www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, potřebuju poradit s mojí čz 175/477. Svíčka je upně suchá ale karbec jsem profukovat asi 3krát. když jsem to profoukl po druhý tak to chytlo asi tak na 10 sekund šla a zas chcípla a už nenaskočila. Předem díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2014 20:58
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, dotáhl jsem palici dal jinou svíčku a už šlape :-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2014 20:58
 
 
 
 
Jméno: kuc      E-mail:      IP: uživatel17648    
Nasava ti to někde falešné vzduch,nebo máš ucpany kanály v karbecu zkus striknou benal přes soupatko.nebo můžeš mít špatně dotáhnout hlavu,válec.......improvizuj
 
 
Datum: 03. listopadu 2014 7:26
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel17076    
Čau,z čeho si mám vyrobit dobrý filtr na karbec ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2014 8:23
 
 
 
 
Jméno: wilik      IP: uživatel17406    
Nejlepši je origo ;-) jestli nemaš upravenej valec
 
 
Datum: 02. listopadu 2014 8:23
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17638    
Ahoj draci! Máte někdo na pionýrovi odladěný motor bez úprav a originální karburátor s přímým filtrem, co tu prodává Sesa? Hlavně mě zajímá, jakou jste použili hlavní trysku, když ten přímý filtr propouští mnohem víc vzduchu než orig. Děkuju. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2014 7:13
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Ano, mám zkušenost - filtr letěl do koše. Protože tam nemá co dělat. Odpor nulový, základní funkce filtru - filtrování vzduchu skoro žádná, když je přes něj vidět. Hluk taky netlumí - větší bordel. Prostě origo motor - origo filtr, výfuk...
 
 
Datum: 25. října 2014 7:13
 
 
 
 
Jméno: solf      IP: uživatel17577    
Ahoj, má dotaz. Koupil jsem stadiona s karburátorem 2914H, který patří na Jawu 555. Mám dva dotazy: 1) Pokud bude karburátor funkční, bude s ním Stadion bez problémů jezdit, nebo mám rovnou shánět originální? 2) Nyní nejde volně přidávání plynu, protože šoupátko nejde volně dolů, takže motor pořád běží na vysoké otáčky. Jako by se jehla v tom šroubu s tryskou křížila. Pokud tam dám pouze šoupátko bez jehly, tak jezdí volně, pokud tam dám jehlu bez šoupátka, tak také volně zapadá do šroubu trysky. Jak to spojím, nefunguje to. Myslíte si, že může být vadný celý odlitek karburátoru, nebo múže být problém jen v tom šroubu trysky, nebo ještě v něčem jiném? Setkal jste se s tím někdo? Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2014 14:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17579    
My na Stadionu měli zrovna karbec z pařeza a jezdilo to moc hezky. U toho problému s šoupátkem - něco je nakřivo - ohlá jehla,nebo nějak nakřivo zašroubovanej komínek s tryskou (šroub).
 
 
Datum: 15. září 2014 14:00
 
 
 
 
Jméno: hanez      IP: uživatel17518    
zdar draci mam problem z 350oilmaster poskladal jsem ho nedavno všechno v pohodě elektrika taky šlape jediny čeho nemužu dosahnout je aby mi to nasalo směs do valcu..prostě když šlapu po nakopavačce tak mi to prska z karbcu na druhou stranu..čistil jsem ho 2krat neřekl bych že bude nekde zacpanej..newite někdo čím to je diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2014 13:22
 
 
 
 
Jméno: hanez      E-mail:      IP: uživatel17518    
dobra jdu to poštelovat..dam vědět jak jsem dopadl dik
 
 
Datum: 15. září 2014 13:22
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dokážu na 100% říci že se jedná o špatné seřízení motoru to znamená předstih, odtrh. vyčistit svíčky atd. Karburátorem to určitě není. Ať se daří
 
 
Datum: 15. září 2014 12:41
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel17574    
Dobrý den , potřeboval bych poradit s pionýrem , když je studenej tak to nedlá , ale jakmile se ohřeje tak třeba když jedu z kopce bez plynu a pak přidám plnej , tak se zadusí a pak až tepr táhne , předstich , odtrh seřízenej , hladina lícuje s vrškem plováku , jehla na druhym zářezu od zhora , hl. tryska 68 , volnoběžná 38 , svíčka černá , stačí snížit hladina v plovákovce , nebo mám dát menší trysky a jestli stačí volnoběžná nebo obě ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2014 20:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17576    
Muže to dělat jak rozhašený zapalování,tak vysoká hladina.... zkus oboje řádně seřídit....
 
 
Datum: 14. září 2014 20:41
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Řeší se to o několik příspěvků níže. Já říkám, že je to do jisté míry normální a standa říká, že to jde eliminovat správným seřízením karburátoru (bohatosti volnoběhu). Jestli to nechípá úplně, tak bych to neřešil. PS: Z kopce se má jet pořád s trochu přidaným plynem aby se to dostatečně mazalo novou směsí. ;-)
 
 
Datum: 14. září 2014 8:21
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel17552    
zdravim, když jedu na mustangovi z kopce a pak přidám plyn tak se zadusí, i když ho necham na volnoběh a přidám tak se zadusí. Diki za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. září 2014 6:19
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Dík Stando za radu, já si s tím tedy taky pohraju. Stejně se mi chovají i velký 2T (GasGas EC 300 i Yamaha DT 125 R), proto jsem psal že je to normální. Samozřejmě se to nedusí jako prase, ale to zaškobrtnutí jde poznat u každého stroje. ;-)
 
 
Datum: 11. září 2014 6:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17571    
Druhá možnost není normální,spíše častá,velká část lidí neumí seřídit karburátor. Je to dole moc bohatý. Pokud zdechá úplně tak to bude asi hrozně ulitý a je možný že je tam blbej odtrh na svíčce,blbej předstih,slabá jiskra atd...muže toho bejt víc... u sebe jsem to ladil nedávno a věřte mi,že plíšek palivovýho ventilu je sakra citlivej a s volnoběžkou jsem musel jít až na 35 a stejně to ještě rozpálený zaškobrtne,ale jen sotva znatelně,to jen po delší jízdě v kopcích při plnym zatížení,kdy je motor fakt rozpálenej...jinak jde od volnoběhu jak pila... takovejch 80% fichtlů na kterejch jsem kdy jel byly rozhašený a opravdu skoro každej zaškobrtnul,některý hodně,jiný míň.... často je na vině přicpanej volnoběžnej okruh a projetá tryska volnoběhu a nejčastěji vysoká hladina...hodně dělá i síla jiskry.
 
 
Datum: 10. září 2014 20:42
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Čau, zadusí se úplně a chcípne nebo jen tak trochu "zachrchlá" a pak už jede dobře? Pokud druhá možnost, je to normální. :-)
 
 
Datum: 10. září 2014 6:34
 
 
 
 
Jméno: mára      E-mail:      IP: uživatel13377    
Zdravím mám takovej problémek ráno přijdu k simsonu nastartuju na drbnutí a jedu v poho ale jamile vypnu sitič tak nemohu dát plnej plyn chvilku jede ale pak začne kuckat jakmile dám sitič na půlku jede jako drak. Karbec jsem samozřejmě čistil uš asi 3x benzínu jde dost. Karburátor mám 16n3 takže směs nijak neseřídím jako třeba u fichtla dík za nápady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2014 6:25
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17575    
Za me sis odpovedel sam nekde se ti neco ucpalo bordelem z nadrze a je to chude.. bude to na karburaci a jakym zpusobem to cistis opravdu si. Protahnul kanalky necim mekym a okem videl jak to. Prolezlo ? Trisky sli profouknout pusou? Pojud mas stlaceny vzuch nezapomen upravit pistoli aby na koni byla nala trubicka jinak proud vzduchu viri kolem diri a svinec v ni neveme musi se usmernit
 
 
Datum: 14. září 2014 6:25
 
 
 
 
Jméno: mara      E-mail:      IP: uživatel13377    
minulej rok jezdil normálně a po roce dělá tohleto byla zrezlá nádrž a ucpávalo se sítko vše jsem za rok vyčistil a dělá to tohle gumičku pod sitič mám objednanou
 
 
Datum: 09. září 2014 19:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17570    
Tak zkus dát vejš hladinu. Jestli se to stalo ze dne na den tak prvopočátek problému bude úplně jinde... buďto se něco ucpalo v karburátoru a nebo je chyba někde v motoru (falešný vzduch,přisávání atd...)
 
 
Datum: 09. září 2014 19:14
 
 
 
 
Jméno: mára      IP: uživatel13377    
jehlu jsem zkusil dát vejš a nic hladina seřízena prostě záhada a jinej karbec tu nemám jestli je to karbcem
 
 
Datum: 08. září 2014 20:59
 
 
 
 
Jméno: jawamen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Se simsonem zkusenosti nemam ale co vyzkousrt dat vys jehlu aby vice brala palivo nebo trysky laborovat ale spise jehlu
 
 
Datum: 08. září 2014 20:47
 
 
 
 
Jméno: Robert      E-mail:      IP: uživatel11569    
Zdar draci, poradte jakou barvou mám vylít nádrž (zevnitř ). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2014 23:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17564    
Epoxidovou
 
 
Datum: 05. září 2014 23:20
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Mám problem s nastavením hladiny v plovákové komoře ten ten ventyl mi na tom zavytu drzi pevne jen v jednom bode kdy je utahlej jinak je tam moc navolno a vubec mi to nejde seřídit. Dělám něco špatně nebo si mám sehnat jiny vycko ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2014 10:31
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
OK díky moc za radu :-D to by asi nebylo nejlepší stačilo mi vyset na poly :-D a jeste kdyz jsem se to pokousel zpravit tak mi vypadl ten cep bronzovej :-DD
 
 
Datum: 06. září 2014 10:31
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Vyčvachtanej = strženej, takže jo, vyměnit. :-) Je to dost důležitá součástka kterou není moc dobré nějak zfušovat. Kdyby se to na cestě zbytečně podělalo tak asi nebudeš rád.
 
 
Datum: 05. září 2014 14:02
 
 
 
 
Jméno: Tragos      IP: uživatel17562    
Neni strzenej ale hrozne vycvachtanej a volnej nedrzi polohu takze sehnat jiny?
 
 
Datum: 05. září 2014 13:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Jestli je tam stržený závit, tak rovnou vyměnit.
 
 
Datum: 05. září 2014 8:29
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím, potřebuji rychle poradit jak se pozná karburátor z jawy 21 oproti nejnovějšímu z jawy 05. moje jawa 21 mi totiž netahne na 3 jinak chytá krásně drží volboběch vše dobré jednička i dovjka dobrá ale trojka nemá vůbec tah (mám 12z kolečko) jinakj přesdstih jsem zkoušel a pořád stejné díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2014 8:33
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Jukni do plovakovky, jak je ulozeny plovak. Pokud v plovakovce bude "tycka" pro plovak, jde o 21. Pokud tam je dira, jde o 05.
 
 
Datum: 05. září 2014 8:33
 
 
 
 
Jméno: d.d      IP: uživatel17561    
Edit. A zmeris prumer
 
 
Datum: 04. září 2014 18:31
 
 
 
 
Jméno: d.d      IP: uživatel17561    
Difuzor je to na co nasazujes filtr.
 
 
Datum: 04. září 2014 18:30
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo Ale já mám jenom holé těloso bez plováku bez výček a bez trysek a ten difuzor je jako co a jak se to změří? díky
 
 
Datum: 04. září 2014 17:21
 
 
 
 
Jméno: d.d      IP: uživatel11737    
05 Difuzor 15 a plovak s jehlou.... 21 dif 17 a laditelna hladina plovaku
 
 
Datum: 04. září 2014 16:45
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravím, dnes jsem přešel z mogulu ts na mogul tsf. Zbytek benzínu s ts jsem vypustil a nalil benzín s tsf v poměru asi 1:40. TSF je prý agresivnější, nemůže mi nějak poškodit gufera? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2014 8:29
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
zas tak agresivní není, začne pozvolna motor "čistit", leju ho do všech motorů co nejsou po GO,
 
 
Datum: 04. září 2014 8:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17558    
Co myslíš,muže dvoutaktní olej poškodit gufera u dvoutaktního motoru,do kterého je navržen??? Spíš ti to vymeje karbon po minerálu...
 
 
Datum: 03. září 2014 20:02
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, udělal jsem si kompletní go motoru, chytá krásně drží volnoběch, vše na volnoběch jde krásně vytočit až na maximální otáčky, ale když jedu tak jede pěkně ale občas jakoby přestane mít tah, ztrácí otáčky a nejde přidat ani na nižší rychlosti, ani když zmáčknu spojku tak nejde přidat a následně zdechne, pak to musím rozjet a jede zas normálně. karburátor je vyčištěný a díval jsem se že tryska ucpaná neni, hladina je taky správná, jediné co mě napadá že by špatně přitékal benzín mohlo by to být? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2014 22:29
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Píšeš GO, takže je to po výbrusu. To znamená že v době záběhu (1000-1500km) by jsi to neměl točit do maxima. Po výbrusu se válec hodně hřeje, takže časem začne vadnout. V tu chvíli by jsi měl nechat motor vychladnout a pak jet dál.
 
 
Datum: 02. září 2014 22:29
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, nemáte někdo nějakej typ jak zamezit ucpávání kohoutu? Mám ten novější s převlečnou matkou, měl jsem ho úplně rozdělanej a vyčištěněj, nový sejtko, novej ten těsnící kroužek ale po cca 500km se začal ucpávat. Benzín leju přez hadr. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2014 12:27
 
 
 
 
Jméno: Rypicong ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyčistit jak píšou níže, vypláchnout a pak vylít spec. barvou, jinak se z toho nikdy nevyhrabeš...
 
 
Datum: 03. září 2014 12:27
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
pepo čteš to někdy po sobě?????nebo ti je 7???
 
 
Datum: 03. září 2014 7:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17551    
Tobe spis puze ji vysipat viz nize a uvazat na 2 hodky do michacky a pak poradne vynit a nechat uschnout popr vylit spec barvou
 
 
Datum: 02. září 2014 13:26
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Nejspíš bude rezavět nádrž zevnitř. Nasypat do nádrže hřebíky, matičky atd. a pořádně protřepat aby se uvolnily kousky rzi. Potom důkladně propláchnout.
 
 
Datum: 01. září 2014 20:52
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci! mám tu takovej problem jawa 20 mi nejde do otáček a když se chci rozjet tak vynecháva díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. srpna 2014 16:56
 
 
 
 
Jméno: Radekfichtlar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nastavil jsem předstih a je to ok :-)
 
 
Datum: 29. srpna 2014 16:56
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Čau, začal bych tryskama (vyčistit), co filtr? Bez něho to jde dobře do otáček? Když jo, tak vyfoukat. Zkontroluj hladinu v plovákový komoře. Pak třeba když to furt nepůjde tak zkus ještě vyměnit svíčku, nastavit předstih atd. Hodně zdaru.
 
 
Datum: 29. srpna 2014 14:19
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
Zdarec chlapi potřebuju poradit s fichtlem na jedničku a volnoběh a 2. a 3. rychlost jede jak má ale pak se začne dusit je to tak 500m a pomalu se musí podřazovat a dusí se i dovjka jenom na jedničku to jede jak má motor je v pořádku má najeto tak 500km ,měl sem sundaný válec žádné stopy po přidíraní nebo tak , s kámošem sme ladily směs a hladinu v plovákovce ale pořád to bylo stejné , nádrž a kohout jsou vyčištěné, benzínu teče dost, svíčka je pěěkně cihlová , měnil jsem kondík,zap.cívku,fajfku,kabel... jiskra je pěkná jediná věc co mě napadá je ,že mám sníženou hlavu a motor není na 100% zajetý takže mě napadlo jestli tam není vysoká teplota a tlaky a motor se rychle přehřeje... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2014 10:32
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
tak jak by to mělo dotékat ? jezdil sem pořád na rezervu je možný ,že je menší průtok? mám tam nějáký italský kohout ale průtok se mi zdá dostatečný
 
 
Datum: 24. srpna 2014 10:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17537    
To spíš nedotéká benzín. Muže se vytvářet podtlak v nádrži díky přicpanému víčku. Pak to dělá to co popisuješ. Třeba kilák to jede a najednou zaškube,postupně podřadíš až do jedničky až to skoro zdechne...po chvíli se to zas probere a jede to znova v cajku
 
 
Datum: 24. srpna 2014 9:58
 
 
 
 
Jméno: jiří      IP: uživatel17507    
zdar draci mate někdo skušenosti s timhle filtrem http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primej_filtr_28.html nebo s tímhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/primej_filtr_35_90%C2%B0_rms2222.html nemam stim skušenosti tak se ptam jestli tam jdu opravdu nasadit a jestli fungují děkuji za radu :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2014 8:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17515    
Kup si ho. Kup si trysky 70,72,74 a 76 a laboruj. Když budeš šikovnej,tak ti to pojede po odladění stejně dobře jako seriovka.
 
 
Datum: 16. srpna 2014 8:03
 
 
 
 
Jméno: jiří      IP: uživatel17507    
aha mužu se zeptatz proč ??
 
 
Datum: 15. srpna 2014 14:39
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Jestli máš sériovku tak na přímý filtr zapomeň.
 
 
Datum: 15. srpna 2014 7:54
 
 
 
 
Jméno: eellg      IP: uživatel17494    
Ahoj, máte zkušenost s tím, jakou změnu přinese na 550ce použití trisek 55 a 58 místo origo 50 a 52? D9ky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2014 2:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bakoune protože taam přece jde víc benzínu :-D
 
 
Datum: 10. srpna 2014 2:06
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Stejně by mě zajímalo, kde se vzala ta fáma, že větší tryska = větší výkon...
 
 
Datum: 09. srpna 2014 21:56
 
 
 
 
Jméno: eellg      IP: uživatel17494    
tak to mě překvapuje, čekal jsme spíše kladné změny. díkyrn
 
 
Datum: 09. srpna 2014 21:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17495    
Obecně větší tryska konkrétně u tohoto motoru přinese horší starty,tvrdší chod motoru,vyšší spotřebu a nižší jízdní dynamiku....jak to bude tarokovat,tak to nepojede doplna.... víc k tomu asi nejde říct.... každopádně žádný pozitiva v tom nevidim .... sám bohužel mám pařeza bohatšího,blbě startuje,při rychlejší jízdě na trojku to tarokuje jak když kokrhá kohout a akorát je to líný do kopců .... až nebudu línej,tak to rozeberu,zjistim jaká je tam vůbec tryska a dam menší....zatím mi to nepálí,jedu na něm dvakrát za rok ....
 
 
Datum: 09. srpna 2014 15:18
 
 
 
 
Jméno: jawa 050505      IP: uživatel17492    
Čau chlapy potřeboval bych pomoct z fichtlu 05 mi teče benzín z kaburátoru furt když jedu i když stojim nevim si s tím rady karbec se zdá být v poho už mě to štve poradte co s tím díky!! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2014 7:52
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud je to ještě originál karbec 05, tak ten nemá ventyl jako u nového karburátoru pro motory 20/21/23, přívod benzínu zavírá jehla na plováku, tak že je několik možností buď máš děravý plovák a ten tím pádem neplave, další možnost je že ho máš v plovákovce obráceně, nebo je poškozené sedlo do kterého zapadá jehla.
 
 
Datum: 08. srpna 2014 7:52
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
Neuzavíra se ti benzin v plovákové komoře chybu hledej tam
 
 
Datum: 08. srpna 2014 6:56
 
 
 
 
Jméno: Lukáš Chýlek      E-mail:      IP: uživatel17462    
Jaké máte zkušenosti s tímto šoupátkem ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/soupatko_pio22.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2014 8:16
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když si ho doděláš doma tak funguje super, výrobce prostě neuznává nejaký odjehlování hran po obrábění :-D
 
 
Datum: 31. července 2014 8:16
 
<  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 21.08.2018 13:37:59 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu