www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar lidi potřebuji poradit. Když je motor studený jde krásně bez problému vytočit do maxima, ale jakmile se ohřeje tak při plným plynu ve vysokých otáčkách začne jakoby prskat ve válci(je to slyšet). Škube sebou motor,ale nepřidírá se. Nikde žádná pecka. Kladívko seštelovaný, odtrh na 0,4, elektroda svíčky na 0,4, karburátor seštelován. Je to dosti nepříjemné když jedu delší kopec na dvojku a nemžu jet plnej plyn. Děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2016 8:32
 
 
 
 
Jméno: Jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak vyřešeno. Pomohla tomu až třetí VN cívka 8V takže jsem mám 2 v háji
 
 
Datum: 27. března 2016 8:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18606    
Hele muj názor je ten,že ti buď vibracema nedovírá palivovej ventil a nebo máš fakt bordel někde v karbecu a nebo problém někde svíčka/kabel/indučka/kondik/kladívko ...
 
 
Datum: 21. března 2016 15:05
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
To že je cihlová, ještě neznamená, že je dobrá. Jinak další dírky do aiboxu? hmm tak je zalep
 
 
Datum: 21. března 2016 14:37
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Barva švícky je cihlová krásně. Švícku mam novou n14c a blbne to i na n15c. Hladina jde krásně s lícem plováku a jehla na druhy zářezu. Trysky nikdy drátem čištěny nebyly pouze ultrazvukem a vzduchem. Jsou dotažený. U airboxu jsem schválně dělal 2 dírky navíc a filtr měnil.
 
 
Datum: 21. března 2016 13:22
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Jinak ještě než začneš vše rozebrat, začni tím, že tam dáš novou svíčku. Ta taky dokáže pěkně pozlobit a motor se tváří jako, že tarokuje.
 
 
Datum: 21. března 2016 12:27
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Podle toho co popisuješ, je to spíš bohatý než chudý. Tak, že dle mého názoru máš buď vysokou hladinu, špatně zavírá ventil, někdo trysky buď provrtal nebo čistil drátem a tím je zvětšil. Další možnost je špatně dotažená tryska, kdy může tzv. podtékat. Ještě co je možné, že máš přicpané vzdušníky, nebo nějaký moribundus v airboxu.
 
 
Datum: 21. března 2016 10:19
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkusím to s tim ventilem...tryska tam je 68.
 
 
Datum: 21. března 2016 10:03
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
co tam máš za trysku?
 
 
Datum: 21. března 2016 8:54
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Stejné příznaky jsem měl když špatně otevíral jehlový ventil v plovákovce. Nechal jsem ho tenkrát přes noc v čistém 2T oleji a od té doby to funguje. :-D
 
 
Datum: 21. března 2016 8:29
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Samozřejmě mám seriovku a zápalko je original 30W. Tak s tim vyčištěním mám jistotu a potom to stejne jedu vse ještě vzduchem. Zkusím ještě kladívka ale moc tomu nedávám.
 
 
Datum: 20. března 2016 9:12
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lze vse vyloučit měnil jsem a prohazoval vše. Klika neplave a simerinky jsou nové vzduch nepřisavá.Filtr čistej průchozí.Civka raky menena s co nejmenší vzdalenosti od rotoru.
 
 
Datum: 19. března 2016 14:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18598    
A lze vyloučit vadu typu indučka,kondik,svíčka? A nebo gufero či těsnění někde? Klika se nehýbe,neplave? Je pevně v ložiskách?
 
 
Datum: 19. března 2016 12:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18598    
A ten počet otáček je rámcově 5-6 tisíc a nebo 9-10 ? :-D ten pojem čištění ultrazvukem zní úžasně sofistikovaně,ale máš jistotu,že je to čistý a průchozí? Já karburátory čistím kusem rozpletenýho lanka,všude se s nim dostanu a mám 100% jistotu. Jinak v oblasti 5-6 tisíc prskali některý kulatý zapalování z j05.
 
 
Datum: 19. března 2016 12:50
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano benzin dotéká ve velkým množství. Zkoušel jsem vyměnit kladívka a stejně nic. Karbec vyčištěny v ultrazvukové čističce. Svicka cihlova. Když je studenej tak v poho ale po zahřátí ho vytočím ale když přetáhnu určitý počet otáček začne prskat a vynechávat a cukat se.
 
 
Datum: 19. března 2016 11:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18598    
A benzín ti dotéká?
 
 
Datum: 19. března 2016 10:35
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mimochodem je to Mustang
 
 
Datum: 17. března 2016 20:08
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel18585    
Zdar draci, potřebuju snížit hlavu válce na ČZ 175 477,o kolik mm mám vzít trisku, aby mi pak neklepal píst do hlavy máte někdo s tím nějaké zkušenosti? Za každou radu budu vděčný diky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. března 2016 22:19
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Pokud chceš nahánět kompresi, tak vyndej to hliník. těsnení pod hlavou a hlavu pořádně zabruš vůči válci. Je to skoro zadarmo...
 
 
Datum: 18. března 2016 22:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18586    
Úprava hlavy se odvíjí od úpravy výfukovýho kanálu. Obecně když jde vejfuk o milimetr nahoru tak hlava o milimetr dolu. Zkušenější mohou upřesnit jak je to přesně u čz. Při úpravě hlavy se hlava nejenom sníží,ale zároveň se musí i proškrábnout spalovák,dosedací plocha a antidetonačka,takže se nikdy nemuže stát,že by píst klepal do hlavy. Pokud jsi nic neupravoval tak nic nesnižuj. A pokud hodláš hlavu "jen uříznout zezhora" tak taky nic nesnižuj.... rozhodně bych svěřil úpravu hlavy někomu,kdo je zkušenější a umí to a má přípravek a nože.
 
 
Datum: 14. března 2016 11:01
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel18241    
Čau chlapy mám dotaz jak poznán válec z 05 a z 23 ? Vim ze to ma jiný časování ale da se to poznat z čeho je když je nasazen na motoru? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2016 14:15
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel18255    
Právě ze a tou 72 to jelo lépe ... Filtr jsem mel i sundanej jehlu všude možné svíčka OK nevím a klika nic nedre jde to volně:-) ale já mám pocit ze je z 05 mel jsem ho dříve sundanej a asi jsem ho tam dal ... No az budu doma tak se mrknu ale díky za rady :-)
 
 
Datum: 07. března 2016 14:15
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Jestli máš 05 ,podívej se jaký máš karburátor. Máš-li 2915 PS , je hl.tryska 60 a tv 40. Nastavení předstihu je v tomto případě 2,3-2,6.
 
 
Datum: 07. března 2016 13:25
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Lukáši, nedělej unáhlené závěry. Níže jsem četl, že máš problém s bohatostí směsi a používáš 72 trysku + jehlu nahoře. Bohatá směs má přesně takové příznaky - není to moc točivé a může se zdát, že to od spoda táhne. Podiv se na ty kanály jak radí Standa a hlavně si nastav karburátor jak má být (tryska 68, jehla prostřední zářez a rozumně nastavená hladina s adekvátně odšpuntovaným airboxem). Předstih 1,6 - 1,9 - mě se osvědčil předstih vyšší - kolem těch 1,9.
 
 
Datum: 07. března 2016 12:18
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel18255    
Díky ti :-) protože je to takový líný ale odspoda tahá krasne
 
 
Datum: 07. března 2016 11:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18578    
Ne,z venku je nerozeznáš. Přinejmenšim musíš sundat hlavu a nebo vejfukový koleno (spíš hlavu) a sjet si pístem dolu aby se ti ukázaly přefuky. Když to hodně zjednodušim tak j05 je má na vejšku něco přes 1cm a naopak válce j20-23 je maj na vejšku skoro 2cm. Okem to poznáš. Z jízdy toho moc nepoznáš,je to takový "líný" ale tahne krásně odspoda,jede většinou 55-60.
 
 
Datum: 07. března 2016 6:47
 
 
 
 
Jméno: Hiperik      IP: uživatel16886    
Zdarec, skládám si motor na jawu 175/356 a chci ze zeptat jak poznám jestli je labyrint ještě použitelnej, když ho nasadím na čep tak tam nějaká malá vůle je, nebo tam nemá bejt žádná? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2016 22:02
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
Jsi opravdu natvrdlej !!!! vemu starej labyrint - utočim ho a napálim tam gufero. Žádná raketová věda ............. aha.. aha......... no a co je lepší ? labyrint nebo gufero ? odpověď si dodej sám ...
 
 
Datum: 24. února 2016 22:02
 
 
 
 
Jméno: Hiperik      IP: uživatel16886    
řekni mi kam tam mám narvat gufero http://www.fichtlkramek.cz/nahled/labyrint_125_17522.html zas tak blbej nejsu, kdyby tam bylo tak ho vyměním za nový
 
 
Datum: 24. února 2016 21:08
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pokud je labyrint bez zjevného mechanického poškození, tak není důvod ho měnit... je to bezkontaktní těsnící prvek, tudíž vůle tam vůle vždy...
 
 
Datum: 24. února 2016 20:38
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
Ne.... myslim do labyrintu .... všichni jste opraváři, serete se do motorů, ničemu nerozumíte a vůbec si o tom nic nepřečtete ! Stále mě zajímá činnost labyrintu - jak funguje ? Aha ........ aha .....
 
 
Datum: 24. února 2016 17:25
 
 
 
 
Jméno: Hiperik      IP: uživatel16886    
"bouchni tam gufero" myslíš jako místo toho labyrintu? činnost je taková že vlastně zastává funkci gufera ne?
 
 
Datum: 24. února 2016 16:28
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
Bouchni tam gufero a neřeš vymyšlené.......... Případně si vygoogli činnost labirintu a pak ti to dojde....
 
 
Datum: 23. února 2016 22:09
 
 
 
 
Jméno: RadekB ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ještě mám jeden dotaz jak poznám kolikátý mám výbrus? Na pístu i na válci mám písmeno B odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2016 20:01
 
 
 
 
Jméno: RadekB ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja už na to jezdim 6 let a nel by to byt origo
 
 
Datum: 26. února 2016 20:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18573    
Já měl na jednom válci a pístu CX a znamenalo to polská přikousávající se pětapadesátka :-D vrtání to mělo 40 a píst víceméně taky :-D
 
 
Datum: 26. února 2016 19:20
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Písmena značá toleranční třídu, ne výbrus.
 
 
Datum: 24. února 2016 16:18
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel18570    
Už to tu bylo milionkrát. Na písmena se vykašli, vem šupleru a změř to
 
 
Datum: 24. února 2016 9:17
 
 
 
 
Jméno: RadekB      E-mail:      IP: uživatel18567    
Čuste mam motor z jawy 23 ted sem ho rozebral jen tak abych se podival a na klice když s ní viklam doleva a doprava ma vuli dobre 3 mm a ve valci jsou drobne ryhy ale jinak zrcadlo pekne az na tech par ryh motor jede na dvojku neco pres 55 nemuze se mu nic stat kdyz ma takovou vůli? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2016 22:15
 
 
 
 
Jméno: RadekB      E-mail:      IP: uživatel18567    
Tak to je v poho nema vuli nahoru ani dolu ani dopredu ani dozadu jenom do stran takue je to ok nic by se nemelo stat ja to mam stejnak jenom ze najezdim tak 1 2 tisice rocne na tech polich takze je to ok jednou za rok jedu fichtl cup a je to ok ted mi zen motor prave praskl zalepil jsem ho plastelinovym epoxidovym lepidlem s3m zvedavej co to vydrží
 
 
Datum: 22. února 2016 22:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18564    
Vůle do stran ani nevadí. Nesmí mít ojnice vůli nahoru,dolu. Jak má i malou znatelnou tak je to začátek jejího konce.
 
 
Datum: 22. února 2016 21:52
 
 
 
 
Jméno: Miso      IP: uživatel18540    
Zdar , chci se zeptat , vsiml jsem si v chatu ze se nekdo ptal na klikovy hridel s pincka ... chci se zeptat proc jsou 2 druhy ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2016 17:57
 
 
 
 
Jméno: Miso      IP: uživatel18540    
No jo omlouvam se, chtel sem si udelat prdel s bratrance, jsem u nej na par dnu a von sklada pincka a tak jsem chtel byt i ja o neco moudrejsi :-D
 
 
Datum: 22. února 2016 17:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18564    
Miso máš stejnou IP jako Dew ... o co ti jde? Jsou 3 motory tak jsou troje klikovky. J550,555 a 05 jsou ouzký motory a maj příslušný kliky a j20,21 a 23 jsou širší motory a maj příslušný kliky ... nevim co chceš slyšet víc?
 
 
Datum: 22. února 2016 16:36
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18540    
Nazdar . Zistil som ze na pioniera su 2 druhy klukoviek. Jedna ma 2 diery na boku a druha je pri ojnicnom lozisku viac vyfrezovana... Nebude to vadit ak tu vyfrezovanu nahradim tou ktora ma 2 diery na boku ? ( Viem ze je to kvoli vyvazeniu ) Diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2016 14:36
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Ještě doplním, čepy 15mm 550/555/05 mají stejný průměr do ložiska a stejnou délku od setrvačníku ven, ale stejné (zřejmě) nejsou.
 
 
Datum: 11. března 2016 14:36
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Klikovek je víc než tři druhy. Klika na 550/555 má hlavní čepy 15mm, pístní čep 10mm, čep spodního ložiska má menší průměr než pozdější typy a setrvačníky mají otvory. Klika 20/21/23 má hlavní čepy 17mm, pístní čep 14,1mm, setrvačníky plné. Klika na 05 má hlavní čepy 15mm, pístní čep 14,1mm, setrvačníky s otvory. Na rozdíl od ostatních typů se zde používají celkem tři typy ojnic, viz tady: http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=133&idtop=210843 . Poslední typ ojnice se dál používal u 20/21/23, viz katalog ND. Setrvačníky s masivní ojnicí použitou i na 20/21/23 mají viditelně větší mezeru mezi setrvačníky oproti variantě s tenkou ojnicí (zřejmě varianta s dělenou klecí). U typů 550/555/05 platí, že šířka kliky je stejná, stejné jsou i hlavní čepy, liší se setrvačníky. Klika jako celek s pístem by měla být záměnná mezi 550/555/05. Kliky 05 s tenkou ojnicí mám dvě a domnívám se, že obě jsou s dělenou klecí. Takže zde je ještě prostor k doplnění informací;-) Tolik teorie, kliky 05 mám připravené k repasi, tak se uvidí...
 
 
Datum: 11. března 2016 14:22
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18579    
Presne ako pises Standa :-) su 3 druhy ... ta s gulatymi dierami a zo silnou ojnicou je s 05 :-)
 
 
Datum: 10. března 2016 22:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18564    
No čistě teoreticky by se slabá 05-tková ojnice na 14,1mm čep měla dát normálně přelisovat do kliky j555,spodní čep ojnice by měl bejt stejnej ... já viděl taky jeden abnormál ... plná klika jak z j21 s užšíma hřídelema j05 ... přetočený se mi to moc nezdálo ...
 
 
Datum: 22. února 2016 18:20
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zajimalo by mě ty 05-kové, mám 2 kliky s 2 velkýma dírama, ale silnou ojnicí pro 14,1 čep (takže jako 05) na 2 motorech Jawa 555 .. a ložiska vím že jsou taky 555tkové.. tak že by to někdo někdy přelisovával ? Že by vzal kliku J555 a šupl tam ojnici z 05tkové ? Jinak totiž nevím :-D V motorech jsem je už tak objevil ..
 
 
Datum: 22. února 2016 17:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18564    
Na fichtla jsou 3 druhy klikovek. S 2 dírama z boku a uzounkou hřídelí ,slabá ojka 10mm čep a to je j550/555. Pak je ta a samá s nepatrně silnějšíma hřídelema,ojnice je slabá a nebo normální pro 14,1mm čep a ta je jen pro j05. Poslední verze je bez děr,silné hřídele a silná ojnice na 14,1mm čep a to je j20,21,23 . Kliky nejsou vzájemně vyměnitelné. Navíc kliky z j550,555,05 jsou "užší" ... odkazy neumím na mém zařízení se starým androidem otevřít ani zkopírovat ...
 
 
Datum: 22. února 2016 15:30
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel17521    
s kulatýma dírama je na motory 05 (kulatý dekl) a ty vyfrézovaná je na motory 20,21,23 .. zaměnit nejdou!
 
 
Datum: 22. února 2016 15:30
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18540    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klika_jehla_nahore_cep14_1.html A takuto tam mam
 
 
Datum: 22. února 2016 14:42
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18540    
http://www.bumbacobchod.sk/www-vebareal-sk-ipod-store/eshop/2-1-Motocykle/98-3-Motor/5/873-Klukovy-mechanizmus-uplny-Pionier Takuto tam chcem dat
 
 
Datum: 22. února 2016 14:41
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18540    
Nazdar , chcem sa spytat ako ste riesili axialnu volu klukovky v pionieri ? ( Myslim volu ze sa klukovka hybe asi 1.5mm do stran smerom k zapalovaniu a vyvodovemu kolecku na spojku ) Diki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2016 8:02
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Pokud máš možnost změřit nebo nechat změřit ovalitu tak to udělej. Pokud nebudou čepy házet není třeba to řešit ;-)
 
 
Datum: 22. února 2016 8:02
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
máš ko klikové čepy,,, dočasným prasáckým řešením by možná bylo vlepení, ale správně je to na výměnu...
 
 
Datum: 21. února 2016 19:13
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel17397    
Zdar, mám dotaz na kejvačku 250 - dělal jsem GO motoru - takže klika na repasi, nová ložiska apod. Ložiska jsem do karterů nalisoval v pohodě, kliku taktéž, zajelo tam vše samo, stačilo lehce zatlačit (samozřejmě po zahřátí/schlazení), avšak nyní nejde s klikou lehce točit. Když nasadím primární ozubený kolo, tak klikou otočím. Tož sedne si to za provozu, nebo je něco hodně špatně? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2016 19:16
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
správně by měla jít volně hned po složení,,, nějaký keci, že si to sedle jsou pouze diletantstvím... někde se to kříží, zkus trubičkou vhodných rozměrů s citem klepnout na vnitřní kroužek ložiska pod zapalováním...
 
 
Datum: 21. února 2016 19:16
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel17099    
Zdar chlapci vyměnil jsem pist, válec a hlavu...vše zajeté na jinem motoru a po 10 minutá se mi začal přidušovat potom se chytnul a při plným plynu v max otáckach zase začal vynechávat. Karbec a jeho hladina nastavená jehla na druhym zářezu...a při filtru se začal sám vytáčet po sundání se přestal vytáčet ale furt se přidušoval. Motor jinak skvěle táhne. Švícka je lehounce černa. Kladívka jsem opiloval. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2016 9:32
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
tak jsem nastavil předstih a udělal o dirku na víc do airboxu a zatim to jede...
 
 
Datum: 24. února 2016 9:32
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel17397    
Měl jsem podobné problém a nakonec to vyřešilo jiný zapalování. Měnil jsem u starýho zapalování i kladívka za nový, ale nepomohlo to, tak jsem vyměnil celý zapalko a šlape jak hodinky.
 
 
Datum: 21. února 2016 17:09
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
Simerinky jsou v pořádku dával jsem teď nový....na to válci co jsem sundal to nedělalo...bez filtru to jakž takž jede ale stejně občas cukne. Zkusím ještě předstih a zkusím přetěsnit koleno karbce pro jistotu...
 
 
Datum: 20. února 2016 11:39
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
V jakém stavu jsou simerinky na klice ? Možná to přisává vzduch pod zápalkem.
 
 
Datum: 20. února 2016 10:36
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18540    
Nazdar, chcem sa spytat ohladom puzdra piestneho capu na pioniera. Menim klukovku a na novej kluke neni na puzdre v strede ta drazka na mazanie capu. Nebude to vadit ked tam nebude ? Nepridre sa to ? Diki za odpoved :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2016 21:57
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18558    
cau mam jawu 555 parez a mam tam hlavu z jawy 20 mohlo by to mit nejaky opacny ucinek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2016 7:26
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
jak myslíš opačný účinek?
 
 
Datum: 19. února 2016 7:26
 
 
 
 
Jméno: Petr1      IP: uživatel18553    
Zdar borci, chtěl bych se zeptat, mám doma origo klikový hřídel - chtěl jsem ho dát na repas, ale zjistil jsem, že na straně od spojky se protáčí ložisko na čepu (jde nasadit úplně lehce). Jinak je čep ok - není tam žádná vybroušená drážka od gufera. Čep na druhé straně (od zapalování) je ok a je tam přesah vůči ložisku. Co myslíte, mám to dát zrepasovat nebo koupit novou. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2016 12:05
 
 
 
 
Jméno: beda      IP: uživatel18524    
čep ti při repasi vymění
 
 
Datum: 28. února 2016 12:05
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
na tvůj problém neexistuje jednoznačná odpověď, záleží na několika faktorech. 1. Jak moc je volné to ložisko, 2. S velkou pravděpodobně nebude opotřebení čepu rovnoměrné po celém obvodu, tj. musela by se změřit ovalita čepu, 3. to že je opotřebený pouze jeden čep není příliš dobré, protože se klika bude vlastně mírně křížit, prostě nedokážeš zajisti souosost. Jiná situace nastává, pokud máš volné oba čepy (podbroušené na stejnou hodnotu). Pak v případě dodržení vhodných vůlí bude klikovka fungovat bez problémů. Tak že za mě, udělat kontrolu opotřebení čepu (změřit ovalitu a hodnotu vůle) pak teprve jde řešit případnou repasi.
 
 
Datum: 16. února 2016 12:29
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel17062    
Zdravim chlapy mam problem u mustanga chtel nejdriv se mi strhl na hlave zavit na svicku vymenil jsem hlavu , pak jsem slysel slabe cinkani krouzku pri vyssich otackach tak jsem to rozebral a ok ale mel jsem lepsi valec a novej pist dam to tam a dela to na volnobech trrrrr... jako by to jezdilo pres kanal tak jsem pist nechal a dal valec co tam byl a porad ... tak jsem z jinyho mustanga kterej byl v pohode vzal valec hlavu a pist s cepem a seigrovkama a porad to dela jsem z toho uplne zoufalej jde to od valce nic jinyho to nedela byl bych vdecnej kdyby jste mi jak koliv poradily chci s tim jet na technickou dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. února 2016 18:42
 
 
 
 
Jméno: Kokot z bahna      IP: uživatel12281    
Dal jsi obrácené pist
 
 
Datum: 29. února 2016 18:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18546    
Vakl na ojnici.
 
 
Datum: 13. února 2016 9:03
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel18544    
Podivam se dekuju za info ale myslim ze to nebude ono
 
 
Datum: 12. února 2016 12:57
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Nemůže to dělat šoupátko v karburátoru ?
 
 
Datum: 12. února 2016 7:58
 
 
 
 
Jméno: Smokiej21      IP: uživatel18512    
Caute chlapi mam na pude jawu 555 rozebrana ale chybi jen sedadlo a mozna par sroubu k tomu jeste prevodovka nahradni pokud by byl zajem tak na mail bych poslal foto odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2016 23:12
 
 
 
 
Jméno: Dew      E-mail:      IP: uživatel18540    
Mam vazny zaujem , posli mi na email fotky a cenu si navrhni , surne zhanam 555 :-)
 
 
Datum: 19. února 2016 23:12
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18517    
Před pár rokama jsem koupil vcelku hezkou kompletní j555 s horšim motorem za 3000,- a rozebranej skoro kompletní vrak za 500,- ... jakou představu máš ty? Do tisícovky,max 1500,- to beru . Přijedu,naložim,zaplatim,odvezu. Nebudu nic řešit ani v ničem šťourat.
 
 
Datum: 30. ledna 2016 16:32
 
 
 
 
Jméno: Hiperik      IP: uživatel16886    
čau, na erik23145@seznam.cz mi pošli fotky té 555ky. diky
 
 
Datum: 28. ledna 2016 21:20
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel18489    
draci zdarec , potřebuji info ohledně nasazeni pístu šipkou nahoru. jaký to má vliv? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2016 20:01
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel18489    
Stando,dík moc kámo! jsem v tom prvnička tak se raději zeptám než to zmastit ještě jednou dík
 
 
Datum: 13. ledna 2016 20:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18491    
Ten nejpodstatnější. Šipka má vždy směřovat k výfuku. V opačném případě se první kroužek projíždí otevřeným zámkem zkrz výfukový kanál a dříve či později zakopne a urazí (zlomí) se. Muže to mít katastrofální následky jak pro válec tak kliku (nadrcenej bordel bude i ve spodní jehlový kleci ojnice). Druhým důvodem je tzv "klopný moment" či tak něco,protože čep není uprostřed osy pístu,ale vyosenej kvůli " překlápění " v úvratích ... no aby se klika v úvrati točila daným směrem (překlopila) a nebyla tendence aby se klika (píst) v HU nevrátila stejnym směrem jakym do HU naběhla... proto to je. Šipka nahoru je špatně. Sice to jede,ale přinejmenšim špatně,pio hrozně zvoní...
 
 
Datum: 13. ledna 2016 18:56
 
 
 
 
Jméno: george175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, potřeboval bych poradit s ČZ 175/477. Nemohu sehnat ložiska do krku řízení. ( jsou v háji misky takže nové kuličky nepomůžou) Neznáte někdo alespoň jeho přesné označení, popřípadě nějáké jiné tipy? Už jsem s tím byl i ve "specializovaných" prodejnách na ložiska a nic. Na netu něco je ale co jsem tak četl na forech mnohdy předražené a ještě jiné rozměry, že nepasují. Byla by nějáká rada ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2015 23:26
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
 
 
Datum: 17. prosince 2015 23:26
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím, stala se mi taková zajímavá věc. Pincek mi už asi 3 roky dělal takový divný jev, něco mezi vibracemi a mlácením. Trochu vibroval, ale ne zase moc, že by se nedaly držet řidítka, ale zároveň vydával divný zvuky, jak se všechno třepalo, nevím jak to popsat. Nedávno to z ničeho nic přestal dělat. Stejně jsem ten motor rači rozdělal, ale nenašel jsem žádnou chybu, klikovka v pohodě, ložiska taky. Nenapadá někoho, co to mohlo způsobovat? Předem díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2015 0:01
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel18468    
byl motor složen z párových karterů? byl dobře slisován?
 
 
Datum: 22. prosince 2015 0:01
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, chci se zeptat jestli je ojnice na čz 175/477 a 125/476 stejná. Na shopech ji prodavají jako totožnou. Popřípadě muže mi někdo doporučit nějakou ojnici na 477 ? a eště se chci zeptat zda u tohoto motocyklu bylo nějaké těsnění pod hlavou. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2015 21:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdvih je vlastně dvojnásobek osové vzdálenosti ojničního a klikového čepu. U 125ccm je to teda 58/2, tzn. 29mm. U 175ccm je to 65/2, tzn 32,5mm.
 
 
Datum: 04. prosince 2015 21:54
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak ho zmerim? A nevíš náhodou obě hodnoty ?
 
 
Datum: 04. prosince 2015 18:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, dají. Změřením zdvihu.
 
 
Datum: 04. prosince 2015 11:54
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne, odešla mi ojnice, tak potřebuji vymněnít ojnici, proto se ptám Popřípadě kamarad ma komplet kliku, dají se nějak na pohled nebo jinak rozeznat klikovky těchto dvou stroju ?
 
 
Datum: 03. prosince 2015 21:03
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel17364    
já doporučuji ckr na jehlách, a dává se tam hliníkový těsnění ale musíš hlavu pořádně slícovat( zabrousit ) jinak stejně bude podfukovat :-D třeba mě podfukuje už 2 roky a neřeším to.
 
 
Datum: 03. prosince 2015 19:44
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel17364    
Ojnice je stejná, jediný co je jinak že u 125 je ojnice umístěná blíže ke středu kliky takže je to v podstatě uplně to samý jen jinak umístěný. Jestli předěláváš 125 na 175 tak potřebuješ kliku válec a hlavu
 
 
Datum: 03. prosince 2015 19:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18440    
Myslim že ta 175 má o něco větší zdvih kliky
 
 
Datum: 03. prosince 2015 18:11
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, na 175 jsou větší setrvaky ne ?
 
 
Datum: 03. prosince 2015 18:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čao.. ano ojka je stejná (jiné jsou jen setrváky) .. a těsnění pod hlavou já teda mám.
 
 
Datum: 02. prosince 2015 22:38
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 21.01.2018 7:46:51 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu