www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  30  31  32  33  34  35  36  37  38  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawaales      IP: uživatel17437    
Zdravim chlapi na kejvě jsem dělal novou spojku složenou jí mám dobře ale mám velký problém s její naladěním. kdyý na motor namontuji poloautomat bez lanka tak ho naladim aby mněla ta kladečka v tom důlku vůli 1mm. pak nasadim lanko lanko mám ten typ s mezistavem tudiž mám ladění uprostřed a u páčky. mohl by mi tu někdo poradit čim mám pak tu spojku doladit protže mi to furt jde přez zuby děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2016 17:08
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
A v čem byl nakonec problém?
 
 
Datum: 13. října 2016 17:08
 
 
 
 
Jméno: Jawaales      IP: uživatel17437    
Díky uz je to v poho
 
 
Datum: 12. října 2016 21:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18865    
No tak je chyba jinde (viz ostatní popsané příčiny - koš,lamely,tyčky,poloautomat) ...
 
 
Datum: 12. října 2016 21:24
 
 
 
 
Jméno: Jawaalesa      IP: uživatel17437    
Takže když nastavím poloautomat na minimální vůli bez lanka tak i tak mi to jde pre z zuby
 
 
Datum: 12. října 2016 15:05
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Poloautomat nastav tak, jak ti dole píše Standa. S minimální vůlí na kladce, aby spojka neklouzala. I bez lanka se zařadit rychlost a pokud necháš páku stisknutou, spojka musí být vypnutá tak, aby ti motorka nikam neujížděla. Nastavení lanka nech až na úplný konec, k základnímu nastavení není vůbec potřeba. Nicméně páčka by neměla mít v řidítku velkou vůli, abys neměl zbytečně kratší dráhu vypínání. Hodně udělá i kvalitní bowden. Nové lamely nic neznamenají, celkově se na vypínání spojky podílí mnoho dílů. Nemáš ohnuté tyčky? Chodí volně? Nejsou záseky na koši? Nešmajdá ti spojkový koš? Zkroucené lamely? V jakém stavu je poloautomat? Nemáš jen slepené lamely po delším stání?
 
 
Datum: 12. října 2016 8:52
 
 
 
 
Jméno: Jawaales      IP: uživatel17437    
Tak lamely mám nové ferodo čr
 
 
Datum: 11. října 2016 17:01
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Jestli nemáš moc silné korky. Kolik máš přesah ?
 
 
Datum: 11. října 2016 16:50
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel18274    
Ahoj, chtěl bych se zeptat čím obrušujete dráty které koukají z niplů při novém výpletu? Dráty koukají 2-3mm a obrousit jeden pilníkem, tak abych zbytečně neorval ráfek je vážně porod. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2016 18:31
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
malou flexou je to práce na chvíli
 
 
Datum: 12. října 2016 18:31
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
vemes brusku kotouč na brouseni (ne na rezani) , a brousis
 
 
Datum: 10. října 2016 20:41
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18863    
Jak vyměním vidlice na Mustangu 223.100 rok 80 tam to vůbec není rozebíratelný Díky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2016 10:06
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel18864    
Ano,spodní brejle a vidlice je jeden kus. Musíš vyndat řidítka,povolit matice krku,odšroubovat horní brejle a celý vidle vytahneš z krku dolu. Je to ohromná výhoda,že jsou vidle u mustanga z jednoho kusu. Nekroutí se to jak u všech předešlých typů.
 
 
Datum: 09. října 2016 10:06
 
 
 
 
Jméno: jawakyv      IP: uživatel17437    
Zdravim, potřeboval bych poradit s kývačkou když povolim spojku o 1 šestinu tak mně zabírá až hodně ke konci jak to můžu doladit štelováním u páčky mám ten štelovák na páčce povolit nebo u táhnou. děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2016 18:37
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to ti nikdo neřekne,,, když nastavíš poloautomat tak, jak jsem ti psal (tzn. v minimální vůlí na kladce), tak máš základní nastavení, při kterém musí spojka vypnout změnou polohy řadící páky... lanko těma štelovákama (je v podstatě jedno kterým, oba mají funkci "prodloužení bowdenu";-) dopneš tak, aby jsi měl minimální vůli na páčce (tzn. aby neměla páčka zbytečný chod na prázdno),,, při takovém nastavení musí spojka fungovat, pokud ne, tak je problém někde jinde,,, apropo choděj ti lamely v koši volně??
 
 
Datum: 12. října 2016 18:37
 
 
 
 
Jméno: jawakyv      IP: uživatel17437    
No dobře a do držáku na páčce to mám jak hodně zašroubovat já mám to lanko kde je štelovák uprostře a u páčky a nevim kde co má být hodně utažený o kolik otáček
 
 
Datum: 10. října 2016 18:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
teď jsem teprve přečetl to, co píše standa a trochu bych to poopravil v tom, že až budeš utahovat ten šroub vypínacího mechanismu, tak neřeš žádnou vůli mezi šroubem a tyčkou, ale vůli mezi kladkou ramínka a vačky "poloautomatu" (to, co je na řadící hřídeli),,, nastavíš to tak, aby při přirozený poloze řadící páky byla vůle mezi ramínkem a vačkou minimální... pak až dopni lanko spojky,,,
 
 
Datum: 08. října 2016 21:05
 
 
 
 
Jméno: jawakyv      IP: uživatel17437    
Díky stando za radu
 
 
Datum: 08. října 2016 20:27
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jasně že na 99% věcí u jawy přijdeš selským rozumem, ale tazatel ne, když se na to ptá...
 
 
Datum: 08. října 2016 19:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18862    
Hele ona to zas žádná věda neni,u péráka jsem na to přišel před lety hned a ani Dočkala jsem nečet. Základní nastavení: Shoď dekl,povol lanko v bovdenu aby mělo fakt velkou vůli. A jdeme na šroub spojky. Ten povol a pak pomalu utahuj až se dotkne spojkový tyčky a pak to vrať o kousek nazpátek,aby se ještě tyčky nedotýkal a byla tam fakt malá vůle,ale ještě se to nedotýkalo. Pak pomocí šroubovací redukce vymez vůli na lanku,tak,aby bylo vymezené,ale ještě netahlo za spojku (všude minimální nekontaktní vůle). Takle to musí chodit,pokud není chyba jinde. Kdyby spojka vypínala málo tak minimálně trochu utahni lanko (asi jen za předpokladu že máš nový lamely). Ať se daří. Standa
 
 
Datum: 08. října 2016 18:16
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
najdi si Dočkala a nastav spojku podle popisu v něm... případně je to snad i v manuálu,,, nejdřív nastavíš vypínací mechanismus a potom lanko...
 
 
Datum: 08. října 2016 14:10
 
 
 
 
Jméno: kubik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, neví někdo kdo repasuje klikové hřídele v moravskoslezském kraji? Potřeboval bych zrepasovat kliku na 350/360. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2016 21:51
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
například v Přiboře http://www.klikovky.cz/ já tam mam dělanou kliku na 350/632 a vybrusy a pohoda
 
 
Datum: 12. října 2016 21:51
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
zdar,nevíte náhodou jak je to s uchycením náhonu tacho u 21.všechno vim kromě uchycení pod plechama.jak je vrchní zadní šroub motoru tak tam mám očko kde mám benzínovou hadičku a nevímjestli tam má věst i náhon.bojím se aby ho nedřel řetěz.díky supr by byla fotka. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2016 20:29
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
to fakt nechápu a dycky se u toho naseru,když něco co funguje milion let,tak to nějakej blázen upraví tak aby to nefugovalo.za ten plast bych někomu urval koule fakt,přitom by si člověk i rád připlatil.
 
 
Datum: 14. října 2016 20:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18869    
Hele babeta a třeba stadion to maj napřímo z předního kola,náhon je inteligentně vymyšlenej,lanko jde napřímo a je krátký a funguje to. U fichtla ho máš metr a půl dlouhý,několikrát se ohybá,v některejch místech se i trochu láme... co bys od toho chtěl ... jako když to hezky natahneš aby se to moc nelámalo,vyčistíš a namažeš šneka a usadíš ho do rozety na pořádný koliky tak to chvíli fungovat bude,ale pak ti stejně praskne plastová matice :-D
 
 
Datum: 14. října 2016 6:24
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
tak ono je to v podstatě stejný jak na 250,akorát šnek je pořád v oleji,kdežto u pincka ne.tam to funguje bez problémů.no a asi to tam neni zas tak forový to lanko.no uvidim jak to půjde.
 
 
Datum: 13. října 2016 22:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18868    
Najde stu pár lidí,kterým to funguje..... drtivý většině ne ... je to konstrukčně blbě vymyšlený
 
 
Datum: 13. října 2016 21:20
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
:-D tak to je dobrý.no já právě mám nekolik 250 a 350 a pio jsem nějak vynechal a teď ho dělám,takže nevim.no já s těma novýma lankama všeobecně nemám dobrý zkušenosti.hlavně spojka a přední brzda.něž se natáhne lanko a bowden tak jsem s páčkou u rukojeti pomalu.jako to je přehnaný,ale není k tomu daleko.no a častý mazání lanka a šneku fakt nepomáhá?
 
 
Datum: 13. října 2016 18:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18865    
Většina fichtlů jezdí bez náhonu tachometru a s nájezdem okolo 8000km z jednoho prozaickýho důvodu. Praskali jim lanka,strhávali se 4 hrany na konci,strhávali se šneky a čas od času se někomu pootočil náhon a natáh bovden... a tak se na to každej po pár tkm vybodnul,lanko vyhodil a jezdil bez toho... a to v tý době měli na konci kovový matice a ne plastový který samovolně praskaj ... hodně štěstí ... po renovaci ksem dal tacho a náhon do cajku,pak jsem poznal jak pio tacháče nad 55km/h nádherně kecaj,pak jsem vyměnil pár lanek,pár tachometrů a pak jsem třetí posraný lanko vysloven&#232; vytrh z podplechů , zahodil a od tý doby jsem s tachometrem neměl jedinej problém :-) Asi tak ...
 
 
Datum: 12. října 2016 20:29
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
super dík za odpověď,já tam plíšek mám ale pak je krizovka přechod nad kyvkou kolem řetězu,já zkusim to očko.tam je na něj místa dost.já jenom jestli ho nemá někdo úplně původní.
 
 
Datum: 12. října 2016 17:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18865    
Myslim,že když jsem ještě náhon měl,tak jsem ho tahnul maximálně napřímo a šlo to zrovna takle nad motorem,nad čepem kyvky a po rameni kyvný vidlice k náhonu. Za zadní stupačkou je přídržnej plíšek. Myslim že tam je to celkem daný,protože jak ho dáš jinak tak ti nevyjde na dýlku. V krizovejch místech pod plechama bych se nestyděl za zdrcpásky...
 
 
Datum: 12. října 2016 16:30
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel18608    
Zdar, draci ! Jak nejlépe zpevnit, případně vylepšit kříž se stupačka pod motorem ? nějaké náměty, díky .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2016 15:15
 
 
 
 
Jméno: Panel250      IP: uživatel18878    
Cauky vůbec ne píšeš na jaký účel tak předpokládám že myslíš na krosku. Když jsem já stavěl krosku z fichtla tak jsem odbrousil zadní stupačky od rámu tak aby se daly použít na ně jsem navaril matku kus závitové tyče a našrouboval jsem to místo původních stupaček a utahnul druhou matkou a podložkou účel byl že když jsem spadl třeba do koleje od Lakatose tak se jen zvedly ale neulomily ještě by se to dalo vymakat na pružinku aby se to vracelo zpět samo. Pak ještě jak je držák na výfuk ten jsem zkrátil tak že mi zbylo asi 10 čísel a na to jsem si udělal samo domo stojanek zpevnit asi kříž nějak nepotřebuje já zpevnil akorát páku zadní brzdy kusem plocháče zpevnit spíš potřebuji přední tlumiče ty jsem měl ohnutý nahoru furt stačí zpevnit plochacem a je po problému
 
 
Datum: 26. října 2016 15:15
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel18690    
Zdravím mám babettu 207 , přes den jede normálně ale v noci nastartuju cca na 3ti našlapnuti necham bezet a vytočím a jak se rozjedu nejde vytočit do plna a vynechává a nekdy jede cca i 10km/h . Když zmačknu sytic rozjede se a pak zas začne blbnout. Co je špatně ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2016 20:10
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel18690    
plovák byl ok , tak jsem trochu líznul trysku a už to jede jak má :-)
 
 
Datum: 06. října 2016 20:10
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Máš dobře seřízený plovák?
 
 
Datum: 06. října 2016 13:09
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel18690    
no šroub na to nemá vliv zkoušel jsem ho , jehla druhej zářez , tryska origo . a dělá to furt . je to ochuzené . napadla mě snad jen výměna trysky.
 
 
Datum: 05. října 2016 20:30
 
 
 
 
Jméno: berdys      IP: uživatel18411    
jestli se v noci neboji
 
 
Datum: 05. října 2016 17:23
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Seřídit bohatost směsi. Šroubek vpravo (spodní) bude třeba nepatrně přitáhnout. Poznáš podle reakce chodu motoru.
 
 
Datum: 05. října 2016 13:32
 
 
 
 
Jméno: Karbec      IP: uživatel13743    
Zdar lidi neví někdo nahodou jaka je tloušťka NOVÉ lamely na 250/353? chci si starou prekorkovat doma. Předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2016 19:22
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
v pohodě a díky
 
 
Datum: 25. listopadu 2016 19:22
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to ostuda ale az ted sem nasel cas 3,9mm je u ferodo nove falemy,,takze to zbruz ten koerek na rovny 4 mm
 
 
Datum: 21. listopadu 2016 8:56
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čáu borci.. našel jsem modrou barvu na pionýra,chci dělat renovaci .. la potřeboval bych poradit jestli je modrá 5012 originál?? A "bílá" je slonlva kost jestli se nepletu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2016 15:54
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo v pohodě :-) chápu ..
 
 
Datum: 05. října 2016 15:54
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok, to nebylo něco proti tobě, jen mi prostě přijde zbytečné hltit diskusi opakováním dotazu. Nic jiného.
 
 
Datum: 05. října 2016 15:05
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý,už jsem to našel... už to nebudeme řešit
 
 
Datum: 05. října 2016 14:36
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Příště stačí napsat do původního vlákna. Jinak ohledně té bílé jsi odpověď dostal a stejně se na to ptáš znovu, tak nevím, co si o tom mám myslet.
 
 
Datum: 05. října 2016 13:50
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasný ale napsal jsem znovu protože jsem tu modrou barvu nenašel... jinak bych nepsal...
 
 
Datum: 05. října 2016 12:09
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč sem dáváš dotaz podruhé během pár dní? Na tu bílou jsi odpověď dostal a zeptáš se znovu. Nechápu...
 
 
Datum: 05. října 2016 8:45
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar lidi,chci dělat kompletní renovaci pionýra 20 ... a chtěl bych se zeptat zda nevíte kde jaký je číslo modré barvy... mám modrou 20 tak ji chci zachovat a nevím modrou a tu bílou barvu čísla... děkuju všem za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2016 6:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18860    
Určitě máš nějakej jeden zachovalej díl,tak ho vyčisti,rozlešti a v krámě to porovnáš se vzorníkem , v lakovně si taky poraděj ;-)
 
 
Datum: 04. října 2016 6:18
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bílá není bílá ale světle šedá RAL 7044, modrou z hlavy nevím, ale už se to tu řešilo tolikrát, že když zahledáš tak najdeš.
 
 
Datum: 03. října 2016 8:09
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel18859    
zdar chlapi nevite kde sehnat za rozumnou cenu redukci karburatoru s pionyra aby pasoval na s11 dik za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2017 0:31
 
 
 
 
Jméno: Mark      IP: uživatel15620    
mam tam takovej klin z bakelitu nebo co toje .karbec je do boku jinak problem s lankem
 
 
Datum: 07. března 2017 0:31
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
při použití jednoho z prvních 17mm karbů na 05 a vypilování izolační podložky to jde bez redukcí :-)
 
 
Datum: 04. října 2016 14:09
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel17478    
Zdar mám problém u panelky. Nevím jak je to možný, prasknul mi primární řetěz, samozřejmě to zničilo spojkový koš. A nevím jestli je to tím, že byl starý, ale vytahaný nebyl a dneska jsem tam dal nový koš, nový řetěz a je to dost přešponovaný tak nechci, aby se mi to stalo znovu. Za každou radu děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2016 19:52
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel17478    
zkoušel jsem s ním točit a je přepnutý v každé poloze. Takže to bude nejspíš tím, jak píše čz asi budou rozdílný zuby. Každopádně to nechávat nebudu a budu to muset předělat. Dík za rady.
 
 
Datum: 05. října 2016 19:52
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Řetěz by měl mít průhyb. Zkontroluj tvar zubů na koši a na prim.řetězovém kolečku. Jedná se o stejnou ostrost zubů ? Bývaly dva druhy, ostré a tupé. Sada musí mít stejný tvar zubů.
 
 
Datum: 05. října 2016 17:29
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je přepnutý v jakékoliv poloze spojkového koše? zkus stím zatočit. Pokud bude opravdu přepnutý v jakékoli poloze dobře to určitě není.
 
 
Datum: 04. října 2016 11:14
 
 
 
 
Jméno: vejfuk      IP: uživatel16049    
nechej tak ,časem se vytahá.
 
 
Datum: 02. října 2016 12:24
 
 
 
 
Jméno: Jawapioner50      IP: uživatel18840    
Ahoj,potřebují na jawu 21 nějaký pneumatiky.Jezdím polní/les cesty.Chtěl bych,aby pneumatika vydržela co nejdéle?http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pneumatika_2_75_16.html nebo http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pneu_3_50_16_h06_mitas2222.html http://www.fichtlkramek.cz/nahled/enduro_pneu_2_75_16.html .Děkují moc. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2016 11:27
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel18805    
Tu kostku os mitas nikdy nesjedeš :-D
 
 
Datum: 09. října 2016 11:27
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel18608    
Je ok, lepší v takovej cenovej relaci neseženeš ... taiwan drapák se daleko rychleji sjede a stojí okolo 500 .. Mitas forever
 
 
Datum: 03. října 2016 20:07
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel18608    
Ahoj páni, když od tadyma koupím rozetu 65 z. budu potřebovat spodní napínák řetězu ? ( kříž mám z 20tky) Vršek neřeším - lino - budou nadstavené tlumiče o 6 cm. Případně jak řešíte škrtání řetězu pro inspiraci ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2016 12:26
 
 
 
 
Jméno: vejfuk      IP: uživatel16049    
tmuliče zadní nadstavit navařenymi železy posvařovanými po domacku
 
 
Datum: 02. října 2016 12:26
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel18855    
Babetta 210 De luxe EL. schéme. Nemůžu to nikde najít. Nemáte prosím vás někdo? Krabičky jen se 3 konektory. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2016 15:37
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel18855    
Nikdo netuší kde sehnat schéma? :-/(
 
 
Datum: 25. října 2016 15:37
 
 
 
 
Jméno: Milan K:      IP: uživatel18608    
Zdar SESO, budeš mít v nabídce do Vánoc ještě drapák - na fíka - taiwan ten menší špunty než mitas, případně ještě takovej Enduro - duro vzorek - polňačka/silnice co jsi měl v létě v nabídce ??? Na zimu bude dost lidí přezouvat new papuče :-) případně dalo by se objednat ? Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2016 22:14
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo ten endurovej vzorek bych byl schopny dodat
 
 
Datum: 29. září 2016 22:14
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel18608    
Díky
 
 
Datum: 28. září 2016 9:42
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ani jeden dle me nebude ted,, dovozce dopordal a dle me az na jare,,ale stat se muze vse,, podle me s tima malema spunty budev cr co nejdrive, pac se dela i rozmer na babetu
 
 
Datum: 28. září 2016 8:45
 
 
 
 
Jméno: sam87      IP: uživatel18852    
Zdar chlapi. Podařil se mi docela hezký úlovek, dostal jsem docela nečekaně od tchana na nározky dva stadióny... S11 a S22. Oba dva stroje stály někde na půdě 55let, přičemž z té 11-ky někdo vzal kola na nějaký vozík, jinak je kompletní. Tomuto stroji dám čas až na zimu. Ale jelikož ta 22-jka je kompletní, tak jsem vyměnil zadní plášť a duši, (přední po nafoukání drží!!!) a zkouška sirééééén.... Jiskru dává slušnou, benzin jde, ale motor byl chycen. Střiknul jsem mu na válec odrezovač a WD a nechal. Další den po mírném poklepu povolil, ale u horní úvratě mi ho chytalo natvrdo. Po chvíli točení bez svíčky to povolilo. Zkouška startu se povedla, ale žádná sláva... Motor nastartuje, ale tak nepravidelně běží, a prská do karburátoru. Myslím, že vše by mělo byt čisté a funkční... Poradí mi někdo, jestli jsou chycené kroužky? A nemá to kompresi? Anebo ještě někde jinde by mohl být zakopaný pes? Nikdy jsem tento stroj neměl, moje strdcovka je 550(mám 2ks) a 555(1ks doma) ale je to hezká výzva do sbírky... Dík za radu!!! Sam odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2016 20:20
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
tak to shoď a vem válec s pístem 2000 smirkem,pořádně to mázni a zkus znovu.ale ty gufera ty budou jasný,nebo brzy budou a ž se to drobet rozchodí
 
 
Datum: 14. října 2016 20:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18854    
Souhlas. Když to tak dlouho stálo tak to chce rozhodit,vyčistit kliku hlavně na dolnim uložení,promazat ložiska,vyměnit gufera a asi i těsnění a pokud to nemá tlaky tak rovnou výbrus. A určitě vyčistit vejfuk. To že to prská muže bejt i špatná jiskra a nebo spíš tvrdý gufera... řikam rozhodil bych to ;-)
 
 
Datum: 29. září 2016 6:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pokud to bylo přirezlý, tak bych při nejmenším shodil válec a skouknul to,,, další věc je všechno vyčistit a seřídit, možná bude nutná výměna gufer a 100% tutovka to bude až po komplet GO... pokud to 50 let nejelo, tak tě to stejně nejspíš v brzký době čeká...
 
 
Datum: 28. září 2016 15:27
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PRO FANDY JAWA DANDY 50/125,, ne že Jawa zdrařžila díly o 15% na všehny moto ale dokonce na Dandy doprodavá dily a konec,, lebo Jawa už Dandyny neděla a kopiruje neslušný dovozce, s tím že jak dovozce doproda daný model, tak tím zanikne i prodej dílu viz.například Yuki.. Takže poslední vízva, kdo si chce Dandy nechat do konce života a přenechat pro dalši generace, tak jde do tuheho!!! ,, plasty jsou ale jak se doprodaji tak file konec:-( odpovědět odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2016 7:20
 
 
 
 
Jméno: mustafas      IP: uživatel16049    
dobry den co mam udelat aby pist nenarazel do hlavy u pio z 40,25 vybrusem ? hlava us je upravena na ten prumer pistu ,jen to porad zvoni ,a pist sen dal sipkou dolu k vyfuku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2016 10:32
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a měřil jsi antidetonačku?
 
 
Datum: 27. září 2016 10:32
 
 
 
 
Jméno: mustafas      IP: uživatel16049    
jejda to us nevim stando to mi delal jeden typek a rikal ze jak to bude klepat tak mam dat dve hlinikovy podlozky pod hlavu ,co myslis vyresito to klepaně?
 
 
Datum: 25. září 2016 20:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4524    
Hlava je upravená správně ? Tzn alespoň 41mm,sedí správně na válci jak má? antidetonačka +/-0,7mm spalovák R60 ? Píst nevyjíždí z válce až moc ven?
 
 
Datum: 25. září 2016 20:06
 
 
 
 
Jméno: mustafas      IP: uživatel16049    
a hlavu mam s ledvinou a klika je oka s bronz futrem
 
 
Datum: 25. září 2016 20:01
 
<  30  31  32  33  34  35  36  37  38  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 28.03.2024 9:11:36 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu