video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: michal
IP: uživatel17796
zdar potrebuju radu kamos sehnal motor na s 22 s 5ti kanalem a klapkou ale bez karbecu tak sme ho hodily do ramu a ted resime jakej karbec by tomu vyhovoval mam tu jeden s hondy px 50 to bylo neco jako babeta, ma nekdo nejakou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2015 20:38
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
Ale jestli je upravenej by jsi měl poznat podle výfuku. Logicky by mě mít větší průměr
Datum: 31. ledna 2015 20:38
Jméno: michal
IP: uživatel17796
5k to asi neni yitra este shodim hlavu ted koukam na net a ten valec se mi nezda tak deravej
Datum: 31. ledna 2015 20:25
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
Na takovýto válec potřebuješ předimenzovaný karbec nebo alespoň s většíma tryskama-pak je ale zase problém se vzduchem. Dobrý jsou dell orto ty se nechaj šikovně nastavit.
Datum: 31. ledna 2015 20:23
Zdar draci, Chtěl bych se zeptat čím to je když mi fichtl nechce jít do vysokejch otáček, za tepla nestartuje a když turuju motor po ubrání a přídání se jako kdyby zadusí . Hladina lícuje s plíškem jehla na 2 zářezu. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2015 11:25
Jo a bude to těma dírama sát když je to mustang a má to airbox pod nádrží ?
Datum: 25. ledna 2015 11:25
Jméno: standa
IP: uživatel17810
No,tak ve víku by měla být ještě díra průměru 15mm. Dole v těle filtrboxu dvě díry cca 10mm vedle sebe (tam se dávali takový ucpávky podle chování moto). Zkus to doladit,eventuelně hladinu ještě o chlup dolu.
Datum: 25. ledna 2015 11:15
Bez saní sem nezkoušel ale bez víka filtru to jde krásně do otáček ale po přeřazení to nechce jet na plnej plyn tak sem eště přehodil jehlu o zářez níž a po přeřazení už to jede. Nastavení zapalování je tak nějak Ok jiskra taky. V těle nemám žádnou díru ani ve víku. Ještě když sem s tím chvíli jezil bez toho víka tak měla svíčka krásnou cihlovou barvu
Datum: 24. ledna 2015 17:31
Jméno: standa
IP: uživatel16983
Co to dělá bez sání? Kolik děr máš v těle filtrboxu a kolik ve víku? Ale pokud to teplý nechytá,tak na to sání nemá vliv a je to ulitý. Zapalování je ok? Jiskra ok? Předstih a odtrh tak nějak ok?
Datum: 23. ledna 2015 19:26
Hladinu sem dal o něco menší než má bejt a furt nahovno. Napadl mě airbox tak se chci zeptat když navrtám do víčka z boku díru jestly to bude brát vzduch když to je to pod nádrží
Datum: 23. ledna 2015 17:31
Jméno: standa
IP: uživatel16983
Uchcává se to. Vysoká hladina.
Datum: 23. ledna 2015 15:36
Vyzkouším Díky a to vynechání ? karbec vyčištěnej samoshřejmě i ten volnoběžnej okruh
Datum: 22. ledna 2015 20:47
Jméno: Jirka
IP: uživatel17798
Na vysoký otáčky má vliv předstih. Na teplý startování bych skusil dát jinou svíčku. Vliv může mít taky fajfka nejlepší neodrušená tam se nemá co zničit. Hladinu skuz pak třeba mírně ubrat-pokud myslíš plíšek nahoře na víku karb. Chce to zkoušet.
Datum: 22. ledna 2015 20:04
Zdar draci. Máte nějaké zkušenosti s karbecem Pio 2917 Psb polské výroby?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2015 23:52
Jméno: skardas
IP: uživatel17641
Ptám se asi proto, abych se dozvěděl jestli ten karbec funguje dobře. Až se naučíš kde se píše tvrdé a měkké i , tak budu rád za tvůj názor.
Datum: 23. ledna 2015 23:52
Jméno: VTP-UH-PRO
IP: uživatel15847
proč se ptáš ? jen blázen bi koupil polskí ošizený karburátor za 600 když na burze koupíš za 70-100kč poctiví československý karburátot.slišel sem že sa tomu polskemu seká šoupě ale zas na druhu stranu je hezčí takže na vístavu by byl asi lepší.
Datum: 23. ledna 2015 22:45
Jméno: karlos
IP: uživatel17740
Tak chlapi aby jste věděli, tak správná odpověď byla od příspěvku draka Homolky.
Dal jsem menší trysku a vše v pohodě originál 68 jsem vyměnil za menší, a teď jsem spokojen.
Do kopce mi to táhne 65 km/h
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2015 12:03
Jméno: pepa
IP: uživatel17807
Cece a nemas to chudy? Co barva svicky. .aby si to nezadrel protoze s mensim mnostvim bena jde i min oleje
Datum: 26. ledna 2015 12:03
Jméno: karlos
IP: uživatel17740
Cau draci,shrnu co jsem vsechno udelal proto,aby to jelo.Zacal jsem zapalovanim.Vymena vsech civek,kondenzatoru,indukcni civky,kabelu na svicku,fajfky,svicky,gufera,vymena vzduchoveho filtru,vycisteni vyfuku plus kolinka.Vycisteni karburatoru.A ted prosim dejte dohromady hlavy a poradte proc musim jet do kopce na pul plynu (po rovine to jede v pohode 75).Z kopce to same,ale to je diky sekundarnimu kolecku,ale do kopce to blbne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2015 9:35
Jméno: standa
IP: uživatel17790
Postrádam tu informaci o tom,že bys pročistil kohoutek a určitě ses vybod i na ten palivovej ventil. Dále zkontroluj jak chodí plovák na trnu a jestli se nezaškobrtává. Tam si měl začít než si vyměnil půl motoru.
Datum: 17. ledna 2015 9:35
no ono jestli ti seriovka jede po rovině 75km/h tak tam bude něco špatně
Datum: 16. ledna 2015 6:20
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
před hromadou let jsem si myslel že když dám větší trysku tak to pojede líp,opak byl pravdou špatný poměr vzduchu a benzínu, matně si vzpomínám že do kopce to taky nejelo.možná se nestihne spalovat velký množství benzínu který tam pereš. až vyjedeš zase blbě nějakej kopec zkus mrknout na barvu svíčky,jestli není moc černá - možná to něco poví, možná bych zkusil na podruhé vyndat na jízdu do kopce filtr, když to pojede je to jasné - spatný poměr
Datum: 15. ledna 2015 21:41
Jméno: Jawa50
IP: uživatel11670
Cau,zkus dá vjetší trysku,nebo zvední trošku plovákovou hladinu
Datum: 15. ledna 2015 20:56
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
podívej,že jsi udělal pomalu všechno -neznamená že je to OK...jednou jsem taky měnil gufera a bylo ještě horší,přímo katastrofa...........udělal jsem je znova a ejhle bylo to dobrý,z toho plyne že co je
udělaný tak nemusí být dobrý
Datum: 15. ledna 2015 20:44
Jméno: karlos
IP: uživatel17740
Za 1. Dobrý, za 3. rovina z kopce dobrý, ale 2. táhlý kopec začne vynechávat palivo, asi palivo. Musím jet na půl plynu.
Jsem v pasti, nevím. Prosím, prosím 7.2 jedu závody.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2015 0:31
Jméno: Martin
IP: uživatel10282
Přicpanej kohout(nafouklá guma v něm - dost často), ventil u plováku, filtr na palivový hadičce. Popř. nemáš myši ve vzduchovým filtru? Kámoš se jednou divil, že mu nejede simson . Může bejt taky moc oleje v benzínu(dávám 1:33 do stadiona a 175/356, při předpisových 1:25(nebo snad 1:20) to ani nenastartuju. Tipuju, že se oleje změnily od dob socialismu). Dál může bejt drobnost v elektrice(jednou jsem viděl netěsnou keramiku na svíčce, nadával dobrej rok než si toho všiml). Na eletkriku to moc nevidím. Možná jestli máš fajfku s tím "hrotem v bakelitu" co se opírá o svíčku - může bejt upálenej ten hrot a pak to samozřejmě dělá blbiny, já používám radši ty s tím pérkem kolem. Nechová se to jakoby byl malej přítok paliva? Vycucne si to něco benzínu z plovákovky a dál to nejede(nebo jede za pomoci nohy majitele)? Zvedni si hladinu na plováku - mě tohle dělal stadion vždycky, když jsem natankoval. Nastartuju, popojedu 500m a chová se jako by jel na výpary.
Datum: 24. ledna 2015 0:31
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
přicpanej výfuk karbonem?
Datum: 14. ledna 2015 21:26
Jméno: standa
IP: uživatel17783
Zkontroluj kohoutek,zkontroluj palivovej ventil a eventuelně i gufera.
Datum: 14. ledna 2015 21:12
Jméno: karlos
IP: uživatel17740
trysky ok hladina paliva ok prutok paliva ok
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2015 9:11
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
vše ok tak to musí jet ok...............................
Datum: 14. ledna 2015 9:11
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
Zdravim chlapi, jaká je hlavní tryska karbece u mustanga? 80 nebo klasika 68, na jawamaniak karburátory, jsem četl, že tam má bejt 80, ale zdá se mi to hodně a na googlu jsem jasnou odpověď nenašel. A ještě, když děláte výbrus, řekněme třeba 3, měníte taky trysky nebo to není nutný. Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2015 20:53
Jméno: standa
IP: uživatel17783
A to z mýho pohledu naprosto zbytečně. Na trysku 72 mi jezdí moje trochu otevřená seriovka s 60ccm válcem a spíš by to chtělo trysku 70,ale nechce se mi do ní investovat 145,- když čínská tryska 72 stojí jen 61,- ... na poláka bych dal max 70,ale spíš jen 68,tam neni co řešit,je to lenochod,ten válec se blíží spíš j05 než j21 a tam by to pak otryskovànim na 68 vycházelo. Já v polákovi měl taky 68 a fungovalo to. Z kopce to jelo až 65km/h
Datum: 14. ledna 2015 20:53
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
jojo třeba na 40cítku poláka se dává 72
Datum: 14. ledna 2015 19:37
Zdravim. Sériová hlavní tryska je velikosti 68. Při výbrusech zpravidla nebývá potřeba větší trysky. Někdy při 7.-8. výbrusu je vhodné dát trysku např. 70.
Datum: 12. ledna 2015 15:12
Jméno: karlos
IP: uživatel17740
Cau draci,prosím o radu.Benzín do plovákovky teče v pohodě,ale jedu dlouhej táhlej kopec a začne vynechávat motor a musím jet jen na půl plynu.Po rovině v pohode a z kopce také.Mám vyměnit hlavní trysku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2015 10:17
Jméno: rosi48
IP: uživatel17781
vyčisti pořádně karburátor(všechny kanálky protáhni,vyfoukej kompresorem)
Datum: 14. ledna 2015 10:17
Jméno: karlos
IP: uživatel17740
Trysky ok,hladina ok.Z vicka plovakovky natece palivo za 3 vteriny panak.
Datum: 13. ledna 2015 20:41
ne profoukni trysky a mrkni jestli tam nemáš bordel..
Datum: 13. ledna 2015 19:38
Jméno: penál
IP: uživatel17770
máš nízkou hladinu v plovákovce...
Datum: 11. ledna 2015 20:16
Jméno: pionyrak
IP: uživatel13868
Zdar hoši pasuje těsnění (gumička) ze simsonového palivového kohoutku do trabantového kohoutku? je to stejné? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2015 21:15
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
mělo by být....je to vše výroba Made DDR .......IFA
Datum: 31. ledna 2015 21:15
Jméno: pionyrak
IP: uživatel13868
Zdar hoši v jaké nejvhodnější nádobě mám vyzkoušet funkčnost plováku z pionýra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 22:07
Jméno: pionyrak
IP: uživatel13868
Oukej dik.
Datum: 10. ledna 2015 22:07
Jméno: Dvořka
IP: uživatel17467
No já bych to možná zkusil v karburátoru nech ho natéct, pak zavři benzín, otevři karbec a zkus ho párkrát ponořit a možná třeba nechat přes noc jestli nemá díru a nenateče
Datum: 08. ledna 2015 23:19
Jméno: jawak
IP: uživatel12231
Ahoj mám dotaz mám na fichtlu karburátor Jikov 2739 zdá se mi že je to oproti jiním fichtlum leniví tak se zkoumal a krabec a našel toto ... Motor po Go už zajetí origo tam má být Jikov 2917 muže to tim bejt že to nejde jak má a je to leniví ? předstih 1.6 odtrh 0.45 v tom bych ale chybu neviděl předstihu jsem skoušel víc a tenhle jde nejlíp. Všem moc dík za rady .
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2015 7:53
Jméno: pepa
IP: uživatel17812
Cece ted me dastalo to cislo ale chapu to tak ze tam mas larbec z 05 ? S mensim difuzorem? Pokud ano tak by to mohlo byt ono protoze 05 je o dost min vikonA nedej boze abys tam nedal karbec z stadaka 22 ten ma este mensi difuzor a trisku..za me si pujc origo karbec z fika co jezdi a vyzkousej.
Datum: 28. ledna 2015 7:53
Jméno: Mejcin
IP: uživatel17752
Zdravim draci! Jake trysky do karburatoru na 634 po ctvrtem vybrusu? Diky za radu a at Vam to v Novem roce jezdi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2015 0:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
Pravdepodobne stejne...
Datum: 05. ledna 2015 0:04
Jméno: pepa
IP: uživatel17749
Stejne jako serie jen nastavit malinko vetsi bohatost a poradne mazat ...pokud to bude porad chudy ble si to sesadil a saje fales
Datum: 04. ledna 2015 11:52
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
zdar vím že to sem nepatří ale potřebuju poradit.. mám motorovku zn. hecht a nedrží volnoběch nastartuju chviličku vrčí a pak zase zdechne.. volnoběch přidáním nepomohl. mám ten pocit že tam nějak nejde benzín. je rok stará. vše jsem zkoumal a měl jsem to už 5x rozdělané ale nic jsem nenašel. zkoušel jsem i bez filtru paliva taky nic. taky místo toho abych přidal plyn a hned to vyletělo do velkých otáček tak se to zadusí a moc se tomu nechce resp. porád se dusí a hltí.. už nevím co stím kdyby ste někdo věděl tak prosím poraďte díky moc. a ještě jednou se omlouvám že to sem nepatří.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2015 9:36
Jméno: Kendy
IP: uživatel17785
A skušal si podlievať ? vsteknuť benzin pod sviečku ? ked podleješ a pila naštartuje tzn. že je niečo z karburátorom. Ja by som sa už v tom nevrtal a odniesol do servisu a oni ten karburator vyčistia a malo by byť po problémoch. Vieš, ťažko v niečom poradiť ked to nevidíš a nemôžeš to vyskúšať sam
Datum: 15. ledna 2015 9:36
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
Datum: 14. ledna 2015 19:35
Jméno: Kendy
IP: uživatel17779
Zdravim, servisujem počas roka záhradnú techniku a naozaj sú záhradné stroje, ktoré majú na karburátore iba jednu dýzu - stým sa šteluje voľnobeh. Tieto karburátory su dos naprd ked niesu poriadne čisté. Prvá zásada pri týchto karburátoroch je že sa iba v máloch prípadoch dajú vyčistiť pomocou kompresora. Tieto karburátory sa čistia v ultrazvuku. Jednoducho zober karburator, rozober ho a odnes do servisu kde servisujú záhradnú techniku a povec nech ti ho hodia do ultrazvuku, určite ho majú. Skontroloval by som hadičku na privod benzinu z nardže či nahodou nieje derava aj to sa stáva.
Datum: 13. ledna 2015 20:45
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
jinak svíčku jsem zkoušel bosch stejné velikosti se zasunutým jiskřištěm ale dělalo to stejně..
Datum: 29. prosince 2014 20:44
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
stando když píšu že jsem to měl asi 5x rozdělané tak to na reklamačku poslat nemůžu. resp. mi prask te čepovací balonek tak jsem ho vyměnil.. bohatost tam fakt nemám je tam L a H ale šroubky nikde jenom prostě takový nálitky.. jenom tam mám T na volnoběch...
Datum: 29. prosince 2014 20:25
Jméno: lk
IP: uživatel1217
to mi chceš říct, že to má pouze štelování volnoběhu a bohatost směsi u toho nastavit nejde? resp. k nastavení bohatosti směsi to nemá ani jeden štelovací šroub? To je buď blbost, nebo echt na jedno použití...
Datum: 29. prosince 2014 18:47
Jméno: standa
IP: uživatel17742
Záhada motorovka pokračuje. Všichni maj dva šroubky a ty máš jeden . Ha. Kde je druhej ... A ta svíčka co? Dal si novou? Ne ... a to ste tu pilu někde ukradli,že ji nedáš na záruční servis? To je zadarmo když je to v záruce ...
Datum: 29. prosince 2014 16:23
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
ty dírky na L H jsou zaslepené u karbecu. na šroubek tam nic není jenom takový malí váleček.. na plovák jsem se dívl a vše profoukal nejspíš asi to těsnění.. bohatost tam teda nastavit nejde....
Datum: 29. prosince 2014 10:09
Jméno: jiří-cz
IP: uživatel15512
Přisává vzduch. U karbecu může být prasklý těsnění. Mohl jsem štelovat H neboL bylo to marný. Jestli Ti tam nejde benzín tak v karbecu membrána bude asi vadná.
Datum: 29. prosince 2014 10:05
Jméno: standa
IP: uživatel15647
Máme dvě pily. Na vysekávky a malý dřevo jen malou Partnerku a na probírky a na větší stromy jsme s tátou pořídili zrovna ten Hecht.Máme 60ccm s velkou lištou a velkym řetězem. Je to Honda z číny,jen naopak od ostatních značek to výrobce přiznává narovinu,ostatní jsou taky dělaný v číně,jen je to schovaný za značkama Husqarna atd... k pile ... pokud je rok stará,neměl jsi nic rozebírat ani čistit a prostě ji odnést tam,kde si ji koupil (u nás to dělá chlap přes ulici) ... pokud je rok stará,je možné,že už chce přeseřídit,protože je z výroby nastavena na bohatší směs pro záběh... ale muže bejt třeba v háji svíčka ... každopádně v servise ti ji seřídí ... jinak jak psali ostatní jsou tam dva šroubky,nic víc....
Datum: 28. prosince 2014 19:05
Jméno: lk
IP: uživatel1217
jinak jak bylo řečeno, jestli je to v záruce, obchod nemáš přes půl republiky a s odlazením 2T nemáš zkušenosti, bude lepší, když to dáš na reklamaci, tam by to měli umět... i když když sem viděl prodejce taky konkrétně v hechtu v Táboře, když si kamarád kupoval křoviňák, kterej mi tvrdil, že pokud hnu s těma šroubkama v karburátoru, že už to nepůjde nastavit, tak sem se nad jeho odborností upřímně zasmál
Datum: 28. prosince 2014 17:36
Jméno: lk
IP: uživatel1217
plováček v karburátoru od motorovky fakt nebude ... bude to mít klasickej membránovej karburátor, ale tvuj problém bude v rozhozený směsi... L-kem ladíš volnoběžnou směs, H-čkem provozní /vysoký otáčky/... volnoběžnou směs musíš naladit tak, aby to pravidelně běželo a po zmáčknutí plynu hned reagovalo, provozní směs prostě ladíš podle chování motoru, případně i dle barvy svíčky... naladit to pujde celkem dobře, byť je to čína... ladit starý vyběhaný homeliteky je větší boj, a to že jich pár mám
Datum: 28. prosince 2014 17:31
já bych do toho nevrtal, když je to rok staré....šel bych to reklamovat.
Datum: 28. prosince 2014 9:19
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
Když je mokrá svíčka tak to je bohatá směs. Jestli máš příručku tak mrkni do ní zkus najít nastavení karburátoru bohatosti směsi buď se to šteluje šroubkem H nebo L ty znaky jsou na krytu zboku. jeden z nich musíš přitáhnout tak o jednu otáčku a druhý šroubek povolit o jednu otáčku. Taky je možnost že ti netěsní v tom karburátoru v plovákovce ventilek který otvírá a zavírá přívod paliva. Je tam nějaký plováček?
Datum: 27. prosince 2014 23:43
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
dneska sem přišel na to že když zhruba 3x načepuju tak to krásně lapne a volnověch drží jenže jak se ten benzín spotřebuje tak to zase chcípne karbec sem rozdělával čistil foukal a dal ho tam nic se nezměnilo ale svíčku vyndávám mokrou.. nevím čím to je..
Datum: 27. prosince 2014 23:13
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
ucpaná některá tryska nebo chyba v zapalování. Může to být vypínač na chcípání.
Datum: 27. prosince 2014 21:07
Jméno: Jawa50
IP: uživatel11670
Ahoj,potřebují poraďít,našel jsem doma v dílně laditelná tryska na jawu50.Nevím když trysku povolují jestli je směs chudčí nebo bohadčí?Děkují moc.Přejí všem krásné Vanoce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2014 11:14
Jméno: Bakoun
IP: uživatel16758
Zkus se namáhat a použít tu věc, co máš na krku...
Datum: 25. prosince 2014 11:14
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
Zdar montuju na svojí 21čku karburátor dellorto a chtěl bych zachovat původní plechy prsíčka,bříško bez úprav je k němu molitanový konusový filtr .Dělal to už někdo ?(jak to tam vměstnat?)
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2015 9:16
Jméno: standa
IP: uživatel17825
No udělej si nový koleno ve stejnym směru jako bylo origo pio a udělej to tak,aby to bylo do spádu - klidně 30-40 stupňů - pak se ti tam všechno vejde
Datum: 01. února 2015 9:16
Jméno: solf
IP: uživatel17547
Ahoj, prosím o radu. Mám S11 s původním karburátorem a dlouhodobě se potýkám se startováním. Nikdy nechytal moc dobře a chvilku jsem mu musel pomáhat cupákem, aby se motor zahřál, pak už obvykle běžel normálně, motor krásně táhne. Po pročtení zdejších témat jsem znovu důkladně vyčistil karburátor, srovnal přírubu, aby těsnila, vyměnil těsnění, seřídil předstih, mám také novou zapalovací cívku i svíčku. Dává to krásnou jiskru. Dle návodu přeplavím karburátor, ale motor sni neškytne. Mohu šlapat jak chci dlouho a nic. Jakmile ale stříknu benzin pod svíčku, tak chytne a běží normálně, krásně drží i volnoběh. Nevíte, čím by to mohlo být? A jaké používáte svíčky? Nebo mám zkusit větší trysku? Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2014 5:27
Jméno: solf
IP: uživatel17547
Svíčka nepomohla, ještě jsem čistil výfuk, také nic. Myslím si, že to asi někde přisává, tudíž nevzniká dostatečný podtlak, který by si nasál palivo. Pokud ho tam vstříknu, chytne hned.
Datum: 21. prosince 2014 5:27
Jméno: pepa
IP: uživatel17714
Spis udelat pripravek z petky a staryho motoventilku s hadickou a radne vyzkouset jak je nastavena ...drzi hladinu
Datum: 19. prosince 2014 10:24
Jméno: standa
IP: uživatel17725
Zkus fakt jen o desetinku sklepnout svíčku
Datum: 17. prosince 2014 17:06
Jméno: Jiří
IP: uživatel606
Zdravím všechny.Do ruky se mi dostala Babetta 210,která cca. 10 let stála. Slíbil jsem,že jí dám do kupy,což znamenalo vyčistit úplně vše a seřídit.Před tím vším šla nastartovat,ale jízdní vlastnosti byly nevalné,což odpovídalo stavu nádrže a vůbec všeho. Vše jsem tedy vyčistil,od nádrže až po výfuk,vyměnil svíčku,očistil motor a vše zase složil.Myslel jsem,že nebude žádný problém,což jsem se mýlil. Babetta sice naskočila téměř na drc,ale to je tak vše... Vůbec to nechce táhnout,ať točím šroubem jak chci. Zkoušel jsem klasiku 1,5 otáčky,pak už i jinak a stále nic. Na stojanu to sice jde do otáček krásně,ale při nasednutí spíše vůbec a rovnou to radši chcípne. Všiml jsem si,že na tom stojanu to má ty otáčky poněkud moc vysoké,a nejde to pošttelovat ani šroubem,ani na lanku... Už jsem zkoušel i vrtat do předstihu a nastavil jsem jej na 1,3,což je správná hodnota. Karbec jsem rozdělával už asi třikrát a hladina je taky ok.
Takže teď mě napadá,tak leda nějaký falešný vzduch přes jedno z gufer,ale to je jen úvaha... Předem díky za rady a připomínky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2014 21:41
Jméno: Dejmal
IP: uživatel17695
Zkus mrknout sem
Babetta fórum na serveru speaker.cz
Datum: 29. listopadu 2014 21:41
Jméno: Jiří
IP: uživatel17689
Napadla mě jedna varianta... Nemůže to být ochozenými pístními kroužky,pístem a válcem? Už to má něco za sebou,trochu to asi přes ty kroužky fučí,dle toho jak je to kolem nich začernalé,al jezdí to docela dobře,tak jsem chtě ještě sezónu,nebo dvě pojezdit.
Datum: 26. listopadu 2014 22:26
Jméno: Jiří
IP: uživatel17689
No zkusím a uvidím. A potřeboval bych ještě jednu radu a nechci zakládat další téma... Jsem šťastným vlastníkem babetty 207,startuje a jezdí parádně,na to že má jen jednu rychlost,ale má to háček. Nějak špatně to spaluje,řekl bych málo. Svíčka je vždy poměrně dosti mokrá a černá jako uhel a nedaří se mi to vyladit. Nejsem úplný zelenáč a vím,že musí být správná hladina,1,5 otáčky na pravém šroubu sytosti směsi a na levém podle potřeby. Předstih je 1,4 což je taky v rozsahu,ale to už jsem měl i jinak a beze změn. Normálně by mě to moc nežralo,ale kvůli tomu mi však odcházejí svíčky jako na běžícím pásu a dvě mi na sezónu nestačí.Jehlu mám také správně a to ve druhém zářezu od spodu. Zkrátka už nevím do čeho hrábnout
Datum: 26. listopadu 2014 22:19
Jméno: pepa
IP: uživatel17687
Gufera a pokut to nepomuze vybrus bacha na montaz pistu i gufera pod spojku je nutnost pouzit pripravky...stahovak ...a vytlacobak
Datum: 26. listopadu 2014 17:26
Jméno: Jára
IP: uživatel17685
Zdravím potřebuji poradit, u mého pincka 21 my teče z karburátoru benzín jakým si výstupkem s dírkou před sacím kolínkem přidávám odkaz s foto kde je to zakroužkované http://misak2001.rajce.idnes.cz/fichtl#20141125_175707.jpg .A otázka zni jak tento problém vyřešit a k čemu to tam je. Kamrádovi to dělalo taky tak tu dirku zalepil tmelem a jezdí to bez problému ale k čemu to tam je taky nevím. Ještě doplním že to teče hned po přeplavení plováku i za jízdy prostě dokavaď nezavřu benzín. Moc děkuji za rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2014 10:13
Jméno: jára
IP: uživatel17686
Diky myslel jsem si ze to je tou hladinou, trochu jsem pohledal na netu ale jinak dik. misku jsem mel sundanou aby bylo vic mista na sroubky ktere drzi karburator. Diky
Datum: 26. listopadu 2014 10:13
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Datum: 26. listopadu 2014 6:20
zdravím, mám problém s mustangem, jedná se o to že na něm mám strašně velkou spotřebu konkrétně 4L/100km, jezdím normálně po asfaltových cestách, nijak to nevytáčím nic, KArburtor sem zešteloval, Hladina zároveň s plovákem spíše o něco nižší jehla 2zářez z hora, filtr sem čistil). kola mi nepřibrždují točí se dobře nafouklé je taky mám. tak nevím čím to može být, výfuk sem taky vyčistil
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2014 14:35
Jméno: jawa,čz
IP: uživatel13743
za větší spotřebu kolikrát může i to, že se v tryskách nějakej kokot při čištění hrabal drátem nebo něčím tvrdým.. kup nové trysky a uvidíš.. nebo pročisti celou laufovou soustavu jako je třeba výf. kanál atd..
Datum: 30. prosince 2014 14:35
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
ja by som to tipoval na prevrtané trisky
Datum: 30. listopadu 2014 12:34
Jméno: honza
IP: uživatel17406
Nehrabal jses ve válci ? . neupravoval jsi nijak nebo ho mohl upravovat někdo před tebou .. A nebo trysky se mrkni jake maš .
Datum: 30. listopadu 2014 10:26
Jméno: Jiří
IP: uživatel606
A co předstih,odtrh? Nejsem profik,ale řekl bych že to taky hraje svou roli..
Datum: 27. listopadu 2014 15:56
Jméno: standa
IP: uživatel17682
Některý motory žerou a některý ne. Barva svíce napoví více
Datum: 25. listopadu 2014 6:06
Výfuk je čistý ? A ten filtr by se asi taky měl občas vyměnit teda aspoň podle manualu
Datum: 24. listopadu 2014 21:23
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
namazat řetěz
Datum: 24. listopadu 2014 18:46
Novy to mělo spotřebu podle manuálu 2.3 a ve dvou 3.2, takže se zamýšlet nad ničím nemusím než bys mě radši dal nějaký typ čím to je že je tak velká
Datum: 24. listopadu 2014 17:44
Jméno: pepa
IP: uživatel17681
A nemelo to spotrebu 3,5 novy? Myslim ze tva spotreba bude v norme ... prec jenom uz se zamysli jak se meri apotreba v modernim voze a tu.
Datum: 24. listopadu 2014 17:34
|
|