www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Pepe      IP: uživatel14157    
Zdravim, jak moc se dá spolíhat na jehlovové ložisko na pístním čepu u pionýra? Měl ste s tím někdo už nějaký problém? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2016 19:54
 
 
 
 
Jméno: Waclaw ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
CKR ojnici s jehlama na pístním čepu mám na na svém stroji už skoro 4000km od GO motoru a zatím to drží.
 
 
Datum: 10. července 2016 19:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18734    
Jezděj to ve vrcholný třídě závodů Jawa 50 GPtřída RS, kde nemaj povolenou jinou (kratší) ojnici. Konkrétně mluvim o ojnici CKR. VM je mimo téma. Myslim že není třeba dodávat více.
 
 
Datum: 08. července 2016 23:26
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pist_38_00_original_cep_14_1.html kdo vyrábí tento píst ? Maďarsko nebo polsko ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2016 10:40
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16502    
Jak poznám polský od madarskýho? Ještě znám indickou Ambiku a to je celá sada v krabičce za ok cenu v roce 09 vyšla sada na 200
 
 
Datum: 29. června 2016 10:40
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
berta je těžká, toto jsou lehký odlitky :-)
 
 
Datum: 28. června 2016 14:47
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando díky. :-)
 
 
Datum: 28. června 2016 13:48
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Když mluvíte o Maďarsku - je to Berta nebo jiný výrobce?
 
 
Datum: 28. června 2016 11:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18726    
Draku fichtlkrámek jede písty Maďarsko - lehkej odlitek. Mám zkušenost s více jak stovkou kusů a vždy perfekt jednokruh i dvoukruh.
 
 
Datum: 27. června 2016 20:53
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec hoši. nějak mi začalo chrastit v motoru. A když tam mám kroužky jen 2500 KM tak jsem je vyměnil ale tím to není. Při rozborce jsem zjistil že má ojnice vůli do stran to asi nebude zrovna OK co ? a píst je očouzený víc z jedné strany. Válec je dobrej nultý výbrus a jak nový. ale jestli motor je původní nebo se v tom někdo přede mnou hrabal kdo ví... ? Vím že od stolu to neopravím ale čím by to mohlo být po případě na co se mám zaměřit. Díky a ať to jezdí aspon vám odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2016 19:18
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK tak to asi vyměním a uvidím.Nutno podotknout že to dělá jen při přeřazení na trojku jak je motor v nižších otáčkách. Jak se rozmotá tak to přestane. Jednička i Dvojka jsou v pohodě to nedělá nic.
 
 
Datum: 26. června 2016 19:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18726    
Zdar. Ten očouzenej píst je odpověď. Bude tam už šiška.
 
 
Datum: 26. června 2016 19:12
 
 
 
 
Jméno: Specny      E-mail:      IP: uživatel18706    
Zdar draci , dal jsem se do GO motoru a nejsem si jisty zdá má vubec být nejaka vůle na klikové hřídele (myslím ojnici,kdybych sní hejbal ze strany na stranu),a co by to melo kdyztak za následek kdyby tam byla vůle odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2016 15:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18711    
Ono je to jedno s druhym. Pokud je zdravá dole a nemá vůli nahoru/dolu (radiální) tak se ani extra moc nehejbe do stran. Ovšem malou vůli do stran tam dole musí mít. Takže se do stran vždycky trochu hejbe. Pokud se jedná o původní kliku tak bych při GO o repasu vůbec nepochyboval. Je to 50 let starej díl. A ty klece nemusí vůbec zvonit,aby se z ničeho nic rozskočili. Paradox je,že třeba dalších 5 let pojede ...
 
 
Datum: 16. června 2016 15:13
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
axiální vůle tam být dokonce musí
 
 
Datum: 16. června 2016 13:22
 
 
 
 
Jméno: Jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak říkaš hejbat ze strany na stranu tak myslíš axialní vůli. Ta by neměla vadit, problem by byl kdyby byla vůle radiální.
 
 
Datum: 15. června 2016 23:06
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel17723    
Zdarec mám velký a stále se opakující problém s kroucením motoru v rámu MZ ETZ 150, je to motorka prakticky původní jenom očesaná na ježdění pole louky v čemž b nebyl problém až nato že jak začnu hrabat nebo rapidně akcelerovat na tvrdem povrchu tak se motor začne neskoutečně kroutit stylem že jak dostane tah typu hrabání stavění na adní a tak dále tak se motor vyklání ven ze své osy tudž je jakoby doprava ven z rámu přední částí válce takže není vůbec ve své ose začne kurevsky špatně najíždět řetaz na kolečko a vlivem krutu motoru se skroutí i řetaz a postupně se zadře.Udělané komplet všechhny silentbloky motoru nové držáky zavešení za hlavu a furt to je to samé a už se ms toho vážně vydeptaný.Za každou radu budu vděčný páč když vidím že s tím jezdí stunt riding a ten motor se na zadním kole nezkroutí tak toto absolutně nechápu,jinak všechno je velmi řádně dotaženo.Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2016 21:13
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel17723    
Kdybych ty silentbloky vykuchal ven tak už to ty držáky dávno ukroutilo a navíc ten motor tak vybruje bžebych na tom zdechnul :-D
 
 
Datum: 07. června 2016 21:13
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkusit vynechat silentbloky a dát motor na pevno?
 
 
Datum: 04. června 2016 21:55
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel17888    
já ti s tím sice neporadím ale mohli by ti poradit tady. http://newforum.mz-world.cz/newforum/
 
 
Datum: 03. června 2016 18:30
 
 
 
 
Jméno: roman      IP: uživatel18693    
Ahoj ... Mám doma nějaké fungl písty i s kroužky na JAWKU 250/559 ..\r\nOznačení A,B,C šipka k výfuku i číslo výbrusu tomu všemu rozumím . Ale některé mají i další označení písmeny X,Y ..\r\nNapř. BX nebo AY podařilo se mi vygooglit že to má něco společného s okem v pístu tedy s čepem pístu co tam příjde..\r\nPokud někdo víte o co jde rád si nechám poradit děkuji ... respektive který se k čemu má použít odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2016 19:41
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel17478    
Zdar mam problem u panelky, kdyz dam pist do horni uvrati tak je tam asi 1 mm schod, kdyz sundam tesneni tak je to akorat, nevim co stim mam delat a nemuzu nastavit zapalko. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2016 8:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
přesně jak píše LK
 
 
Datum: 02. června 2016 8:49
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
může to bejt způsobený třeba i pístem a nebo to taky může bejt pro danej typ motorky normální, to nedokážu posoudit, ačkoliv panelku taky mám,,, každopádně ti to v žádném případě nebrání v nastavení zapalování, protože se vždy odpíchneš od pístu a libovolného bodu válce, takže v tom nevidím problém..
 
 
Datum: 31. května 2016 16:57
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel17478    
Těsnění je klasický papírový, vačka je nová a přerušovač taky je nový, tam jde o to že, když dám válec do horní úvratě tak je tam 1 mm zub, neni to zarovnaný s válcem, a kvůli tomu nemůžu přesně nastavit zapalovaní.
 
 
Datum: 31. května 2016 15:11
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Z čeho je to těsnění ? U toho zapalování bude opotřebovaná vačka . Kontakty přerušovače jsou ok ?
 
 
Datum: 24. května 2016 20:46
 
 
 
 
Jméno: kubik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, dneska jsem po několika dnech nastartoval svou 175/356 a z válce se po chvilce začalo ozývat cvakání, které po chvilce přešlo v takové pískání. Sundal jsem hlavua zkoušel pomalu točit a vždycky to pískne jen v určitém momentu(dolní úvrať). Nalil jsem trošku oleje na píst a prstem rozmazal po válci a párkrát protočil. Pak jsem nasadil hlavu a bylo to projet po vesnici v minimálních otáčkách a pořád je to stejné. Už dlouho mažu mogulem TSF při poměru 1:33. Nesetkal se s tím už někdo? Co to může být? Napadají mě samozřejmě ložiska, gufera ale nevidím důvod proč by měly pískat. GO byla před cca 5000km měřila se i klika a všechno bylo OK. Teď mě ještě napadá že by to mohlo být vačkou nebo někde v zápalku. Nevím.\r\n\r\nPS: Moje dojmy z jízdy byly takové, že moto sem tam vynechá než předtím co to začlo. Taky startuje jen když se startpáky dotknu(předtím startovala na podruhé šlápnutí). A ještě se mi zdá že najednou jde strašně rychle za plynem když mám neutrál a z volnoběhu přidám tak během vteřiny vyletí otáčky nahoru. To jsou ale jen takové moje dojmy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2016 12:45
 
 
 
 
Jméno: kubik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyřešeno. Vačka chtěl kandidovat na slavíka ale rozmluvil jsem jí to.
 
 
Datum: 06. května 2016 12:45
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel9809    
Zdar. Včera jsem připravoval kartery na protočení na 70ccm motor a při vyndavání kliky z ložisek mi trkla jedna věc,kterou vám sem chci napsat. Nedávno jsem skládal motor s novou klikou tady z Fk do ložisek ZVL. Šla tam hrozně fest. Má asi o nějakou setinu širší čepy/hřídele. V motoru co jsem rozebíral,jsem měl ložiska FAG a ty maj naprosto opačnej problém. Jsou o nějakou setinu větší,takže origo klika do nich jde rukou skoro volně. A když spojim tyhle věci tak výsledkem je tohle. Pokud si chcete ušetřit trápení s natahováním nové kliky do ložisek tak k nové klice kupte ložiska FAG. Píšu vám to sem jen pro info. Ať se daří. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2016 10:52
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Setinovej mikrometr mam, ale nevim co bych na těch čepech měřil. Setina je na čepy velká míra.
 
 
Datum: 08. května 2016 10:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18669    
Mikrometr nemam a měřit šuplérou mi přijde zbytečný ... to bude rozdíl pár setin na čepech...
 
 
Datum: 07. května 2016 13:53
 
 
 
 
Jméno: Drn      IP: uživatel13436    
Meril jste nekdo cepy v jaky jsou toleranci?
 
 
Datum: 04. května 2016 20:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9809    
Novou replikovou kliku třeba "nelze" narvat do ložisek SKF.
 
 
Datum: 04. května 2016 20:20
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
Mam kliku zbroušenou podle ložisek NTN, do kterých jdou suvně, tak jak to má být. A ložiska SNR na kliku nejdou, i když NTN a SNR patří pod jednu společnost
 
 
Datum: 04. května 2016 17:17
 
 
 
 
Jméno: Kondor      IP: uživatel17806    
Ahoj,draci.Mám otázku ohledně pístu a pístního čepu do Pionýra.Mám nový píst 38,50 a nešel mi do něj nasunout ani pod tlakem pístní čep.Tak jsem stavitelným výstružníkem postupně zvětšil průměr díry v pístu natolik až mi do něj šel čep nasunout pod lehkým tlakem prstem.Ale dočetl jsem se že je to asi špatně,že se má pístní čep do pístu "nalisovat".Jak to tedy je?Mám si koupit nový píst a nebo můžu použít ten co mám vystružený?Díky za info Kondor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2016 9:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18672    
Zbytečně to dramatizuješ. To ani ojnice neni vyúhlovaná s přesností 0,05mm ... špatně složenej motor má 10x vyšší odchylku a je to furt "dobrý" ... chtěl bych vidět motor co má všechno "rovný":-D
 
 
Datum: 10. května 2016 9:17
 
 
 
 
Jméno: Filipes      IP: uživatel18099    
No právě že jen škrkl ale kde a na jaké straně!!!
 
 
Datum: 08. května 2016 16:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17716    
Proč by to měl mít z úhlu? Bral díru 14mm na 14,1mm , tzn 0,005mm po obvodu ... to sotva škrtnul... navíc ten stavitelnej výstružnik to samo o sobě vedlo,neměl kam uhýbat a proč? .... nedával bych tomu takovou váhu
 
 
Datum: 01. května 2016 11:09
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jsem rád, že nejsem sám :-) :-D
 
 
Datum: 30. dubna 2016 22:02
 
 
 
 
Jméno: Filipes      IP: uživatel18099    
Ahoj.Pokud jsi to dal v ruce a ne strojně tak to máš stejně z úhlu!!!!Nikdy nedáš rovinu vratidlem!!!NIKDY!!!!Dělá se to tak-vem šábr a ojehli otvory pro čep a neboj se to vzít klidně 5 desetin pro vedení čepu do pístuTam to ničemu nevadí.Nad tím jsou pístní kroužy.Vem si píst a čep namaž a v ruce vyzkoušej průchod čepu v pístu.Čep musí dávat malý odpor ale musíš ho prstem vytlačit-tím je to OK.S nahřátím pístu a zmrazením čepu souhlasím ale než to tam nandáš čep si vezme teplotu z prstů a si tam kde jsi byl!!!
 
 
Datum: 30. dubna 2016 19:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18662    
To nemá co udělat,nic neni špatně... ad Shrek : To jsem taky dostal v brusírně píst s 14mm dírou. Ohřát píst a zmrazit čep není vždy to ideální řešení :-D samozřejmně se mi stalo to a samý a nejen mě. Naštěstí to bylo jen několik případů. Už beru písty je z FK.
 
 
Datum: 30. dubna 2016 6:25
 
 
 
 
Jméno: kondor      IP: uživatel17806    
Draci díky,použiji tedy ten vystružený píst a budu doufat že to časem neudělá nějakou paseku.
 
 
Datum: 29. dubna 2016 19:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čep vsuvně prstem do pístu jít může :-) mě se stalo že mi dali píst z báby... taky to nešlo... tak se nahřál píst a čep zmrazlil... rup a píst na dvě půlky :-D
 
 
Datum: 28. dubna 2016 20:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18661    
Pokud to neni festový ve futru/v jehlový kleci tak to neřeš,je to ok,občas se vyskytnou čepy co maj holt toleranci do plusu a písty do mínusu... když se pak sejde širokej čep a ouzkej píst tak to ani jinak nejde ... ale nesmí to bejt nafest v klice.
 
 
Datum: 28. dubna 2016 20:32
 
 
 
 
Jméno: drn      IP: uživatel18659    
Zdar, máte nějaké zkušenosti s kvalitou klikovky na b207 z krámku? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2016 13:56
 
 
 
 
Jméno: přemysl      IP: uživatel13452    
mám ji, ujeto asi 1000km a bez problému... bral jsem k tomu hned i jedno jehlové navíc kdyby náhodou a zatím všechno v pohodě, příští měsíc by měla odlítat cca 3000km tak potom teprve uvidíme...
 
 
Datum: 15. května 2016 13:56
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nikdo nic zatom nenapsal, jem maji jednu zmenu nemaji serizli setrvaky,, jen kulaty ale dle me je to v poho,, dle je je ok
 
 
Datum: 28. dubna 2016 19:16
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel18618    
Jak je to s replikou výfuku na Pionýra? Není to zase nějaký shit, tak jak ostatní repliky(válce) atd.? Jde mi hlavně o to aby nesnižoval výkon oproti originál výfuku. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2016 22:59
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za ty prachy je to super vyrobek,,, jen je jeden kix,, je malokdy skaldem,vyrobce nestiha
 
 
Datum: 25. dubna 2016 22:59
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN      IP: uživatel18618    
Děkuji ti tedy za tvůj názor. :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2016 17:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18654    
Na burze jsem viděl vejfuk doutnik v řezu a nic tam nechybí ani nepřebívá. Sesa píše že je to na 99% totožný,já bych řek že to zhruba odpovídá,jen se mi zdálo oproti původnímu vše takové silnější,robustnější,použitej plech bude 0,8 namísto 0,5 + měď + chrom ... takže bude těžší (o trochu) ... origo je šlupka ... i ty misky,pukličky,trychtýře... výkonově to bude kopie ... u výfuku mustang to bude stejné,stejná firma ... doporučil bych to
 
 
Datum: 25. dubna 2016 17:17
 
 
 
 
Jméno: ferda      IP: uživatel18643    
Zdar pánové, mám problém u pionýra....neustále mi prosakuje gufero pod startovačkou u pionýra...olej mi teče po startovačce. Problém je, že to nové gufero nejde usadit, jelikož nad guferem je taková plechová, železná miska, které je už jenom půlka. Gufero z ní stále vypadává.\r\n\r\nMáte nějaký nápad jak ho tam usadit?\r\n\r\ndíky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2016 18:12
 
 
 
 
Jméno: Filipes      IP: uživatel18099    
Jasan simering tam není jen O kroužky a Honza at si odstraní své péro při takových radách!!!!!
 
 
Datum: 30. dubna 2016 18:12
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18610    
dej tam gufero 16-30-7 ale musíš odstranit tu pružinku a gufero nastrčit na blok
 
 
Datum: 24. dubna 2016 18:30
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
není tam gufero, ale o-kroužek o rozměru 16x2 a plechová miska... obojí koupíš nový...
 
 
Datum: 22. dubna 2016 19:40
 
 
 
 
Jméno: Kedluben      IP: uživatel16168    
Zdravím hošani , nevíte kdo by mi opravil píst? Konkrétně kdo by opravil vyběhanou díru pro pístní čep.Dneska jsem přivezl domů motor ILO LE 125K a mlátí na pístním čepu a sehnat novej píst bude asi nereálný , jelikož je z deflektorem z roku 1954. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. dubna 2016 9:12
 
 
 
 
Jméno: Keluben      IP: uživatel16168    
OK dík za pomoc
 
 
Datum: 22. dubna 2016 9:12
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
šikovný soustružník a metalurg mi vyrábí vše co potřebuji na míru. takže - prostružit píst, o pár stovek víc prostružit oko ojnice a vyrobit pístní čep - ten přebrousit, nacementovat a zakalit. tak nějak mi to dělá.
 
 
Datum: 20. dubna 2016 17:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18651    
Zkusil bych se obrátit na Ahru,Almet a nebo na Baška ... vím že odlitky s deflektorem jsou.
 
 
Datum: 20. dubna 2016 10:36
 
 
 
 
Jméno: Kedluben      IP: uživatel16168    
Dík
 
 
Datum: 19. dubna 2016 21:10
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel17364    
Pochybuju že to někdo opraví ale zkus kontaktovat firmu Padalík šardice, dokáže to sehnat, já to tam mám kousek a co vím tak zatím sehnal skoro vše a když ne tak nechá vyrobit.
 
 
Datum: 19. dubna 2016 19:17
 
 
 
 
Jméno: Záňa      IP: uživatel18633    
Ahoj, mají válce na fichtla označení z jakého tipu pochází ( 05 - 20- 21 ) ? Mám dva válce a jeden bude 05 a druhý asi 20.\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2016 6:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18634    
Ne. Bezpečně je poznáš. J05 má mini přefuky.
 
 
Datum: 09. dubna 2016 6:18
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Nedavno jsem dělal renovaci na jawě 20 a taky go motoru.Mam najeto cca 150 km od výbrusu a zdá se mi,že motor netáhne v nízkých otáčkách(nemá sílu),ale ve vyších táhne pěkně.Zapolko mam vape a karbec origo.nemáte někdo nějakou radu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. dubna 2016 14:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18631    
Malej předstih nebo vysoká hladina
 
 
Datum: 08. dubna 2016 14:07
 
 
 
 
Jméno: Jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec lidi promínťe, že zase otravuji nedávno jak jsem taky řešil problém s tím prskání viz http://www.fichtlpokec.cz/klika-pist-vybrus-kompres/id269062.html tak tento problém cívkou nebyl vyřešen. Zde přikládám video https://www.youtube.com/watch?v=e59sPruUtYs&feature=youtu.be kde je slyšet co to dělá, začne to jakoby takhle prskat a přestane táhnout. Vše jsem vyměnil, ale nic nepomáhá. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. dubna 2016 9:27
 
 
 
 
Jméno: Jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to nepomohlo....
 
 
Datum: 20. dubna 2016 9:27
 
 
 
 
Jméno: Jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odtrh 0,4...kondíky mám taky odzkoušený aspoň 3...kroužky připečený nejsou a zajetý jsou protože ten válec má nějakejch 6000 km najeto a nikdy to nedělalo nedávno to začalo. Jinak ten válec jede nádherně táhne a vyjede semnou vše...zkusím ten odtrh trochu snížit na 0,35
 
 
Datum: 13. dubna 2016 8:29
 
 
 
 
Jméno: Leviathan      E-mail:      IP: uživatel10282    
Tož, osobně bych to tipoval HLAVNĚ na nenamazaný kladívka(hlavně osička, když už, vačku také vzít vazelínou), zbytečně velkej odtrh(pružina na kladívkách nestíhá vracet, ale to by nebyla souvislost s teplotou), kondík(ale ten spíš vyplivne rovnou) a nebo hodně blbě nedosedající pístní kroužky(připečený? nezajetý?).
 
 
Datum: 13. dubna 2016 4:11
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel18620    
Zdravim chci se zeptat jak poznam ze se motot pridira a ze bych mel treba zastavit a nechat ho zchladit? Je lepsi z kopce jet na plny plyn co to jde nebo vyrazovat? Diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2016 14:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18622    
Přihodim svoji zkušenost. Je jedna hrozně důležitá věc. Motor musí bejt v pořádku. Jak dobře složenej,tak bez závad,netěsností,seřízenej a nejlépe čistej. Takovej motor funguje a vydrží v uvozovkách vše. Šetřit prvních 50-100km při záběhu,ale jak je zhruba zaběhnuto tak plnej kouř do kopce i z kopce. Ono při záběhu tě bohatá směs nepustí do maxima , víc chladí a maže,takže nehrozí že bys to tahal ve vyšších otáčkách jak 5500-6000ot/min a to je furt dobrý a motoru to nemuže nijak extra vadit a MUSÍ se uchladit... zajetýmu motoru je to jedno. .. a čim víc se s tim člověk sere tim je to horší... platí že čim blbější sedlák tim větší brambory. Ale má to jedno ALE - jak jsem psal,musí bejt vše v pořádku ... jak nakouříš motor z 3km kopce a bude ti sát převoďák a nebo chytat slabou faleš někde jinde tak to uděláš párkrát... pak už si to budeš pamatovat :-D z kopce jezdi klidně i s kvaltem a bez plynu,ono 90% lidí to má stejně na volnoběh bohatý až se to zakoktává :-D
 
 
Datum: 03. dubna 2016 14:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a já říkám, že dobře naladěnej motor do danejch podmínek se nemůže přidírat a že fichtl není kamion, takže není nutný (ani vhodný) ho z kopce držet motorem, takže bych volil N....
 
 
Datum: 01. dubna 2016 21:40
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Dochází k rychlému poklesu výkonu motoru a z válce se ozývá zvonivý kovový zvuk pístu. Z kopce se zařazenou rychlostí a občas přidat plyn na promazání pístu.
 
 
Datum: 01. dubna 2016 14:36
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16977    
Zdar, jaké máte zkušenosti s ložiskami ZVL 6303C3 na kliku do pionýra (jaká je kvalita narozdíl od ložisek SKF a kolik vydrží)? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2016 9:34
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel16977    
Díky
 
 
Datum: 28. března 2016 9:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12769    
Běžně je dávam do motorů co točí do 9000 ot/min
 
 
Datum: 27. března 2016 14:44
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel17345    
Zdarec draci,prosím vás jakou byste mi doporučili lehkou úpravu na sériovku simsona s51,chtěl bych mu trochu zvednout výkon,za odpovědi předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2016 6:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18603    
Speciálně u simsona bych se upravovánim nezabejval. Kup nějakej kit 60/4 a máš hotovo. Simsona už jsem dělal,jde to,ale je tam děsnej přístup do sání. Zařek jsem se,že už to dělat nebudu :-D
 
 
Datum: 20. března 2016 6:56
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 21.01.2018 7:48:18 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu