru (falešný vzduch,přisávání atd...)
 
 
Datum: 09. září 2014 19:14
 
 
 
 
Jméno: mára      IP: uživatel13377    
jehlu jsem zkusil dát vejš a nic hladina seřízena prostě záhada a jinej karbec tu nemám jestli je to karbcem
 
 
Datum: 08. září 2014 20:59
 
 
 
 
Jméno: jawamen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Se simsonem zkusenosti nemam ale co vyzkousrt dat vys jehlu aby vice brala palivo nebo trysky laborovat ale spise jehlu
 
 
Datum: 08. září 2014 20:47
 
 
 
 
Jméno: Robert      E-mail:      IP: uživatel11569    
Zdar draci, poradte jakou barvou mám vylít nádrž (zevnitř ). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2014 23:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17564    
Epoxidovou
 
 
Datum: 05. září 2014 23:20
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Mám problem s nastavením hladiny v plovákové komoře ten ten ventyl mi na tom zavytu drzi pevne jen v jednom bode kdy je utahlej jinak je tam moc navolno a vubec mi to nejde seřídit. Dělám něco špatně nebo si mám sehnat jiny vycko ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2014 10:31
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
OK díky moc za radu :-D to by asi nebylo nejlepší stačilo mi vyset na poly :-D a jeste kdyz jsem se to pokousel zpravit tak mi vypadl ten cep bronzovej :-DD
 
 
Datum: 06. září 2014 10:31
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Vyčvachtanej = strženej, takže jo, vyměnit. :-) Je to dost důležitá součástka kterou není moc dobré nějak zfušovat. Kdyby se to na cestě zbytečně podělalo tak asi nebudeš rád.
 
 
Datum: 05. září 2014 14:02
 
 
 
 
Jméno: Tragos      IP: uživatel17562    
Neni strzenej ale hrozne vycvachtanej a volnej nedrzi polohu takze sehnat jiny?
 
 
Datum: 05. září 2014 13:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Jestli je tam stržený závit, tak rovnou vyměnit.
 
 
Datum: 05. září 2014 8:29
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím, potřebuji rychle poradit jak se pozná karburátor z jawy 21 oproti nejnovějšímu z jawy 05. moje jawa 21 mi totiž netahne na 3 jinak chytá krásně drží volboběch vše dobré jednička i dovjka dobrá ale trojka nemá vůbec tah (mám 12z kolečko) jinakj přesdstih jsem zkoušel a pořád stejné díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2014 8:33
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Jukni do plovakovky, jak je ulozeny plovak. Pokud v plovakovce bude "tycka" pro plovak, jde o 21. Pokud tam je dira, jde o 05.
 
 
Datum: 05. září 2014 8:33
 
 
 
 
Jméno: d.d      IP: uživatel17561    
Edit. A zmeris prumer
 
 
Datum: 04. září 2014 18:31
 
 
 
 
Jméno: d.d      IP: uživatel17561    
Difuzor je to na co nasazujes filtr.
 
 
Datum: 04. září 2014 18:30
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo Ale já mám jenom holé těloso bez plováku bez výček a bez trysek a ten difuzor je jako co a jak se to změří? díky
 
 
Datum: 04. září 2014 17:21
 
 
 
 
Jméno: d.d      IP: uživatel11737    
05 Difuzor 15 a plovak s jehlou.... 21 dif 17 a laditelna hladina plovaku
 
 
Datum: 04. září 2014 16:45
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravím, dnes jsem přešel z mogulu ts na mogul tsf. Zbytek benzínu s ts jsem vypustil a nalil benzín s tsf v poměru asi 1:40. TSF je prý agresivnější, nemůže mi nějak poškodit gufera? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2014 8:29
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
zas tak agresivní není, začne pozvolna motor "čistit", leju ho do všech motorů co nejsou po GO,
 
 
Datum: 04. září 2014 8:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17558    
Co myslíš,muže dvoutaktní olej poškodit gufera u dvoutaktního motoru,do kterého je navržen??? Spíš ti to vymeje karbon po minerálu...
 
 
Datum: 03. září 2014 20:02
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, udělal jsem si kompletní go motoru, chytá krásně drží volnoběch, vše na volnoběch jde krásně vytočit až na maximální otáčky, ale když jedu tak jede pěkně ale občas jakoby přestane mít tah, ztrácí otáčky a nejde přidat ani na nižší rychlosti, ani když zmáčknu spojku tak nejde přidat a následně zdechne, pak to musím rozjet a jede zas normálně. karburátor je vyčištěný a díval jsem se že tryska ucpaná neni, hladina je taky správná, jediné co mě napadá že by špatně přitékal benzín mohlo by to být? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2014 22:29
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Píšeš GO, takže je to po výbrusu. To znamená že v době záběhu (1000-1500km) by jsi to neměl točit do maxima. Po výbrusu se válec hodně hřeje, takže časem začne vadnout. V tu chvíli by jsi měl nechat motor vychladnout a pak jet dál.
 
 
Datum: 02. září 2014 22:29
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, nemáte někdo nějakej typ jak zamezit ucpávání kohoutu? Mám ten novější s převlečnou matkou, měl jsem ho úplně rozdělanej a vyčištěněj, nový sejtko, novej ten těsnící kroužek ale po cca 500km se začal ucpávat. Benzín leju přez hadr. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2014 12:27
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyčistit jak píšou níže, vypláchnout a pak vylít spec. barvou, jinak se z toho nikdy nevyhrabeš...
 
 
Datum: 03. září 2014 12:27
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
pepo čteš to někdy po sobě?????nebo ti je 7???
 
 
Datum: 03. září 2014 7:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17551    
Tobe spis puze ji vysipat viz nize a uvazat na 2 hodky do michacky a pak poradne vynit a nechat uschnout popr vylit spec barvou
 
 
Datum: 02. září 2014 13:26
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Nejspíš bude rezavět nádrž zevnitř. Nasypat do nádrže hřebíky, matičky atd. a pořádně protřepat aby se uvolnily kousky rzi. Potom důkladně propláchnout.
 
 
Datum: 01. září 2014 20:52
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci! mám tu takovej problem jawa 20 mi nejde do otáček a když se chci rozjet tak vynecháva díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2014 16:56
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nastavil jsem předstih a je to ok :-)
 
 
Datum: 29. srpna 2014 16:56
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Čau, začal bych tryskama (vyčistit), co filtr? Bez něho to jde dobře do otáček? Když jo, tak vyfoukat. Zkontroluj hladinu v plovákový komoře. Pak třeba když to furt nepůjde tak zkus ještě vyměnit svíčku, nastavit předstih atd. Hodně zdaru.
 
 
Datum: 29. srpna 2014 14:19
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
Zdarec chlapi potřebuju poradit s fichtlem na jedničku a volnoběh a 2. a 3. rychlost jede jak má ale pak se začne dusit je to tak 500m a pomalu se musí podřazovat a dusí se i dovjka jenom na jedničku to jede jak má motor je v pořádku má najeto tak 500km ,měl sem sundaný válec žádné stopy po přidíraní nebo tak , s kámošem sme ladily směs a hladinu v plovákovce ale pořád to bylo stejné , nádrž a kohout jsou vyčištěné, benzínu teče dost, svíčka je pěěkně cihlová , měnil jsem kondík,zap.cívku,fajfku,kabel... jiskra je pěkná jediná věc co mě napadá je ,že mám sníženou hlavu a motor není na 100% zajetý takže mě napadlo jestli tam není vysoká teplota a tlaky a motor se rychle přehřeje... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2014 10:32
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
tak jak by to mělo dotékat ? jezdil sem pořád na rezervu je možný ,že je menší průtok? mám tam nějáký italský kohout ale průtok se mi zdá dostatečný
 
 
Datum: 24. srpna 2014 10:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17537    
To spíš nedotéká benzín. Muže se vytvářet podtlak v nádrži díky přicpanému víčku. Pak to dělá to co popisuješ. Třeba kilák to jede a najednou zaškube,postupně podřadíš až do jedničky až to skoro zdechne...po chvíli se to zas probere a jede to znova v cajku
 
 
Datum: 24. srpna 2014 9:58
 
<  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.01.2019 6:12:15 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu