www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Tragos      IP: uživatel8528    
Mam pro lem se zapalovanim na upravenym motoru. Na predstih 1,6 mi skoro vubec nejede a jede mi to treba tak na 2,5-3mm s odtrhem cca 0,9 jinak to proste nejde sestelovat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2014 23:03
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
mozna ma pod hlavou AL tesneni tak proto asi tak velky predstich..
 
 
Datum: 20. prosince 2014 23:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17435    
VDyt mas upe jibe hodnoty nez serie a snazis se to se rionlve. Naladit musis najit hodnoty optimalni pro dany motor u tebe. Proste kdy to jede nejvic
 
 
Datum: 23. července 2014 23:58
 
 
 
 
Jméno: Tragos      IP: uživatel8528    
Nn v nejvisim miste vacky
 
 
Datum: 23. července 2014 23:42
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a vačka taky tak jak má (na zářezu)? pak musíš dělat prostě něco špatně, nastavuješ odtrh při horní úvrati?
 
 
Datum: 23. července 2014 16:06
 
 
 
 
Jméno: Tragos      IP: uživatel8528    
Rotor drzi pevne. Jinak je slicovanej valec prefuky do motoru jsou prebrouseny na radyus a jednikrouzkac
 
 
Datum: 23. července 2014 12:14
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Může se zeptat proč se snažíš dělat maturitu, když jsi ještě nebyl ve školce?? Nastavit 1,6 s odtrhem 0,4 musí jít, pokud máš všechno správně, naprosto normálně, nebo prostě děláš něco blbě. Tak, že se v první řadě podívej jestli ti nevaklá rotor na klice. Taky by neškodilo říct co je to za motor a v čem spočívá jeho úprava.
 
 
Datum: 23. července 2014 10:24
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Zdarec, jak na pincku naladit předstih, když mám zapalování z 555 a motor z 21 ? V návodu z 555 je psáno, že se nemá povolovat destička. Myslím ale, že ji musím povolit. Jinak to nastavit nepůjde. Nastavení předstihu chápu tak, že se nastaví odtrh, pak se otočí zapalováním (tím nastavím předstih) a to je konec nebo hledat takovou pozici, kdy je předstih i odtrh dle příručky ? (nevím, ale tímto způsobem bych to hledal hodně dlouho). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2014 15:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Celým statorem.
 
 
Datum: 02. července 2014 15:49
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
No právě potřeuju vědět, jestli u zapalování 555 otáčet celým statorem nebo jen deštičkou.
 
 
Datum: 02. července 2014 15:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Předstih štelovat podle motoru, né podle zapalování. Otáčet se dá celým alternátorem. Ještě jednou si přečti návod na nastavení předstihu, podle mě jsi jisté části špatně porozumněl.
 
 
Datum: 02. července 2014 0:29
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
čau vadí něčemu když nemám v zapalování ten mazací filc na kladívko? díky za odpověd :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2014 13:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemaže se vačka, po čase se začne vydírat pertinax na kladívku a začne se zmenšovat odtrh.
 
 
Datum: 22. června 2014 13:21
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
a čemu přesně? já jen že to poslední dobou moc nechce jet tak jestli to nebude tím.. :-)
 
 
Datum: 22. června 2014 13:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Ano.
 
 
Datum: 22. června 2014 13:07
 
 
 
 
Jméno: hans175      E-mail:      IP: uživatel17098    
Zdarte potřebuju poradit vyměnil sem kladívka a jel sem asi delší cestu a vyschl mi filc po čase to nechtělo jet chcípalo to vyměnil sem kladívka namazal filc vazelínou s mědí a po asi 30 km se mi to zase rožštelovalo ale kladívko se neodřelo bylo mazané že by se povolil spodek dotách sem to dobře prosím poradte čím nejlíp mazat filc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2014 22:25
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mažu každých 2000kilometrů motorovým olejem. Jen je třeba, aby vačka byla dokonale hladká až úplně lesklá.
 
 
Datum: 23. června 2014 22:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Stačí obyčejný motorový olej.
 
 
Datum: 21. června 2014 20:35
 
 
 
 
Jméno: newm124      IP: uživatel17063    
zduř draci mam problém a to smým fichtlem když lapne tak nedrží volnoběh a pokud přidám plyn tak se dusí nejspíš budu muset přeštelovat voloběžnou trysku a předstih ale poradte jestli je to správná volba abych to zase nějak nedo****il odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2015 18:49
 
 
 
 
Jméno: gsxr1100      IP: uživatel12291    
Už Ti to jede? Napiš čím to bylo, mám stejný problém :-(
 
 
Datum: 06. května 2015 18:49
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
A skoušel jsi vůbec ten volnoběžný šroubek ? pokud nereaguje jeto tím ze mas prodřené šoupátko
 
 
Datum: 22. června 2014 22:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17335    
za mě seřídit hladinu asi se ti to brutalně uchcavá a předstih to nějakej mít musí když to chytá.....
 
 
Datum: 20. června 2014 12:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Na volnoběžné trysce toho moc nepošteluješ, a správným nastavením předstihu ještě nikdo nic nezkazil. Takže důkladně vyčistit karburátor a nastavit ho na tovární hodnoty, a to samé udělat se zapalováním.
 
 
Datum: 20. června 2014 8:34
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel8528    
Fichtl mi nehazi jiskru svicka je v poradku civka taky myslite ze by to mohlo byt predstihem ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2014 20:31
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
pokud mam vypojenej kabel do zapalka z inducky a pohybuji rotorem kladivkama tak se tma lehce jikri ale kdyz zapojim ten kabel tka ne
 
 
Datum: 19. června 2014 20:31
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17326    
jednoduše koknu zda se mi za tmy či ve stinu jiskří na kladívkach ..zapalko ok...odpojim kabel na indutce ..ten co jde ze zapalka našlapu jiskří kabelaš a spínač ok ..a co jinyho ti tam zbyde???
 
 
Datum: 17. června 2014 8:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17326    
maš doma zkoušečku??? to je naše rada bud si jí kup a investj neco i do typu z baterkou anebo si jí uelej...ptž takle to tu bude řešit eště příští týden...druhe řešení je vyndat svíčku uškubnout kabel co jde na inducku a rukou protčit motorem pokud se od očka bude jiskřit při dotyku na kov slaboproudej okruh je v pohode a je to fakt jen svíčka inducka....pokut se nejiskří dej jinej kabel natvrdo od kladívek na jednu svorku indicky a pokut je ok vše na zaplku musí jít....ale najadnoduší by bylo popadnout skoušecku a udelat toi za 2 hodky ptž tam fakt nic moc elektriky nejni
 
 
Datum: 17. června 2014 8:42
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel17037    
podle mě máš špatně odizolované kabel od kladívka
 
 
Datum: 17. června 2014 8:36
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel8528    
nemuze byt spatny magneto ?
 
 
Datum: 16. června 2014 18:20
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel8528    
kondik, kladivko i kontakt mam novej kdyz jsem to postavi ltak mi to jelo a to jsme tam dal to zapalko od oka a pak se mi asi protocilo lehce a od te dobry at delam co delam to nejede
 
 
Datum: 16. června 2014 15:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17319    
To muže být cokoliv - izolace kladívka,kondenzátor,zapalovací cívka,indukční cívka,VN kabel a fajfka,chyba zapojení, upadlej drát,zkrat u vypínače v masce,zkrat opřením vývodu kondiku o držák mazací plsti a nebo masakroidně blbě udělanej odtrh (kladivo nezavírá). Předstih vliv na jiskru nemá,ten jen určuje kdy jiskra pálí,ale na jeji kvalitu atd vliv nemá...
 
 
Datum: 16. června 2014 7:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pochopitelně.
 
 
Datum: 15. června 2014 23:45
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel8528    
muze to byt spatna zapalovaci civka ?
 
 
Datum: 15. června 2014 22:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17321    
ale odtrhem ano podívej se jak ti otvíraj kladívka teda jestli otvíraj a zaviraj
 
 
Datum: 15. června 2014 22:46
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Ne.
 
 
Datum: 15. června 2014 21:55
 
 
 
 
Jméno: sheep      IP: uživatel17302    
Zdravím má někdo zkušenost s novýma kladívkama na stadiona?Tak nějak jsem je nainstaloval a pujdou zase hezky ven.Buď něco dělám špatně ale dle mě je to nepoužitelné.Po namontování jsem nadoraz s otrhem a stále mám mezi kladívama cca 1-2mm mezeru.Bohužel propilování drážky i tak nestačí.Jestli někdo zná podobný problém,díky za info. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2014 7:52
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Sorry napsal jsem blbost, pořádně jsem si nepřečetl dotaz. :-D Ale určitě to bude rukama. :-D
 
 
Datum: 11. června 2014 7:52
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Taky můžeš mít obroušenou vačku. ;-)
 
 
Datum: 11. června 2014 7:48
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nechci nijak urážet, ale přijde mi, že A je správně.. Mám to a montáž byla kupodivu bez problémů... Problém byl u spousty jiných věcí jako třeba dekompresor, kondík, zapalovací cívka..... :-D
 
 
Datum: 11. června 2014 6:52
 
 
 
 
Jméno: lukys      IP: uživatel17062    
cau mam takovy dotaz mam simsona s 51 enduro predelaneho na cross a mam tam kladivkove zapalovani, jiskru haze krasnou chyta celkem dobre , ale vynechva ve vysokych otackach uplne, tak se chci zeptat jak nastavit predstih zapalovani jsem dal podle rysek ,ale nic a chci se zeptat jaky ma byt odtrh na kladivkach popr. jak se dela cely predstih, nebo cim to muze byt gufera jsou nove a klinek je nove udelany , jsem vdecny za kazdou radu moc vam dekuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2014 13:05
 
 
 
 
Jméno: lukys      IP: uživatel15365    
a jak to mam nastavit
 
 
Datum: 03. června 2014 13:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17268    
mas moc malej předstih skus nekam hnout s kladívka anebo už maj kladívka unavenou pružinu ale spíš až moc pečlivě nastavený předstih na horní hodnoty
 
 
Datum: 03. června 2014 11:10
 
 
 
 
Jméno: Standox22      E-mail:      IP: uživatel17250    
Zdravím,zprýva spíše k adminoj. Jak je v dílničce přípravek na předstih s kodem Dk0558 za 285kč jakej to má závit šlo by to na fichtla i pařeza díky za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2014 17:01
 
 
 
 
Jméno: Standox22      IP: uživatel17250    
jo takhle jasný dík za radu :-)
 
 
Datum: 29. května 2014 17:01
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jasně že to pujde zašroubovat do fichtlácký hlavy, ale jelikož má svíčku šikmo a na tý měrce jsou zápichy po 1mm, tak ti to bude k ničemu... je nutný mít osu svíčky rovnoběžnou z osou válce (jako maj kývačky, něterý panelky, jawetta apod.)
 
 
Datum: 29. května 2014 16:41
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
zdara koupil jsem si vape a ještě než ho namontuju tak bych měl dotaz.Všude na internetu píšou že předstih u vape když dám rysku na rysku je 2,1mm nebo tak něják,mám to nějak řešit aby byl 1.6 nebo ne ? Chci aby to jelo co nejvíc a mělo nejlepší pruběh výkonu. dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2014 12:50
 
 
 
 
Jméno: miselin4      IP: uživatel16939    
ok tak já dám rysku proti rysce a hotovo . díky za rady
 
 
Datum: 15. května 2014 12:50
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Minimalne Vape urcene na Jawy/CZ puvodne s dynamem nic jako umyslnou regulaci predstihu nemaji...
 
 
Datum: 15. května 2014 10:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17194    
nevím jak to má to zapalko na fíka či mopeda ale na motrku má vape regulaci předstihu tj že si ho samo šteluje na velikosti otáček motoru hodnoty udávané v navodech jsou jen pro snadný start či spíš by motr vubec spustil praci zbytek přebírá elektronika vestavená do indučkní cívky ...obdobný sistem používá sybabeta a simson jen čínske bezdotiky to nemaj
 
 
Datum: 15. května 2014 10:06
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Já jezdím na sériovým Mustangu bez jakýchkoliv úprav, pouze s VAPE. S ryskou na rysce to jede nejlíp. Zkoušel jsem snad všechny hodnoty a pořád to nebylo ono. ;-)
 
 
Datum: 15. května 2014 7:01
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel17192    
určitě k tomu máš i takovej návod, kde je to velice krásně namalovaný. 1,6 bude určitě lepší než 2,1 akorát to kolik tam nastavíš u toho vape stejně moc nepoznáš
 
 
Datum: 14. května 2014 22:30
 
 
 
 
Jméno: stadik      IP: uživatel12689    
Ahoj, mám S22 potřebuju jenom vyměnit kábl od svíce k civce, pujde to něják bez toho aby jsem ten rotor co se točí nemusel sundávat ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2014 0:15
 
 
 
 
Jméno: stadil      IP: uživatel12689    
ok, díkrn
 
 
Datum: 11. května 2014 0:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš ho sundat
 
 
Datum: 10. května 2014 13:45
 
 
 
 
Jméno: Hafis      IP: uživatel16265    
Sjetý pertinax -> vyměnit kladívka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. května 2014 17:32
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli myslíš pertinax co je na kladívku tak bych vyměnil kladívko na kterém je pertinax :-)
 
 
Datum: 09. května 2014 17:32
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec potřeboval bych poradit z pionýrem 20,když jsem našteloval předstich tak mi šla jiskra na kladívkách pěkně i na svíčce,ale z ničho nic to už nejde poraďtemi díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2014 15:51
 
 
 
 
Jméno: sheep ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No na tyhle věci je dobré mít doma nějaký multimetr za pár korun z OBI.To že skáče nějaká ta minimální jiskra na kladívkách je normální a nemusí být špatný hned kondík.Pokud zmíněným měřákem změříš odpor na kontaktech kladívka bude jiný při otevřených a nulový při zavřených.Metoda jak zjistit tak nějak laicky zda je kondík pryč se dá také ohmetrem.Pokud nemá kapacitu měřák nic neukáže,pokud je prošlehnutý na zem budo odpor 0.Správně by si měl naměřit nějaký odpor který se bude měnit vzhledem k nabíjení kondíku z multimetru.Bohužel přesně jakou hodnotu má se dá bohužel změřit pouze měřákem na to určeným.Indukčku také změříš.Pořiď měrák a jistě na to přijdeš.
 
 
Datum: 26. května 2014 15:51
 
 
 
 
Jméno: fichtlcup      IP: uživatel17169    
při každý otáčce ne
 
 
Datum: 11. května 2014 15:48
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
kdyby neměl odizolovaný kladívka, tak žádná jiskra nemůže skákat.. máš mezi kladívkama jiskru při každý otáčce, je v háji nejspíš kondík nebo indukčka
 
 
Datum: 11. května 2014 9:19
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Jestli se neuďála pecka na kovadlince nebo kladivku.. Ještě je taky možnost že nemáš kladivko od kovadlink dobře odzilovano.
 
 
Datum: 09. května 2014 9:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jiskra na kladívkách být nesmí... a nebo pouze minimální... máš nejspíš špatný kondík
 
 
Datum: 09. května 2014 8:42
 
 
 
 
Jméno: ddddd      IP: uživatel12689    
cus jak se na S11 sundavá ten talířek ze zapalování odmontoval jsem tu matku, ale futm mi to nejde, díky moc ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2014 21:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
asi myslíš rotor zapalování co? tak to bez stahováku nepůjde
 
 
Datum: 08. května 2014 21:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaký talířek? buď konkrétní.. nikdo z toho nepochopí co myslíš
 
 
Datum: 08. května 2014 17:11
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel16939    
zdarec borci...loupil sem novou vačku a je to na jawu 50 ale když je porovnávám tak si říkám proč je ta starší zbroušená oproti té nové...tak teď nevím jestli jí mám zbrousit taky nebo ji tam nasadit tak jak jsem ji koupil....diky za odpovědi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2014 11:46
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No a nekoupil jsi vačku na jinou jawu 50? :-D
 
 
Datum: 22. dubna 2014 11:46
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no člověk by řekl, že si tu novou koupil protože ta stará je sbroušená :-D
 
 
Datum: 20. dubna 2014 0:49
 
 
 
 
Jméno: acer      IP: uživatel15208    
Zdravím na stadionu se mi střihnul klínek rotoru zajímá mě jestli tam jde ze simsona ,protože v obchodě kousek od mého domu mají jen na simsona .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2014 18:31
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel4976    
Hele do repasovaný kliky, kde mi měnili i čepy tak mi pasoval pouze ze Sifona, mopeďáckej už mi tam nešel .. Každopádně když si dáš tu práci a nervy tak Sifoňáckej upravíš a půjde tam :-) ... Ale klínek se nestřihne sám od sebe, magneto nese kužel .. klínek je tam kvůli usazení. :-)
 
 
Datum: 19. dubna 2014 18:31
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tušim, že sem měl taky ze simsona, ale bez uprav tam neše (stačí lehce připilovat)... já byl línej, tak sem ho tam nedával... stejně je tam jen pro určení polohy rotoru vůči klice, jinak je to na kuželu...
 
 
Datum: 19. dubna 2014 18:24
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel16939    
ahoj lidi: potřebuju vědět když nasazuju vačku na klikovku v jaké poloze musí ta vačka a píst být abych začal vůbec štelovat odtrh a předstih...bo tu vačku si tam můžeš dát jak chceš právě...pak se nemusím dohodnout s nastavením té polohy při nastavování předstihu a odtrhu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2014 14:44
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli si točíš vačkou, jak se ti zachce, tak ten rotor můžeš použít třeba jako zabíječ otravných a dotěrných koček.. Ale i tak je to divný.
 
 
Datum: 23. dubna 2014 14:44
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel17085    
kdyz jsem povolil sroubek jen lehce tak sem si s tim tocil jak chtel,zitra se na to kouknu teda...diky ti
 
 
Datum: 19. dubna 2014 0:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17083    
Nejde to dát špatně. Magneto zářezem na kolíček na klice a vačku vsadit zářezem do výčnělku v magnetu...
 
 
Datum: 18. dubna 2014 20:32
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Cau,chci se zeptat.. jak je to s tim predstihem a vlivem na vykon ? Po netu jsou hadky jak s olejem. Nekdo tvrdi ze malej predstih (1.6) jede lip v otackach a ztraci spodek.. velkej (1.9) ma spodek a nema otacky. Pak zase ctu to stejny ale uplne naopak..chtel bych v tom mit jasno..dik :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2014 18:30
 
 
 
 
Jméno: Aaron      IP: uživatel10385    
Pokud chceš mít jasno.Začni volbou toho komu budeš věřit teorii.Doporučuji ing. Pavla Husáka, titul:Motocykly s dvoudobým motorem a jeho další publikace.Pokud chceš mít jasno,jak píšeš,seznamuj se i s odbornou praxí autorů. Přeji hodně trpělivosti při studiu.Aaron.
 
 
Datum: 23. května 2014 18:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17078    
Tady jak vidíš je marné vše... Elita promluvila...
 
 
Datum: 17. dubna 2014 12:03
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Graf z brzdy že je jen teorie?
 
 
Datum: 17. dubna 2014 11:30
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17077    
o vše je jen terorie prakticky prostě stejně nezbyde než pečlivě ne měřit velikost předstihu ale spíš se nauč měrit jak to jede .... přesně měřit maximalku zrychlení i užitkovost motoru jak to chytá směs atd ...
 
 
Datum: 16. dubna 2014 19:54
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
http://www.fichtl-enduro.wbs.cz/Predstih.html
 
 
Datum: 16. dubna 2014 9:03
 
 
 
 
Jméno: Vlada      IP: uživatel16907    
Zdravim, vymenil jsem na zapalovani pionyra komplet kladivka za nova, ted mam stator uplne vlevo a stejne predstih 0 at tocim jak tocim. Nakou odezvu sem ziskal posunutim odstrhu ale stejne, samo ze to nejede skoro. Co stim, obrousit? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 15:17
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
to zapalování z pařeza či 05 to je to kulatý s cívkama uvnitř a 2 vývodama v bakelitu a tu vačku poznáš tak že na 05 má delší zasouvací kolík a 21 kratší
 
 
Datum: 14. dubna 2014 15:17
 
 
 
 
Jméno: I.T.      IP: uživatel17061    
Podle typu zapalování, dát správnou vačku, Jawa 555 a 05 starší provedení zapalování stejná vačka a Jawa 20,21 a 23 novější provedení jiná vačka, problém hledej ve vačce
 
 
Datum: 12. dubna 2014 23:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17055    
To neni možný. Jak a kde měříš předstih a odtrh??? A je to j555,05,21 ? Typ zapalování? Příslušná vačka ?
 
 
Datum: 12. dubna 2014 17:05
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel14930    
Cau mam dotaz mam jawu555 a mam na ni hlavu z 21 a chci se zeptat mam dat jiny predstih nez je 2.8-3.mm dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2014 8:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17031    
Tak 1,2 - 1,5mm před HU , je tam šíleně tvrdej kompresní poměr. Někomu z toho i odchází ty origo slabý ojničky.
 
 
Datum: 06. dubna 2014 8:19
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 25.06.2018 4:27:34 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu